Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermee
Is dat in alle filialen? Zie em namelijk niet in de online folder staan...
Ik zou 'm nog even behandelen met van die No Wet sprayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentTis klein maar fijn, en lichtblauw dus herkenbaar
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaien als ik je op de camping voorbij zie drijven
Maar even kijken of ze em bij deze Kruidvat ook hebben dan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentTis klein maar fijn, en lichtblauw dus herkenbaar
.
Geen idee. Ik hoop dat ie thuis bezorgd is.quote:
2, het is een tent van 210 x 155 x 110. Heb het luchtbed daar ook maar gekocht, 191 x 155. Het is dus qua tent best gezellig met z'n 2en, maar daar heb ik eigenlijk wel voor gekozen. Liever een tentje van 10 euro, dan een tent met iets meer kwaliteit voor 60 euro. Lig er alleen 's nachts in dusjaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar even kijken of ze em bij deze Kruidvat ook hebben dan!
Voor hoeveel personen is ie eigenlijk?
En anders ga ik toch maar voor de wegwerptent
Niet zoveel praatjes he, misschien wordt ie van jou ook wel niet op tijd bezorgdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop dat ie thuis bezorgd is.
Ik zou een rubberboot kopen, weet je in ieder geval zeker dat je blijft drijven en je een droge kont houd
Ok, klinkt goed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef GotC het volgende:
[..]
2, het is een tent van 210 x 155 x 110. Heb het luchtbed daar ook maar gekocht, 191 x 155. Het is dus qua tent best gezellig met z'n 2en, maar daar heb ik eigenlijk wel voor gekozen. Liever een tentje van 10 euro, dan een tent met iets meer kwaliteit voor 60 euro. Lig er alleen 's nachts in dusja.
Tenzij je hem voor volgende jaren ook wil gebruiken... dat gaat met een tent van 10 Euro waarschijnlijk niet lukken. Die van ons was ook echt niet duur, 30 euro of zo, en gaat nu al voor de vierde keer mee naar een festival!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verder ook nooit een tent nodig, alleen voor op Lowlands. En dan lig ik er inderdaad ook alleen 's nachts in, dus dan is het ook een beetje zonde om een hele dure tent te kopen
Kunnen we niet met z'n allen dat soort websites flink gaan platmailenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Apasha het volgende:
Toe maar, 315 euro voor een Lowlands-ticket via een gesponsorde link hier op het forum.
Ik hoop dat die wet er snel komt!
Mja iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef drkrisje het volgende:
[..]
Tenzij je hem voor volgende jaren ook wil gebruiken... dat gaat met een tent van 10 Euro waarschijnlijk niet lukken. Die van ons was ook echt niet duur, 30 euro of zo, en gaat nu al voor de vierde keer mee naar een festival!
Je moest eens weten hoeveel en wat voor tenten sommige mensen meenemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja iddMaar het is m'n 1e LoLa, dus ik als het heel leuk is (kan niet anders) dan koop ik wel een goeie. We nemen voor de zekerheid nog een tent mee (we gaan met de auto), dus dat komt allemaal wel goed!
.
Mochten ook een 7 persoons tent lenen van een vriend van meMaak je denk alleen niet zoveel vrienden mee, als je maar met 3 a 4 bent
.
Daar kun je dan mooie je tentje onder opzetten. Handig als het regent en je tent niet water dicht is. Aan 5 hebben ze ook vast wel genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Bouwen ze echt 6 partytenten om hun tent heen ofzo
Heb je er ondertussen wel al een beetje zin inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja iddMaar het is m'n 1e LoLa, dus ik als het heel leuk is (kan niet anders) dan koop ik wel een goeie. We nemen voor de zekerheid nog een tent mee (we gaan met de auto), dus dat komt allemaal wel goed!
.
Mochten ook een 7 persoons tent lenen van een vriend van meMaak je denk alleen niet zoveel vrienden mee, als je maar met 3 a 4 bent
.
En dan gaat je goedkope tent van 10 euro ook weer langer meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar kun je dan mooie je tentje onder opzetten. Handig als het regent en je tent niet water dicht is. Aan 5 hebben ze ook vast wel genoeg.
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
die topics gaan steeds langzamer, lijkt wel. is iedereen druk bezig met de voorbereidingen of zo?
Ja, gelukkig wel! Eerst totaal niet, maar nu Kos voorbij is heb ik hier heel erg veel zin in. En ik krijg m'n salaris op de vrijdag, erg relaxed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je er ondertussen wel al een beetje zin in.
Misschien nemen we die 7 persoons dan ook nog mee hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel en wat voor tenten sommige mensen meenemen
Bouwen ze echt 6 partytenten om hun tent heen ofzo
Dus denk dat een 7 persoons tent nog wel meevalt
Mjah, voorbereiden is volgende week nog vroeg zat toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.
Hoewel, daarnet was ik even een uurtje of 2 weg, voor een sollicitatiegesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |