abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 12:30:47 #1
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50894483

Hier alweer deel 74 in een succesvolle serie. Liefhebbers van de oude delen, komen hier aan hun trekken:

eerste topic, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, een introductie van het meest gebruikte reizigersmat in Nederland. Goederenzut is wat minder intresse in, maar stel gerust je vraag Voor meer informatie kun je ook op de site van Rolandrail terecht.
Wat "verdwenen" mat van enige tijd geleden als plan W, plan U of 1300-locs wordt ook niet op ingegaan, maar als iemand er wat meer van wil weten: de "experts" loop je dit topic vaak genoeg tegen het lijf, dus schiet ze maar lek.

Dat "de NS" niet meer overal rijdt, zal inmiddels wel bekend zijn. "De NS" is inmiddels oa NS Reizigers en NS Internationaal. De andere reizigersvervoerders zijn Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. De enige treinen van NSR die nog in het noorden komen zijn de treinen Randstad-Amersfoort-Zwolle-Groningen/Leeuwarden.

Voor het grensoverschrijdend verkeer rijden de volgende vervoerders:
Arriva rijdt op Nieuweschans-Leer, de NMBS rijdt op Maastricht-Luik en Roosendaal-Antwerpen.
DB Regionalbahn is te vinden op Heerlen-Aachen, Venlo-Hamm, en Enschede-Gronau-Munster.
PEG (Arriva) deelt met DB Regio het stuk Enschede-Gronau, maar gaat vanuit daar naar Dortmund.
De andere twee grensovergangen wat het spoor betreft (Zevenaar-Emmerich en Oldenzaal-Bad Bentheim), wordt alleen overschreden door de ICE en een inmiddels gestopt Syntus-probeertraject, respectievelijk de internationale IC Berlijn-Schiphol. Verder rijden er via Roosendaal naast de stoptrein van de NMBS nog de internationale trein Amsterdam-Brussel en de Thalys naar Parijs.

Leuk en aardig allemaal natuurlijk, maar waarmee wordt dat allemaal gereden?


Laten we in het noorden beginnen met Arriva (Voorheen NoordNed, dochter van Arriva/NS). Arriva rijdt in het noorden de stoptreinen Leeuwarden-Stavoren, Leeuwarden-Harlingen, Leeuwarden-Groningen, Groningen-Roodeschool, Groningen-Delfzijl, Groningen-Nieuweschans-Leer en sinds 10 december 2006 in de randstad (met Plan V) op Dordrecht-Geldermalsen. Arriva voert de dienstregeling in het noorden momenteel uit met Wadlopers, Buffels en Spurts (GTW's), uiteindelijk moeten op alle Arriva-lijnen alleen Spurts overblijven.

Meer informatie over Arriva kun je hier vinden.


Syntus is actief in Twente en de Achterhoek op Arnhem-Wintersijk, Zutphen-Winterswijk, Zutphen-Oldenzaal en Arnhem-Tiel. Verder rijdt Syntus nog in naam van Connexxion op Almelo-Mariënberg in de spitsuren ter versterking. Syntus rijdt ook met DM90's gehuurd van NS, en met eigen spul: de lighttrain Lint.


Bij velen bekend om het busvervoer, minder bekend als spoorbedrijf. Ze hebben ook maar twee lijntjes: Almelo-Marienberg en Amersfoort-Ede=Wageningen. Het eerst genoemde lijntje is een rustig enkelspoors lijntje door de Twentse venen. De lijn wordt door Syntus in opdracht van Connexxion geëxploiteerd met twee rood bestickerde (omdat het lijntje onder "Twents" valt) Linten. Sinds Mei 2007 wordt er een halfuursdienst gereden met eindelijk een goede aansluiting op de trein naar Emmen.

De tweede lijn is de Kippenlijn (officieel omgedoopt in Valleilijn), welke ligt tussen Ede-Wageningen en Amersfoort. Hier rijdt eerst nog Plan V, vanaf september 2007 wordt op deze lijn compleet nieuw materieel, de Protos, ingezet.


Veolia is in Nederland wat betreft het gebruik van het spoor een nieuwkomer. Sinds 10 december onderhoudt dit Franse bedrijf de treindienst tussen Nijmegen en Roermond (Maaslijn) en tussen Maastricht Randwijck en Kerkrade Centrum (Heuvellandlijn). Hiervoor wordt in eerste instantie materieel gehuurd, wat er op neerkomt dat er op beide trajecten met bestaand NS-materieel gereden wordt, namelijk de DH1/2 (Wadloper) en Mat '64 (Plan V). Nadeel van de Wadlopers is dat ze te langzaam zijn, en dat er te weinig van zijn, waardoor de geplande kwartiersdienst op de Maaslijn niet gehaald kan worden.
Vanaf december 2007 gaat Veolia op de Maaslijn rijden met nieuw spul, net zo als Arriva heeft Veolia de GTW 2/6 en de GTW 2/8 besteld bij Stadler. De trein gaat zo uitzien:


Over RandstadRail wordt in dit topic niet ingegaan, dat is immers geen trein, en er is een speciaal topic voor:
RandstadRail

Voor meer info: kijk op http://www.randstadrail.nl


De NS heeft een groot arsenaal aan treinen. Om de OP nog een beetje overzichtelijk te houden kun je hier al het materieel van de NS bekijken.

Naar de NS Treinen Wiki >>


Er zijn ook nog twee light-rail experimenten aan de gang: Gouda-Alphen a/d Rijn en Houten-Houten Castellum.
De tweede komt vooral doordat er geen tijd was om de huidige stoptreinen ook nog op Castellum te laten stoppen. Nu zou er een tram moeten rijden van de HTM (tweedehandsje uit Hannover), maar het ding is al sinds half april kapot.

Ook op de Rijn-Gouwelijn, waar NS samenwerkt met de HTM, rijden trams. Dit is zo'n succes dat inmiddels de helft van de reizigers aldaar een andere vorm van vervoer heeft gevonden.


Links: Het trammetje op Houten-Houten Castellum (foto: Ene Fles) Rechts: A32 tram op de Rijn-Gouwe-lijn.


NSI houdt zich vooral bezig met vier grensoverschrijdende verbindingen:
Amsterdam-Brussel (elk uur), Amsterdam-Frankfurt (7x per dag), Schiphol-Berlijn (4x per dag), Amsterdam-Parijs (wisselend)

De verbinding naar België loopt goed en is altijd goed gevuld. De loc van de Beneluxtrein kan in Nederland en België rijden (1500 en 3000V) en is eigendom van de NMBS. De rijtuigen zijn van NS (IRCm) en voorzien van een rode (NMBS kleur) raamband i.c.m. met het gele van NS. Regelmatig rijden er ook blauw-gele tussen, dat komt door de ombouwactie naar ICRm die ook voor het BNL-spul geldt.

De trein naar Berlijn reed altijd als extra trein tussen Amsterdam en Hengelo (met wat minder stops), maar sinds december 2006 is deze serie 140 gekoppeld aan het binnenlandse IC-net, met alle problemen van dien, als niet-koppelbaarheid met ICM (hoewel dat minder een probleem is doordat vanaf december 2006 Amersfoort-Amsterdam totaal los is komen te liggen van de rest van de Noord-Oost IC’s) en het feit dat binnenlands treinen veel voller zitten dan deze Duitse 6 bakken (+3 Nederlandse versterkingsrijtuigen). Bovendien kunnen reizigers niet meer rechtstreeks van/naar Enschede.
De verbinding met Frankfurt wordt verzorgd door ICE's, wat vooralsnog geen doorslaand succes is, niet in de laatste plaats vanwege de prijs al is NSI tegenwoordig met Ryanair/Easyjet aan het concurreren.


Bij gebrek aan meerspanningslocs wordt de IC vanuit Berlijn in Bad Bentheim overgenomen door een Nederlandse loc.


Thalys.

Als er zaken zijn die verder nog onduidelijk zijn, vraag maar raak in dit topic!!
deze OP is hier te vinden

En voorts geldt:



Verboden voor Achterlijke Terugvind Berichten. Game on!

Tevens is het huilen over de \'lange\' OP ook not done. Iedereen kan en mag meedenken over de OP, maar ga niet klagen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50894618
OP is halfgaar lol, plaatje staan niet helemaal goed
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:37:30 #3
86072 thatsme
and That's you!
pi_50894716
oeps.. ik had niet gezien dat ik de laatste post had! Mijn excuses!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_50894786
Zo... nu een gezeik loze deel 74 aub Dus staat een post je niet aan: ga niet zeiken is het motto vanaf nu
pi_50894867
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... nu een gezeik loze deel 74 aub Dus staat een post je niet aan: ga niet zeiken is het motto vanaf nu
jou post staat me niet aan
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:12:02 #6
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_50895938
gegroet
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:14:38 #7
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_50896018
Laatst stopte zon loco van de header recht voor mij. Omdat we zaten te zonnen bij het spoor.
pi_50896054
middag . weet iemand of er vrijdag extra veel treinen naar De Haag rijden ivm veteranendag?
bye
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:24:55 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50896416
So we just called him Fred
pi_50896811
En ze verwachten minimaal 50k bezoekers extra in de stad..
Zal lekker druk worden dus
bye
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:49:41 #11
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50897248
Och, als dat buiten de spits reist, merk je daar niet eens zo veel van.

Met koninginnenach komen er meer mensen naar Den Haag, maar dat valt niet erg op in de treinen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:15:29 #12
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_50900658
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef MREn het volgende:Met koninginnenach komen er meer mensen naar Den Haag, maar dat valt niet erg op in de treinen.
Maar in de Nach rijden er wel extra nachtreinen.
pi_50902831
Wordt morgen één grote chaos op Den Haag Centraal Station. Er schijnt op hetzelfde tijdstip ook nog een FOK!meeting te zijn in de stad daar.
pi_50903541
Is de 4013 eigenlijk al uit de loods? Ik dacht dat er elke maand een gerenoveerde ICM uit moest rollen.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:36:48 #15
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50903645
De 4018 is binnengenomen, dus de 4013 zal niet lang op zich laten wachten.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 17:39:01 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50908358
Zag vandaag de 4011 langsrijden op Utrecht Terwijde, was onderweg richting Amersfoort. Was al flink vies! Toch leuk om hem een keer in dienst te zien, heb m tot nu toe alleen aan de kant zien staan.
Echt waar!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 19:36:34 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50909897
Heel apart.

Kwam deze foto vandaag tegen op internet. De 10238 met schade:

Foto: Hielke Boorsma
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:40:52 #20
86072 thatsme
and That's you!
pi_50910103
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:13 schreef Zug-Chef het volgende:
interessante trein dit:
http://reiseauskunft.bahn(...)87/803068/348017/80/
die doet er weel heel lang over!
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Heel apart.

Kwam deze foto vandaag tegen op internet. De 10238 met schade:
[afbeelding]
Foto: Hielke Boorsma
Die zal wel een auto geschept hebben.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:46:41 #21
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50910419
Dit is trouwens de eerste GTW die zulke schade heeft opgelopen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 19:47:31 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50910456
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef thatsme het volgende:
Die zal wel een auto geschept hebben.
Voor zover ik na kan gaan wel ja. Op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:10:53 #23
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50911595
En een Lint is weer een meter korter door een hert dat levensmoe was.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50917997
Hebben jullie al het nieuwe interieur van de koploper gezien?
Ik heb er vandaag ingezeten en hij is mooooooiii!!
Er rijd er nu nog maar 1 van rond in Nederland, maar als het goed is
gaan ze er meer maken.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_50918249
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Kings het volgende:
Hebben jullie al het nieuwe interieur van de koploper gezien?
Ik heb er vandaag ingezeten en hij is mooooooiii!!
Er rijd er nu nog maar 1 van rond in Nederland, maar als het goed is
gaan ze er meer maken.
Volgens mij rijden er al 2 rond en wordt nummer drie binnenkort afgeleverd.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:34:34 #26
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50918284
Nee, er rijden er 2, bijna 3, en er komt ongeveer elke 6 weken een nieuwe

En zo goed zitten ze niet, met die achterlijke prullenbakjes Airco is wel prima natuurlijk.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50918319
quote:
Op zondag 1 juli geeft Genesis een concert in de Amsterdam ArenA. Dit concert begint om 19.00 uur en eindigt om ongeveer 23.00 uur.

Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers voor dit concert te reizen naar station Duivendrecht. Station Duivendrecht ligt op loopafstand van de Amsterdam ArenA.
Dan is er een peperduur station met een fantastische nieuwe naam! Amsterdam Bijlmer ArenA. En waar moet de reiziger uitstappen ongeveer 1km van Amsterdam Arena. .
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 22:37:23 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50918429
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef MREn het volgende:
En een Lint is weer een meter korter door een hert dat levensmoe was.
Gaat dat zo snel met die Linten?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:55:46 #29
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50919382
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gaat dat zo snel met die Linten?
Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50920181
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gaat dat zo snel met die Linten?
Schijnt dat de stoptrein naar Doetinchem in de avond-spits niet eens rijdt

Maar zat vandaag trouwens in de trein en werd aangesproken, terwijl ik onderuit zat en luisterde naar een heerlijk muziekje. Ik werd aangesproken door een of andere 'allochtoon' die uitbeelde dat ik weer een adere reiziger moest pijpen . Waarna vlak voor mijn station een gesprek op hoog niveau in de 3700!

Hij: "Weet je hoe laat het is?"
Hij: "Weet je hoe laat het is?"
Hij: "Weet je hoe laat het is?"(Oordopjes uit...)
Hij: "Weet je hoe laat het is?"
Ik : "Geen idee"
Hij:" Kijk dan op je mobiel."
Ik: " Je kan ook op je playstation portable kijken. "
Hij: "Hoe weet je hoe die playstation portable een klok heeft..."
Ik: " Ga ik toch wel vanuit , met zo'n ding!"
Hij : "Kijk dan eff op je mobiel!"
Ik: "Nou het is tijd om uit te stappen en het spoorboekje te leren! "

Nou, leuk hoor die gesprekken in de trein .
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:24:47 #31
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50920795
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Brembo het volgende:

[..]

Schijnt dat de stoptrein naar Doetinchem in de avond-spits niet eens rijdt
Dat is dan toch iets anders, want dat hert was op Zp-Hgl.

Rijdt dat spits-ding niet met DM'90 trouwens?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 juni 2007 @ 23:28:55 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50920987
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.
Willen ze of kunnen ze dat ding niet repareren?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50921627
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat is dan toch iets anders, want dat hert was op Zp-Hgl.

Rijdt dat spits-ding niet met DM'90 trouwens?
Stond er los van, een of andere buschauffeur vond het nogal vreemd dat iedere dag het zelfde riedeltje was... Ik zat zelf te denken, je zit zeker in Groundhog Day(film), want de 3700 is geen dag het zelfde! En die was nogal over de rooie, dat de stoptrein naar doetinchem niet vaak reed in de avondspits. Maar ja gelukkig zijn bussen zou uberbetrouwbaar .

Als treinreiziger geen dag is het zelfde!!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:46:41 #34
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50921829
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Brembo het volgende:

Als treinreiziger geen dag is het zelfde!!!
Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.
In Amersfoort perron oversteken naar nog meer ICM (meestal vier) en in Utrecht net de 800 aan het perron weg zien rijden. Dan na een haluur in de volgende 800 (10 bakken IRM) en stipt op tijd in Ehv aan komen.

Gaat eigenlijk nooit veel anders
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50929829
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat ding dat drie jaar geleden een tractor tegen kwam, staat nog steeds in de hoek in Hengelo met een zeiltje er over. En een beetje volwassen hert zal toch ook niet veel lichter zijn dan een kleine auto.
Nee hoor. Lintje 31 is toen een tractor tegen gekomen en is een paar jaar geleden afgevoerd. De lint die nu in Hengelo staat is de 23 die begin dit jaar een vrachtwagen is tegengekomen
Groeten Maik
pi_50929912
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef MREn het volgende:

[..]

Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.
In Amersfoort perron oversteken naar nog meer ICM (meestal vier) en in Utrecht net de 800 aan het perron weg zien rijden. Dan na een haluur in de volgende 800 (10 bakken IRM) en stipt op tijd in Ehv aan komen.

Gaat eigenlijk nooit veel anders
hehe.. afkloppen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 juni 2007 @ 11:23:28 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50931360
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef MREn het volgende:

[..]

Mijn vaste reizen wel. Altijd ruim op tijd in Enschede, rustig plekje zoeken met krant in een van de twee stellen ICM, dan komt schoonmaker, iets later gaan we.
In Amersfoort perron oversteken naar nog meer ICM (meestal vier) en in Utrecht net de 800 aan het perron weg zien rijden. Dan na een haluur in de volgende 800 (10 bakken IRM) en stipt op tijd in Ehv aan komen.

Gaat eigenlijk nooit veel anders
Waarom geen 3500?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:41:54 #38
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_50932032
Omdat de 3500 nogal vaak uitvalt misschien?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 juni 2007 @ 11:48:57 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50932316
Weet ik, maar om nu een half uur te gaan wachten op de volgende mogelijk vertraagde 800 is ook niet je van het.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50942451
Beter dan een 3500 die misschien helemaal niet komt opdagen
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:13:19 #41
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50945196
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Waarom geen 3500?
Omdat die 's avonds niet rijdt, en ik wel
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 juni 2007 @ 18:15:10 #42
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50945245
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef MREn het volgende:

[..]

Omdat die 's avonds niet rijdt, en ik wel
Daar kan ik niet tegenop.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50946211
Gisteren raar mat te Amf: Eloc 1839 met wadjes 3215 en 3205 op sleeptouw richting Bokkeduinen. De spiegels waren dichtgeducttaped Net geen cam bij de hand, zag er redelijk schraal uit iig. Iemand enig idee wat wadlopertjes op de Bokkeduinen te zoeken hebben trouwens?

En mijn 28zoveel naar Rotterdam CS werd gereden met DDAR in plaats van het gebruikelijke ICM
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:56:16 #44
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50946394
Die wadlopers worden daar gestald....offerte bij sloper is aangevraagd, maar ze worden wel eerst technisch in orde gemaakt in Onnen dus NSFSC zal nog wel hopen op een of andere koper ooit.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50946459
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef MREn het volgende:
Die wadlopers worden daar gestald....offerte bij sloper is aangevraagd, maar ze worden wel eerst technisch in orde gemaakt in Onnen dus NSFSC zal nog wel hopen op een of andere koper ooit.
Hongarije kan de BZmotjes leuk afdanken en upgraden naar DH als ze willen

van 2- naar 4-assige railbussen Wadjes rijden nog een stuk harder ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_50947421
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hongarije kan de BZmotjes leuk afdanken en upgraden naar DH als ze willen

van 2- naar 4-assige railbussen Wadjes rijden nog een stuk harder ook
Stuur het voorstel naar Hongarije ... maar dan moeten de DH's wel eerst worden voorzien van Airco... want met deze hitte in dat gebied van Europa is het niet uit te houden in een DH..
pi_50947728
Je bedoelt dat de BZmotjes airco hadden?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_50947748
Die BZ dingen hebben vast geen airco, dus ik denk dat ze die DH's niet erg vinden
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 juni 2007 @ 19:38:24 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50947772
Moeten die wadjes dan niet eerst even op revisie, omdat ze anders daar bij bosjes uitvallen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50947909
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moeten die wadjes dan niet eerst even op revisie, omdat ze anders daar bij bosjes uitvallen?
Boeiend, niet ons probleem
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')