Online is het ook best coolquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb net een paar uur achter elkaar Killzone gespeeld. Erg vet spel
Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?quote:
Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?
Ach , ik vermaak me sowieso met de single player campagne
Ja moet dan dus gauw ff een kaartje van 4 gig halen, want ik heb er nou zo'n standaard ding van 32 mb erinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).
Nadat je de patch gedownload hebt, kun je nog eens download kiezen (download knippert nu ook als het goed is), en dan kun je een hele nieuwe single-player chapter (5) downloaden![]()
de multiplayer patch is niet zo groot, ergens rond de 8mb als ik het me goed herinner, chapter 5 is iets groter (ergens tussen de 60 en 80mb geloof ik)
Heb em zelf bijna uitgespeeld. Erg vet inderdaad. Dat ragdollmodel dat bij de Helghast gebruikt wordt is zo vetquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb net een paar uur achter elkaar Killzone gespeeld. Erg vet spel
Dat zei ik toch net alquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
-weg-
euh?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
- nog even en je hoeft helemaal niks meer te zeggen-
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het is toch niet zo moeilijk![]()
er mag gewoon niet over gepraat worden hier, en toch gebeurd het elke keer weer
Geef mij maar nog gewoon de oude spellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?![]()
Inderdaad jammer, tweakers praktijken, maarja ik zal m'n mond maar houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?![]()
Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.
Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?
Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
Waarom zijn die PSP's eigenlijk opeens uitverkocht?
Ik vond hem niet zo moeilijk. Als hij met die railgun gaat schieten moet je achter zon blok gaan zitten. Die gaan wel kapot, dus je moet wel blijven wisselen. Als hij stopt met die railgun kun jij heel even gaan schieten, want hij begint dan met raketten en die loopmijnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.
Ik gooi al mijn granaten en die uit de kisten op die railgun en dan nog die missle gun er vol op. Dan heb ik die railgun uitgeschakeld. maar dan blijven nog die andere 3 over. Nou ja ,3....hij laat ook soms van die kamikaze beestjes op me af. Dus feitelijk blijven er nog 4 dingen over die ik dan moet proberen te vernietigen.
Weet jij toevallig een bepaalde tactiek?
[..]
Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaar
Ik heb maar even gezocht op walkthroughs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
-tip-
Ik heb er niet echt een taktiek voor, maar wel veel verbergen achter die blokken.
Dit ga ik maar eens proberenquote:+ Boss battle
This boss has two main attacks. Throwing lots of grenades, and going crazy with
a machine-gun. At the start, be quick to run southwest to the depot there to
get the missile launcher. When it throws mines, you should keep at good
distance, while shooting missiles at the boss's machine-gun. Since these deal
100 damage with each hit, you should be able to take out the machine gun by
using only the missile launcher, accompanied by two or three frag grenades.
To avoid being killed by the machine-gun, use the L-button to dodge, and hide
behind crates and pillars.
When the machine-gun blows up, go get the assault rifle from one of the depots
again, and start concentrating on the remaining parts of the boss. This would
have been easy, if it were not for the spidermine outbursts that happen a
couple of times. When the spiders attack, your best shot is to quickly aim at
them, and shoot them, since they only have a little health each. Use
both grenades and bullets at the remaining parts of the boss, until they are
all gone, and watch out not to get hit by the missiles.
In the end, Cobar is killed..
20 maar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Pilldriver het volgende:
Die baas van chapter 3 is dat ja, damn die is echt klote, heb ik echt 20 keer opnieuw moeten proberen
Combinatie van prijsverlaging, roddels en een allergie hebben op alles wat "Pink" isquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
Waarom zijn die PSP's eigenlijk opeens uitverkocht?
Dat is dan sinds een paar dagen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP's zij niet uitverkocht hoor, ben vandaag bij drie winkels geweest (Dixons, Bart Smit en nog een Dixons) en die hadden er genoeg op voorraad
Nou idd, ben echt stad en land afgeweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Dat is dan sinds een paar dagen.
Tot voor kort waren ze nergens meer te krijgen.
Voor alleen savegames en een lading MP3's is dat genoeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
Ik heb een kaartje van 4gb besteld, maar wil ook gewoon dadelijk wat films en muziek op zetten... En zeker als ik dadelijk 3 uur per dag moet reizen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor de E3, wil die PSP lite zien
De vraag is natuurlijk hoelang het duurt voordat hij op de Europese markt komt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken![]()
Kan met de gewone psp nu ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken![]()
Haha mijn naam verkeerd overnemen en dan nog hopen op een lief antwoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef SupahFunk het volgende:
Bob snake eye waar heb jij je 4 gb kaartje besteld wat is een goedkope site ik ben op zoek naar memory stick duo in de winkel kost zoiets 65-70 euries. Thanks
(Dit is alleen als er 'MagicGate' op het kaartje staat, dus dan zou het ondersteund moeten zijn, maar bij imitatie is dit niet.)quote:Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:
Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks
quote:Currently, there is a huge batch of fake memory sticks in the market. It looks so real that even supplier can't see the differences.
While walking around Sim Lim today, I also spotted some shop selling fake SONY memory stick pro duo. As I have known, there are currently 3 brands of fake memory stick pro duo products and 2 of them are in Singapore. They are:
- Sony
- Sandisk
- Lexar
Mostly will ask.. HUH!! SANDISK (note.. not SCANDISK is SANDISK)!! Serious or not!! yes.. serious!! THERE IS FAKE SANDISK MEMORY STICK PRO DUO!! lol
Anyway this short tips here will tell beginners on spotting the fake SONY memory stick pro duo products. The sandisk one I'm still doing the investigation. All the informations given below are based on web infos + SONY given infos.
1 - Prices
The prices of fake MS Pro Duo are very cheap at retail shop... unless the boss is doing a closing down sales. The price are usually ranging bout $200-$250 for a 2GB one, and this price is actually the supplier price for an original one.
2 - Seals
Original Sony Package Seals have Long Staple like Seal, and it is sealed in using heat. Fake one have round seals, and the seals are sealed up using glue.
3 - Capacity
Fake 2GB MS Pro Duo have 1948MB and 1959MB of memory space when it is shown on devices like PSP. Genuine one have a capacity of 1909MB while some devices will read 1910MB.
For the old batch of 1948MB Fake version, I actually feel quite shocking... because it indeed can save up to 1948MB!! Tested and Proven by myself!!
For the 1948mb newer version and 1959MB Fake version, all I have to say is good luck. although it is written 1959MB, the size actually cannot hold more than 1GB.. which is reported by a lot of people, so it means that it is the "cheat" which makes the software reads 1959MB.. while the card is only around 1GB.
4 - Transfer Speed
The transfer speed of real one is at about 80Mbps. Fake one will have slower transfer speed. 1948MB one actually can go on 65Mbps to 70Mbps... 1959MB one ... at most 60Mbps.
To test timing, try transfering a 1GB file to the stick and use the stopwatch to calculate the time of file transfer. This is the easiest way.... click the link provided above for further info.
Bron: psp-media.nl en atraclife.comquote:NOTE: Left = Real; Right = Fake
* The exterior of the genuine memory stick is abrasive, while the fake one feels slick.
* The back of the genuine memory stick has some information sculpted by laser beam, not printed.
* The volume of genuine memory sticks is 480MB, while the fake on has only 468MB.
* Sony customer service center cannot tell if your memory stick is genuine or fake.
* The genuine memory stick is hard to open up, while the fake one cracks up easily because it's not even glued well. The genuine memory stick uses a Samsung flash memory chip, while the fake one uses an unknown chip (in fact with the text burnished away from the chips), which is inferior.
Genuine Sony Memory Stick Pro DUO 1GB
The most ironical thing happened to the author of this article, was that the lady in the Sony CS center replied him "Your (fake) memory stick is genuine, maybe you need to switch to another card reader." after he asked about his (fake) card not recognized by his computer. So, can we assume that even Sony cannot tell if the memory stick is real or fake? Sigh...
Die collega verkocht ze zelf door, als er iets mis mee was mocht hij ze gewoon terugsturen en kreeg hij een nieuwe. Dus ik ga ervan uit dat het goedkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Is bijna altijd imitatie, dan is het kaartje langzamer en soms zit er ook veel minder ruimte op. Bestel je 4 GB, zegt ie ook dat er 4 GB oppast maar als je er dan iets van die grote op wilt zetten dan gaat dat niet ofzo.
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.quote:
Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbrekenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.
Je klinkt een beetje jaloersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een paar dagen terug zo'n pakket gekocht. Zit 3 van die analoge stickjes in (wel zwart, heb een witte psp) een goede stevige hoes voor de psp, doekje om schoon te maken en zo'n sticker om je scherm te beschermen. Dat ding is erg handig
Heb een paar kleine luchtbubbeltjes, maar weet iemand of je dat soort stickers voor het scherm los kan kopen of bestellen?
Maar handig pakket voor 20 euro
Hmm als ze los te krijgen zijn, zijn het dus wel wat duurdere uitvoeringen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).
Hier ook te bestellen:
http://www.consoleshop.nl(...)screenprotector.html
http://www.consoleshop.nl(...)ygear-visor-psp.html
http://www.consoleshop.nl(...)enprotector-psp.html
Jij zegt "Zo kun je". Gericht op mij dus. En dat is onzin.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'.Een apparaat heeft altijd dingen die verbeterd kunnen worden, dat lijkt me vrij logisch.
Dat zijn waarschijnlijk gasten die wel meer dingen slopen. Je kan met iets normaal omgaan of niet normaal. Ze zullen wel veel te veel kracht zetten met hun duim op die stick.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbreken![]()
ze moeten hem ook niet indrukken he![]()
![]()
Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vondquote:Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
hehe toevallig. Ik heb net ook een high capacity battery besteld.
site doet niequote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vond
GPS werkt prima. Zie voor meer info www.deniska.dcemu.co.uk en het forum daarbij (belangrijkste)
Ik lees en zie ze overal weer, dus ik denk dat de leveringsproblemen voorbij zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 21:06 schreef kingprise het volgende:
zijn de psp onderhand alweer leverbaar?? want hier zijn ze er nog steeds niet, en wil er graag 1 hebben voor ik op vakantie ga:P
ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.
Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Purequote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijk![]()
quote:Noord-Amerika
1. Lumines (Ubisoft)
2. Final Fantasy Anniversary Edition (Square Enix)
3. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar)
4. Star Wars Battlefront II (LucasArts)
5. Daxter (SCEA).
Japan
1. Lumines -- PSP the Best (Bandai)
2. Final Fantasy Tactics: Shishi Sensou (Square Enix)
3. Ratchet & Clank 5: Gekitotsu! Dodeka Ginga no MiriMiri Gundan (SCEI)
4. Monster Hunter Portable 2nd (Capcom)
5. World Soccer Winning Eleven 10: Ubiquitous Edition -- PSP the Best (Konami).
Europa
1. Lumines -- Platinum (Ubisoft)
2. Grand Theft Auto: Vice City Stories (Rockstar)
3. Lumines (Ubisoft)
4. Sega Mega Drive Collection (Sega)
5. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar).
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Grappig, ik heb de demo van Lumines gespeeld, maar tis niet een spel dat ik zou verwachten op nr 1.
Beetje tetris met iets andere gameplay...
Ow ik snap 'mquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
mensen kopen dit spel niet voor het spel hoor![]()
Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het praten over hacks, crack, mods enz. zal wel snel afgelopen zijn. 's Werelds grootste PSP hacker is gestopt.
Nou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef Slasher het volgende:
[..]
Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand anders
Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou...
Zolang DA de source code niet vrijgeeft denk ik niet dat de custom firmwares doorontwikkeld worden.
Er staat vast wel een nieuwe op... it was fun while it lastedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klote dat wipe out pure online amper te spelen is. De online site van WIpeOut Pure op de psp echt bagger
Je moet eerst alleen maar nades naar het geweer gooien en een beetje schieten, dat ding is namelijk het kutst.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Pure
Die gast stopt voordat hij opgepakt wordt. Lijkt me best slim, niet ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:39 schreef dennisw het volgende:
Is die gast opgepakt door Sony etc? Anders zou hij natuurlijk terug kunnen komen onder een andere naam en/of ons te verassen..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?
Jij bedoelt Wipeout Pulse, je bent wel goed op de hoogte waar een promo van te halen valt op internetquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?
Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:27 schreef Pilldriver het volgende:
jammer trouwens van Dark Alex, ik denk dat sony hem in de nek aan't hijgen is
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.
Als hij de sourcecode vrij geeft, dan klopt mijn bovenstaande bewering niet, geeft ie 'm niet vrij dan kan je er wel van uit gaan dat dit het geval is. Maarja je kan onder 3.40 OE-A nog steeds met toekomstige devloaders werken.... maar ik denk dat ik 'm toch over een paar weken weg doe, ik heb teveel consoles en handhelds hier..
Yup met een usb kabelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef kingprise het volgende:
en hoe zetten jullie bestanden van je pc op de psp??
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicamsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef Slasher het volgende:
[..]
Die er bij een value pack niet bij zit![]()
Ja maar je hebt zo'n pakketje van 13 euro bij de Lidl, waar o.a. zo'n usb kabeltje bij zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams. . Een USB kabel is toch wel essentieel.
Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams. . Een USB kabel is toch wel essentieel.
Ik realiseer me ook dat Canon idd een USB kabel meelevert. Bij digicams dan, bij m'n Canon Bubblejet printer moest ik er zelf 1 kopen, maargoed dat was weer een ander type USB kabel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeft
Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef Retarded het volgende:
ik zit ook te twijfelen om er een op te pikken in Amerika als ik er ben.. voor zo'n 120 euro's vind ik het wel lachen
Alsof vrouwen alleen een roze willenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef W00fer het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen ook aan de psp waren ? Die Pink psp verkocht toch voor geen meter ?
Vet dat jij er ook 1 hebt noralyz !
umd films?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijken(die dingen krijg je tegenwoordig al voor een euro of 4, ideaal voor in het vliegtuig naar vakantie
)
Euh ik weet effe niet meer bij welke winkel, ik geloof E-Plaza, daar kun je als je een spel koopt een umd film voor 4¤ erbij kopen. Ook heb je hele bakken met UMD films voor maar 8¤quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef W00fer het volgende:
Ho ff, umd films zijn geen 4 euro ?
en ingebouwde scheermachine en koffiezet apparaat. tevens ingebouwd gps , trilfunctie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:
Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.
Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
Nu weer goed te krijgen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Mister_T het volgende:
Uitverkocht?
Ben al ruim 2 jaar in bezit van zo'n ding (japanse import versie)
Wii3 is toch veel vetterquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:32 schreef speknek het volgende:
Wachten tot de PS360 bekend wordt gemaakt XD.
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef W00fer het volgende:
Een 1200 mah accu in de nieuwe PSP ? Zal niet veel worden dan met die betere batterijtijd. Huidige PSP heeft standaard 1800 mah, en de mijne de betere Sony batterij van 2200 mah.
Mja ik kan je adviseren om de pda versies van websites te gebruiken. Bijvoorbeeld nu.nl/pdaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef st0fzuiger het volgende:
Vandaag voor het eerst online wel heerlijk
802.11n komt pas in 2008 en aangezien 0.5% misschien een n-prepared router heeft is het onzinnig en word het apparaat er alleen maar duur van. 2 analog sticks is achterlijk aangezien de games het niet ondersteunen. En als games het wel gaan ondersteunen alienate je de 18 miljoen PSP phat eigenaren. Camera is een onzinnige feature die je toch niet gaat gebruiken. Betere speakers is leuk, alleen ben je een dikke azo als je de speakers ook echt gaat gebruiken in bijvoorbeeld een trein.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:
Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.
Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
Ik vermoed dat je lege dozen hebt zien staan. Ze hebben ze daar ook nie meer, heb ze gebeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet dat de FRS in Den Haag ze nog heeft. Is niet zo ver van Rotterdam.
Ik denk meer omdat lumines na het bekend worden ineens overal uitverkocht wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom doen ze er maximaal 3 weken over? Misschien toch om een patched versie te bestellen ofzo![]()
Kom je wel eens in Amsterdam? E-Games heeft er nog genoeg staan, goud en wit.. wel jap versie maar imho beter dan de europese.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat lumines na het bekend worden ineens overal uitverkocht was
Aangezien sony het gat al gedicht heeft met de 3.51 patch, denk ik niet dat de maker van lumines dat heeft gedaan.
Hebben ze toevallig ook de Metallic Blauwe uit Japan, en zo ja, hoeveel kost die?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Amsterdam? E-Games heeft er nog genoeg staan, goud en wit.. wel jap versie maar imho beter dan de europese.
Heeft ook nieuwere firmware![]()
Ben zelf nu al 2 dagen aan het bellen, en het valt stug tegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Amsterdam? E-Games heeft er nog genoeg staan, goud en wit.. wel jap versie maar imho beter dan de europese.
Heeft ook nieuwere firmware![]()
Heb je trouwens een adres of URL van die toko?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat went echt heul snelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef ExTec het volgende:
En een nadeel aan de jap editie is dat X en O omgedraait zijn, ik heb nu ook een jap. Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
Daar had ik al rekening mee gehouden, daarom heb ik die 3.50 update in een rar bestandje op mn pc staanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat lumines na het bekend worden ineens overal uitverkocht was
Aangezien sony het gat al gedicht heeft met de 3.51 patch, denk ik niet dat de maker van lumines dat heeft gedaan.
Kerel 802.11n is er al wat de mimo G+ routers met 108mbps die gewoon verkrijgbaar zijn bij Mediamarkt, hebben al 802.11n.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
802.11n komt pas in 2008 en aangezien 0.5% misschien een n-prepared router heeft is het onzinnig en word het apparaat er alleen maar duur van. 2 analog sticks is achterlijk aangezien de games het niet ondersteunen. En als games het wel gaan ondersteunen alienate je de 18 miljoen PSP phat eigenaren. Camera is een onzinnige feature die je toch niet gaat gebruiken. Betere speakers is leuk, alleen ben je een dikke azo als je de speakers ook echt gaat gebruiken in bijvoorbeeld een trein.
Jij vergelijkt je mobiele telefoon met een handheld die je, naar eigen zeggen, enkel in huis gebruikt. Je.. Dan is de camera onzin ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kerel 802.11n is er al wat de mimo G+ routers met 108mbps die gewoon verkrijgbaar zijn bij Mediamarkt, hebben al 802.11n.
Daarnaast ben ik geen pauper die zijn psp gaat meenemen in het openbaar. Ik wil niet berooft worden ?!
Dus ik wil best betere speakers voor als ik thuis aan het gamen ben.
Verder beslis jij niet of ik de camera wel of niet ga gebruiken, dat jij het onzinnig vind is jou mening. Dus een camera op je mobiel is ook onzinnig ?
En verder het apparaat is al duur zat dus kan die 10 euro extra er ook nog wel bij.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef ExTec het volgende:
Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
Tijdens het spelen van games niet, dan is het gewoon zoals de europesequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef ExTec het volgende:
En een nadeel aan de jap editie is dat X en O omgedraait zijn, ik heb nu ook een jap. Dan moet je wel een custom FW erin stoppen, die kan die knoppen tenminste omdraaien.
Eh maat me broertje heeft hem gisteren nog gehaald bij die winkelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben zelf nu al 2 dagen aan het bellen, en het valt stug tegen![]()
Ergens in een vitrine dozen zien staan is niet hetzelfde als dat ze ze hebben.
In regio rotterdam/utrecht en blijkbaar den haag zijn ze op.
En wat is nieuwer?
Een nieuwere FW is nou niet echt een plus ofzo
Streamium videoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij vergelijkt je mobiele telefoon met een handheld die je, naar eigen zeggen, enkel in huis gebruikt. Je.. Dan is de camera onzin ja.
En wat heb je aan die snellere wi-fi verbinding? Alsof de PSP gemaakt is om 10+ megabytes per seconde te kunnen verzenden/ontvangen.
WAAROM DIE KALE BRITNEY AAAAARGH?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik Lumines via bol.com besteld krijg ik het binnen 2-3 weken
Maar zou ik dan de unpatched versie krijgen of een aangepaste versie?![]()
Zit nu al een paar dagen te twijfelen, blijft natuurlijk wel een risico
Waarom doen ze er maximaal 3 weken over? Misschien toch om een patched versie te bestellen ofzo![]()
Weet je hoe relax en makkelijk het spel is.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef W00fer het volgende:
Daxter is echt een moeilijke game. Ik kom niet voorbij Hyve Queen 1, zelfs niet met walkthough.
valt mij ook vies tegen eerlijk gezegd...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan het niet echt een schokkend verschil vinden die 'lite' eigenlijk
Waarom heb je 'm verkocht?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mijn psp verkocht, in 1 dag tijd , werd helemaal gebombardeerd met mailtjes
![]()
![]()
ik snap het ook niet, heb ook een gewone psp en ik vind de nieuwe er nu niet zoveel dunner uitzien.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaan julllie nou allemaal je PSP vekopen om later zo'n nieuwe te halen?
Zo veel beter is die toch niet.
Daaromquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
Idd reken maar dat ze er een chip in hebben gebouwd wat het downgraden onmogelijk maakt
Of je moet 5 jaar wachten
verkocht voor 180 euroquote:
Nieuwe PSP heeft 2x zoveel ram. Hierdoor kun je sneller internetten, krijg je snellere laadtijden (in games die het gaan ondersteunen) en kun je hogere kwaliteit video's afspelen... + betere batterij + kleiner + lichter.. Het enige opstakel is het matige spelaanbod.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, heb ook een gewone psp en ik vind de nieuwe er nu niet zoveel dunner uitzien.
en een tv-out verbinding ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken.
waarom zou je umd films op tv willen kijken? kwaliteit is toch niet geweldig. En spelletjes zullen er ook niet beter gaan uitzien op een groot scherm.....doet de portabiliteit van de psp teniet.
plus....waarschijnlijk komen ze uit met firmware 4.0 o.i.d.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef BMH het volgende:
matige spelaanbod.
Dammit wat moet ik doen...mijn oude PSP verkopen en straks dan de nieuwe kopen?quote:Manual geeft meer inzicht in nieuwe PSP
Tijdens de E3 kondigde Sony aan met een vernieuwde PSP te komen. Het betreft geen opvolger van de handheld, maar een verbeterde uitgave.
Inmiddels is ook de handleiding van deze nieuwe PSP op het net verschenen en daaruit leren we het volgende:
- Het aantal RAM is verdubbelt tot 64MB, hierdoor zullen games sneller laden
- Het nieuwe systeem ondersteunt oplading via USB
- Hoewel de 1200mAh batterij efficiėnter is gaat deze nog steeds drie tot zes uur mee, even lang als de huidige 1800mAh batterij
- Originele PSP remotes zullen niet werken met de vernieuwde versie
- De AV componentkabel (voor video-out) zal niet meegeleverd worden
JRPG's vind ik de laatste tijd vaak onspeelbaar. En ik ben ook moe van het FFVII gerape. God Of War II heb ik nog niet uitgespeeld en ik heb nog geen behoefte aan een "nieuw" deel (dat uiteraard weer niet mag innoveren omdat het niet op de console uitkomt). FF:T is een port en daar ga ik zeker geen geld aan uitgeven. Zeker niet als ik FF:TA voor 10 euro kan kopen en een compleet nieuw deel op de DS kan spelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus de al uitgekomen Loco Roco en Lumines en ik ben tevreden
Die allereerste PSP's (alleen in japan uitgeleverd) hadden een ander merk scherm. En die zouden veel beter zijn aldus de overleveringen. Nu heb ik inderdaad een prima scherm, maar ik zie weinig verschil met andere PSP's hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht ook dat ik Crush wilde hebben en vind het concept ook briljant, maar de game heeft een lelijke stijl die ik niet trek. Echochrome wacht ik even af, kan best leuk worden.
@ Swets, waarom is jouw 1e gen PSP nou weer superieur qua scherm? Krijgt de PSP lite een kutscherm![]()
Ah okay. Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die allereerste PSP's (alleen in japan uitgeleverd) hadden een ander merk scherm. En die zouden veel beter zijn aldus de overleveringen. Nu heb ik inderdaad een prima scherm, maar ik zie weinig verschil met andere PSP's hoor
Oplossing:quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef W00fer het volgende:
Ja zo'n enorm groen beest, kom ver omhoog uit de grond en ik moet hem tegen zijn reet aan hakken oid.
Als ik hem genoeg damage doe komt hij verder uit de grond, en als ik probeer om hem heen te komen molt hij me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel over hoe je je psp moet downgraden (hacken!)??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
er mag niet over homebrew en/of custom firmware gepraat worden hier![]()
Ratchet and Clank Size Matters, Tekken: Dark Ressurection, Crush, Echochrome.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, Games die ik op dit moment voor de PSP wilt:
- God of War
- Loco Roco
- Loco Roco 2
- Daxter
Meer nog niet, dacht ikhmmm, iemand nog tips
![]()
CRISIS COOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, Games die ik op dit moment voor de PSP wilt:
- God of War
- Loco Roco
- Loco Roco 2
- Daxter
Meer nog niet, dacht ikhmmm, iemand nog tips
![]()
wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat mag ook niet. Maar de mods zijn nogal druk ofzo.
quote:PlayStation Premier: Metal Gear Expansion Announced
Old Snake enters the battle field this September.
A new version of Metal Gear Solid is on the way to the PSP... sorta. As part of Sony's PlayStation Premier event today in Tokyo, Konami announced Metal Gear Solid Portable Ops +, an expansion to last year's Metal Gear Solid Portable Ops.
The new version of the game is focused on online play, with new stages and characters. However, Konami is also adding a mysterious new single player mode, Infinity Mission.
In Japan, this update will be released in two forms, on its own for 2,400 yen, and bundled with the original MPO as part of a 4,300 yen Deluxe Pack.
Take a look at first screens in the media section below. MPO+ is set for Japanese release on 9/20.
ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)
homebrew vind ik (zolang het gewoon legale software betrefd) oke maar daar is een apart topic voor en hoe je het er op krijgt (downgraden/hacken) wil ik ook in dat topic niet zien.
Nope, het LED scherm wat erin is gekomen is afgeblazen. Te duur voor productie waarschijnlijk. Ze willen van de psp natuurlijk geen 200 dollar apparaat maken, hij moet aan de laatste prijsverlaging mee kunnen doen anders koopt iedereen alsnog een dikke psp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kent de PSP Lite overigens nou ook een betere scherm? Want dat is me nog steeds niet duidelijk...
IEMAND???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?
wel homebrew voor de nintendo ds, maar niet voor psp![]()
Die lijk je gewoon los te moeten rukken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef J.Herrer het volgende:
Kijk eens in de OP
Hoe gaat die UMD drive open dan bij die lite? Toch ook gewoon met zo'n schuifknopje of niet?
Dat lopen is gewoon redelijk bagger uitgewerkt, zeker met schieten. Maar als je eraan went, is het wel redelijk te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef dvdk het volgende:
shit ik speel nu Libery city stories,maar ik krijg de controlz maar niet onder de knie.
autorijden gaat wel.....maar zodra ik te voet moet......lopen + schieten..... ik lock altijd op de verkeerde ventjes....en als ik dan wil schieten veranderd het camera beeld...en is ie niet meer op de bad-guy gelocked....frustrerend.
Als je nou even de vorige posts leest,...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:26 schreef webbyplus het volgende:
Binnenkort komt de psp lite uit, las ik. Is het de moeite om te wachten? of kan ik net zo goed nu een PSP kopen??
Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.quote:Joystick meldt tot slot dat er een zwart kader om het beeld zal verschijnen als je games op de TV speelt met de PSP. Alleen 480x272 (alleen progressive scan) wordt ondersteunt namelijk
Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude PSP wordt gewoon al lang niet meer gemaakt, de ouwe DS was op een gegeven moment ook op, vooral in Japan.
en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...
het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DS
Weer iemand voor op mijn "weet niets van games" lijst.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:06 schreef ryangozer het volgende:
[..]
het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopen
Omdat je dan je aspect ratio verneukt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Pudy het volgende:
[..]
Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.
Ja want de PSP is 16:9 en een tv niet? Tis heel simpel: het word blokkertje brij omdat de resolutie te laag is voor een tv.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je dan je aspect ratio verneukt.
Nu je het zegt, staat me iets van bij dat dat ook pas kan vanaf een bepaalde FW.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik wist wel dat er een 8 gig was, maar wist niet of de psp die ook ondersteunde
![]()
Zelfde als de oudequote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
is er trouwens al een prijs bekend voor de nieuwe PSP?
169 euro zonder memorystick dacht ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
is er trouwens al een prijs bekend voor de nieuwe PSP?
en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gigquote:
En bij de release in Japan zitten er ineens 2x zoveel mogelijkheden op, en zijn we alsnog genaaid in Europaquote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef mini-lellan het volgende:
PSP Slimline eerder in Europa dan Japan
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gig![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
1) Daxter hoeft ik nietquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaan
Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend![]()
idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euroquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaan
Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend![]()
tsjah, ik heb een psp gekocht voor 199 met 2gb memory stick, wellicht net iets te duur omdat ik ook een 4gb stick wou hebben maar deze kon ik tenminste downgraden, dat is ook wat waardquote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euroDan haal ik toch liever 20 euro meer voor een pack met ook nog de top platformer Daxter, die ik zoiezo nog wou hebben
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Daxter hoeft ik niet
2) ik wil een grote memorystick
3)Family guy wil ik niet.
Betaal ik 30 euro voor een spel dat ik geen 30 euro aan wil besteden.. Een memorystick die ik ga vervangen en.... een family guy UMD. Gebruik ik die 30 euro liever voor het kopen van een echte memorystick waar PSX games & films/tvseries WEL op passen.
Dat ding is nog niet eens op de markt, hoe moet er dan een oplossing zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef mini-lellan het volgende:
Wat zijn eigenlijk de prijzen van die geheugen kaartjes? ik weet wel dat er van 32mb tot 8gb er zijn alleen nergens worden de prijzen erbij gezet.![]()
Modchipquote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
Forums zijn zo handig.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.![]()
4GB voor 37 euroquote:Op maandag 23 juli 2007 13:26 schreef Lunar het volgende:
Laatst nog een Sandisk kaarjte gehaald van 2GB. 40 euro! Veel te veel eigenlijk maar ja
Dat MS geheugen is sowieso duur.
1GB ~ 25 euro
2GB ~ 40 euro
4GB ~ 70 euro
zoiets.
www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.quote:
Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.
Hij zit dan wel in china
Tot nu toe werkt ie primaquote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef Slasher het volgende:
[..]
Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingen
* Slasher mompelt iets met goedkoop en duurkoop
Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?quote:
Zie niks staan over magicgate, alleen de grootte en de gebruikte aantal mb'squote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?
Ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Sandisk Gaming 4Gb Memorystick binnen.
Heb van de week een oude psp gekocht (5 x op gespeeld door eerste koper) met fw 2.71.
Wie gebruikt hier btw alternatieve fw?
Wie nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wie gebruikt hier btw alternatieve fw?
Bij homebrew spellen en iso's wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef wizarddragon het volgende:
MagicGate Ondersteunend staat bij mij, maar goed ik heb ook zo'n Sandisk stickie.
Ik vraag me echter af of de verschillen tussen de "echte" en "neppe" stickies echt significant zijn of dat het in praktijk wel meevalt.
Ikke, durf het niet aan om mijn PSP te verneuken door een mogelijke "brick"quote:
Dat was ik ook. Door een vriend laten doen. Was appeltje eitje.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ikke, durf het niet aan om mijn PSP te verneuken door een mogelijke "brick"![]()
Ik zou het niet doen als ik jou was, tenzij je homebrew wil spelen. De nieuwe psp ligt nog voor de kerst in de winkels. Als je nu een PSP haalt dan heb je misschien dadelijk spijt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef webbyplus het volgende:
Morgen ga ik een PSP kopen.
- Zijn deze nog volop verkrijgbaar?
- Welke firmware zit er nu op de PSP in de winkels? 3.5 ofzo?
bvd
Webby
Ik wil inderdaad homebrew gaan spelen en dat kan nog niet met de nieuwe. Wie weet hoe lang ik dan moet wachten voordat ik kan downgraden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, tenzij je homebrew wil spelen. De nieuwe psp ligt nog voor de kerst in de winkels. Als je nu een PSP haalt dan heb je misschien dadelijk spijt.
Een "oude" psp is echter nog steeds relaxed hoor. Infraroodpoort met universele afstandbediening mod
Batterij die beter isEn ja TV-out, boeieee.
Dan Wat?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nog
45 days
1096 hours
65793 minutes
3947613 seconds
![]()
psp crysis coreeeequote:
6-8 wekenquote:Op zondag 29 juli 2007 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
Bij bol.com verkopen ze nu alleen nog maar Base Packs van de zwarte psp. Ik heb die witte van mij destijds daar besteld. Verliep prima. Zoals aangegeven voor 21:00 besteld en de volgende dag had ik hem al.
Dat hebben ze snel aangepastquote:Op zondag 29 juli 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
6-8 weken
![]()
[img=578xnull]http://i63.photobucket.com/albums/h133/Jpjedi/bol.jpg[/img]
Bij Call of Duty mik je met driehoekje, kruisje enzo, loop je met die joystick en reloaden enzo doe je je met de pijltjes, schieten met R. Even wennen maar werkt prima opzich, met auto-aim aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef viezerdt het volgende:
Vraagje, hoe speel je games op de psp? Als ik dat ding zo zie heb je dus links de vierpunts toets en een thumb stick en rechts je driehoekje, vierkantje enzo. Nu zag ik dat er bvb ook wel shooters voor zijn, maar hoe speel je die dan?
Omdat daar kruisje enzo zitten, die zijn bij bijna elk spel belangrijk, en op de Playstation 2/3 loop / beweeg je vaak toch ook met het linker joystickje?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef viezerdt het volgende:
Hmmkay, waarom hebben ze die thumbstick nie gewoon rechts geplakt >.> ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |