asmoooooohquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
Overigens heeft Asmooh zijn auto/project weer te koop staan..![]()
10 mln USD voor een bullshit account..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
asmoooooohte gekke user en een echte neger
![]()
maaruh, in mijn werk is de material limit voor B/S accounts 10mln USD, ik had het dus gewoon goed![]()
euh ja, nog steeds hetzelfde. zijn wel weer paar weekjes verderquote:
Jij wil overal wel aan lurkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..![]()
![]()
Ben je zo smal gebouwd of is dat je vrouwelijke kantquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemen![]()
Ik vind het ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
euh ja, nog steeds hetzelfde. zijn wel weer paar weekjes verderkomt naar verwachting nog steeds binnen ergens begin aug
![]()
@ ursel WHAHAHAHAHHAHAHAHAH ik lig helemaal dubbel!!!!!!!![]()
![]()
![]()
owquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]Ik weet niet eens waar je het over had..
Hij is helemaal gefocusedquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ownou geloof me, het was een briljante grap van je
![]()
cardinalgelijk scherp weer he!, zo mooi aan die user
![]()
dat bedoel ik, sharp as a razorbladequote:
B/S PP&E itemsquote:
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
B/S PP&E items
assets voor plant, property & equipment op de Balance Sheet.
bij shell is material limit for reporting 10mln USD. dat wil zeggen: verschillen onder de 10mln USD hoeven niet verklaard te worden![]()
Beer/Sex Private Push & Extractionquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
B/S PP&E items
verschillen onder de 10mln USD hoeven niet verklaard te worden![]()
anders weet ik toch niet wat mn bestel budget isquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?
Penetratie Anaal Boven & Onderquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. en waarvoor heb je dat nodig op de PABO dan?
quote:Beste Anne,
heeft jou een Madeliefje gestuurd. Hieronder is zijn / haar berichtje te lezen.
--------bericht--------
Goed bezig als moderator!
--------bericht--------
Uw Madeliefje kunt u bekijken op: http://www.stichtingipn.nl/bekijkmadeliefje.html
als je het artikel goed gelezen zou hebben wist je dat het om qat gaat wat welliswaar groen is, maar zeker geen groente zoals bijvoorbeeld een bloemkoolquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
Twee ons GROENte en twee stuks fruit, mag zelfs niet meer van de Politie
http://www.nieuws.nl/467415![]()
En ik maar denken dat GROENte een afkorting was van GROEN TEeltquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als je het artikel goed gelezen zou hebben wist je dat het om qat gaat wat welliswaar groen is, maar zeker geen groente zoals bijvoorbeeld een bloemkool![]()
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kopquote:
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooienquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En ik maar denken dat GROENte een afkorting was van GROEN TEelt![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooien![]()
Volgens mij heeft die gewoon geen geld voor al dat chocolade en probeerd die nu zo te slijmen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kop![]()
wat een boefje![]()
Denk eerder dat tie doet aan ZeemeeuwBoFFer : De Boffer komt krijsend aan, schijt de hele boel onder, en voor je er iets van kunt zeggen is hij al weer wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij steekt die baus geen varens, maar qat op zn kop![]()
wat een boefje![]()
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren±quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren
Vrouwen moet je zoveel mogelijk kussen, dan houden ze tenminste hun mond.![]()
![]()
Begrijp nu de TT ook beter
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als ik Marcello Mastroianni mag citeren±
Vrouwen moet je zoveel mogelijk kussen, dan houden ze tenminste hun mond.![]()
![]()
Begrijp nu de TT ook beter
Snel Cardinal edit je postquote:
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daar gaat het dus al mis, jij moet niet denken, maar topics dichtgooien![]()
Doe ik toch waar ik goed in ben volgens .quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Snel Cardinal edit je postStraks zijn we weer topicloos
dan wil ik bij deze graag IJsmuts citeren:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:
Een correct antwoord geven is als een kus vol genegenheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij deze wil ik graag mezelf citeren:
IJsmuts is zoooo 2006..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan wil ik bij deze graag IJsmuts citeren:
PIK OMHOOOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat klinkt al stukken beterquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag ik dan Johann Wolfgang von Goethe citeren:
Een correct antwoord geven is als een kus vol genegenheid![]()
![]()
wie is zijn die [SEX] clanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal had je hem al gepost?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal had je hem al gepost?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat ons toch niet verlaten??quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie is zijn die [SEX] clan
Het qat huisje bij gebrek aan smoking stuffquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie is zijn die [SEX] clan
pfff moet jij zeggenquote:
gebruik = gebrek neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het qat huisje bij gebruik aan smoking stuff![]()
Daarom zit jij ook in het alleen BIER huisje, en je zorgt zelf voor de tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gebruik = gebrek neem ik aan?
en ik wil niet in een huisje waar mensen drugs gebruiken
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pfff moet jij zeggenjij zit mij hier alleen maar te demoniseren
![]()
maar ik lust geen eens bierquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook in het alleen BIER huisje, en je zorgt zelf voor de tieten![]()
owke, ik blijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |