Wist niet dat je zo hopeloos was dat je aan dat programma mee ging doen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo na een dag van alleen maar op next drukken ga ik maar eens naar huis, kijken of ik nog iets te eten kan vinden
Hier heb ik nog wel even tijd voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef ursel het volgende:![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=&showtopic=228&view=findpost&p=6722
Daar doen opnieuw even de animo check..
Je had er speciaal je agenda voor omgegooid dus was zo vrij geweest om jou als zeker neer te plepen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut ik sta er al bij, nou ja dan ga ik toch maar naar huis![]()
Simpel, wij zijn gewoon te lief om afgestoten te worden..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
deze moest tog dicht...? en waarom is die weer open
met zo'n vette naam zou je wel een mooie aanvulling zijn hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
haha ik vond t ook onzin hoor, ookal hou k niet van gamen ofzo.. eigelijk wel maar heb geen tijd ..
k zag het topic toevallig waarin t afgeschaft werd
We staan toch in Clanquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef ursel het volgende:
Mja, oplossing is gevonden in de Clan-filter.
Alleen Fer gaat nu klapjes krijgen van ijsmeis.. Hij is vergeten hem te gebruiken..
Clan is namelijk moeilijk definieerbaar iets. Het heeft met Games te maken, maar ook een hoop weer niet.. Ben blij met deze filter..Alle problemen en misvattingen gelijk opgelost..
Ga je mee met de boot-lan??quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
heb m al vanaf battlefield 1eerste lanparty die we organiseerden en speel er nog steeds mee als k weer s tijd heb
nextquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We staan toch in Clan
Klopt zo toch, of moet je nog iets anders doen?
En ja ik zou weg gaan, maar ik moet toch nog een paar keer op next klikken
wat is tquote:
En ik maar klikkenquote:
Nu nog bf2 skillsquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
mn p4 met de 7600GS en 2gb mem draait super
nu 2pc's die bf2 op high aankunnen![]()
Je weet toch dat we dan gewoon in vehicle mode moeten draaien? Komt ie ons allemaal ff pwnen met zijn tankquote:
dude wtfquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om als de bootlan is om in mij te komen?
nee, dit keer niet echtquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef dekkered het volgende:
boeiend je snapt toch wat ik bedoel?
........laat maarquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef dekkered het volgende:
boeiend je snapt toch wat ik bedoel?
je mag hem wel hebben, alleen niet verkopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef staticdata het volgende:ben illegaal aan het doen. ik heb mein kampf hier gewoon liggen. mag niet volgens topic Stop de betutteling!
Kev + Kogelquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat je dat antwoord zelf al kunt geven tochTenzij Kev in de buurt komt te wonen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je mag hem wel hebben, alleen niet verkopen.![]()
heb hem zelf ook, was een relatiegeschenk van GC Iceman![]()
Mag je in Nederland niet hebben idd zover ik weet. Ik heb hem ook gelezen maar het boek is zo enorm dom geschreven en er is niet doorheen te komen. Het is een onsamenhangend verhaal met onnavolgbare redenaties.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb hem gewoon uit engeland gehaald. alleen nog niet aan begonnen het lijkt me zo saai![]()
quote:Geheim leger verraden
HANS KNEGTMANS
De anjercode is het tweede deel van Tomas Ross' ambitieuze geschiedenis-herschrijving van de Tweede Wereldoorlog, de trilogie Voor Koningin en Vaderland.
Twee verhaallijnen wisselen elkaar af. De titel verwijst naar het 'geheime' leger dat in 1942 vanuit Engeland werd opgebouwd. De bedoeling was dat in Nederland gedropte agenten radioverbindingen met Londen zouden aanleggen. Dat gebeurde ook, zij het dat de operatie al snel aan de Duitsers werd verraden, zodat zij vrijelijk kennis konden nemen van de geallieerde plannen.
Het andere thema is het stokpaardje van de auteur. Prins Bernhard zou pogingen hebben ondernomen het met de Duitse top op een akkoordje te gooien: een min of meer zelfstandig Nederland - natuurlijk wel onder het wakend oog van de Duitsers - met Bernhard als 'stadhouder'.
De belangrijkste horde die de lezer moet nemen, staat opgesteld in hoofdstuk 4. Daarin resumeert Ross de hoogtepunten van het eerste deel in de trilogie, De dubbelganger. Vlak nadat in Hotel Weimar in Rotterdam een koffertje van eigenaar is veranderd, wordt het hotel platgebombardeerd. Alle aanwezigen dood. Maar waar was het koffertje op dat moment? De lezer moet over een ijzeren wilskracht beschikken om de stortvloed aan informatie in betekenisvolle vorm op te slaan.
Anders dan in zijn eerdere vorstenhuisromans, Omwille van de troon en De dubbelganger, probeert Ross dit keer niet de lezer het waarheidsgehalte van het verhaal door de strot te drukken. Hij vertelt een spannend verhaal, waarvan iedereen zelf mag uitmaken wat waar is en wat verzonnen. Als men daar al behoefte aan heeft: juist doordat het hinderlijke stempel 'factie' dit keer ontbreekt, voelt de lezer - deskundigen en direct betrokkenen daargelaten - veel minder de verplichting, elke zin te toetsen aan zijn eigen kennis van de materie.
Daardoor maakt het ook niet meer uit dat, blijkens het overzicht van de personages, Willem Peekema en 'Dolly' Peekema-Dibbets echt hebben bestaan, terwijl Daan Kist en Niek van Reijt volledig aan het brein van Ross zijn ontsproten.
De anjercode is een spannende actiethriller en Ross' beste historische roman sinds Tranen over Hollandia.
© Het Parool, 30-06-2005
dan maar als openhaardvoer gebruiken .quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag je in Nederland niet hebben idd zover ik weet. Ik heb hem ook gelezen maar het boek is zo enorm dom geschreven en er is niet doorheen te komen. Het is een onsamenhangend verhaal met onnavolgbare redenaties.
Dacht ik ook, deze niet dus..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:03 schreef FJD het volgende:
Vaios hebben een verborgen partitie waarvanaf je backup CDs kunt branden waarmee je Windows weer kunt installeren. Tenminste dat is op deze Vaio
al mijn pr0n is ook legaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Suikermais het volgende:
OMFG....Ik heb legale software aangeschaft.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Suikermais het volgende:
OMFG....Ik heb legale software aangeschaft.![]()
Zelf gemaakt mag inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
al mijn pr0n is ook legaal![]()
Vroegah, was alles beterquote:
Daar zou ik lak aan hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als ik wegloop dan ligt er 3500 liter lak op de vloerzijde hoogglans
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn chef, die vol met tatoos zit incl zijn knokkels met letters en smileys en kaalgeschoren hoofd dat niet leuk gaat vinden. Ik kan dan niet alleen oprotten.. ik kan dat dan ook maar beter rennend doen![]()
HOMOOOOquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom.... ik ben er iig ook bij. alleen zit mn rete vol![]()
Misschien samen met Enlarge...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om als de bootlan is om mij te komen?
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
met zo'n vette naam zou je wel een mooie aanvulling zijn hier![]()
Iswarma & hoeren
![]()
quote:
Met arnish als piloot in een heli is hetzelfde als zelfmoord plegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens bij arnisch in de chopper gezeten, maar dat ging niet zo best hoor! was overigens wel gezellig, dacht steeds dat er een muis in mn cockpit zat![]()
maar niet allen bruikbaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Met arnish als piloot in een heli is hetzelfde als zelfmoord plegen![]()
Maare hij en ik oefenen tegen elkaar via een local server (mijn pc gebruik ik als een local server) in jets op wake airshowIedere jet en heli is op wake airshow te vinden
![]()
Alleen is wake airshow unranked![]()
j10 kun je in maar niet vliegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan echt wel iedere jet en helo gebruiken![]()
Moet je eens googlen/ zoeken op youtube om de j10 eruit te krijgen. Ik heb er al een paar keer in gevlogen op wake airshowquote:
heb je het over de bootlanquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef 3lmo het volgende:
Ik kom ook als het lukt en gewaardeerd word
Oh boot lan : viro komt er zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je het over de bootlan![]()
ja maar da's niet gaaf :pquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eens googlen/ zoeken op youtube om de j10 eruit te krijgen. Ik heb er al een paar keer in gevlogen op wake airshow![]()
jup!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je het over de bootlan![]()
Op 1 voorwaarde: Nieuw is bier halenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef 3lmo het volgende:
jup!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ga niet met Heineken lopen hoor, waar zie je me voor aan!![]()
Oh een vechtende commander. Kick hemquote:
Ik moet echt fotograaf worden.quote:
Zo gevaarlijk was het niet hoor, het meeste was er al uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet echt fotograaf worden.1 van mijn beste foto's aller tijden. Een goede fotograaf durft zijn apparatuur voor die ene foto op het spel te zetten
![]()
Scheveningen en romantisch..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je eens "romantisch" naar Scheveningen gaan, succes gegarandeerd
BoF nachtploeg komt pas wanneer jij al in je nest ligt, die willen namelijk geen urselquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef ursel het volgende:En ik maar denken dat het 's nachts altijd wel gezellig is hier..
Nou, update van het project in de CVS gezet. Ik kan ook gaan slapen. Nog 5 uurtjes te gaan..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef Viro het volgende:
[..]
BoF nachtploeg komt pas wanneer jij al in je nest ligt, die willen namelijk geen ursel![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef jpjedi het volgende:
hier ook nog wakker...nog steeds met laptop aan het kutten.
Ach had Helpdesk van Vaio aan de lijn in US en ik moest 2 registry files compleet deleten en het was weg. Dus nu kan ik die recovery cd`s branden.quote:
* viro pakt bof jubileumboekje erbij en zoekt ad van jp opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach had Helpdesk van Vaio aan de lijn in US en ik moest 2 registriy files compleet deleten en het was weg. Dus nu kan ik die recovery cd`s branden.![]()
EU vista disc met US key werkt wel gelukkig..heb ik ook eens geluk.![]()
JP zijn mentale steun..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef BattleLies het volgende:
ik ben heus ook nog wakker hoor!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh een vechtende commander. Kick hem
Je bedoelt dat je je geheugenkaartje, accu en lenzen al had gerescuedquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk was het niet hoor, het meeste was er al uit![]()
Dat heb je al snel met alles buiten Rotjeknorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je eens "romantisch" naar Scheveningen gaan, succes gegarandeerd
Een simpele user is ook niet voorspelbaar, die doet soms verrassende dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef ursel het volgende:
[..]wat een suffe ploeg.. kunnen niet eens 1 simpele user aan..
![]()
Weet ik t, ik lees dat nieuws nu pasquote:
Is dat al rond dan? Anders maak ik me nog weinig illusies.. Tegenwoordig lees je zo'n 5 berichten per dag van namen welke in aanmerking komen voor Feyenoord..quote:
weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Ik vraag het me wel eens af he.. We hebben we een nachtploeg, maar wat doen die nu eigenlijk??
Wij werken ons de pleurisch de hele dag om zo'n topic vol te krijgen. Maar dat klootjesvolk van de nachtploeg presteerd het maar om slechts 6 posts te plaaten..![]()
Anyway... Goedemorgen allen..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Ik vraag het me wel eens af he.. We hebben we een nachtploeg, maar wat doen die nu eigenlijk??
Wij werken ons de pleurisch de hele dag om zo'n topic vol te krijgen. Maar dat klootjesvolk van de nachtploeg presteerd het maar om slechts 6 posts te plaaten..![]()
Maak toch eens een fatsoenlijke link..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/1124526/41/Tim_de_Cler_naar_Feyenoord.html
Woehoe, Mario Party 8
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelen
Kunnen Royston en Tim elkaar lekker in de weg lopen op die linkerflankquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/1124526/41/Tim_de_Cler_naar_Feyenoord.html
Daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ik zou eerder zeggen Doodslagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:27 schreef FJD het volgende:
Om nog maar niet te spreken over de vele moorden die ze moeten reconstrueren.
Aahh.. de schoonmaakploeg..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelen
Voorbedachte radequote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ik zou eerder zeggen Doodslag![]()
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahh.. de schoonmaakploeg..
Maar elke keer als ik sporadisch kom knallen hebben ze zeker vakantie..
Ik weet altijd wel een aantal "vergeten" claymores te vinden. Der staan altijd overal kapot geschoten voertuigen en vaten. En van stofzuigen hebben ze zeker ook nog nooit gehoord. Een grote stoffige bende dat het is..![]()
Hoe kan je nou meer eisen dan dat wat je verdient..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.![]()
Gebasseerd op wat, ik vind het allemaal indirecte bewijslast. Niemand die kan getuigenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
Voorbedachte rade![]()
Misschien kan je t gooien op verminderd toerekeningsvatbaar of noodweer maar goed met een g36c op zak wordt dat laatste lastig
Hoe moeten die kinderen daar ooit nog buiten spelen, als het zo een bagger zooi isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.![]()
Stond de Battlerecorder niet aan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gebasseerd op wat, ik vind het allemaal indirecte bewijslast. Niemand die kan getuigen![]()
ik snap het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer eisen dan dat wat je verdient..
Tis dat ik geen baas ben hiero, anders had ik ze er allang uitgefikkerd..
(*Babbeltje maken gaat met Jorrit..)
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor.. zie je nog een keertje wat van de wereld, gaan ze lopen zeuren dat het traumatische effecten op hun heeft en ze suicidale neigingen hebben.
Goed voorbeeld daarvan was C7prix. Hij was aan het schoonmaken toen hij op een paal nog een stuk C4 vond met een detanator. Hij voelde zich door Jorrit niet gewaardeerd, hij gaf aan dat er sommige schoonmakers tijdens een shift deden cheaten met de MXS bezemwagen. Jorrit wilde hem niet geloven, waardoor hij zichzelf met c4 heeft opgeblazen...
leven is hard soms![]()
Heb jij daar al een 5 sterren Hotel zien staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?
Op wake zouden we misschien wel een beetje tot rust kunnen komen..![]()
Misschien wel maar met al die stof en rook is er toch geen HOMO te zienquote:
er is geen budget voor een verhuizingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?
Op wake zouden we misschien wel een beetje tot rust kunnen komen..![]()
Nou, dan zal er al helemaal geen budget zijn voor verbeterde CAO afspraken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
er is geen budget voor een verhuizing
Integreren heet dat. Dan heb je geen 5 sterren hotel nodig.. Staan genoeg leuke huisjes daar..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb jij daar al een 5 sterren Hotel zien staan![]()
Is dat zoiets van wij komen daar, en zij gaan onze taal maar spreken, ons bier maar brouwen en onze groentes telenquote:
En ze moeten onze grote Jorrit aanbidden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Is dat zoiets van wij komen daar, en zij gaan onze taal maar spreken, ons bier maar brouwen en onze groentes telen![]()
Maar maak daarbij niet de klassieke fout om bier te gaan offerenquote:
Ja, maar daar geniet je niet van de rust dat je hebt op een exotisch eiland. En rust is juist wat we nodig hebben na het treurige verlies van onze C7prix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
misschien is sharqi een beter idee. vlak aan de zee. genoeg woningen, er is zelfs een appartement in aanbouw daar!
ja maar je weet wel dat er vaak militaire oefenignen zijn he op wake. er ligt een vliegtuigcarrier voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar daar geniet je niet van de rust dat je hebt op een exotisch eiland. En rust is juist wat we nodig hebben na het treurige verlies van onze C7prix.![]()
Dan nemen we job cohen toch gewoon mee. Dan gaan we met z'n allen een gezellig kring-gesprek houden en komt alles goed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar je weet wel dat er vaak militaire oefenignen zijn he op wake. er ligt een vliegtuigcarrier voor
Op welke site kan je je daarvoor aanmelden? En welk bier drinken ze daar dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
misschien is sharqi een beter idee. vlak aan de zee. genoeg woningen, er is zelfs een appartement in aanbouw daar!
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
Gaan we we gezamelijk leuke dingen doen enzo. Dingen die de inheemse bevolking niet kent maar wel mag betalen. Die Cohen ken dat wel, zulk soort uitjes regelen..
en kevers zoeken!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeee
Dat moet op Wake anders krijg je daar niet te etenquote:
Die zijn helaas niet aanwezig op het eiland. Begreep dat bij Manchuria, FuShe Pass, daar daar wel exotische vlinders te vinden zijn. Dan maken we er gewoon een werkvakantie van en gaan we de hele week wel op zoek. Nemen we de vliegtuigcarrier, want die heeft toch niets te doen voorlopig..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeee
jij was toch de huishomoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ huishomo:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=361&st=20
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ huishomo:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=361&st=20
Met welke huishomo klikte jij?quote:
Allemans vriendje dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik klik overal, behalve op Next, dat is Jorrit zijn taak..
CKVquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef 3lmo het volgende:
Zo, maandag even wat troep van CKV inleveren en dan over...
CKV is echt zo'n onzin :w
We hebben dan ook zoveel huishomo's hier he..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
En degene waar het voor is reageert niet
Culturele en Kunstzinnige Vorming.quote:
Homo's zijn toch cultureel en kunstzinnig aangelegdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige Vorming.
Idee is leuk maar volgens mij zijn jongeren per definitie 0,0 geinteresseerd in dat soort zaken. Dat groeit als ze ouder worden denk ik.
Ja, maar nog niet gevormd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Homo's zijn toch cultureel en kunstzinnig aangelegd![]()
Je bedoelt ze missen misschien bepaald vrouwelijke rondingenquote:
boerke, ik had al lang in het topic gereageerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
En degene waar het voor is reageert niet
Dan zal jij dus ook niet de huishomo zijn...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
boerke, ik had al lang in het topic gereageerd![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zal jij dus ook niet de huishomo zijn...
Benieuwd wie het dan is..
wist ikquote:
Dat zei ik toch alquote:
Door op F5 van de pagina's te drukken, de tekst te lezen, deze informatie tot je nemen, verwerken en daarop anticiperen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kan ik m'n eigen nou updaten?
Goede aankoop van Feyenoord. Kan Drenthe naar het middenveld, nu Hofland nog en een goede rechtsback.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
niet klakkeloos mensen achter hun vodden aanzitten terwijl ze wel degelijk actie hebben ondernomen.
(Ofwel, ff je ambtenaren pet af zetten en weer gewoon doen![]()
)
Jouw bericht was het nog niet volledig rond. Nu is er een update en schijnt het wel rond te zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zei ik toch alTis nog gebaseerd opdezelfde bron ook
[afbeelding]
ken je toch ook gewoon naar die website gaan. synngast.se ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wist ikdaarom antwoorde ik ook direct
anyway Zweedse wijven......altijd lekker
nog niet super, maar wel potentieel goed topic!
Die kunnen toch ook gewoon lullen als brugman..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
Dat van die kaasjood lijkt gelul te zijn.
Zaakwaarnemer en kaasjood vinden het niet netjes om met Feijenoord te praten terwijl ze ver zijn met psv.
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
Dat van die kaasjood lijkt gelul te zijn.
Zaakwaarnemer en kaasjood vinden het niet netjes om met Feijenoord te praten terwijl ze ver zijn met psv.
Hebben ze waarschijnlijk nog te weinig actie ondernomenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Door op F5 van de pagina's te drukken, de tekst te lezen, deze informatie tot je nemen, verwerken en daarop anticiperen.
En dus niet klakkeloos mensen achter hun vodden aanzitten terwijl ze wel degelijk actie hebben ondernomen.
(Ofwel, ff je ambtenaren pet af zetten en weer gewoon doen![]()
)
Vind dat bericht waarheidsgetrouwer als het AD (!!!) wat weer eens een nieuwtje (zitten er zovaak naast!) brengt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon lullen als brugman..
In deze periode van het jaar wordt er zoveel gelult.
Vaak zat mensen horen zeggen dat er geen sprake is van enig overleg en dat het 100% zeker is dat ze blijven. de volgende dag hadden ze een contract getekend..![]()
Wordt gewoon net als vorig jaar. Allemaal grote namen en sterren en dan krijgen we uiteindelijk nog zo'n Harry.. Zul je straks zien dat Perez alsnog komt op de laatste transfer dag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoord![]()
Media vinden het nogal leuk om veel namen te droppen ivm Feijenoord.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoord![]()
Inderdaad, want...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar maak daarbij niet de klassieke fout om bier te gaan offeren
Inderdaad C7 zat er een beetje doorheen, maar hij dacht dat hij door bier te offeren wel weer bij de clan mochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
Goed voorbeeld daarvan was C7prix. Hij was aan het schoonmaken toen hij op een paal nog een stuk C4 vond met een detanator. Hij voelde zich door Jorrit niet gewaardeerd, hij gaf aan dat er sommige schoonmakers tijdens een shift deden cheaten met de MXS bezemwagen. Jorrit wilde hem niet geloven, waardoor hij zichzelf met c4 heeft opgeblazen...
leven is hard soms![]()
Leuk voor je, maar hoe zit het met de airsoftfoto's???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
Na ruim een maand van oeverloos heen en weer gemail is vandaag dan eindelijk m'n nieuwe CPU binnen gekomen. Aardige mensen bij AMD maar logistiek gezien hebben ze niet echt voor elkaar
Idd, en ze naaien je er ook nog harstikke hard bij want als je het niet kun je niet eens over :/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige Vorming.
Idee is leuk maar volgens mij zijn jongeren per definitie 0,0 geinteresseerd in dat soort zaken. Dat groeit als ze ouder worden denk ik.
Een echte leider..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inderdaad, want...
[..]
Inderdaad C7 zat er een beetje doorheen, maar hij dacht dat hij door bier te offeren wel weer bij de clan mocht
Het bovenstaande verhaal klopt dus niet helemaal, aangezien ik toch echt opdracht heb gegeven aan iemand anders om op de knop te drukken![]()
mooie tijd was datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
Zo ging het ongeveer ook met mijn ontslag vorig jaar..![]()
Das nog even een stap te verquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ Keltie, jij komt ook op de bootLAN neem ik aan?????
quote:
Er is ook bier...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das nog even een stap te ver
Ik zit nog in de onkenningsfase van "ik ben een nerd"
Eerst maar eens de transformersmeet overleven
My kind of game to playquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Een echte leider..![]()
Poeslief als alles goed gaat, maar als er zware beslissingen genomen worden dan gewoon meedogenloos uit kunnen halen.Even met het bijltje zwaaiten, wat koppen laten rollen en de rest weer op laten ruimen door anderen..
Zo ging het ongeveer ook met mijn ontslag vorig jaar..![]()
We zouden t net zo goed "een weekend zuipen" kunnen noemen maar goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Keltie het volgende:
Ik zit nog in de onkenningsfase van "ik ben een nerd"
En wat is dan het verschil met een normaal weekend in Het Mooie Leven Van Het Persoon Achter De Naam Keltie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
We zouden t net zo goed "een weekend zuipen" kunnen noemen maar goed
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Keltie het volgende:
En wat is dan het verschil met een normaal weekend in Het Mooie Leven Van Het Persoon Achter De Naam Keltie?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijn
Goede ontwikkeling inderdaad. Aangezien Feijenoord I afgelopen seizoen regelmatig als een stel amateurs stonden te ballenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef ursel het volgende:
Feyenoord voegt profs, amateurs en stadion samenhttp://www.fcupdate.nl/ni(...)rs-en-stadion-samen/
Lijkt me goede ontwikkelingen..
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste stadionquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling inderdaad. Aangezien Feijenoord I afgelopen seizoen regelmatig als een stel amateurs stonden te ballen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste en mooiste stadion![]()
We hebben een nieuw spel-element..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Knappe knul die m'n bier afpakt
Maareuh, ben te lui om alles door te lezen... Waar ligt die scheut, wat is de bedoeling, welke datum?
Las ergens iets over "er mogen ook mensen gewoon komen zuipen"![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste stadion![]()
Danis het maar goed dat ik dan niet kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijn
Ik neem aan dat er, minimaal, 1 nacht bij zit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben een nieuw spel-element..
Maar de schuit ligt op de ringvaart bij de kaag (tussen leiden en warmond/lisse).
Bedoeling: zuipen en nog wat.. maar neem je PC-tje wel mee, maar ik vertel niet wat we gaan doen..
Datum: 22 september
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er, minimaal, 1 nacht bij zit?
Als ik kom, moet er nog even over nadenken (kijken hoe dat zit met het voetbalseizoen), kom ik met een krat of 4-5 bier in de auto dus geen PC... Zuipen
6 dus.. een paar voor mij en een paar voor de vriendjes (ik kan ook uitdelen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaan we dan ook vechten keltie???![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..
mag jij een stoeptegel en een looie pijpquote:
Neem wel een boksbeugel en een gummiknuppel meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mag jij een stoeptegel en een looie pijp![]()
neem ik alleen kapot bierflesje![]()
als je maar cummedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neem wel een boksbeugel en een gummiknuppel mee
Is al jaren zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef ursel het volgende:
PSV onderhandelt niet langer over De Cler
Ze hebben dus echt weinig te makken daar in eindhoven..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Keltie het volgende:
Vorig seizoen wist de snor te melden dat ze er 16.000.000 in het rood stonden..
FELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Ik schrok wel een beetje van de prijsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Alienware kasten tijdelijk los te koop met 700 watt voeding!
http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Gear_Shop_Detail.aspx?ItemId=16131&CatId=1416
ik vind de kast niet eens zo mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de prijs
Mja, vindt ze zelf wel geinig, maar never nooit niet voor die prijs. Moet je eens kijken wat voor hardware upgrade je wel niet kan doen als je een simpele case neemt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind de kast niet eens zo mooi![]()
Jah.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
werken jullie eigenlijk wel...
ik werk prima!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ik niet, ik krijg een aanwezigheidspremie..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
ik zit in de WW en hou gewoon elke maand bij het UWV mijn handje omhoog. werkt goed hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Gefeliciteerd met jullie aankoopquote:
Werken is zo 1900quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Voor diegen die niet weten wie Job Cohen is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan nemen we job cohen toch gewoon mee. Dan gaan we met z'n allen een gezellig kring-gesprek houden en komt alles goed..
Gaan we we gezamelijk leuke dingen doen enzo. Dingen die de inheemse bevolking niet kent maar wel mag betalen. Die Cohen ken dat wel, zulk soort uitjes regelen..
Je heb al wel wat gedaan dan??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb geen zin meer om te werken![]()
ik heb uit het raam en op fok gekekenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb uit het raam en op fok gekeken![]()
Ja daarom post ik nu even wat minder, maar ik heb gelukkig nu 3 laptopsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ofwel KURKen,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb uit het raam en op fok gekeken![]()
Laat me raden, omdat Sharepoint op windowsachtige wijze weer gecrashed isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja daarom post ik nu even wat minder, maar ik heb gelukkig nu 3 laptops
Dus ik kan multitasken.
1 Laptop voor FoK en remote desktop naar mijn virtuele servers
1 Laptop voor BizTalk2006
1 Laptop voor Sharepoint2007
Momenteel geef ik me Fok laptop even prioriteit
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Krijg net te horen dat ik er nog een virtuele server en laptop bij krijg![]()
Of ik die maandag ook nog even wil installeren. Prima, lekker relaxed werk.Weer wat meer tijd voor FoK
Ik mag ze niet houden, dus dan wil ik ze ook nietquote:
Wij doen andere dingen dan posten op fok!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Anyway... Goedemorgen allen..
Kijk dat bedoel ik nu. Wij de hele dag hard werken om hier nog wat inhoud aan te gevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij doen andere dingen dan posten op fok!
BF2'en, iets waar jij in zuigt![]()
Geen wonder dat wij elke ochtend eerst hun troep op moeten ruimenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu. Wij de hele dag hard werken om hier nog wat inhoud aan te geven![]()
zit die nachtploeg maar spelletjes te spelen![]()
jep, maar ga zo eten hoor, alleen ff vullen. en dr is ook al een GC nazi......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Silver_Shark het volgende:
Fristi server?
Ik mag dan wel zuigen, slikken daar doe ik niet aan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij doen andere dingen dan posten op fok!
BF2'en, iets waar jij in zuigt![]()
Ben ook aan het vullen. Ben de rest van de avond weg dus als er iemand me kan kicken als de server eenmaal vol isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, maar ga zo eten hoor, alleen ff vullen. en dr is ook al een GC nazi......
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Alienware kasten tijdelijk los te koop met 700 watt voeding!
http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Gear_Shop_Detail.aspx?ItemId=16131&CatId=1416
Dat gaat automatischquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ben ook aan het vullen. Ben de rest van de avond weg dus als er iemand me kan kicken als de server eenmaal vol is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb een Lian Li
![]()
![]()
(fokkin duur man voor zo'n kast
)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
De Mijne...ook een Lian Li . Kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik ga wel gaten boren als het eenmaal zover is dat ATX(2) helemaal weg is.. Deze kast doe ik echt nooit meer weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Die van mij was........ ¤ 256.-
Tis trouwens een BTX-kast. Voeding onderin en m'n mobo hangt er ook anders in.
Neuh... ik zit alweer een tijdje op luchtkoeling.. en als de waterkoeling er in komt (zat in een andere kast, maar die was gammel en na extreem modden zo vreselijk gammel dat er kortsluiting is ontstaan en ik een legendarisch inmiddels zeldzaam moederbordje gefrituurd heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Casemodden is alleen maar goed, als je er een tapsysteem inbouwt, anders is het zonde van je tijd
OMG OMG!!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
OMG OMG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een goede digitale cameraWe kunnen wel een keer zo'n fotosessie doen?
Doen we het bij mij thuis, hoef je je adres niet te geven
![]()
![]()
zeker een aanraderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond RTL7 22:40 Layer cake. Aanrader, vind ik.
Je hardware in een kikker proppen is wel een dikke casemod!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb deze, Thermaltake Soprano, foto van rond kerst is tegenwoordig al 10x andersJe zult 'm op de Bootlan wel aanschouwen.
[afbeelding]
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hardware in een kikker proppen is wel een dikke casemod!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die snap ik niet?
't Is altijd nog een premod
De achtergrond wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
als ik de foto van de poezen zie, maak je die foto van je zelf met photoshop onscherp ofzo
linkjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef BMH het volgende:
Ik neem aan dat de BOF-ers zich al aangemeld hebben voor de Quake Wars cup incl. 5 beta keys?
Euh nee, wij spelen voor de lol en doen niet mee aan een of andere cupquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef BMH het volgende:
Ik neem aan dat de BOF-ers zich al aangemeld hebben voor de Quake Wars cup incl. 5 beta keys?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Stefan740 het volgende:
Wij zijn te slecht voor Cups, of spreek ik dan voor mezelf?
Wel geil dat je naar ring bent geweest ijsmeis
Kom dan gewoon een keertje langs joh! Dan maak ik die foto's toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
De achtergrond wel.
Maar goed, ik fotografeer met één hand, zonder flits, in een spiegel zodat ik kan zien wat ik fotografeer, maar het ding stilhouden is best moeilijk dan.
Vandaar.
Omfg nu snap ik 'm...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
kikker,= imageshack je weet toch![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ring of DE ring? hebben we het hier over de Groene Hel?
quote:Quake Wars is a team game, and i3D.net gamehosting and www.QuakeWars.net would
like to support eSport teams preparing for Quake Wars.
That's why we are giving away an additional 15 keys in sets of FIVE to clans.
Read on to learn how to grab these keys for your clan.
i3D.net Quake Wars OPEN BETA Cup announced
Our special ETQW Beta Cup 2007 forum is open:
http://forum.i3d.net/i3d-net-quake-wars-cup-2007-english/
Get your clan online in ETQW Open Beta!
To get this cup kick started, we give away 5 keys to 3 clans for a total of 15
keys. There is no catch, no costs, nothing at all.
How does your clan enter this competition:
1- Signup at our forums on http://forum.i3d.net
2- Visit the Quake Wars clans topic: Free OPEN beta keys for grab: Quake Wars is
a team game (15 keys for grab)
3- Post a detailed story about your clan in this topic, this should include:
clan history, games you've played so far, clan website, clan leader, players and
an overview of the nicknames of your clanmember on our forums: your clanmates
need to register in order to receive the beta key and need to be registred
before you post your clan's story, you should name their nicknames in your post.
4- Optional: if you're story is worth the reading, we will publish it on Enemy
Territory: Quake Wars, in a section we would like to call "Meet the scene"
5- Optional: Enter the i3D.net Quake Wars beta cup: CUP.i3D.net - Online Game
community
The contest will end Monday 24th of June at 20:00 CEST.
De Ring als in de Nurburgringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ring of DE ring? hebben we het hier over de Groene Hel?
de boffers gaan binnen kort naar een WRC rally in duitsland , interessequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Ring als in de Nurburgring.
En nee Baus, geen foto's van mij, behalve als ik die zelf maak.
Daar mag je zelf niet rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
de boffers gaan binnen kort naar een WRC rally in duitsland , interesse
Vooralsnog ben ik bijrijdster:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
Man man deze is goed zeg...vooral die verzorger met z`n sliding.![]()
Hoor ik Ring?![]()
Ga je zelf rijden? Motor of Auto?
Heh shit zonde joh! Ik bedoel, dan hadden we de fotosessie daar gedaan! Maak ik de foto's van jouw ideale lijnen en laat ik jou daarna de ideale lijnen op de nordschleiffe zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
De Ring als in de Nurburgring.
En nee Baus, geen foto's van mij, behalve als ik die zelf maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |