welke realm speelt ze ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef -skippybal- het volgende:
Echt niet altijd. Ik heb er één in de klas ziten en dat is echt zo'n WoW-chick
kan best wezen. maar die van Zweden zijn toch net wat beterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:16 schreef godigita het volgende:
ja, breezahs dus. die kun je hier ook wel vindendeze zijn alleen toevallig zweeds.
Toen ik 12 was liepen ze nog met Mickey Mouse truien. Nu deeptroathen ze al op hun 11e...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo een idee dat de vrouwtjes steeds mooier worden op jonge leeftijd. Of zou het komen doordat je op 12 jarige leeftijd er niet op let?
onder het mom van : hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul ? of alles na de elf rekt vanzelf ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb zo een idee dat de vrouwtjes steeds mooier worden op jonge leeftijd. Of zou het komen doordat je op 12 jarige leeftijd er niet op let?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen ik 12 was liepen ze nog met Mickey Mouse truien. Nu deeptroathen ze al op hun 11e...
aleen met mickey mouse condoom ehquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen ik 12 was liepen ze nog met Mickey Mouse truien. Nu deeptroathen ze al op hun 11e...
'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onder het mom van : hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul ? of alles na de elf rekt vanzelf ?
Ja inderdaad dat bedoel ik. Jij kan het ook zo mooi vertellen hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moeilijk om boven aan de foto te kijken natuurlijk, met dat moois erop, maar de site staat er gewoon bovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef bresserke het volgende:
shit wat was de site daar ook alweer van![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:08 schreef stame het volgende:
[..]
Moeilijk om boven aan de foto te kijken natuurlijk, met dat moois erop, maar de site staat er gewoon boven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |