Ratchet and Clank Size Matters, Tekken: Dark Ressurection, Crush, Echochrome.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, Games die ik op dit moment voor de PSP wilt:
- God of War
- Loco Roco
- Loco Roco 2
- Daxter
Meer nog niet, dacht ikhmmm, iemand nog tips
![]()
CRISIS COOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, Games die ik op dit moment voor de PSP wilt:
- God of War
- Loco Roco
- Loco Roco 2
- Daxter
Meer nog niet, dacht ikhmmm, iemand nog tips
![]()
wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat mag ook niet. Maar de mods zijn nogal druk ofzo.
quote:PlayStation Premier: Metal Gear Expansion Announced
Old Snake enters the battle field this September.
A new version of Metal Gear Solid is on the way to the PSP... sorta. As part of Sony's PlayStation Premier event today in Tokyo, Konami announced Metal Gear Solid Portable Ops +, an expansion to last year's Metal Gear Solid Portable Ops.
The new version of the game is focused on online play, with new stages and characters. However, Konami is also adding a mysterious new single player mode, Infinity Mission.
In Japan, this update will be released in two forms, on its own for 2,400 yen, and bundled with the original MPO as part of a 4,300 yen Deluxe Pack.
Take a look at first screens in the media section below. MPO+ is set for Japanese release on 9/20.
ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat hij zegt dus (mijn excuses, ben 2 dagen ziek geweest)
homebrew vind ik (zolang het gewoon legale software betrefd) oke maar daar is een apart topic voor en hoe je het er op krijgt (downgraden/hacken) wil ik ook in dat topic niet zien.
Nope, het LED scherm wat erin is gekomen is afgeblazen. Te duur voor productie waarschijnlijk. Ze willen van de psp natuurlijk geen 200 dollar apparaat maken, hij moet aan de laatste prijsverlaging mee kunnen doen anders koopt iedereen alsnog een dikke psp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kent de PSP Lite overigens nou ook een betere scherm? Want dat is me nog steeds niet duidelijk...
IEMAND???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik zocht op psp en homebrew in de search maar ik kon geen topic vinden?
wel homebrew voor de nintendo ds, maar niet voor psp![]()
Die lijk je gewoon los te moeten rukken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef J.Herrer het volgende:
Kijk eens in de OP
Hoe gaat die UMD drive open dan bij die lite? Toch ook gewoon met zo'n schuifknopje of niet?
Dat lopen is gewoon redelijk bagger uitgewerkt, zeker met schieten. Maar als je eraan went, is het wel redelijk te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:15 schreef dvdk het volgende:
shit ik speel nu Libery city stories,maar ik krijg de controlz maar niet onder de knie.
autorijden gaat wel.....maar zodra ik te voet moet......lopen + schieten..... ik lock altijd op de verkeerde ventjes....en als ik dan wil schieten veranderd het camera beeld...en is ie niet meer op de bad-guy gelocked....frustrerend.
Als je nou even de vorige posts leest,...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:26 schreef webbyplus het volgende:
Binnenkort komt de psp lite uit, las ik. Is het de moeite om te wachten? of kan ik net zo goed nu een PSP kopen??
Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.quote:Joystick meldt tot slot dat er een zwart kader om het beeld zal verschijnen als je games op de TV speelt met de PSP. Alleen 480x272 (alleen progressive scan) wordt ondersteunt namelijk
Ik heb er eentje van 8GB?quote:
Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De oude PSP wordt gewoon al lang niet meer gemaakt, de ouwe DS was op een gegeven moment ook op, vooral in Japan.
en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook, maar dat was in europa niet het geval, de oude DS is hier zelfs nog steeds te koop. Wij krijgen ze nog steeds geleverd...
het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en hoeveel verkoopt die nog? alleen onwetenden kopen nu nog een oude DS
Weer iemand voor op mijn "weet niets van games" lijst.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:06 schreef ryangozer het volgende:
[..]
het zijn zoiezo allemaal onwetende die een ds kopen
Omdat je dan je aspect ratio verneukt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Pudy het volgende:
[..]
Dit vind ik best wel treurig.. waarom kan dat niet? Ik heb een simpele archos gmini en die kan ik gewoon aansluiten op een 40inch samsung tv, zonder balken.
Ja want de PSP is 16:9 en een tv niet? Tis heel simpel: het word blokkertje brij omdat de resolutie te laag is voor een tv.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je dan je aspect ratio verneukt.
Nu je het zegt, staat me iets van bij dat dat ook pas kan vanaf een bepaalde FW.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik wist wel dat er een 8 gig was, maar wist niet of de psp die ook ondersteunde
![]()
Zelfde als de oudequote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
is er trouwens al een prijs bekend voor de nieuwe PSP?
169 euro zonder memorystick dacht ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef webbyplus het volgende:
is er trouwens al een prijs bekend voor de nieuwe PSP?
en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gigquote:
En bij de release in Japan zitten er ineens 2x zoveel mogelijkheden op, en zijn we alsnog genaaid in Europaquote:Op zondag 22 juli 2007 18:22 schreef mini-lellan het volgende:
PSP Slimline eerder in Europa dan Japan
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en 199 voor een pack met Daxter, Family Guy afleverin en 2 gig stick toch? of 1 gig![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Een te kleine memorystick, family guy vind ik geen reet aan en ik kan nog 3 jak & daxter games op mijn PS2 spelen. Dus voor mij wordt het iig een losse PSP lite.
1) Daxter hoeft ik nietquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaan
Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend![]()
idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euroquote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als zo'n pack 20 euro duurder is, zou ik toch voor die pack gaan
Al is het alleen voor die memorystick die je erbij krijgt (los zal het wel een stuk duurder zijn)
Family guy en dat spel kan je aan iemand anders verkopen, heb je er ook nog iets aan verdiend![]()
tsjah, ik heb een psp gekocht voor 199 met 2gb memory stick, wellicht net iets te duur omdat ik ook een 4gb stick wou hebben maar deze kon ik tenminste downgraden, dat is ook wat waardquote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, een 1 gig memorystickje zit op 29 euroDan haal ik toch liever 20 euro meer voor een pack met ook nog de top platformer Daxter, die ik zoiezo nog wou hebben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |