Die collega verkocht ze zelf door, als er iets mis mee was mocht hij ze gewoon terugsturen en kreeg hij een nieuwe. Dus ik ga ervan uit dat het goedkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Is bijna altijd imitatie, dan is het kaartje langzamer en soms zit er ook veel minder ruimte op. Bestel je 4 GB, zegt ie ook dat er 4 GB oppast maar als je er dan iets van die grote op wilt zetten dan gaat dat niet ofzo.
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.quote:
Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbrekenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil de gewone PSP niet. Batterij is mjeeh, hij is te zwaar, analoge stickje breekt af (kep 2 maten die zo'n ding gebroken hebben). Ik wacht echt wel op de PSPlite.
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, waar ook vast weer minpunten aan zullen zijn, die dan met de PSP2 worden opgelost. Zo kun je altijd wel blijven wachten.
Je klinkt een beetje jaloersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De PSPlite komt eraan en is beter. Dus waarom zou ik nu geld verspillen aan een inferieur apparaat waar ik nu toch geen behoefte aan heb?
Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb een paar dagen terug zo'n pakket gekocht. Zit 3 van die analoge stickjes in (wel zwart, heb een witte psp) een goede stevige hoes voor de psp, doekje om schoon te maken en zo'n sticker om je scherm te beschermen. Dat ding is erg handig
Heb een paar kleine luchtbubbeltjes, maar weet iemand of je dat soort stickers voor het scherm los kan kopen of bestellen?
Maar handig pakket voor 20 euro
Hmm als ze los te krijgen zijn, zijn het dus wel wat duurdere uitvoeringen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Die stickers zijn los te koop hoor. Bij mediamarkt was er in ieder geval eentje 10 euro (dat was dan niet alleen tegen krassen maar ook tegen reflectie ofzoiets).
Hier ook te bestellen:
http://www.consoleshop.nl(...)screenprotector.html
http://www.consoleshop.nl(...)ygear-visor-psp.html
http://www.consoleshop.nl(...)enprotector-psp.html
Jij zegt "Zo kun je". Gericht op mij dus. En dat is onzin.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet leren lezen. Verder ga ik er weinig woorden aan vuil maken, want je begrijpt hetgene je quote duidelijk niet als je daarop reageert met 'onzin'.Een apparaat heeft altijd dingen die verbeterd kunnen worden, dat lijkt me vrij logisch.
Dat zijn waarschijnlijk gasten die wel meer dingen slopen. Je kan met iets normaal omgaan of niet normaal. Ze zullen wel veel te veel kracht zetten met hun duim op die stick.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe kan je nou in godsnaam dat pookje afbreken![]()
ze moeten hem ook niet indrukken he![]()
![]()
Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vondquote:Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
hehe toevallig. Ik heb net ook een high capacity battery besteld.
site doet niequote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld ? Ik heb echt stad en land af moeten zoeken voordat ik er 1 vond
GPS werkt prima. Zie voor meer info www.deniska.dcemu.co.uk en het forum daarbij (belangrijkste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |