is dat het huisje waar ik in zit? das mooi dan! ik rook namelijk thuis ook niet binnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh nog iets: Het GTN huisje is rookvrij
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar ik lust geen eens bier![]()
Ik vond het zelf ook wel een leuk grapjequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebben![]()
grapje![]()
![]()
ik denk dat iedereen hier nu wel over de vloer rolt van het lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook wel een leuk grapje
kloptquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar ik lust geen eens bier![]()
Misschien iets voor een locatiemanager icm een supplychain managerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens wordt het dit jaar wel echt super druk in de huisjes
Misschien gaan we naar 2 game huisjes, maar we weten nog niet hoe we dat gaan indelen.
Oh nog iets: Het GTN huisje is rookvrij
Enlarge your... ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat je geld wordt terug gestort en ik wil vanaf heden niks meer met je te maken hebben![]()
grapje![]()
![]()
Haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
We halen de GAM sc alweer bijna in. Nadat wij er weer weg zijn gegaan gaat die opeens niet zo snel meer..
Ik ben trouwens crossen naar huis..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt, tijdens de meet was jij de enige die shandy dronk
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
shandy dronk ik toen ik 11 was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jezus, jij bent eigenlijk best heel stoerquote:
dan schiet ik mezelf liever ter plekke doodquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Stefan740 het volgende:
gewoon GC crew uitnodigen
afgezien daarvan zijn het gewoon kutduitsers die net als in 40-45 zonder toestemming onze server abusenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Silver_Shark het volgende:
hun gebruiken cheats!
Krijgen we dit weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Silver_Shark het volgende:
hun gebruiken cheats!
Ik zal in het volgende topic wel een nieuwe peiling ouden..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe realistisch is het eigenlijk dat de b00tLAN door gaat? ik bedoel, kunnen we aan het aantal personen komen dat minimaal nodig is?
waarom ouden? kan je niet beter een peiling houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal in het volgende topic wel een nieuwe peiling ouden..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
teveel om allemaal te lezen
of ik word oud of jullie schrijven te ingewikkelde dingen of dingen waar ik me niet voor inzet om het te lezen
Mwa, zo'n diepgang zal het wel niet hebben denk ik..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
waarom ouden? kan je niet beter een peiling houden![]()
je wordt oudquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
teveel om allemaal te lezen
of ik word oud of jullie schrijven te ingewikkelde dingen of dingen waar ik me niet voor inzet om het te lezen
Nepalcoholistquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Malt gedronken.
Bij de animocheck zaten we in no time op een man of 20 en als nodig dan kunnen we ook nog wel gasten van die Eikelbyte clan uitnodigen. Die hebben volgens mij dezelfde insteek als wijquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoe realistisch is het eigenlijk dat de b00tLAN door gaat? ik bedoel, kunnen we aan het aantal personen komen dat minimaal nodig is?
Sorry meneer grote smurf!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus: Tering ik lees net nog even de laatste posts in het klaagbak topic. Je zoekt het wel op he
Toen ik het las was ik het toch enigszins eens met die JoeyT
De informatie die jij plaatste was niet echt op zijn plaats
Gelukkig maakte je het weer helemaal goed met je laatste post
Dat klootjes-volk van de werkvloer heeft totaal geen weet welke kennis vergaring en archievering er op zo'n lab plaats vindt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sorry meneer grote smurf!![]()
![]()
![]()
Ik moet nog een beetje leren negeren enzoGelukkig heb ik nu stukken minder tijd om te Fok!ken, dus dat scheelt al een hele hoop.
![]()
@Ursel... zat ik vandaag in de kantine.. begonnen ze over die labratten![]()
"er moeten minstens 3 computers weg daaro! Waarom moeten ze allemaal een eigen computer? ze zitten elkaar te mailen terwijl ze naast elkaar zitten! Ze moeten minder achter die computer zitten en gewoon tests doen!"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Nepalcoholist![]()
Malt
[..]
Bij de animocheck zaten we in no time op een man of 20 en als nodig dan kunnen we ook nog wel gasten van die Eikelbyte clan uitnodigen. Die hebben volgens mij dezelfde insteek als wij
Denk het ook niet.. maar ik welquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:09 schreef ursel het volgende:
Dat klootjes-volk van de werkvloer heeft totaal geen weet welke kennis vergaring en archievering er op zo'n lab plaats vindt..
Ja, maar hier is dan ook gewoon geen ene flikker te doen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Denk het ook niet.. maar ik welMaar ik begrijp dat klootjesvolk ook wel.. want er wordt wat af gesurft op kantoren e.d. ... Jij zit toch ook gewoon te fokken
![]()
![]()
![]()
Prachtjobs zijn datGewoon op Fok! kunnen lezen en posten op je werk
![]()
Als ik wegloop dan ligt er 3500 liter lak op de vloerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
Maar idd. Op de werkvloer kan je niet gemakkelijk ff weglopen. Dat kan op een lab veel gemakkelijker..![]()
Daar plan je de werkzaamheden zo in dat dat met gemak kan juist..
Neem dan gelijk nog ff een potje lak voor me mee als je toch moet rennen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als ik wegloop dan ligt er 3500 liter lak op de vloerzijde hoogglans
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn chef, die vol met tatoos zit incl zijn knokkels met letters en smileys en kaalgeschoren hoofd dat niet leuk gaat vinden. Ik kan dan niet alleen oprotten.. ik kan dat dan ook maar beter rennend doen![]()
Hij cheat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Stefan740 het volgende:
Viro ik wist niet dat jij zo goed kon vliegen met een jet![]()
Jij wil lak dat geproduceerd is door Mr.Baus? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef ursel het volgende:
Neem dan gelijk nog ff een potje lak voor me mee als je toch moet rennen..
Dat is toch bekendquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Stefan740 het volgende:
Je zegt het alsof je beter bent baussie
het zijn gewoon kutmoffen die godverdomme eens gewoon engels moeten praten op de server ipv die nazitaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef Stefan740 het volgende:
GC clan zijn zulke fanatiekelingen die mijd ik liever, ik speel voor me plezier
Je zegt het alsof je beter bent baussie
nou ik heb wel eens bij arnisch in de chopper gezeten, maar dat ging niet zo best hoor! was overigens wel gezellig, dacht steeds dat er een muis in mn cockpit zatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hij cheat!Maar Viro kan idd best wel een leuk stukje vliegen hoor
@rnish ook
![]()
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt postenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het zijn gewoon kutmoffen die godverdomme eens gewoon engels moeten praten op de server ipv die nazitaal![]()
![]()
kuttiefuspleures GCers
![]()
![]()
![]()
zo nu is het wel duidelijk dat ik ze niet mag, kan niet iemand die gasten even een jaartje bannen, zonder hun draait de server ook wel![]()
Iedereen is hier ten slotte welkom..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt posten![]()
![]()
![]()
daarom.... ik ben er iig ook bij. alleen zit mn september weekend zo rete volquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over het aantal BoF-ers dat op de Lan gaat komen (of dat genoeg is)
Ik hoop natuurlijk dat het er meer dan genoeg zijn, aangezien ik er zin in heb en zeker kom.
Ik heb er net nog een afspraak voor verzet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de GC clan hier op FoK! komt posten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |