Volgens deze bron slechts 2 muntjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kijk, het betere werk. Zijn die cocktails (veel) duurder dan andere dranken?
[..]
quote:Ik vermoed dat we op dat moment er achter zijn gekomen dat er in de Groovetube dit jaar weer (bijna) echte cocktails geschonken werden, uit echte blenders in plaats van die machinale troep van de voorgaande jaren. Voor slechts twee muntjes (á 2 euro tien) had je heerlijke Strawberry Daiquiries, Margarita’s en Pina Coladas. Heb in die drie dagen zoveel cocktails gehad, dat als ik weer eens met een biertje rondliep, ik telkens tevergeefs naar m’n rietje greep.
wellies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou. Ik had zakjes om mijn voeten, maar reken maar dat ik nog natte voeten had.. van het zweet dat niet *uit* het zakje kon. Ze werden er rimpelig van.
Ik ga morgen dus gewoon wellies kopen.
Denk je dat je zo lang in je tent ligt? En als je er in ligt ben je toch compleet naar de klote. Ruimte is wel het laatste waar ik me zorgen over zou maken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef dossie het volgende:
Het is al een heule tijd geleden dat ik samen met de mensen geen tentje voorhanden hebben.
Dus nu moet ik ff een tentje hebben om drie man enigzins droog te houden.
is dit misschien wat?
Of is dat toch nog iets te krappies met zn drieen?![]()
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
http://www.funky-wellington-boots.co.uk/
Sorry, regenlaarzen. Ik heb steeds het woord wellies in m'n hoofd ipv een normaal Nederlands woord.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Mag je trouwens ook sterke drank in bekers overgieten bij die doorgang naar het festivalterrein? Kan je mooi colaatjes bestellen en dan baco's van maken oid.
Idd, dat lijkt me best irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef -Sum- het volgende:
het loopt alleen niet zo lekker met 2 of 3 van die bekers in je handen
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zon
* Byte_Me aanbid de zonnegod
hier ook ! lekker metquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een groot luchtbed
1.40 meter breed.
Toevallig een keertje lekker nat een dagje in de brandende zon laten staan? Want daar kan leer niet tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.
Nu moet ik om plassen héén lopen, enzo..
Ik slaap alleenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Laton het volgende:
[..]
hier ook ! lekker metals goden slapen
mits ik haar niet wakkersnurk
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Happel het volgende:
Vanwege een computercrash is het pdf-bestand waar mijn kaartje opstond volledig verdwenen. Ik neem aan dat ik gewoon kan bellen met ticketmaster om te zorgen dat ze er een opsturen of dat ik het pdf-bestand nogmaals kan downloaden?
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef rubbereend het volgende:
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheid
zelfs paarden hebben hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.![]()
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
Mijn must-see lijstje, trouwens! Want dat willen jullie!
Zondag!
# Apparat
# Motörhead
# Nine Inch Nails
# Sonic Youth
Hoera!
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?![]()
kun je de zondagnacht niet meer aan jongen ?![]()
Nonsens...... dansen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat kan de rest van de week toch ook nog?
Raar, alhoewel dat vooral in Amerika wel meer wordt gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.
OMG ! barbaar !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Tool
Ik zou nog liever the White Stripes weer eens als afsluiter zien
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG ! barbaar !![]()
Ik zou je door een bushokje moet tiefen nu maar heb een voorbeeldfunctie...
dus....
tief ik je door een bushokje !
tja..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:05 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komen
Controle bij de poort is vrij minimaal. Zodra blijkt dat je tas een soort onneembare vesting is laten ze je al snel met rust. De kans dat je heel je tas uit moet pakken is minimaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Zijn we daar blij mee !?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik las vanochtend dat Dennis (jeweetwel, dat meisje met die beugel) op vrijdag ook op Lowlands staat, maar ik zie het nog niet op de Lowlands site staan?
Goeiemorgen trouwens!
Nouja, voor haar is t leukquote:
Pas een dag van tevoren kijken, heeft anders toch geen zinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef narvik het volgende:
Het weerbericht wordt per dag hoopgevender.![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).quote:
Nee ze zingt bij dat (hoe heet dat nou ook alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).
Dat jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
Dat zou bijna net zo'n blije verrassing zijn als Gabriel Riosquote:
Je mag alles meenemen behalve glas en kilo's pillen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Ook geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef linebear het volgende:
had het meer over redbull... drink niet echt bier...
Onder andere 16 Down en Delain geven silent sessies geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook geen probleem
Als het maar niet in glas zit. De limieten die op de site staan moet je je niets van aantrekken.
Zo hou je nog meer ruimte in je tas over ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |