abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50838637

Sony's PSP

Een Playstation in zakformaat, die langzaamaan steeds meer features krijgt. Binnenkort uitbreidbaar met een camera (PSP-300) en een GPS-receiver (PSP-290).

Specs

• Afmetingen & gewicht: 170mm x 23mm x 74mm, 280g
  • CPU & RAM: PSP CPU 1~333MHz, 32MB, 4MB embedded DRAM
  • Scherm: 4,3 inch, 16:9 breedbeeld TFT, 480 x 272 pixel, 16,7 miljoen kleuren.
  • Geluid: Ingebouwde stereo speakers of koptelefoon
  • Communicatie: Wi-Fi (802.11b), USB 2.0, Memory Stick Pro Duo, IR
  • Aansluitingen: Memory Stick Duo Slot, mini USB, DC OUT, DC IN 5V, headset
  • UMD-Media: PSP Games, UMD Audio, UMD Video

PSP GOES P!NK

Verkrijgbaar vanaf 27 oktober 2006, de limited edition P!nk PSP Value Pack met de standaard valuepack accessoires voor ¤229

Links

• PSP Only
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Officiėle Europese PSP site - Hier kun je je PSP registreren en content downloaden
  • PSP nieuws op Fok!games

Games Verkopen/Ruilen

Ben je een bepaalde game beu en wil je er vanaf, of wil je goedkoop aan een nieuwe game komen? Dan moet je in de "PSP games verkoop/ruil topics" wezen. Kijk in [Centraal] Games verkoop/ruil topic voor de meest recente "PSP games verkoop/ruil topic"-link.

Homebrew

Homebrew software is door gebruikers zelf ontwikkelde software, die niet commercieel is uitgebracht op UMD. Voor alles over homebrew op de PSP kun je in de homebrew topics terecht.
    01 | 02

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
    41 | 42 |

(OP)
  •   maandag 25 juni 2007 @ 22:36:08 #2
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_50838850
    Even voor de duidelijkheid, dat mensen legale homebrew willen spelen betekent nog niet dat het hier gewenst is om het hier over het downgraden van je hardware te hebben.
      maandag 25 juni 2007 @ 22:37:52 #3
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50838937
    Tijd voor de E3, wil die PSP lite zien
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_50839485
    Heb net een paar uur achter elkaar Killzone gespeeld. Erg vet spel
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
    pi_50841258
    Dus nog steeds nergens te krijgen?
    pi_50844187
    Ik ben helemaal verslaafd aan Virtua Tennis 3, heerlijke gameplay zeg
    pi_50848147
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Online is het ook best cool
    Make The Floor Burn!
    pi_50848173
    Is het al oktober? Ik wil FFT!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_50850934
    Bij de plaatselijke intertoys nog niets
      dinsdag 26 juni 2007 @ 11:38:24 #10
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50851975
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 09:16 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Online is het ook best cool
    Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?

Ach , ik vermaak me sowieso met de single player campagne
    pi_50862882
    hoe lang zal het nog gaan duren, voor de psp's weer in de winkels liggen?? en is het nog verstandig om nu deze psp te kopen, of te wachten op die psp lite?:P
    pi_50863044
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?

Ach , ik vermaak me sowieso met de single player campagne
    Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).

Nadat je de patch gedownload hebt, kun je nog eens download kiezen (download knippert nu ook als het goed is), en dan kun je een hele nieuwe single-player chapter (5) downloaden

de multiplayer patch is niet zo groot, ergens rond de 8mb als ik het me goed herinner, chapter 5 is iets groter (ergens tussen de 60 en 80mb geloof ik)
    Make The Floor Burn!
      dinsdag 26 juni 2007 @ 16:46:45 #13
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50863272
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).

Nadat je de patch gedownload hebt, kun je nog eens download kiezen (download knippert nu ook als het goed is), en dan kun je een hele nieuwe single-player chapter (5) downloaden

de multiplayer patch is niet zo groot, ergens rond de 8mb als ik het me goed herinner, chapter 5 is iets groter (ergens tussen de 60 en 80mb geloof ik)
    Ja moet dan dus gauw ff een kaartje van 4 gig halen, want ik heb er nou zo'n standaard ding van 32 mb erin
    pi_50890667
    Hoezo uitverkocht koop gewoon de psp pink:P
      Moderator woensdag 27 juni 2007 @ 12:27:13 #15
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_50894358
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Heb em zelf bijna uitgespeeld. Erg vet inderdaad. Dat ragdollmodel dat bij de Helghast gebruikt wordt is zo vet

-weg-

[ Bericht 14% gewijzigd door Anne op 27-06-2007 16:55:07 ]
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_50895934
    - nog even en je hoeft helemaal niks meer te zeggen -

[ Bericht 33% gewijzigd door Anne op 27-06-2007 16:54:45 ]
    Make The Floor Burn!
      Moderator woensdag 27 juni 2007 @ 13:17:19 #17
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50896128
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
    -weg-
    Dat zei ik toch net al

[ Bericht 19% gewijzigd door Anne op 27-06-2007 19:50:28 ]
    pi_50902219
    Ik had de spoiler niet gelezen heheh
    Make The Floor Burn!
    pi_50903550
    Vandaag een psp gereserveerd, morgen ophalen, zal wel met 3.50 zijn
    pi_50921403
    Metal Gear Acid 2. Leuke game, maar gauw uitgespeeld. Dit staat wel in schril contrast met MGA1.
    pi_50934036
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
    - nog even en je hoeft helemaal niks meer te zeggen -
    euh?
    Make The Floor Burn!
    pi_50934166
    Ja jammer is dat he?
      donderdag 28 juni 2007 @ 13:03:02 #23
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50934706
    het is toch niet zo moeilijk

er mag gewoon niet over gepraat worden hier, en toch gebeurd het elke keer weer
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 14:22:01 #24
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50937838
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    het is toch niet zo moeilijk

er mag gewoon niet over gepraat worden hier, en toch gebeurd het elke keer weer
    Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?
    pi_50939555
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?
    Geef mij maar nog gewoon de oude spellen

Aangezien ik net pas een PSP heb is het een ideale situatie. Alle goeie spellen kosten nou maar 20 euro omdat ze platinum zijn gegaan
    pi_50940722
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad jammer, tweakers praktijken, maarja ik zal m'n mond maar houden
    Make The Floor Burn!
      donderdag 28 juni 2007 @ 16:04:32 #27
    36349 Altern8
    Ik wil het .Nu
    pi_50941082
    Vanochtend een zwarte bij de Dynabyte in Almere kunnen halen. Naar eigen zeggen hadden ze er 'een stuk of 20' binnen gekregen, en die gingen niet allemaal op aan de reserveringen.
    [b]Kom lach naar mij en ik lach terug[/b]
    pi_50941842
    Media Markt maastricht gisteravond geweest, daar lagen er ook nog een stuk of 20 op voorraad
    Make The Floor Burn!
    pi_50942334
    Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.

Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
      donderdag 28 juni 2007 @ 17:15:06 #30
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50943323
    PSP's zij niet uitverkocht hoor, ben vandaag bij drie winkels geweest (Dixons, Bart Smit en nog een Dixons) en die hadden er genoeg op voorraad
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 17:37:49 #31
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50944147
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.

Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
    Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?
    pi_50944444
    Waarom zijn die PSP's eigenlijk opeens uitverkocht?
    pi_50944498
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?
    DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.

Ik gooi al mijn granaten en die uit de kisten op die railgun en dan nog die missle gun er vol op. Dan heb ik die railgun uitgeschakeld. maar dan blijven nog die andere 3 over. Nou ja ,3....hij laat ook soms van die kamikaze beestjes op me af. Dus feitelijk blijven er nog 4 dingen over die ik dan moet proberen te vernietigen.
    Weet jij toevallig een bepaalde tactiek?
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
    Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaar
      Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 18:09:58 #34
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50945123
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.

Ik gooi al mijn granaten en die uit de kisten op die railgun en dan nog die missle gun er vol op. Dan heb ik die railgun uitgeschakeld. maar dan blijven nog die andere 3 over. Nou ja ,3....hij laat ook soms van die kamikaze beestjes op me af. Dus feitelijk blijven er nog 4 dingen over die ik dan moet proberen te vernietigen.
    Weet jij toevallig een bepaalde tactiek?
    [..]

Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaar
    Ik vond hem niet zo moeilijk. Als hij met die railgun gaat schieten moet je achter zon blok gaan zitten. Die gaan wel kapot, dus je moet wel blijven wisselen. Als hij stopt met die railgun kun jij heel even gaan schieten, want hij begint dan met raketten en die loopmijnen.

Verder heb je daar 1 of 2 kisten staan waar je wapens en health uit kunt halen. zorg dat je eerst die railgun kapot hebt. Die raketten kun je wel ontwijken en die loopmijnen kun je kapot schieten. Als je die railgun kapot hebt wordt de rest iets makkelijkjer, maar het is ook een beetje geluk hebben. Zodra hij met raketten gaat schieten moet je gaan lopen.

Ik heb er niet echt een taktiek voor, maar wel veel verbergen achter die blokken.

De psp is heel lang uitverkocht geweest, maar dat is voorbij, en zijn nu overal weer volop verkrijgbaar.
    pi_50945430
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

-tip-

Ik heb er niet echt een taktiek voor, maar wel veel verbergen achter die blokken.
    Ik heb maar even gezocht op walkthroughs.
    quote:
    + Boss battle

This boss has two main attacks. Throwing lots of grenades, and going crazy with
    a machine-gun. At the start, be quick to run southwest to the depot there to
    get the missile launcher. When it throws mines, you should keep at good
    distance, while shooting missiles at the boss's machine-gun. Since these deal
    100 damage with each hit, you should be able to take out the machine gun by
    using only the missile launcher, accompanied by two or three frag grenades.
    To avoid being killed by the machine-gun, use the L-button to dodge, and hide
    behind crates and pillars.

When the machine-gun blows up, go get the assault rifle from one of the depots
    again, and start concentrating on the remaining parts of the boss. This would
    have been easy, if it were not for the spidermine outbursts that happen a
    couple of times. When the spiders attack, your best shot is to quickly aim at
    them, and shoot them, since they only have a little health each. Use
    both grenades and bullets at the remaining parts of the boss, until they are
    all gone, and watch out not to get hit by the missiles.

In the end, Cobar is killed..
    Dit ga ik maar eens proberen Alleen zijn main attacks zijn toch echt wel de missles...maar ok
    pi_50945658
    Die baas van chapter 3 is dat ja, damn die is echt klote, heb ik echt 20 keer opnieuw moeten proberen
    Make The Floor Burn!
    pi_50945712
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Pilldriver het volgende:
    Die baas van chapter 3 is dat ja, damn die is echt klote, heb ik echt 20 keer opnieuw moeten proberen
    20 maar?

Ben nou echt al 75 keer onderuit gegaan. Klote missles. Mag ze nog wel ontwijken. Door de klap gaat er toch aardig wat af
    pi_50947582
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
    Combinatie van prijsverlaging, roddels en een allergie hebben op alles wat "Pink" is . Maar eigenlijk zijn mensen gewoon lui, want uitverkocht zijn de psp's nooit geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door wizarddragon op 28-06-2007 19:37:41 ]
    pi_50949170
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
    PSP's zij niet uitverkocht hoor, ben vandaag bij drie winkels geweest (Dixons, Bart Smit en nog een Dixons) en die hadden er genoeg op voorraad
    Dat is dan sinds een paar dagen.
    Tot voor kort waren ze nergens meer te krijgen.
    pi_50949374
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Dat is dan sinds een paar dagen.
    Tot voor kort waren ze nergens meer te krijgen.
    Nou idd, ben echt stad en land afgeweest
    uiteindelijk bij dixons een valuepack met 2gb stick gekocht, meteen maar gedaan
    daar zat 3.40 op en toenet geflashed naar 3.5
    pi_50954057
    een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
      donderdag 28 juni 2007 @ 23:01:36 #42
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_50954775
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
    een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
    Voor alleen savegames en een lading MP3's is dat genoeg.

Wil je er echter games op zetten, games zijn zo rond de 1GB.
    &lt;signature here&gt;.
    pi_50955353
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
    Ik heb een kaartje van 4gb besteld, maar wil ook gewoon dadelijk wat films en muziek op zetten... En zeker als ik dadelijk 3 uur per dag moet reizen...
      donderdag 28 juni 2007 @ 23:39:16 #44
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_50956133
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Tijd voor de E3, wil die PSP lite zien
    Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_50956644
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken
    De vraag is natuurlijk hoelang het duurt voordat hij op de Europese markt komt.
    pi_50960838
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:

[..]

Kan met de gewone psp nu ook al
    Make The Floor Burn!
    pi_50962303
    Bob snake eye waar heb jij je 4 gb kaartje besteld wat is een goedkope site ik ben op zoek naar memory stick duo in de winkel kost zoiets 65-70 euries. Thanks
      vrijdag 29 juni 2007 @ 10:52:04 #48
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50963036
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef SupahFunk het volgende:
    Bob snake eye waar heb jij je 4 gb kaartje besteld wat is een goedkope site ik ben op zoek naar memory stick duo in de winkel kost zoiets 65-70 euries. Thanks
    Haha mijn naam verkeerd overnemen en dan nog hopen op een lief antwoord

Maar gewoon op e-bay. Er is een gast genaamd digispace8000 die is betrouwbaar. Daar heeft een collega van mij ook zijn kaartje(s) gekocht
      vrijdag 29 juni 2007 @ 10:56:20 #49
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50963151
    ebay
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50965840
    Is bijna altijd imitatie, dan is het kaartje langzamer en soms zit er ook veel minder ruimte op. Bestel je 4 GB, zegt ie ook dat er 4 GB oppast maar als je er dan iets van die grote op wilt zetten dan gaat dat niet ofzo.

Paar dingetjes om het eventueel aan te herkennen:
    quote:
    Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:
    Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks
    (Dit is alleen als er 'MagicGate' op het kaartje staat, dus dan zou het ondersteund moeten zijn, maar bij imitatie is dit niet.)
    quote:
    Currently, there is a huge batch of fake memory sticks in the market. It looks so real that even supplier can't see the differences.

While walking around Sim Lim today, I also spotted some shop selling fake SONY memory stick pro duo. As I have known, there are currently 3 brands of fake memory stick pro duo products and 2 of them are in Singapore. They are:

- Sony
    - Sandisk
    - Lexar

Mostly will ask.. HUH!! SANDISK (note.. not SCANDISK is SANDISK)!! Serious or not!! yes.. serious!! THERE IS FAKE SANDISK MEMORY STICK PRO DUO!! lol

Anyway this short tips here will tell beginners on spotting the fake SONY memory stick pro duo products. The sandisk one I'm still doing the investigation. All the informations given below are based on web infos + SONY given infos.

1 - Prices
    The prices of fake MS Pro Duo are very cheap at retail shop... unless the boss is doing a closing down sales. The price are usually ranging bout $200-$250 for a 2GB one, and this price is actually the supplier price for an original one.

2 - Seals
    Original Sony Package Seals have Long Staple like Seal, and it is sealed in using heat. Fake one have round seals, and the seals are sealed up using glue.

3 - Capacity
    Fake 2GB MS Pro Duo have 1948MB and 1959MB of memory space when it is shown on devices like PSP. Genuine one have a capacity of 1909MB while some devices will read 1910MB.

For the old batch of 1948MB Fake version, I actually feel quite shocking... because it indeed can save up to 1948MB!! Tested and Proven by myself!!

For the 1948mb newer version and 1959MB Fake version, all I have to say is good luck. although it is written 1959MB, the size actually cannot hold more than 1GB.. which is reported by a lot of people, so it means that it is the "cheat" which makes the software reads 1959MB.. while the card is only around 1GB.

4 - Transfer Speed
    The transfer speed of real one is at about 80Mbps. Fake one will have slower transfer speed. 1948MB one actually can go on 65Mbps to 70Mbps... 1959MB one ... at most 60Mbps.

To test timing, try transfering a 1GB file to the stick and use the stopwatch to calculate the time of file transfer. This is the easiest way.... click the link provided above for further info.
    quote:
    NOTE: Left = Real; Right = Fake

* The exterior of the genuine memory stick is abrasive, while the fake one feels slick.
    * The back of the genuine memory stick has some information sculpted by laser beam, not printed.
    * The volume of genuine memory sticks is 480MB, while the fake on has only 468MB.
    * Sony customer service center cannot tell if your memory stick is genuine or fake.

* The genuine memory stick is hard to open up, while the fake one cracks up easily because it's not even glued well. The genuine memory stick uses a Samsung flash memory chip, while the fake one uses an unknown chip (in fact with the text burnished away from the chips), which is inferior.

Genuine Sony Memory Stick Pro DUO 1GB

The most ironical thing happened to the author of this article, was that the lady in the Sony CS center replied him "Your (fake) memory stick is genuine, maybe you need to switch to another card reader." after he asked about his (fake) card not recognized by his computer. So, can we assume that even Sony cannot tell if the memory stick is real or fake? Sigh...
    Bron: psp-media.nl en atraclife.com

[ Bericht 10% gewijzigd door ZigoSOS op 29-06-2007 12:20:38 ]
    pi_50966047
    edit: Foutje
    pi_50969084
    Hmm. Bij mijn 4gb Sandisk staat achter Magicgate: onbekend.
    Bij de 1gb Sandisk staat: ondersteund.

Die 4gb zal wel een fake zijn dan. Maarja, boeiend. Hij doet he gewoon. Alleen is de schrijfsnelheid ontieglijk langzaam.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 13:55:56 #53
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50969257
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef ZigoSOS het volgende:
    Is bijna altijd imitatie, dan is het kaartje langzamer en soms zit er ook veel minder ruimte op. Bestel je 4 GB, zegt ie ook dat er 4 GB oppast maar als je er dan iets van die grote op wilt zetten dan gaat dat niet ofzo.
    Die collega verkocht ze zelf door, als er iets mis mee was mocht hij ze gewoon terugsturen en kreeg hij een nieuwe. Dus ik ga ervan uit dat het goedkomt
    pi_50974162
    Met een imitatie hoeft ook niet veel mis te zijn (heb er zelf ook eentje), maar ze zijn wel langzamer.
    Mensen die ze in grotere hoeveelheden en nieuw via marktplaats en ebay verkopen, hebben bijna altijd fakes, dan is een 4 GB rond de 40 euro, terwijl ze in de winkel (geen imitatie) als minstens 60 euro zijn.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 17:26:05 #55
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_50976419
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Kan met de gewone psp nu ook al
    Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
      Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 17:34:05 #56
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50976670
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
    Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 17:43:15 #57
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50976954
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:

[..]

hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbreken

ze moeten hem ook niet indrukken he

[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 29-06-2007 18:37:20 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      vrijdag 29 juni 2007 @ 17:52:38 #58
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_50977203
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.
    Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
    pi_50978071
    pi_50980090
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
    Je klinkt een beetje jaloers
      Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 20:35:14 #61
    16180 crew  CoolGuy
    pi_50982408
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'. Een apparaat heeft altijd dingen die verbeterd kunnen worden, dat lijkt me vrij logisch.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 20:50:54 #62
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50982834
    Ik heb een paar dagen terug zo'n pakket gekocht. Zit 3 van die analoge stickjes in (wel zwart, heb een witte psp) een goede stevige hoes voor de psp, doekje om schoon te maken en zo'n sticker om je scherm te beschermen. Dat ding is erg handig
    Heb een paar kleine luchtbubbeltjes, maar weet iemand of je dat soort stickers voor het scherm los kan kopen of bestellen?

Maar handig pakket voor 20 euro
    pi_50983305
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Ik heb een paar dagen terug zo'n pakket gekocht. Zit 3 van die analoge stickjes in (wel zwart, heb een witte psp) een goede stevige hoes voor de psp, doekje om schoon te maken en zo'n sticker om je scherm te beschermen. Dat ding is erg handig
    Heb een paar kleine luchtbubbeltjes, maar weet iemand of je dat soort stickers voor het scherm los kan kopen of bestellen?

Maar handig pakket voor 20 euro
    Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).

Hier ook te bestellen:
    http://www.consoleshop.nl(...)screenprotector.html
    http://www.consoleshop.nl(...)ygear-visor-psp.html
    http://www.consoleshop.nl(...)enprotector-psp.html
    pi_50983412
    ben nu al ff aan het spelen maar bij batterij status staat nog steeds op 100%, dat word nog wel minder?
      vrijdag 29 juni 2007 @ 21:23:32 #65
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_50983757
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).

Hier ook te bestellen:
    http://www.consoleshop.nl(...)screenprotector.html
    http://www.consoleshop.nl(...)ygear-visor-psp.html
    http://www.consoleshop.nl(...)enprotector-psp.html
    Hmm als ze los te krijgen zijn, zijn het dus wel wat duurdere uitvoeringen.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 21:26:08 #66
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_50983840
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'. Een apparaat heeft altijd dingen die verbeterd kunnen worden, dat lijkt me vrij logisch.
    Jij zegt "Zo kun je". Gericht op mij dus. En dat is onzin.
    pi_51000672
    Jezus ik heb nou net een maand mijn PSP en ik heb al teveel spellen

- Tekken Dark resurection
    - Daxter
    - Killzone: Liberation
    - GTA vice city
    - WipeOut pure
    - Vaag spelletje bij een pakket
    - Need for speed carbon

En dat in een maand tijd

Moet maar eerst wat ff uitspelen

Mijn vriendin had Open season (baas in eigen bos) gekocht en in 5 uur uitgespeeld, dus die hebben we maar teruggebracht
    pi_51013760
    Heeft iemand de Go! Cam ? En bevalt ie ?

Zelf heb ik de GPS antenne en de high capacity battery (psp-280)

20% meer speelduur
    Friettent dikke Willie, met Willie
      zaterdag 30 juni 2007 @ 22:33:41 #69
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51013857
    en werkt dat GPS een beetje? zit te twijfelen om het te importeren
    heb ook een high battery

[ Bericht 12% gewijzigd door Deacon_Tigra op 01-07-2007 03:32:53 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51016653
    hehe toevallig. Ik heb net ook een high capacity battery besteld.
      zondag 1 juli 2007 @ 03:37:42 #71
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51020094
    heb nu een 2600 mAh , ipv een 1800 mAh
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 1 juli 2007 @ 12:38:27 #72
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_51024148
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbreken

ze moeten hem ook niet indrukken he
    Dat zijn waarschijnlijk gasten die wel meer dingen slopen. Je kan met iets normaal omgaan of niet normaal. Ze zullen wel veel te veel kracht zetten met hun duim op die stick.
      zondag 1 juli 2007 @ 13:07:08 #73
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51024860
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
    hehe toevallig. Ik heb net ook een high capacity battery besteld.
    Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vond

GPS werkt prima. Zie voor meer info www.deniska.dcemu.co.uk en het forum daarbij (belangrijkste)
      zondag 1 juli 2007 @ 13:09:12 #74
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51024916
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vond

GPS werkt prima. Zie voor meer info www.deniska.dcemu.co.uk en het forum daarbij (belangrijkste)
    site doet nie
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 1 juli 2007 @ 13:37:41 #75
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51025786
    zo dan: deniska.dcemu.co.uk

www moest eraf.

De GPS antenne kan je overigens bestellen op Ebay of psxshop.nl
    pi_51030508
    In Nederland zijn ze niet aan te slepen en hier in Oekraine liggen ze in de winkels opgestapeld in verschillende kleuren, goud, blauw, geel, wit, zwart, roze, ruim op voorraad en dezelfde prijs. Jammer alleen dat die games hier zo duur zijn (60 euro per stuk, platinum games vanaf 40 euro).
    Waarom hebben wij in Nederland eigenlijk maar 3 kleuren en in andere landen wel meerdere kleuren? Zijn wij minder belangrijk o.i.d. in de games wereld?
    pi_51038230
    zijn de psp onderhand alweer leverbaar?? want hier zijn ze er nog steeds niet, en wil er graag 1 hebben voor ik op vakantie ga:P
      zondag 1 juli 2007 @ 21:54:04 #78
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51040075
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 21:06 schreef kingprise het volgende:
    zijn de psp onderhand alweer leverbaar?? want hier zijn ze er nog steeds niet, en wil er graag 1 hebben voor ik op vakantie ga:P
    Ik lees en zie ze overal weer, dus ik denk dat de leveringsproblemen voorbij zijn
    pi_51043230
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:

ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijk
    Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
      maandag 2 juli 2007 @ 00:14:54 #80
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51045379
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef st0fzuiger het volgende:

[..]

ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijk
    Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Pure
    pi_51065244
    Best verkochte games van de afgelopen week:
    quote:
    Noord-Amerika
    1. Lumines (Ubisoft)
    2. Final Fantasy Anniversary Edition (Square Enix)
    3. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar)
    4. Star Wars Battlefront II (LucasArts)
    5. Daxter (SCEA).

Japan
    1. Lumines -- PSP the Best (Bandai)
    2. Final Fantasy Tactics: Shishi Sensou (Square Enix)
    3. Ratchet & Clank 5: Gekitotsu! Dodeka Ginga no MiriMiri Gundan (SCEI)
    4. Monster Hunter Portable 2nd (Capcom)
    5. World Soccer Winning Eleven 10: Ubiquitous Edition -- PSP the Best (Konami).

Europa
    1. Lumines -- Platinum (Ubisoft)
    2. Grand Theft Auto: Vice City Stories (Rockstar)
    3. Lumines (Ubisoft)
    4. Sega Mega Drive Collection (Sega)
    5. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar).
      maandag 2 juli 2007 @ 18:10:10 #82
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51065296
    De Japanse versie van Lumines werkt niet met die hack, dus zou niet weten waarom die erin staat. Wat is je bron btw?
    pi_51065356
    Ja hoe zou dat toch komen?
      maandag 2 juli 2007 @ 18:43:49 #84
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51066394
    Grappig, ik heb de demo van Lumines gespeeld, maar tis niet een spel dat ik zou verwachten op nr 1.

Beetje tetris met iets andere gameplay...
      maandag 2 juli 2007 @ 18:49:13 #85
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51066608
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 18:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Grappig, ik heb de demo van Lumines gespeeld, maar tis niet een spel dat ik zou verwachten op nr 1.

Beetje tetris met iets andere gameplay...

mensen kopen dit spel niet voor het spel hoor
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51067395
    Met Lumines heb ik momenteel wel de meeste lol van alle games die ik totnutoe heb. De game is erg verslavend en ik vind het qua niveau lastiger dan Tetris.

Dat de game ook een "succes" in Japan is is waarschijnlijk door het sneeuwbal-effect voortkomend uit de US en europa, waardoor Japanners zonder verder onderzoek te doen de game massaal gaan kopen en vanuit gaan dat "het gebeuren" ook werkt.

[ Bericht 19% gewijzigd door wizarddragon op 02-07-2007 19:19:53 ]
      maandag 2 juli 2007 @ 23:21:53 #87
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51078467
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

mensen kopen dit spel niet voor het spel hoor
    Ow ik snap 'm
    pi_51084518
    Het praten over hacks, crack, mods enz. zal wel snel afgelopen zijn. 's Werelds grootste PSP hacker is gestopt.
    pi_51085560
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
    Het praten over hacks, crack, mods enz. zal wel snel afgelopen zijn. 's Werelds grootste PSP hacker is gestopt.
    Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand anders
    pi_51086343
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef Slasher het volgende:

[..]

Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand anders
    Nou...
    Zolang DA de source code niet vrijgeeft denk ik niet dat de custom firmwares doorontwikkeld worden.
      Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 10:54:09 #91
    16180 crew  CoolGuy
    pi_51086409
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 10:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nou...
    Zolang DA de source code niet vrijgeeft denk ik niet dat de custom firmwares doorontwikkeld worden.
    Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 13:39:08 #92
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51091940
    Ik vind het vreemd. Zo maar ineens. Er was eigenlijk maar 1 aanleiding en dat was dat Sony nu al zijn kracht bijeenzamelde om op te treden tegen de PS3 hackers.

Toch loert het gevaar als je een hacker bent overal. DA ging af en toe wel eens te publiekelijk. Die site van hem was eigenlijk een slecht idee. Release groups zoals Reloaded hebben toch ook geen site ?

En dat Sony DA kon pakken daar had je niet zoveel kennis voor nodig. Iemand die door Sony undercover wordt gezet weet hem zo te vinden.

Jammer dat hij niet stopt met een laatste knal, 3.51 OE.

Maja dan verzinnen we wel weer wat anders Voorlopig komen we nog niets tekort toch ?

En spellen koop je maar gewoon
      dinsdag 3 juli 2007 @ 13:57:38 #93
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51092660
    Klote dat wipe out pure online amper te spelen is. De online site van WIpeOut Pure op de psp echt bagger

[ Bericht 7% gewijzigd door Boy_Snakeye op 03-07-2007 16:03:58 (foutje) ]
      dinsdag 3 juli 2007 @ 15:50:32 #94
    4259 JK
    pi_51096457
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.
    Er staat vast wel een nieuwe op... it was fun while it lasted
    Ach ik zit er toch aan te denken om m'n PSP weg te doen, af en toe pak ik 'm en dan ligt m'n DS Lite te verstoffen en af en toe verstoft m'n DS als ik lekker bezig ben met de PSP....

Waar blijft nou eigenlijk Gran Turismo voor de PSP ?
      woensdag 4 juli 2007 @ 00:06:50 #95
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51115220
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Klote dat wipe out pure online amper te spelen is. De online site van WIpeOut Pure op de psp echt bagger
    Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?
    pi_51115941
    Is die gast opgepakt door Sony etc? Anders zou hij natuurlijk terug kunnen komen onder een andere naam en/of ons te verassen..
    pi_51116046
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Pure
    Je moet eerst alleen maar nades naar het geweer gooien en een beetje schieten, dat ding is namelijk het kutst.

daarna eitje
      woensdag 4 juli 2007 @ 00:53:28 #98
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51116303
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 00:39 schreef dennisw het volgende:
    Is die gast opgepakt door Sony etc? Anders zou hij natuurlijk terug kunnen komen onder een andere naam en/of ons te verassen..
    Die gast stopt voordat hij opgepakt wordt. Lijkt me best slim, niet ?
      woensdag 4 juli 2007 @ 08:51:19 #99
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51119574
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?

Dat spel is toch al in 2005 uitgebracht...
    pi_51137301
    heej, waar zijn die psp's dan wel allemaal weer te krijgen? want hier in de stad zijn ze er echt nog steeds niet, ben overal wezen kijken maar ze hebben nog niks
      woensdag 4 juli 2007 @ 18:58:25 #101
    4259 JK
    pi_51140590
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jij bedoelt Wipeout Pulse, je bent wel goed op de hoogte waar een promo van te halen valt op internet
      donderdag 5 juli 2007 @ 01:51:40 #102
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51155413
    Ik lees gewoon psp nieuws . nl oid. En daar staat dat er promo's uitgegeven zijn en dat die al op internet circuleren
    pi_51191133
    Een promo is niets meer dan een veredelde demoversie, maar of deze promo's via internet verspreid mogen worden betwijfel ik inderdaad

jammer trouwens van Dark Alex, ik denk dat sony hem in de nek aan't hijgen is
    Make The Floor Burn!
      vrijdag 6 juli 2007 @ 13:12:51 #104
    168255 J.Herrer
    pi_51197944
    TVP

Is er iemand (omg. Almere) van wie ik het spel Luminess (oid) een middagje kan lenen? Ik wil er desnoods voor betalen. En anders geef ik je gewoon een ander spel, mocht je het niet vertrouwen
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
      vrijdag 6 juli 2007 @ 13:34:16 #105
    4259 JK
    pi_51198693
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 08:27 schreef Pilldriver het volgende:

jammer trouwens van Dark Alex, ik denk dat sony hem in de nek aan't hijgen is
    Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.
    Als hij de sourcecode vrij geeft, dan klopt mijn bovenstaande bewering niet, geeft ie 'm niet vrij dan kan je er wel van uit gaan dat dit het geval is. Maarja je kan onder 3.40 OE-A nog steeds met toekomstige devloaders werken.... maar ik denk dat ik 'm toch over een paar weken weg doe, ik heb teveel consoles en handhelds hier..
    pi_51203117
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef JK het volgende:

[..]

Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.
    Als hij de sourcecode vrij geeft, dan klopt mijn bovenstaande bewering niet, geeft ie 'm niet vrij dan kan je er wel van uit gaan dat dit het geval is. Maarja je kan onder 3.40 OE-A nog steeds met toekomstige devloaders werken.... maar ik denk dat ik 'm toch over een paar weken weg doe, ik heb teveel consoles en handhelds hier..
    Dat kan natuurlijk ook

Achja ik gebruik het niet om spellen illegaal te spelen, vind het toch leuker om ze origineel te kopen, dan heb je er stukken meer plezier aan, ik gebruik OE om oude console-emulators te draaien.

Heb trouwens net Worms besteld voor 19,99¤, leuk spel voor op vakantie, hopelijk ligtie morgen al in de bus
    Make The Floor Burn!
    pi_51213550
    ik heb nu eindelijk dan een psp:D een psp media manager edition. maar nu heb ik een vraag om bestanden van je pc op je psp te zetten waar ik dan dat programmaatje voor heb, heb je daar dan een usb kabel voor nodig of kan dat ook zonder?? en hoe zetten jullie bestanden van je pc op de psp??
    pi_51216869
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef kingprise het volgende:
    en hoe zetten jullie bestanden van je pc op de psp??
    Yup met een usb kabel
    pi_51217448
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Yup met een usb kabel
    Die er bij een value pack niet bij zit
    pi_51217734
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef Slasher het volgende:

[..]

Die er bij een value pack niet bij zit
    Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams . . Een USB kabel is toch wel essentieel.
      Moderator vrijdag 6 juli 2007 @ 23:16:38 #111
    16180 crew  CoolGuy
    pi_51218275
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams . . Een USB kabel is toch wel essentieel.
    Ja maar je hebt zo'n pakketje van 13 euro bij de Lidl, waar o.a. zo'n usb kabeltje bij zit.

Verder ook nog een beschermtasje voor je PSP, 3 joystickdopjes, een poetsdoekje, een lader voor in de auto, 4 UMD cases...volgens mij was het dat. Voor 13 euro mag je dan niet klagen. Goed, je hebt ook zon pakketje van Logitech voor 24 euro, waar een iets mooier hoesje bij zit, maar goed, het moet leuk blijven he. PSP is gewoon een leuk hebbeding
      vrijdag 6 juli 2007 @ 23:51:02 #112
    4259 JK
    pi_51219195
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeft
    pi_51219687
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 23:51 schreef JK het volgende:

[..]

Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeft
    Ik realiseer me ook dat Canon idd een USB kabel meelevert. Bij digicams dan, bij m'n Canon Bubblejet printer moest ik er zelf 1 kopen, maargoed dat was weer een ander type USB kabel.
    Bij m'n Canon Powershot A70 kreeg ik wel een USB kabel (wat overigens ook past in andere digicams zoals de cybershot). Deze gebruik ik ook voor m'n PSP
    pi_51243265
    heej, ik heb nu wat youtube filmpjes op mijn psp gezet door ze op vixy.net te converteren naar mp4 en daarna heb ik ze met media manager op de psp gezet.. maar nu kwam ik erachter dat die filmpjes niet zo groot zijn als het hele scherm, ze nemen niet het hele scherm in beslag en ik wil wel die filmpjes zien over het hele scherm hoe krijg je dat voor mekaar?
      zaterdag 7 juli 2007 @ 23:06:43 #115
    168255 J.Herrer
    pi_51245973
    op driehoekje drukken en dan Screen mode, links naast de i+.
    pi_51303979
    ik heb sinds iets meer dan een week ook een psp, meegenomen uit amerika door familielid, zijn daar stuk goedkoper... 170 dollar = 125 euro
      maandag 9 juli 2007 @ 21:56:08 #117
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51305778
    Ik wist niet dat vrouwen ook aan de psp waren ? Die Pink psp verkocht toch voor geen meter ?

Vet dat jij er ook 1 hebt noralyz !
    pi_51308316
    ik zit ook te twijfelen om er een op te pikken in Amerika als ik er ben.. voor zo'n 120 euro's vind ik het wel lachen
    pi_51315125
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef Retarded het volgende:
    ik zit ook te twijfelen om er een op te pikken in Amerika als ik er ben.. voor zo'n 120 euro's vind ik het wel lachen
    Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijken (die dingen krijg je tegenwoordig al voor een euro of 4, ideaal voor in het vliegtuig naar vakantie )
    Make The Floor Burn!
    pi_51319185
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef W00fer het volgende:
    Ik wist niet dat vrouwen ook aan de psp waren ? Die Pink psp verkocht toch voor geen meter ?

Vet dat jij er ook 1 hebt noralyz !
    Alsof vrouwen alleen een roze willen
      dinsdag 10 juli 2007 @ 11:44:30 #121
    168255 J.Herrer
    pi_51319300
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijken (die dingen krijg je tegenwoordig al voor een euro of 4, ideaal voor in het vliegtuig naar vakantie )
    umd films?
    Gewoon beneden laden die zooi
    pi_51319877
    2 films en m'n memorystick is vol, voor die 4 euro per stuk boeit me dat ook niet
    en m'n memorystick staat momenteel barstensvol met NES, SNES en Megadrive roms
    Make The Floor Burn!
      woensdag 11 juli 2007 @ 00:16:54 #123
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51346329
    Ho ff, umd films zijn geen 4 euro ?
    pi_51350616
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef W00fer het volgende:
    Ho ff, umd films zijn geen 4 euro ?
    Euh ik weet effe niet meer bij welke winkel, ik geloof E-Plaza, daar kun je als je een spel koopt een umd film voor 4¤ erbij kopen. Ook heb je hele bakken met UMD films voor maar 8¤
    Make The Floor Burn!
      woensdag 11 juli 2007 @ 14:02:30 #125
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51359477
    B films ja. En het is ook niet aanlokkelijk om eerst een umd van 50 euro te kopen en dan 1 film voor 4 euro erbij. Tja zo kan ik het ook.
    pi_51359537
    Ik heb Snatch, 28 days later, Alien vs Predator en Evolution uit die bak gevist, tochniet echte b-films lijkt me zo...
    Make The Floor Burn!
      woensdag 11 juli 2007 @ 21:37:25 #127
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_51375560
    zijn d'r al beelden van PSP lite?
    On my sleeve.....
    pi_51376333

That's one hell of a change.

De tyfus aan Sony. Geen woord loslaten over GT:M. Cancel die game dan, lamlullen.
      woensdag 11 juli 2007 @ 22:08:49 #129
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51376868
    Volgens mij zit die 20% dunner enkel in de batterij die niet meer uitsteekt.
      woensdag 11 juli 2007 @ 22:40:38 #130
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51377984
    Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.

Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
    pi_51381332
    Weet iemand waar ik chapter 5 kan downloaden voor killzone liberation?
    pi_51381523
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:
    Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.

Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
    en ingebouwde scheermachine en koffiezet apparaat. tevens ingebouwd gps , trilfunctie.
    was helemaal tof geweest
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
    pi_51381548
    Uitverkocht?

Ben al ruim 2 jaar in bezit van zo'n ding (japanse import versie )
    Xbox Live: Anormius
    pi_51382016
    I agree, geen twijfels meer. De normale variant ga ik binnekort maar eens aanschaffen
    pi_51382022
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Mister_T het volgende:
    Uitverkocht?

Ben al ruim 2 jaar in bezit van zo'n ding (japanse import versie )
    Nu weer goed te krijgen hoor
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:32:54 #136
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_51384966
    Ze noemen het ook gewoon PSP Lite? Wauw .

Wachten tot de PS360 bekend wordt gemaakt XD.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:33:06 #137
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51390790
    pi_51393710
    Video out
    Da's het enige wat ik eigenlijk mis aan de PSP nu, maar of ik deze daar speciaal voor ga aanchaffen....
    Make The Floor Burn!
      donderdag 12 juli 2007 @ 14:31:07 #139
    168255 J.Herrer
    pi_51394406
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:32 schreef speknek het volgende:
    Wachten tot de PS360 bekend wordt gemaakt XD.
    Wii3 is toch veel vetter
      donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:12 #140
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51397589
    Een 1200 mah accu in de nieuwe PSP ? Zal niet veel worden dan met die betere batterijtijd. Huidige PSP heeft standaard 1800 mah, en de mijne de betere Sony batterij van 2200 mah.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:25:49 #141
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51425840
    Kennen mensen plekken waar de PSP nog voorradig is?

Ik wil een maat aan zo'n ding helpen, maar in de regio rotterdam lijkt geen enkele toko ze meer te hebben. Sinds maart al nie meer, konden ze me aan de telefoon vertellen.

Als iemand een idee heeft of er ergens nog wat zijn, zou ik dat graag weten
    &lt;signature here&gt;.
    pi_51429205
    Ik weet dat de FRS in Den Haag ze nog heeft. Is niet zo ver van Rotterdam.
    pi_51436460
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef W00fer het volgende:
    Een 1200 mah accu in de nieuwe PSP ? Zal niet veel worden dan met die betere batterijtijd. Huidige PSP heeft standaard 1800 mah, en de mijne de betere Sony batterij van 2200 mah.
    ja dat vroeg ik me ook al af
    Make The Floor Burn!
      zaterdag 14 juli 2007 @ 00:41:09 #144
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51450136
    Veel mediamarkt filialen hebben ze ook niet meer. Eindhoven iig niet.

Bij de wat kleinere FRS shop filialen hebben ze misschien nog wat liggen.
    pi_51451190
    Vandaag voor het eerst online wel heerlijk
      zaterdag 14 juli 2007 @ 01:19:48 #146
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51451461
    Woei broertje heeft een PSP white gekocht (JAP versie) tering gruwelijk , dat wordt dus gamen in de trein tijdens het naar school gaan
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 01:35:51 #147
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51451880
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef st0fzuiger het volgende:
    Vandaag voor het eerst online wel heerlijk
    Mja ik kan je adviseren om de pda versies van websites te gebruiken. Bijvoorbeeld nu.nl/pda

Deze laden veel sneller en maken het geheugen van de psp niet vol, waardoor je niet die fout krijgt van:

Deze webiste is te groot, out of memory.

Zoek ook ff op google (op je pc) naar pda websites.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 10:34:32 #148
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51455715
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:

802.11n komt pas in 2008 en aangezien 0.5% misschien een n-prepared router heeft is het onzinnig en word het apparaat er alleen maar duur van. 2 analog sticks is achterlijk aangezien de games het niet ondersteunen. En als games het wel gaan ondersteunen alienate je de 18 miljoen PSP phat eigenaren. Camera is een onzinnige feature die je toch niet gaat gebruiken. Betere speakers is leuk, alleen ben je een dikke azo als je de speakers ook echt gaat gebruiken in bijvoorbeeld een trein.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 10:50:28 #149
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51455919
    ik ga de lite wel halen hoor

al is het alleen maar voor de heb , even de oude verkopen , e voila
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:17:30 #150
    168255 J.Herrer
    pi_51457513
    Als ik Lumines via bol.com besteld krijg ik het binnen 2-3 weken
    Maar zou ik dan de unpatched versie krijgen of een aangepaste versie?
    Zit nu al een paar dagen te twijfelen, blijft natuurlijk wel een risico

Waarom doen ze er maximaal 3 weken over? Misschien toch om een patched versie te bestellen ofzo
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:20:40 #151
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51457580
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Ludacriss het volgende:
    Ik weet dat de FRS in Den Haag ze nog heeft. Is niet zo ver van Rotterdam.
    Ik vermoed dat je lege dozen hebt zien staan. Ze hebben ze daar ook nie meer, heb ze gebeld
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:29:43 #152
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51457763
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:

Waarom doen ze er maximaal 3 weken over? Misschien toch om een patched versie te bestellen ofzo
    Ik denk meer omdat lumines na het bekend worden ineens overal uitverkocht was

Aangezien sony het gat al gedicht heeft met de 3.51 patch, denk ik niet dat de maker van lumines dat heeft gedaan.
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:11 #153
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51458003
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Aangezien sony het gat al gedicht heeft met de 3.51 patch, denk ik niet dat de maker van lumines dat heeft gedaan.
    Kom je wel eens in Amsterdam? E-Games heeft er nog genoeg staan, goud en wit.. wel jap versie maar imho beter dan de europese.

Heeft ook nieuwere firmware
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:42:08 #154
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51458028
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Kom je wel eens in Amsterdam? E-Games heeft er nog genoeg staan, goud en wit.. wel jap versie maar imho beter dan de europese.

Hebben ze toevallig ook de Metallic Blauwe uit Japan, en zo ja, hoeveel kost die?
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:46:58 #155
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51458144
    quote:

[..]

Ben zelf nu al 2 dagen aan het bellen, en het valt stug tegen

Ergens in een vitrine dozen zien staan is niet hetzelfde als dat ze ze hebben.

In regio rotterdam/utrecht en blijkbaar den haag zijn ze op.

En wat is nieuwer?

Een nieuwere FW is nou niet echt een plus ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door ExTec op 14-07-2007 13:03:36 (typoz) ]
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:49:29 #156
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51458210
    En een nadeel aan de jap editie is dat X en O omgedraait zijn, ik heb nu ook een jap. Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 13:21:45 #157
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51459035
    quote:

[..]

Heb je trouwens een adres of URL van die toko?

Google m'n vriend stelt me teleur, namelijk.
    &lt;signature here&gt;.
    pi_51459196
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef ExTec het volgende:
    En een nadeel aan de jap editie is dat X en O omgedraait zijn, ik heb nu ook een jap. Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
    Dat went echt heul snel
      zaterdag 14 juli 2007 @ 13:40:28 #159
    168255 J.Herrer
    pi_51459453
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Daar had ik al rekening mee gehouden, daarom heb ik die 3.50 update in een rar bestandje op mn pc staan
    Nu alleen Lumines nog, maar ik ben bang dat ze me die patched versie sturen omdat ze alle unpatched al hebben verkocht of terug ingenomen
      zaterdag 14 juli 2007 @ 18:14:01 #160
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51466442
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef BMH het volgende:

[..]

802.11n komt pas in 2008 en aangezien 0.5% misschien een n-prepared router heeft is het onzinnig en word het apparaat er alleen maar duur van. 2 analog sticks is achterlijk aangezien de games het niet ondersteunen. En als games het wel gaan ondersteunen alienate je de 18 miljoen PSP phat eigenaren. Camera is een onzinnige feature die je toch niet gaat gebruiken. Betere speakers is leuk, alleen ben je een dikke azo als je de speakers ook echt gaat gebruiken in bijvoorbeeld een trein.
    Kerel 802.11n is er al wat de mimo G+ routers met 108mbps die gewoon verkrijgbaar zijn bij Mediamarkt, hebben al 802.11n.

Daarnaast ben ik geen pauper die zijn psp gaat meenemen in het openbaar. Ik wil niet berooft worden ?!
    Dus ik wil best betere speakers voor als ik thuis aan het gamen ben.

Verder beslis jij niet of ik de camera wel of niet ga gebruiken, dat jij het onzinnig vind is jou mening. Dus een camera op je mobiel is ook onzinnig ?

En verder het apparaat is al duur zat dus kan die 10 euro extra er ook nog wel bij.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 18:21:10 #161
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51466613
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

Kerel 802.11n is er al wat de mimo G+ routers met 108mbps die gewoon verkrijgbaar zijn bij Mediamarkt, hebben al 802.11n.

Daarnaast ben ik geen pauper die zijn psp gaat meenemen in het openbaar. Ik wil niet berooft worden ?!
    Dus ik wil best betere speakers voor als ik thuis aan het gamen ben.

Verder beslis jij niet of ik de camera wel of niet ga gebruiken, dat jij het onzinnig vind is jou mening. Dus een camera op je mobiel is ook onzinnig ?

En verder het apparaat is al duur zat dus kan die 10 euro extra er ook nog wel bij.
    Jij vergelijkt je mobiele telefoon met een handheld die je, naar eigen zeggen, enkel in huis gebruikt. Je.. Dan is de camera onzin ja.

En wat heb je aan die snellere wi-fi verbinding? Alsof de PSP gemaakt is om 10+ megabytes per seconde te kunnen verzenden/ontvangen.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 19:02:52 #162
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51467613
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef dennisw het volgende:

[..]

Dat went echt heul snel
    quote:
    Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 20:19:56 #163
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51469608
    quote:
    Tijdens het spelen van games niet, dan is het gewoon zoals de europese
      zaterdag 14 juli 2007 @ 20:20:37 #164
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51469619
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ben zelf nu al 2 dagen aan het bellen, en het valt stug tegen

Ergens in een vitrine dozen zien staan is niet hetzelfde als dat ze ze hebben.

In regio rotterdam/utrecht en blijkbaar den haag zijn ze op.

En wat is nieuwer?

Een nieuwere FW is nou niet echt een plus ofzo
    Eh maat me broertje heeft hem gisteren nog gehaald bij die winkel is in Amsterdam Noord buikslotermeerplein.. Savegames heet het trouwens

[ Bericht 7% gewijzigd door MisterJ.Lo op 14-07-2007 20:26:36 ]
      zondag 15 juli 2007 @ 01:17:43 #165
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51479113
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 18:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Jij vergelijkt je mobiele telefoon met een handheld die je, naar eigen zeggen, enkel in huis gebruikt. Je.. Dan is de camera onzin ja.

En wat heb je aan die snellere wi-fi verbinding? Alsof de PSP gemaakt is om 10+ megabytes per seconde te kunnen verzenden/ontvangen.
    Streamium video Denk je eens in, videobellen op zo'n groot scherm
    Films gewoon streamend van internet bekijken, HEERLIJK lijkt me dat.

Of gewoon UMTS of HSDPA erin. Is misschien telefoontechniek, maar het zou ideaal zijn.

On the go films kijken waar je waar wilt. Dit kan al op je mobiel maar die schermpjes zijn vaak veel te klein en bij een psp is dat niet het geval.

Als ik een portable dvd speler koop zit ik nog steeds aan de films vast die ik zelf meeneem. Bij een psp met fatsoenlijk internet zouden die grenzen onbeperkt zijn !

Het is niet voor niets een "entertainment machine".
    pi_51481135
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
    Als ik Lumines via bol.com besteld krijg ik het binnen 2-3 weken
    Maar zou ik dan de unpatched versie krijgen of een aangepaste versie?
    Zit nu al een paar dagen te twijfelen, blijft natuurlijk wel een risico

WAAROM DIE KALE BRITNEY AAAAARGH?
      zondag 15 juli 2007 @ 10:28:26 #167
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51482540
    Nieuwe PsP ( lite ) bundels

bijna september

mijn "oude " psp gaat over 2 weken de deur uit

[ Bericht 41% gewijzigd door Deacon_Tigra op 15-07-2007 10:36:55 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 15 juli 2007 @ 10:50:44 #168
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51482895
    HYPE ALERT * HYPE ALERT * HYPE ALERT

Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=Hn_ku9nmA8U
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 15 juli 2007 @ 14:41:11 #169
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51489194
    Mooi. Ook een pakket zonder game & mem card.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 14:44:39 #170
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_51489285
    Kan het niet echt een schokkend verschil vinden die 'lite' eigenlijk
      Donald Duck held zondag 15 juli 2007 @ 14:47:00 #171
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_51489342
    hoe zit het met de tv-out? is dat een poortuitgang of iets met streamen?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 15 juli 2007 @ 14:49:01 #172
    168255 J.Herrer
    pi_51489414
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 04:34 schreef st0fzuiger het volgende:

[..]

WAAROM DIE KALE BRITNEY AAAAARGH?
    Nu nog een normaal antwoord?
      zondag 15 juli 2007 @ 16:05:24 #173
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51491600
    Daxter is echt een moeilijke game. Ik kom niet voorbij Hyve Queen 1, zelfs niet met walkthough.
      zondag 15 juli 2007 @ 19:06:50 #174
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51497642
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef W00fer het volgende:
    Daxter is echt een moeilijke game. Ik kom niet voorbij Hyve Queen 1, zelfs niet met walkthough.
    Weet je hoe relax en makkelijk het spel is.

Waar zit je dan vast, dat je op zo'n karretje zit of dat je die zo'n ding eerst met de kont boven de grond uitsteekt....
      zondag 15 juli 2007 @ 19:08:15 #175
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51497688
    Ja zo'n enorm groen beest, kom ver omhoog uit de grond en ik moet hem tegen zijn reet aan hakken oid.
    Als ik hem genoeg damage doe komt hij verder uit de grond, en als ik probeer om hem heen te komen molt hij me.
    pi_51513799
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
    Kan het niet echt een schokkend verschil vinden die 'lite' eigenlijk
    valt mij ook vies tegen eerlijk gezegd...
    Make The Floor Burn!
    pi_51514933
    OMG Ik ga voor het Daxter Pack (Als ik in September geld teveel heb )
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      maandag 16 juli 2007 @ 16:49:08 #178
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51526495
    mijn psp verkocht , in 1 dag tijd , werd helemaal gebombardeerd met mailtjes
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 16 juli 2007 @ 18:43:40 #179
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51529939
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    mijn psp verkocht , in 1 dag tijd , werd helemaal gebombardeerd met mailtjes
    Waarom heb je 'm verkocht?
      Donald Duck held maandag 16 juli 2007 @ 18:44:59 #180
    46149 __Saviour__
    pi_51529983
    Gaan julllie nou allemaal je PSP vekopen om later zo'n nieuwe te halen?
    Zo veel beter is die toch niet.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      maandag 16 juli 2007 @ 19:06:45 #181
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51530778
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
    Gaan julllie nou allemaal je PSP vekopen om later zo'n nieuwe te halen?
    Zo veel beter is die toch niet.
    ik snap het ook niet, heb ook een gewone psp en ik vind de nieuwe er nu niet zoveel dunner uitzien.

en een tv-out verbinding ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken.
    waarom zou je umd films op tv willen kijken? kwaliteit is toch niet geweldig. En spelletjes zullen er ook niet beter gaan uitzien op een groot scherm.....doet de portabiliteit van de psp teniet.

plus....waarschijnlijk komen ze uit met firmware 4.0 o.i.d.
      maandag 16 juli 2007 @ 19:10:12 #182
    168255 J.Herrer
    pi_51530905
    Idd reken maar dat ze er een chip in hebben gebouwd wat het downgraden onmogelijk maakt
    Of je moet 5 jaar wachten
    pi_51531213
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
    Idd reken maar dat ze er een chip in hebben gebouwd wat het downgraden onmogelijk maakt
    Of je moet 5 jaar wachten
    Daarom

* Slasher aait zijn psp 3.40 OE-A
      maandag 16 juli 2007 @ 19:34:58 #184
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51531884
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Waarom heb je 'm verkocht?
    verkocht voor 180 euro

waarom ?? Psp Lite

het is nieuw, dus ik moet hem hebben

had ook 3.4.0Oe-A enigste waarvoor ik het gebruikte was mario , laat mij maar lekker originele games spelen

[ Bericht 18% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-07-2007 19:41:17 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 16 juli 2007 @ 19:50:01 #185
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51532304
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef dvdk het volgende:

[..]

ik snap het ook niet, heb ook een gewone psp en ik vind de nieuwe er nu niet zoveel dunner uitzien.

en een tv-out verbinding ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken.
    waarom zou je umd films op tv willen kijken? kwaliteit is toch niet geweldig. En spelletjes zullen er ook niet beter gaan uitzien op een groot scherm.....doet de portabiliteit van de psp teniet.

plus....waarschijnlijk komen ze uit met firmware 4.0 o.i.d.
    Nieuwe PSP heeft 2x zoveel ram. Hierdoor kun je sneller internetten, krijg je snellere laadtijden (in games die het gaan ondersteunen) en kun je hogere kwaliteit video's afspelen... + betere batterij + kleiner + lichter.. Het enige opstakel is het matige spelaanbod.
      maandag 16 juli 2007 @ 22:50:51 #186
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51539888
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef BMH het volgende:
    matige spelaanbod.

Plus de al uitgekomen Loco Roco en Lumines en ik ben tevreden
    pi_51544880
    Screens doen het niet . Maar God of War en Crisic Core .
    quote:
    Manual geeft meer inzicht in nieuwe PSP

Tijdens de E3 kondigde Sony aan met een vernieuwde PSP te komen. Het betreft geen opvolger van de handheld, maar een verbeterde uitgave.

Inmiddels is ook de handleiding van deze nieuwe PSP op het net verschenen en daaruit leren we het volgende:

- Het aantal RAM is verdubbelt tot 64MB, hierdoor zullen games sneller laden
    - Het nieuwe systeem ondersteunt oplading via USB
    - Hoewel de 1200mAh batterij efficiėnter is gaat deze nog steeds drie tot zes uur mee, even lang als de huidige 1800mAh batterij
    - Originele PSP remotes zullen niet werken met de vernieuwde versie
    - De AV componentkabel (voor video-out) zal niet meegeleverd worden
    Dammit wat moet ik doen...mijn oude PSP verkopen en straks dan de nieuwe kopen? Gek genoeg heb ik wat bedenkingen bij die ''wereldwijde'' release .
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 09:38:44 #188
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_51549266
    Ik hou het voorlopig nog even bij mijn 1e gen japanse PSP. Al was het alleen maar voor het superieure scherm
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 09:49:45 #189
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_51549493
    Hoewel ik een tvout wel een aanvulling vind
      dinsdag 17 juli 2007 @ 09:59:08 #190
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51549665
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Plus de al uitgekomen Loco Roco en Lumines en ik ben tevreden
    JRPG's vind ik de laatste tijd vaak onspeelbaar. En ik ben ook moe van het FFVII gerape. God Of War II heb ik nog niet uitgespeeld en ik heb nog geen behoefte aan een "nieuw" deel (dat uiteraard weer niet mag innoveren omdat het niet op de console uitkomt). FF:T is een port en daar ga ik zeker geen geld aan uitgeven. Zeker niet als ik FF:TA voor 10 euro kan kopen en een compleet nieuw deel op de DS kan spelen.

Ik kijk meer uit naar games als: Loco Roco, Crush, Echochrome in mindere mate en natuurlijk de homebrew/emulatie mogelijkheden.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 10:26:24 #191
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51550270
    Ik dacht ook dat ik Crush wilde hebben en vind het concept ook briljant, maar de game heeft een lelijke stijl die ik niet trek. Echochrome wacht ik even af, kan best leuk worden.

@ Swets, waarom is jouw 1e gen PSP nou weer superieur qua scherm? Krijgt de PSP lite een kutscherm
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 10:51:18 #192
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_51550961
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik dacht ook dat ik Crush wilde hebben en vind het concept ook briljant, maar de game heeft een lelijke stijl die ik niet trek. Echochrome wacht ik even af, kan best leuk worden.

@ Swets, waarom is jouw 1e gen PSP nou weer superieur qua scherm? Krijgt de PSP lite een kutscherm
    Die allereerste PSP's (alleen in japan uitgeleverd) hadden een ander merk scherm. En die zouden veel beter zijn aldus de overleveringen. Nu heb ik inderdaad een prima scherm, maar ik zie weinig verschil met andere PSP's hoor
      dinsdag 17 juli 2007 @ 10:54:15 #193
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51551056
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die allereerste PSP's (alleen in japan uitgeleverd) hadden een ander merk scherm. En die zouden veel beter zijn aldus de overleveringen. Nu heb ik inderdaad een prima scherm, maar ik zie weinig verschil met andere PSP's hoor
    Ah okay. Dat wist ik niet
    pi_51555312
    Kent de PSP Lite overigens nou ook een betere scherm? Want dat is me nog steeds niet duidelijk...
    pi_51558750
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef W00fer het volgende:
    Ja zo'n enorm groen beest, kom ver omhoog uit de grond en ik moet hem tegen zijn reet aan hakken oid.
    Als ik hem genoeg damage doe komt hij verder uit de grond, en als ik probeer om hem heen te komen molt hij me.
    Oplossing:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 15:45:07 #196
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51561053
    Eens kijken of dat werkt .Pas.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 16:20:23 #197
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51562526
    iemand nog tips over leuke homebrew voor de psp?

ik neem aan dat ik dat wel mag vragen hier?
    anders m'n excuses
      dinsdag 17 juli 2007 @ 16:30:09 #198
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51562864
    er mag niet over homebrew en/of custom firmware gepraat worden hier
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 17 juli 2007 @ 16:33:57 #199
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51563009
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:

er mag niet over homebrew en/of custom firmware gepraat worden hier
    maar wel over hoe je je psp moet downgraden (hacken!)??

raar
      dinsdag 17 juli 2007 @ 16:42:52 #200
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51563302
    Nee, dat mag ook niet. Maar de mods zijn nogal druk ofzo.
    pi_51571331
    Ohwja, Games die ik op dit moment voor de PSP wilt:
    - God of War
    - Loco Roco
    - Loco Roco 2
    - Daxter

Meer nog niet, dacht ik hmmm, iemand nog tips
    pi_51573675
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
    - God of War
    - Loco Roco
    - Loco Roco 2
    - Daxter

Ratchet and Clank Size Matters, Tekken: Dark Ressurection, Crush, Echochrome.
    pi_51573699
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
    - God of War
    - Loco Roco
    - Loco Roco 2
    - Daxter

CRISIS COOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!

Hoe kon ik die nou vergeten
      dinsdag 17 juli 2007 @ 21:55:23 #204
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_51573787
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nee, dat mag ook niet. Maar de mods zijn nogal druk ofzo.
    wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)

homebrew vind ik (zolang het gewoon legale software betrefd) oke maar daar is een apart topic voor en hoe je het er op krijgt (downgraden/hacken) wil ik ook in dat topic niet zien.
    pi_51573870
    quote:
    PlayStation Premier: Metal Gear Expansion Announced
    Old Snake enters the battle field this September.

A new version of Metal Gear Solid is on the way to the PSP... sorta. As part of Sony's PlayStation Premier event today in Tokyo, Konami announced Metal Gear Solid Portable Ops +, an expansion to last year's Metal Gear Solid Portable Ops.

The new version of the game is focused on online play, with new stages and characters. However, Konami is also adding a mysterious new single player mode, Infinity Mission.

In Japan, this update will be released in two forms, on its own for 2,400 yen, and bundled with the original MPO as part of a 4,300 yen Deluxe Pack.

Take a look at first screens in the media section below. MPO+ is set for Japanese release on 9/20.

Ben ik even héél blij dat ik Portable Ops nog niet heb gehaald!
      dinsdag 17 juli 2007 @ 22:53:28 #206
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51576184
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)

homebrew vind ik (zolang het gewoon legale software betrefd) oke maar daar is een apart topic voor en hoe je het er op krijgt (downgraden/hacken) wil ik ook in dat topic niet zien.
    ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?

wel homebrew voor de nintendo ds, maar niet voor psp
      dinsdag 17 juli 2007 @ 23:38:14 #207
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51577927
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
    Kent de PSP Lite overigens nou ook een betere scherm? Want dat is me nog steeds niet duidelijk...
    Nope, het LED scherm wat erin is gekomen is afgeblazen. Te duur voor productie waarschijnlijk. Ze willen van de psp natuurlijk geen 200 dollar apparaat maken, hij moet aan de laatste prijsverlaging mee kunnen doen anders koopt iedereen alsnog een dikke psp.

Vraag ik me trouwens af, lozen ze de oude voorraad psp's voor minder geld ? Dat was bij de Nintendo DS wel zo, ging zo 20 a 30 euro vanaf.

PSP'tje nieuw voor 140, netjes !
    pi_51578044

HOT DAMN!
    pi_51582692
    De manier waarop je de UMD drive van die nieuwe PSP moet openen is nogal lam
    Het verdubbelde RAM is wel wenselijk maar volgens mij niet noodzakelijk.

Ik blijf wel bij mijn oude PSP tot bewezen is dat de PSP Lite ook echt veel beter is.
      woensdag 18 juli 2007 @ 10:03:11 #210
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51584666
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef dvdk het volgende:

[..]

ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?

wel homebrew voor de nintendo ds, maar niet voor psp
    IEMAND???
      woensdag 18 juli 2007 @ 11:20:09 #211
    168255 J.Herrer
    pi_51587018
    Kijk eens in de OP

Hoe gaat die UMD drive open dan bij die lite? Toch ook gewoon met zo'n schuifknopje of niet?
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:02:14 #212
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51596692
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef J.Herrer het volgende:
    Kijk eens in de OP

Hoe gaat die UMD drive open dan bij die lite? Toch ook gewoon met zo'n schuifknopje of niet?
    Die lijk je gewoon los te moeten rukken.

Zit een mooie uitsparing bij de UMD lade.
    &lt;signature here&gt;.
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:12:45 #213
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51597003
    De nieuwe PSP TV addon (S310) werkt schijnbaar alleen met de nieuwe slim psp. Lijkt me niet maargoed.

Zoiezo werkt ie op een signaal waar wij hier in Europa nog nooit van gehoord hebben, ISDB-T oid.
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:15:59 #214
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_51597101
    shit ik speel nu Libery city stories,maar ik krijg de controlz maar niet onder de knie.

autorijden gaat wel.....maar zodra ik te voet moet......lopen + schieten..... ik lock altijd op de verkeerde ventjes....en als ik dan wil schieten veranderd het camera beeld...en is ie niet meer op de bad-guy gelocked....frustrerend.
    pi_51614707
    FF VII: Crisis Core

Donald Duck held donderdag 19 juli 2007 @ 02:01:52 #216
    46149 __Saviour__
    pi_51614768
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef dvdk het volgende:
    shit ik speel nu Libery city stories,maar ik krijg de controlz maar niet onder de knie.

autorijden gaat wel.....maar zodra ik te voet moet......lopen + schieten..... ik lock altijd op de verkeerde ventjes....en als ik dan wil schieten veranderd het camera beeld...en is ie niet meer op de bad-guy gelocked....frustrerend.
    Dat lopen is gewoon redelijk bagger uitgewerkt, zeker met schieten. Maar als je eraan went, is het wel redelijk te doen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_51662805
    Hallo,

Vraagje; Wat is de grootste memory stick (pro duo) die werkt op de psp?

bvd
    Wbby
    to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
      vrijdag 20 juli 2007 @ 21:19:40 #218
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51674792
    4 Gig

Meer nieuwe features nieuwe PSP
    playstation hardware psp
    Geplaatst door: Danny van Smaalen op 13 jul 2007 om 09:19 uur
    Na de presentatie van de nieuwe PSP heeft JoyStick even kunnen rotzooien met het apparaatje. Hierbij heeft de redactie een paar snufjes gevonden waar Sony niet over verteld heeft.

Een deel van deze snufjes zou te maken hebben met de firmware van de nieuwe PSP. Deze staat namelijk op 3.60, terwijl de nieuwste firmware voor de huidige PSP 3.52 is. In versie 3.60 vond Joystick onder meer de optie om de PSP via USB op te laden. Vergelijkbaar met veel huidige MP3-spelers. Deze functie is ook uit te schakelen.

Zoals bekend zullen de laadtijden van de nieuwe PSP korter zijn, maar Joystick is er achter gekomen dat dit ook uit te schakelen is. Spelers kunnen in het hoofdmenu namelijk het gebruik van de UMD cache aan- en uit zetten.

Andere nieuwe features die gevonden werden is dat spelers het type televisie kunnen instellen. De nieuwe PSP is namelijk heel simpel op de TV aan te sluiten om er games en films op af te spelen. In het hoofdmenu van de PSP is het type TV in te stellen en zijn diverse opties met betrekking tot deze video-out te veranderen. Ook kan in dit menu een screensaver worden gekozen.

Joystick meldt tot slot dat er een zwart kader om het beeld zal verschijnen als je games op de TV speelt met de PSP. Alleen 480x272 (alleen progressive scan) wordt ondersteunt namelijk

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51687527
    Binnenkort komt de psp lite uit, las ik. Is het de moeite om te wachten? of kan ik net zo goed nu een PSP kopen??
    to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
      zaterdag 21 juli 2007 @ 10:48:44 #220
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51687807
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 10:26 schreef webbyplus het volgende:
    Binnenkort komt de psp lite uit, las ik. Is het de moeite om te wachten? of kan ik net zo goed nu een PSP kopen??
    Als je nou even de vorige posts leest,...

Dat geeft je al meer inzicht of je wil wachten op de Lite of niet
    pi_51692373
    ik koop lekker toch geen nieuwe
      zaterdag 21 juli 2007 @ 15:12:10 #222
    152136 Pudy
    Rust, Reinheid & Regelmaat
    pi_51693225
    quote:
    Joystick meldt tot slot dat er een zwart kader om het beeld zal verschijnen als je games op de TV speelt met de PSP. Alleen 480x272 (alleen progressive scan) wordt ondersteunt namelijk
    Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.
      zaterdag 21 juli 2007 @ 16:37:05 #223
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51695250
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    4 Gig
    Ik heb er eentje van 8GB?

Die van Sony, gekocht bij consoleshop.nl.
    &lt;signature here&gt;.
      zaterdag 21 juli 2007 @ 18:04:40 #224
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51697784
    ik wist wel dat er een 8 gig was , maar wist niet of de psp die ook ondersteunde
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51699347
    Zal sony soms expres aan het minderen zijn met het uitleveren van PSP's aan winkels, ivm de nieuwe PSP? Jezus, we hebben bij de Dixons al weken geen PSP's meer binnengekregen Er is al zelfs een wachtlijst
      zaterdag 21 juli 2007 @ 19:43:28 #226
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51700380
    De oude PSP wordt gewoon al lang niet meer gemaakt, de ouwe DS was op een gegeven moment ook op, vooral in Japan.
    pi_51700413
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De oude PSP wordt gewoon al lang niet meer gemaakt, de ouwe DS was op een gegeven moment ook op, vooral in Japan.
    Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...
      zaterdag 21 juli 2007 @ 19:50:28 #228
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51700579
    Waarom in hemelsnaam? Wie koopt er nog een ouwe DS? Je moet ze gewoon niet bestellen als Dixons zijnde.
      zaterdag 21 juli 2007 @ 21:18:24 #229
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51703015
    Heb nou een 4 gb kaartje dus kan er eindelijk wat demo's opgooien en films. Media manager is een verdomd handig proggie voor de films en video's erop te zetten in vergelijking met wat andere software die ik heb om te converten
      Donald Duck held zaterdag 21 juli 2007 @ 21:20:15 #230
    46149 __Saviour__
    pi_51703066
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...
    en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DS
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_51707380
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DS
    het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopen
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
      zondag 22 juli 2007 @ 00:10:47 #232
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51707448
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:06 schreef ryangozer het volgende:

[..]

het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopen
    Weer iemand voor op mijn "weet niets van games" lijst.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 10:41:25 #233
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_51712464
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Pudy het volgende:

[..]

Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.
    Omdat je dan je aspect ratio verneukt.
      zondag 22 juli 2007 @ 11:34:20 #234
    168255 J.Herrer
    pi_51713211
    Vanaf dinsdag kan ik +3.51 games spelen, hopelijk ook die games voor op de lite
      zondag 22 juli 2007 @ 14:18:17 #235
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51717302
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Omdat je dan je aspect ratio verneukt.
    Ja want de PSP is 16:9 en een tv niet? Tis heel simpel: het word blokkertje brij omdat de resolutie te laag is voor een tv.
    pi_51722364
    is er trouwens al een prijs bekend voor de nieuwe PSP?
      zondag 22 juli 2007 @ 17:28:07 #237
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51723456
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik wist wel dat er een 8 gig was , maar wist niet of de psp die ook ondersteunde
    Nu je het zegt, staat me iets van bij dat dat ook pas kan vanaf een bepaalde FW.

Hebben we allebij gelijk
    &lt;signature here&gt;.
      zondag 22 juli 2007 @ 17:42:58 #238
    6484 ExTec
    <subtitle here>
    pi_51723894
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
    Zelfde als de oude
    &lt;signature here&gt;.
      zondag 22 juli 2007 @ 18:26:04 #240
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51725177
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
    169 euro zonder memorystick dacht ik.
    pi_51727120
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef BMH het volgende:

[..]

169 euro zonder memorystick dacht ik.
    en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gig
      zondag 22 juli 2007 @ 19:46:23 #242
    168255 J.Herrer
    pi_51727229
    quote:
    En bij de release in Japan zitten er ineens 2x zoveel mogelijkheden op, en zijn we alsnog genaaid in Europa
      zondag 22 juli 2007 @ 19:52:04 #243
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51727389
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gig
    Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
      zondag 22 juli 2007 @ 19:58:22 #244
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_51727583
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
    pi_51727755
    tvp
    Ooh, I just felt my dick move!
      zondag 22 juli 2007 @ 20:07:59 #246
    168255 J.Herrer
    pi_51727870
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaan
    Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
    Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend
      zondag 22 juli 2007 @ 20:16:04 #247
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_51728079
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
    Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend
    1) Daxter hoeft ik niet
    2) ik wil een grote memorystick
    3)Family guy wil ik niet.

Betaal ik 30 euro voor een spel dat ik geen 30 euro aan wil besteden.. Een memorystick die ik ga vervangen en.... een family guy UMD. Gebruik ik die 30 euro liever voor het kopen van een echte memorystick waar PSX games & films/tvseries WEL op passen.
    pi_51728097
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euro Dan haal ik toch liever 20 euro meer voor een pack met ook nog de top platformer Daxter, die ik zoiezo nog wou hebben
    pi_51739300
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euro Dan haal ik toch liever 20 euro meer voor een pack met ook nog de top platformer Daxter, die ik zoiezo nog wou hebben
    tsjah, ik heb een psp gekocht voor 199 met 2gb memory stick, wellicht net iets te duur omdat ik ook een 4gb stick wou hebben maar deze kon ik tenminste downgraden, dat is ook wat waard
    pi_51739433
    Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
    pi_51742863
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef BMH het volgende:

[..]

1) Daxter hoeft ik niet
    2) ik wil een grote memorystick
    3)Family guy wil ik niet.

Betaal ik 30 euro voor een spel dat ik geen 30 euro aan wil besteden.. Een memorystick die ik ga vervangen en.... een family guy UMD. Gebruik ik die 30 euro liever voor het kopen van een echte memorystick waar PSX games & films/tvseries WEL op passen.
    pi_51743003
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
    Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
    Dat ding is nog niet eens op de markt, hoe moet er dan een oplossing zijn?
    pi_51743203
    Wat zijn eigenlijk de prijzen van die geheugen kaartjes? ik weet wel dat er van 32mb tot 8gb er zijn alleen nergens worden de prijzen erbij gezet.
      Moderator maandag 23 juli 2007 @ 12:12:09 #254
    16180 crew  CoolGuy
    pi_51743575
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef mini-lellan het volgende:
    Wat zijn eigenlijk de prijzen van die geheugen kaartjes? ik weet wel dat er van 32mb tot 8gb er zijn alleen nergens worden de prijzen erbij gezet.
    Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.
      maandag 23 juli 2007 @ 12:21:12 #255
    168255 J.Herrer
    pi_51743885
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
    Modchip
    pi_51744711
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.
    Forums zijn zo handig.
    pi_51745102
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 12:51 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Forums zijn zo handig.
    Je bent gewoon lui, hoe moeilijk is het om google te gebruiken?
    pi_51745674
    Laatst nog een Sandisk kaarjte gehaald van 2GB. 40 euro! Veel te veel eigenlijk maar ja

Dat MS geheugen is sowieso duur.

1GB ~ 25 euro
    2GB ~ 40 euro
    4GB ~ 70 euro

zoiets.
    pi_51745896
    4GB van sandisk gaming edition is voor 55 euro goed te vinden
    pi_51750347
    ik kwam laatst golden oldy Ghosts n goblins tegen.
    Iemand deze al gespreeld? dmn is leuk

filmpje; http://www.insidegamer.nl(...)sngoblins/videos/813
      maandag 23 juli 2007 @ 17:16:58 #261
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51753519
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 13:26 schreef Lunar het volgende:
    Laatst nog een Sandisk kaarjte gehaald van 2GB. 40 euro! Veel te veel eigenlijk maar ja

Dat MS geheugen is sowieso duur.

1GB ~ 25 euro
    2GB ~ 40 euro
    4GB ~ 70 euro

zoiets.
    4GB voor 37 euro
      maandag 23 juli 2007 @ 17:27:58 #262
    168255 J.Herrer
    pi_51753909
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

4GB voor 37 euro
    link?
      maandag 23 juli 2007 @ 17:49:42 #263
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51754429
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

link?
    www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.

Hij zit dan wel in china
    pi_51754766
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.

Hij zit dan wel in china
    Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingen

* Slasher mompelt iets met goedkoop en duurkoop
      maandag 23 juli 2007 @ 18:14:12 #265
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51755033
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef Slasher het volgende:

[..]

Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingen

* Slasher mompelt iets met goedkoop en duurkoop
    Tot nu toe werkt ie prima
      maandag 23 juli 2007 @ 18:19:52 #266
    168255 J.Herrer
    pi_51755179
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Tot nu toe werkt ie prima
    Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?
      woensdag 25 juli 2007 @ 16:02:12 #267
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51821294
    quote:
    Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?
    Zie niks staan over magicgate, alleen de grootte en de gebruikte aantal mb's
    pi_51821541
    MagicGate Ondersteunend staat bij mij, maar goed ik heb ook zo'n Sandisk stickie.

Ik vraag me echter af of de verschillen tussen de "echte" en "neppe" stickies echt significant zijn of dat het in praktijk wel meevalt.
      woensdag 25 juli 2007 @ 16:25:33 #269
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51822098
    tussen echt en nep merk ik zelf geen verschil

tussen high speed & geen high speed wel
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51845892
    Ik krijg vandaag mijn Sandisk Gaming 4Gb Memorystick binnen.

Heb van de week een oude psp gekocht (5 x op gespeeld door eerste koper) met fw 2.71.
    Wie gebruikt hier btw alternatieve fw?
    ♥ K, N, R en F ♥
      Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 10:15:17 #271
    16180 crew  CoolGuy
    pi_51846424
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
    Ik krijg vandaag mijn Sandisk Gaming 4Gb Memorystick binnen.

Heb van de week een oude psp gekocht (5 x op gespeeld door eerste koper) met fw 2.71.
    Ik maar daar mag je het hier niet over hebben.
      donderdag 26 juli 2007 @ 10:17:56 #272
    168255 J.Herrer
    pi_51846494
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Wie niet
    pi_51846831
    aH ok dan heb ik niets gezegd
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_51875414
    quote:
    Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef wizarddragon het volgende:
    MagicGate Ondersteunend staat bij mij, maar goed ik heb ook zo'n Sandisk stickie.

Ik vraag me echter af of de verschillen tussen de "echte" en "neppe" stickies echt significant zijn of dat het in praktijk wel meevalt.
    Bij homebrew spellen en iso's wel.
    Daar maakte het bij sommige 'dingen' zelfs heel veel uit bij mij, ik heb namelijk een 4 GB origineel en 2 x een 2 GB 'High Speed' (maar die is dus fake, staat Onbekend bij MagicGate en is super langzaam, dat merk je dus bij homebrew en meer)
      vrijdag 27 juli 2007 @ 11:44:11 #275
    21616 Boy_Snakeye
    Bass-Shifter
    pi_51881831
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Wie niet
    Ikke, durf het niet aan om mijn PSP te verneuken door een mogelijke "brick"
      vrijdag 27 juli 2007 @ 13:14:44 #276
    168255 J.Herrer
    pi_51884425
    Opzich kan er weinig fout gaan denk ik, als je maar een goede tutorial hebt en niks met je psp doet als hij aan het installeren is

Ik ben iig heel blij met mn m33-7
      Moderator vrijdag 27 juli 2007 @ 13:16:47 #277
    16180 crew  CoolGuy
    pi_51884476
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ikke, durf het niet aan om mijn PSP te verneuken door een mogelijke "brick"
    Dat was ik ook. Door een vriend laten doen. Was appeltje eitje.
    pi_51887842
    Morgen ga ik een PSP kopen.
    - Zijn deze nog volop verkrijgbaar?
    - Welke firmware zit er nu op de PSP in de winkels? 3.5 ofzo?

bvd
    Webby
    pi_51889645
    games koop ik wel in de winkel
      vrijdag 27 juli 2007 @ 16:26:17 #280
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51890854
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef webbyplus het volgende:
    Morgen ga ik een PSP kopen.
    - Zijn deze nog volop verkrijgbaar?
    - Welke firmware zit er nu op de PSP in de winkels? 3.5 ofzo?

bvd
    Webby
    Ik zou het niet doen als ik jou was, tenzij je homebrew wil spelen. De nieuwe psp ligt nog voor de kerst in de winkels. Als je nu een PSP haalt dan heb je misschien dadelijk spijt.

Een "oude" psp is echter nog steeds relaxed hoor. Infraroodpoort met universele afstandbediening mod
    Batterij die beter is En ja TV-out, boeieee.
    pi_51893001
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als ik jou was, tenzij je homebrew wil spelen. De nieuwe psp ligt nog voor de kerst in de winkels. Als je nu een PSP haalt dan heb je misschien dadelijk spijt.

Een "oude" psp is echter nog steeds relaxed hoor. Infraroodpoort met universele afstandbediening mod
    Batterij die beter is En ja TV-out, boeieee.
    Ik wil inderdaad homebrew gaan spelen en dat kan nog niet met de nieuwe. Wie weet hoe lang ik dan moet wachten voordat ik kan downgraden...

En veel voordelen heeft de nieuwe niet tov de oude... Ik wil alleen af en toe wat games spelen, lekker handig ook op vakantie.. Ik ga voor de oude!
    pi_51918389
    Hallo,

vanmiddag ben ik op zoek geweest naar de PSP in Tilburg. Ik kon hem echt nergens vinden. Ik ben bij Dixons, V&D, Bart Smit, Dynabyte, etcetera geweest. Niets meer

Weer iemand nog een plek in Brabant waar er nog 1 ligt? (Nieuw)
    bvd
    Webby

Toevoeging
    Heb toch nog een aantal webwinkels kunnen vinden waar ze verkocht worden (dynabyte, otto, bol)

[ Bericht 16% gewijzigd door webbyplus op 28-07-2007 18:47:30 ]
    pi_51925735
    Breda NERGENS te krijgen en ik wil er ook graag eentje!

Hebben die webshops ook werkelijk voorraad of is het straks bij bevestiging 'levertijd onbekend'
      zondag 29 juli 2007 @ 00:25:06 #284
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51926162
    nog

45 days
    1096 hours
    65793 minutes
    3947613 seconds

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51928081
    quote:
    Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    nog

45 days
    1096 hours
    65793 minutes
    3947613 seconds

Dan Wat?
    pi_51928227
    Bij bol.com verkopen ze nu alleen nog maar Base Packs van de zwarte psp. Ik heb die witte van mij destijds daar besteld. Verliep prima. Zoals aangegeven voor 21:00 besteld en de volgende dag had ik hem al.
      zondag 29 juli 2007 @ 09:53:56 #287
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51929246
    quote:
    Op zondag 29 juli 2007 02:45 schreef st0fzuiger het volgende:

[..]

Dan Wat?
    psp crysis coreeee
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51929673
    quote:
    Op zondag 29 juli 2007 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
    Bij bol.com verkopen ze nu alleen nog maar Base Packs van de zwarte psp. Ik heb die witte van mij destijds daar besteld. Verliep prima. Zoals aangegeven voor 21:00 besteld en de volgende dag had ik hem al.
    6-8 weken

zondag 29 juli 2007 @ 11:32:23 #289
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51930146
    6 tot 8 weken

zelfs bij wehkamp staat hij op langer dan 5 weken

gewoon wachten op de lite dan
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 29 juli 2007 @ 12:55:28 #290
    168255 J.Herrer
    pi_51931532
    Of een 2e handse kopen
    Heb je ook grote kans dat je niet meer hoeft te downgraden
    pi_51931559
    tweede hands zoeken zou ik zeggen.
    Je moet het treffen wat ik dus had
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_51932845
    quote:
    Op zondag 29 juli 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

6-8 weken

[img=578xnull]http://i63.photobucket.com/albums/h133/Jpjedi/bol.jpg[/img]
    Dat hebben ze snel aangepast
      zondag 29 juli 2007 @ 14:07:57 #293
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51933004
    Er zijn nog wel kleinere winkels die de Value packs hebben liggen. Ik was bij een Intertoys in Friesland en daar lag nog een psp in de vitrine. Je moet dus echt naar de kleinere winkeltjes gaan.

Wigwam speelgoed, kleine bartsmit/intertoys of kleine FRS.
      zondag 29 juli 2007 @ 17:09:51 #294
    168255 J.Herrer
    pi_51937226
    Speelt er iemand Football Manager '07 op psp?
    Is wel ff wennen zonder muis
    pi_51965203
    Vraagje, hoe speel je games op de psp? Als ik dat ding zo zie heb je dus links de vierpunts toets en een thumb stick en rechts je driehoekje, vierkantje enzo. Nu zag ik dat er bvb ook wel shooters voor zijn, maar hoe speel je die dan ?
    Bah !
    pi_51971757
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef viezerdt het volgende:
    Vraagje, hoe speel je games op de psp? Als ik dat ding zo zie heb je dus links de vierpunts toets en een thumb stick en rechts je driehoekje, vierkantje enzo. Nu zag ik dat er bvb ook wel shooters voor zijn, maar hoe speel je die dan ?
    Bij Call of Duty mik je met driehoekje, kruisje enzo, loop je met die joystick en reloaden enzo doe je je met de pijltjes, schieten met R. Even wennen maar werkt prima opzich, met auto-aim aan.
      maandag 30 juli 2007 @ 21:49:10 #297
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_51972162
    vandaag , traxxpad en ratchet & clank besteld .

eindelijk is wat herrie produceren op mijn psp miste al een degelijke mtv music generator kloon op de psp.
      maandag 30 juli 2007 @ 22:59:54 #298
    174940 W00fer
    Maar echt
    pi_51974600
    Kijk eens wat filmpjes op youtube dan zie je het.
    pi_51974817
    Hmmkay, waarom hebben ze die thumbstick nie gewoon rechts geplakt >.> ?
    Bah !
    pi_51974877
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef viezerdt het volgende:
    Hmmkay, waarom hebben ze die thumbstick nie gewoon rechts geplakt >.> ?
    Omdat daar kruisje enzo zitten, die zijn bij bijna elk spel belangrijk, en op de Playstation 2/3 loop / beweeg je vaak toch ook met het linker joystickje?
    pi_51980249
    Ik vindt fps'en spelen op consoles zo klote... Net als op de xbox360... Waarom wel usb-poorten, maar geen mogelijkheid om toetsenbord/muis te gebruiken :S
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')