Das inderdaad vervelendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbij. Dat is gelijk het nadeel aan zo'n megamix.. dat je niet weet wat wat is enzeuw.
Misschien dat er nog iemand met te veel verstand van muziek en tijd over een playlist schrijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Das inderdaad vervelend
Ben benieuwd, nog ff paar uurtjes wachten!
Oh, dus jij voelt altijd welk liedje van welke artiest isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Muziek en verstand in 1 zin
Muziek is gevoel![]()
Nou, luister jij die mix eens rond de 16 minuten dan, en voel voor mij welk liedje het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Inderdaad
En dat gaat mij als nationaal kampioen popquizzen blijkbaar niet onaardig af
Niks te DUH, ik luister dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef frame-saw het volgende:
Editors DUH!
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nêh. Geen sin an.
Download Tunatic maar
http://www.wildbits.com/tunatic/
das een goeie. kom je helemaal bepakt en bezakt naar biddinghuizen om je kaartjes af te halen, blijkt het een grapje te zijn. zou ik iig nooit doen, zo laat afhalen. veel te leip.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Van marktplaats:
"k heb te koop 4 Lowlandskaarten voor de normale prijs. Ik vind het niet echt fair om de kaarten
tegen een absurd bedrag door te verkopen, kaarten zijn al duur genoeg.
Gelukkig heb ik zelf 4 kaarten gewonnen bij Grolsch en het tijdschrift Oor. Vandaar dat ik mijn
4 gekochte kaarten tegen kostprijs wil verkopen.
Om verdere zwarthandel tegen te gaan van deze 4 kaarten, wil ik met de uiteindelijke koper
afspreken in Biddinghuizen op Donderdag 16 augustus as. Ik ben namelijk veel te bang dat er
toch weer iemand reageerd die de 4 kaarten opkoopt en er weer twee verkoop tegen een belachelijke prijs.
Als ik zelf eens een keer kaarten nodig heb, dan zou ik het ook niet fair vinden om zoveel te moeten betalen. "
![]()
Een van de weinigen nog, volgens mij.
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks te DUH, ik luister dat nooit. Heb er vanochtend wel een cd van gedownload dus dan zal ik 't later op de dag vast nog wel voorbij horen komen. Dank je wel he
!
Die heb je vast wel hoor, in je computer..het is niet dat je echt een microfoon in je USB ofzo hoeft te stoppenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon heb. Maar toch, bedankt voor de tip
!
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolsch![]()
Wat een kutremix trouwens![]()
..en dan ga je naar Lowlands?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Dat heb ik nou ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoor.
Ik vind 't wel leuk, wist toch niet wat ik verder wilde gaan luisteren.. ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Hahaha, bijdehandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |