Online is het ook best coolquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb net een paar uur achter elkaar Killzone gespeeld. Erg vet spel
Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?quote:
Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, althans kon geen online spel vinden. Moet ik eerst zeker nog wat vrij spelen ofzo?
Ach , ik vermaak me sowieso met de single player campagne
Ja moet dan dus gauw ff een kaartje van 4 gig halen, want ik heb er nou zo'n standaard ding van 32 mb erinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Standaard heeft Killzone geen multiplayer optie maar ze hebben nu een patch uitgebracht die dat wel mogelijk maakt, je moet eerst in het menu voor "download" kiezen dan kun je die patch downloaden, daarna kun je online (in het keuzemenu of je single of multiplayer wilt doen is aan de rechterkant (de multiplayer kant) een 3e optie erbij gekomen waarmee je online kunt knallen).
Nadat je de patch gedownload hebt, kun je nog eens download kiezen (download knippert nu ook als het goed is), en dan kun je een hele nieuwe single-player chapter (5) downloaden![]()
de multiplayer patch is niet zo groot, ergens rond de 8mb als ik het me goed herinner, chapter 5 is iets groter (ergens tussen de 60 en 80mb geloof ik)
Heb em zelf bijna uitgespeeld. Erg vet inderdaad. Dat ragdollmodel dat bij de Helghast gebruikt wordt is zo vetquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb net een paar uur achter elkaar Killzone gespeeld. Erg vet spel
Dat zei ik toch net alquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
-weg-
euh?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Pilldriver het volgende:
- nog even en je hoeft helemaal niks meer te zeggen-
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het is toch niet zo moeilijk![]()
er mag gewoon niet over gepraat worden hier, en toch gebeurd het elke keer weer
Geef mij maar nog gewoon de oude spellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?![]()
Inderdaad jammer, tweakers praktijken, maarja ik zal m'n mond maar houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja ik vind dat wat overtrokken. Dat is puur omdat men niet geassocieerd wil worden dergelijke zaken, terwijl het gros van de mensen hier met een gameconsole dat ding gemod heeft, maar goed, laten we praten over nieuwe games ofzo die uit zijn. Iemand nog leuke suggesties?![]()
Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.
Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat voor eindbaas...? Ik ken er nl maar 2. Die gast in dat robotachtige apparaat op 4 poten, en dan nog een andere gozer (die generaal volgens mij) in zo'n robotpak. Welke bedoel jij?
Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
Waarom zijn die PSP's eigenlijk opeens uitverkocht?
Ik vond hem niet zo moeilijk. Als hij met die railgun gaat schieten moet je achter zon blok gaan zitten. Die gaan wel kapot, dus je moet wel blijven wisselen. Als hij stopt met die railgun kun jij heel even gaan schieten, want hij begint dan met raketten en die loopmijnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
DIe eerste. 4 poten heeft een railgun, 2 missle launchers bovenop en zo'n ding dat granaten verspreid.
Ik gooi al mijn granaten en die uit de kisten op die railgun en dan nog die missle gun er vol op. Dan heb ik die railgun uitgeschakeld. maar dan blijven nog die andere 3 over. Nou ja ,3....hij laat ook soms van die kamikaze beestjes op me af. Dus feitelijk blijven er nog 4 dingen over die ik dan moet proberen te vernietigen.
Weet jij toevallig een bepaalde tactiek?
[..]
Zoals je leest zijn ze gewoon leverbaar
Ik heb maar even gezocht op walkthroughs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
-tip-
Ik heb er niet echt een taktiek voor, maar wel veel verbergen achter die blokken.
Dit ga ik maar eens proberenquote:+ Boss battle
This boss has two main attacks. Throwing lots of grenades, and going crazy with
a machine-gun. At the start, be quick to run southwest to the depot there to
get the missile launcher. When it throws mines, you should keep at good
distance, while shooting missiles at the boss's machine-gun. Since these deal
100 damage with each hit, you should be able to take out the machine gun by
using only the missile launcher, accompanied by two or three frag grenades.
To avoid being killed by the machine-gun, use the L-button to dodge, and hide
behind crates and pillars.
When the machine-gun blows up, go get the assault rifle from one of the depots
again, and start concentrating on the remaining parts of the boss. This would
have been easy, if it were not for the spidermine outbursts that happen a
couple of times. When the spiders attack, your best shot is to quickly aim at
them, and shoot them, since they only have a little health each. Use
both grenades and bullets at the remaining parts of the boss, until they are
all gone, and watch out not to get hit by the missiles.
In the end, Cobar is killed..
20 maar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Pilldriver het volgende:
Die baas van chapter 3 is dat ja, damn die is echt klote, heb ik echt 20 keer opnieuw moeten proberen
Combinatie van prijsverlaging, roddels en een allergie hebben op alles wat "Pink" isquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
Waarom zijn die PSP's eigenlijk opeens uitverkocht?
Dat is dan sinds een paar dagen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP's zij niet uitverkocht hoor, ben vandaag bij drie winkels geweest (Dixons, Bart Smit en nog een Dixons) en die hadden er genoeg op voorraad
Nou idd, ben echt stad en land afgeweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Dat is dan sinds een paar dagen.
Tot voor kort waren ze nergens meer te krijgen.
Voor alleen savegames en een lading MP3's is dat genoeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
Ik heb een kaartje van 4gb besteld, maar wil ook gewoon dadelijk wat films en muziek op zetten... En zeker als ik dadelijk 3 uur per dag moet reizen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef kingprise het volgende:
een vraag, heb je aan 2gb voor de psp genoeg?? en voor die nieuwe psp er komt kan toch nog wel een half jaar duren?? btw hier waar ik ben geweest bij de dixons, bartsmit hadden ze nog niks op voorraad
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor de E3, wil die PSP lite zien
De vraag is natuurlijk hoelang het duurt voordat hij op de Europese markt komt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken![]()
Kan met de gewone psp nu ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al aan het sparen. Nu ik binnenkort bijna 5 uur per dag ga treinen kan ik wel een PS1, SNES emulator + movie player gebruiken![]()
Haha mijn naam verkeerd overnemen en dan nog hopen op een lief antwoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef SupahFunk het volgende:
Bob snake eye waar heb jij je 4 gb kaartje besteld wat is een goedkope site ik ben op zoek naar memory stick duo in de winkel kost zoiets 65-70 euries. Thanks
(Dit is alleen als er 'MagicGate' op het kaartje staat, dus dan zou het ondersteund moeten zijn, maar bij imitatie is dit niet.)quote:Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:
Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks
quote:Currently, there is a huge batch of fake memory sticks in the market. It looks so real that even supplier can't see the differences.
While walking around Sim Lim today, I also spotted some shop selling fake SONY memory stick pro duo. As I have known, there are currently 3 brands of fake memory stick pro duo products and 2 of them are in Singapore. They are:
- Sony
- Sandisk
- Lexar
Mostly will ask.. HUH!! SANDISK (note.. not SCANDISK is SANDISK)!! Serious or not!! yes.. serious!! THERE IS FAKE SANDISK MEMORY STICK PRO DUO!! lol
Anyway this short tips here will tell beginners on spotting the fake SONY memory stick pro duo products. The sandisk one I'm still doing the investigation. All the informations given below are based on web infos + SONY given infos.
1 - Prices
The prices of fake MS Pro Duo are very cheap at retail shop... unless the boss is doing a closing down sales. The price are usually ranging bout $200-$250 for a 2GB one, and this price is actually the supplier price for an original one.
2 - Seals
Original Sony Package Seals have Long Staple like Seal, and it is sealed in using heat. Fake one have round seals, and the seals are sealed up using glue.
3 - Capacity
Fake 2GB MS Pro Duo have 1948MB and 1959MB of memory space when it is shown on devices like PSP. Genuine one have a capacity of 1909MB while some devices will read 1910MB.
For the old batch of 1948MB Fake version, I actually feel quite shocking... because it indeed can save up to 1948MB!! Tested and Proven by myself!!
For the 1948mb newer version and 1959MB Fake version, all I have to say is good luck. although it is written 1959MB, the size actually cannot hold more than 1GB.. which is reported by a lot of people, so it means that it is the "cheat" which makes the software reads 1959MB.. while the card is only around 1GB.
4 - Transfer Speed
The transfer speed of real one is at about 80Mbps. Fake one will have slower transfer speed. 1948MB one actually can go on 65Mbps to 70Mbps... 1959MB one ... at most 60Mbps.
To test timing, try transfering a 1GB file to the stick and use the stopwatch to calculate the time of file transfer. This is the easiest way.... click the link provided above for further info.
Bron: psp-media.nl en atraclife.comquote:NOTE: Left = Real; Right = Fake
* The exterior of the genuine memory stick is abrasive, while the fake one feels slick.
* The back of the genuine memory stick has some information sculpted by laser beam, not printed.
* The volume of genuine memory sticks is 480MB, while the fake on has only 468MB.
* Sony customer service center cannot tell if your memory stick is genuine or fake.
* The genuine memory stick is hard to open up, while the fake one cracks up easily because it's not even glued well. The genuine memory stick uses a Samsung flash memory chip, while the fake one uses an unknown chip (in fact with the text burnished away from the chips), which is inferior.
Genuine Sony Memory Stick Pro DUO 1GB
The most ironical thing happened to the author of this article, was that the lady in the Sony CS center replied him "Your (fake) memory stick is genuine, maybe you need to switch to another card reader." after he asked about his (fake) card not recognized by his computer. So, can we assume that even Sony cannot tell if the memory stick is real or fake? Sigh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |