quote:
Met arnish als piloot in een heli is hetzelfde als zelfmoord plegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens bij arnisch in de chopper gezeten, maar dat ging niet zo best hoor! was overigens wel gezellig, dacht steeds dat er een muis in mn cockpit zat![]()
maar niet allen bruikbaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Met arnish als piloot in een heli is hetzelfde als zelfmoord plegen![]()
Maare hij en ik oefenen tegen elkaar via een local server (mijn pc gebruik ik als een local server) in jets op wake airshowIedere jet en heli is op wake airshow te vinden
![]()
Alleen is wake airshow unranked![]()
j10 kun je in maar niet vliegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan echt wel iedere jet en helo gebruiken![]()
Moet je eens googlen/ zoeken op youtube om de j10 eruit te krijgen. Ik heb er al een paar keer in gevlogen op wake airshowquote:
heb je het over de bootlanquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef 3lmo het volgende:
Ik kom ook als het lukt en gewaardeerd word
Oh boot lan : viro komt er zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je het over de bootlan![]()
ja maar da's niet gaaf :pquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eens googlen/ zoeken op youtube om de j10 eruit te krijgen. Ik heb er al een paar keer in gevlogen op wake airshow![]()
jup!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je het over de bootlan![]()
Op 1 voorwaarde: Nieuw is bier halenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef 3lmo het volgende:
jup!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ga niet met Heineken lopen hoor, waar zie je me voor aan!![]()
Oh een vechtende commander. Kick hemquote:
Ik moet echt fotograaf worden.quote:
Zo gevaarlijk was het niet hoor, het meeste was er al uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet echt fotograaf worden.1 van mijn beste foto's aller tijden. Een goede fotograaf durft zijn apparatuur voor die ene foto op het spel te zetten
![]()
Scheveningen en romantisch..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je eens "romantisch" naar Scheveningen gaan, succes gegarandeerd
BoF nachtploeg komt pas wanneer jij al in je nest ligt, die willen namelijk geen urselquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef ursel het volgende:En ik maar denken dat het 's nachts altijd wel gezellig is hier..
Nou, update van het project in de CVS gezet. Ik kan ook gaan slapen. Nog 5 uurtjes te gaan..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef Viro het volgende:
[..]
BoF nachtploeg komt pas wanneer jij al in je nest ligt, die willen namelijk geen ursel![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef jpjedi het volgende:
hier ook nog wakker...nog steeds met laptop aan het kutten.
Ach had Helpdesk van Vaio aan de lijn in US en ik moest 2 registry files compleet deleten en het was weg. Dus nu kan ik die recovery cd`s branden.quote:
* viro pakt bof jubileumboekje erbij en zoekt ad van jp opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach had Helpdesk van Vaio aan de lijn in US en ik moest 2 registriy files compleet deleten en het was weg. Dus nu kan ik die recovery cd`s branden.![]()
EU vista disc met US key werkt wel gelukkig..heb ik ook eens geluk.![]()
JP zijn mentale steun..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef BattleLies het volgende:
ik ben heus ook nog wakker hoor!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh een vechtende commander. Kick hem
Je bedoelt dat je je geheugenkaartje, accu en lenzen al had gerescuedquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk was het niet hoor, het meeste was er al uit![]()
Dat heb je al snel met alles buiten Rotjeknorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je eens "romantisch" naar Scheveningen gaan, succes gegarandeerd
Een simpele user is ook niet voorspelbaar, die doet soms verrassende dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef ursel het volgende:
[..]wat een suffe ploeg.. kunnen niet eens 1 simpele user aan..
![]()
Weet ik t, ik lees dat nieuws nu pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |