Jij bedoelt Wipeout Pulse, je bent wel goed op de hoogte waar een promo van te halen valt op internetquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?
Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:27 schreef Pilldriver het volgende:
jammer trouwens van Dark Alex, ik denk dat sony hem in de nek aan't hijgen is
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat Dark Alex een leuke som geld heeft gehad van Sony of een mooie baan bij Sony.
Als hij de sourcecode vrij geeft, dan klopt mijn bovenstaande bewering niet, geeft ie 'm niet vrij dan kan je er wel van uit gaan dat dit het geval is. Maarja je kan onder 3.40 OE-A nog steeds met toekomstige devloaders werken.... maar ik denk dat ik 'm toch over een paar weken weg doe, ik heb teveel consoles en handhelds hier..
Yup met een usb kabelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef kingprise het volgende:
en hoe zetten jullie bestanden van je pc op de psp??
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicamsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef Slasher het volgende:
[..]
Die er bij een value pack niet bij zit![]()
Ja maar je hebt zo'n pakketje van 13 euro bij de Lidl, waar o.a. zo'n usb kabeltje bij zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams. . Een USB kabel is toch wel essentieel.
Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Snap er ook geen hond van, waarom fabrikanten het nooit toevoegen. Net als bij printers of digicams. . Een USB kabel is toch wel essentieel.
Ik realiseer me ook dat Canon idd een USB kabel meelevert. Bij digicams dan, bij m'n Canon Bubblejet printer moest ik er zelf 1 kopen, maargoed dat was weer een ander type USB kabel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Bij de Canon van mn vriendin zat ie wel (usb kabel) en bij mijn Sony Cybershot ook, maar dat komt omdat de Cybershot een speciale poort heeft
Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef Retarded het volgende:
ik zit ook te twijfelen om er een op te pikken in Amerika als ik er ben.. voor zo'n 120 euro's vind ik het wel lachen
Alsof vrouwen alleen een roze willenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef W00fer het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen ook aan de psp waren ? Die Pink psp verkocht toch voor geen meter ?
Vet dat jij er ook 1 hebt noralyz !
umd films?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Let er wel op dat je geen europese UMD-films op een amerikaanse psp kan kijken(die dingen krijg je tegenwoordig al voor een euro of 4, ideaal voor in het vliegtuig naar vakantie
)
Euh ik weet effe niet meer bij welke winkel, ik geloof E-Plaza, daar kun je als je een spel koopt een umd film voor 4¤ erbij kopen. Ook heb je hele bakken met UMD films voor maar 8¤quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef W00fer het volgende:
Ho ff, umd films zijn geen 4 euro ?
en ingebouwde scheermachine en koffiezet apparaat. tevens ingebouwd gps , trilfunctie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:
Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.
Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
Nu weer goed te krijgen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Mister_T het volgende:
Uitverkocht?
Ben al ruim 2 jaar in bezit van zo'n ding (japanse import versie)
Wii3 is toch veel vetterquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:32 schreef speknek het volgende:
Wachten tot de PS360 bekend wordt gemaakt XD.
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef W00fer het volgende:
Een 1200 mah accu in de nieuwe PSP ? Zal niet veel worden dan met die betere batterijtijd. Huidige PSP heeft standaard 1800 mah, en de mijne de betere Sony batterij van 2200 mah.
Mja ik kan je adviseren om de pda versies van websites te gebruiken. Bijvoorbeeld nu.nl/pdaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef st0fzuiger het volgende:
Vandaag voor het eerst online wel heerlijk
802.11n komt pas in 2008 en aangezien 0.5% misschien een n-prepared router heeft is het onzinnig en word het apparaat er alleen maar duur van. 2 analog sticks is achterlijk aangezien de games het niet ondersteunen. En als games het wel gaan ondersteunen alienate je de 18 miljoen PSP phat eigenaren. Camera is een onzinnige feature die je toch niet gaat gebruiken. Betere speakers is leuk, alleen ben je een dikke azo als je de speakers ook echt gaat gebruiken in bijvoorbeeld een trein.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef W00fer het volgende:
Blijf ik liever bij mijn normale psp, die 20% dunner zal me echt mijn reet roesten.
Als hij nou een led scherm had, meer batterijduur dan mijn high capacity accu, betere wifi met 802.11n bijvoorbeeld en ingebouwde camera, 2 analog sticks, betere speakers tja DAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |