quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Daxter hoeft ik niet
2) ik wil een grote memorystick
3)Family guy wil ik niet.
Betaal ik 30 euro voor een spel dat ik geen 30 euro aan wil besteden.. Een memorystick die ik ga vervangen en.... een family guy UMD. Gebruik ik die 30 euro liever voor het kopen van een echte memorystick waar PSX games & films/tvseries WEL op passen.
Dat ding is nog niet eens op de markt, hoe moet er dan een oplossing zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef mini-lellan het volgende:
Wat zijn eigenlijk de prijzen van die geheugen kaartjes? ik weet wel dat er van 32mb tot 8gb er zijn alleen nergens worden de prijzen erbij gezet.![]()
Modchipquote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef webbyplus het volgende:
Dat is wel klote van de slimline. Hij zal niet 1-2-3 te downgraden zijn... Of zijn hier al oplossingen voor?
Forums zijn zo handig.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zelf moeite doen is te moeilijk zeker? Kijk op een website van een willekeurige toko als Dixons/Dynabyte/Onlineshop/Whatever, en dan zul je genoeg kaartjes met prijzen tegenkomen hoor.![]()
4GB voor 37 euroquote:Op maandag 23 juli 2007 13:26 schreef Lunar het volgende:
Laatst nog een Sandisk kaarjte gehaald van 2GB. 40 euro! Veel te veel eigenlijk maar ja
Dat MS geheugen is sowieso duur.
1GB ~ 25 euro
2GB ~ 40 euro
4GB ~ 70 euro
zoiets.
www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.quote:
Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
www.ebay.nl en dan zoeken naar gebruiker digispace8000 deze is betrouwbaar. Geeft zelfs garantie op zijn kaartjes.
Hij zit dan wel in china
Tot nu toe werkt ie primaquote:Op maandag 23 juli 2007 18:03 schreef Slasher het volgende:
[..]
Zal wel onwijze troep zijn, ik hoor vaak vage verhalen over die nep dingen
* Slasher mompelt iets met goedkoop en duurkoop
Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?quote:
Zie niks staan over magicgate, alleen de grootte en de gebruikte aantal mb'squote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je bij je Video (of mp3, maakt niet uit) op je PSP zelf, bij je memorystick triangle drukken en dan information, en dan kijken wat er achter Magicgate staat?
Ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Sandisk Gaming 4Gb Memorystick binnen.
Heb van de week een oude psp gekocht (5 x op gespeeld door eerste koper) met fw 2.71.
Wie gebruikt hier btw alternatieve fw?
Wie nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wie gebruikt hier btw alternatieve fw?
Bij homebrew spellen en iso's wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef wizarddragon het volgende:
MagicGate Ondersteunend staat bij mij, maar goed ik heb ook zo'n Sandisk stickie.
Ik vraag me echter af of de verschillen tussen de "echte" en "neppe" stickies echt significant zijn of dat het in praktijk wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |