Ik lees en zie ze overal weer, dus ik denk dat de leveringsproblemen voorbij zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 21:06 schreef kingprise het volgende:
zijn de psp onderhand alweer leverbaar?? want hier zijn ze er nog steeds niet, en wil er graag 1 hebben voor ik op vakantie ga:P
ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nadeel van Killzone is dat ze de score bijhouden hoevaak je dood bent gegaan per missie.
Ben nou bij 1 over andere eindbaas na een aantal missies. Maar ik kom maar niet verder. Heb het al denk ik 50 keer geprobeerd. En ik kan geen ander spel spelen, want als ik nou stop, moet ik eerst het hele level doorkomen met vlammenwerpers om weer die eindbaas te proberen
Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Purequote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ik weet precies waar je het over hebt, maar geloof me het is mogelijk![]()
quote:Noord-Amerika
1. Lumines (Ubisoft)
2. Final Fantasy Anniversary Edition (Square Enix)
3. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar)
4. Star Wars Battlefront II (LucasArts)
5. Daxter (SCEA).
Japan
1. Lumines -- PSP the Best (Bandai)
2. Final Fantasy Tactics: Shishi Sensou (Square Enix)
3. Ratchet & Clank 5: Gekitotsu! Dodeka Ginga no MiriMiri Gundan (SCEI)
4. Monster Hunter Portable 2nd (Capcom)
5. World Soccer Winning Eleven 10: Ubiquitous Edition -- PSP the Best (Konami).
Europa
1. Lumines -- Platinum (Ubisoft)
2. Grand Theft Auto: Vice City Stories (Rockstar)
3. Lumines (Ubisoft)
4. Sega Mega Drive Collection (Sega)
5. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Rockstar).
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Grappig, ik heb de demo van Lumines gespeeld, maar tis niet een spel dat ik zou verwachten op nr 1.
Beetje tetris met iets andere gameplay...
Ow ik snap 'mquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
mensen kopen dit spel niet voor het spel hoor![]()
Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het praten over hacks, crack, mods enz. zal wel snel afgelopen zijn. 's Werelds grootste PSP hacker is gestopt.
Nou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef Slasher het volgende:
[..]
Denk je dat? Zal echt wel overgenomen worden door iemand anders
Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou...
Zolang DA de source code niet vrijgeeft denk ik niet dat de custom firmwares doorontwikkeld worden.
Er staat vast wel een nieuwe op... it was fun while it lastedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is nog een gast die custom fw's bouwt, maar volgens mij wordt die weer niet zo gewaardeerd schijnt. Weet het ook niet precies. Maar hopen dat DA de source vrij geeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wordt overgenomen door iemand.
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klote dat wipe out pure online amper te spelen is. De online site van WIpeOut Pure op de psp echt bagger
Je moet eerst alleen maar nades naar het geweer gooien en een beetje schieten, dat ding is namelijk het kutst.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb de hoop voor nu ff opgegeven. Probeer het later nog wel. Nu ben ik druk met Wipout Pure
Die gast stopt voordat hij opgepakt wordt. Lijkt me best slim, niet ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:39 schreef dennisw het volgende:
Is die gast opgepakt door Sony etc? Anders zou hij natuurlijk terug kunnen komen onder een andere naam en/of ons te verassen..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wipeout pure is ook nog niet eens uit kerel. De promo heb jij gewoon illegaal. Vind je het dan gek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |