quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Static, puni, pino.. ut blijft allemaal 1 pot nat..![]()
![]()
Maar die auto's zullen daar zeker nog wel een godsvermogen kosten zeker.. High tech spul natuurlijk.. zo'n airbaggie..
Je gaat ineens op stand wonenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
ach, zwijndrecht vind ik best leuk hoor, maar we zijn op het appartement uitgekeken omdat we zo ons huisje krijgen. denk dat je daarom anders naar zwijndrecht aankijkt.
en de gemeente heeft een schuld van 2,5 miljoen dat is ook niet lekker...
Misschien is ie wel in slaap gevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar Baus ligt daar nog steeds te wachten op het ultieme schot.. En niemand waagt zich daaraan..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
ee hoor. Men neme een ballon, blaast deze op en plakt hem op het dashbord en stuur.
![]()
Voordeel van buiten de randstad is, dat bier altijd voorradig is. Geen files waardoor vrachtwagens te laat zijn enz.![]()
[..]
Je gaat ineens op stand wonenKijk je toch anders tegen plebs aan
![]()
Ach als het een hypotheekschuld is op het gemeentehuis, kunnen ze die aftrekkenDan is er toch niets aan het handje
![]()
Dus zijn zij 5 gezakt ofzo??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
Tegenbod gehad van 140kWe schijnen nog wel iets laag te zitten maar ik denk dat we voor een 137/138k toch wel een huis moeten hebben
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ursel het volgende:
[..]Dat is de grootste butt excuus dat ik ooit gehoord heb..
Geen bier in de randstad..![]()
![]()
Ik had je hoog in aanzien, maar dat doe je in 1x teniet..
Elke K is er een, want daarboven komt naartuurlijk nog je KK. En daarvan kan je natuurlijk weer een mooi lampje uitzoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus zijn zij 5 gezakt ofzo??![]()
Eerst nog 136 bieden, anders gaan ze straks als jij 137 biedt er ook nog weer wat op doen.. Kom je eerder bij bedrag van 137..
Maarja, dat is een klein spelletje dat je dan speelt. Hoort erbij en uiteindelijk stelt 1k niets voor op zo'n bedrag..Maar gaat de goede kant op
We hebben nog een slachtoffer voor de blinde bier-test..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.![]()
Neem Grolsch (oosten des lands)
Neem Hertogjan (zuiden des lands)
En met alle periekelen in de transport sector, alle mogelijke kilometerheffingen in de randstad, zie ik met mijn stedenbouwkundig inzichtalleen nog maar een oplossing. Een rechtstreekse bierpijpleiding naar de randstad
![]()
Of het eventueel inlaten vliegen vanuit Twente of Maastricht richting Ypenburg en Schiphol anders geraakt dat bier nog op de bon.
Krijg je in de Randstad BierBonnen en in Utrecht en Apeldoorn BierBuiken![]()
Tuurlijk is dat waar, maar dat gaat op de grote hoop van de hypotheek en daar merk je maandelijks niks van. En denk niet dat je een huis laat schieten als die 1k meer kost.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Elke K is er een, want daarboven komt naartuurlijk nog je KK. En daarvan kan je natuurlijk weer een mooi lampje uitzoeken
Oh was dat in de autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun auto
Blijft inderdaad een spel, misschien dat zijn nog 1 k naar beneden gaan en zeggen dat dat hun eindbod is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat waar, maar dat gaat op de grote hoop van de hypotheek en daar merk je maandelijks niks van. En denk niet dat je een huis laat schieten als die 1k meer kost.
Maar daarom moet je ook niet gelijk bij je 2e bod er tussenin gaan zitten. Want dan proberen zij juist hun 1k winst te halen.
Kom je ook nog een keer zwaaien vanuit DH..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vanuit hoofddorp, je weet toch
![]()
Ik drink altijd Hertog Janquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Het enige wat men in de randstad drinkt is Heineken. Dat wil je toch geen bier noemen.![]()
En met alle periekelen in de transport sector, alle mogelijke kilometerheffingen in de randstad, zie ik met mijn stedenbouwkundig inzichtalleen nog maar een oplossing. Een rechtstreekse bierpijpleiding naar de randstad
![]()
Of het eventueel inlaten vliegen vanuit Twente of Maastricht richting Ypenburg en Schiphol anders geraakt dat bier nog op de bon.
Krijg je in de Randstad BierBonnen en in Utrecht en Apeldoorn BierBuiken![]()
wie weetquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Kom je ook nog een keer zwaaien vanuit DH..
Ook goedemorgen trouwens..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...
![]()
George Orwell: Animal Farmquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkens.
De paarden gebruiken ze als krachtbron om het graan te malen, windmolen is in aanbouw.
![]()
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Nou ja, wel animal farm, maar dat was een ander soort versie geloof ik..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
ik heb animal farm nog nooit gelezen ....
Je kan het boek lezen of de film kijken. Ik vond ze beide wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
ik heb animal farm nog nooit gelezen ....
Tijd geleden dat ik dat boek heb gelezen; MAVOquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
George Orwell: Animal Farm
Beetje jammer dat helemaal niemand dat door had, had toch wel wat meer verwacht van de spamhoertjes.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oops het ziet er naar uit dat ik het topic omzeep help.
Snel iets posten waar we allemaal mee overweg kunnen![]()
![]()
BIER & TIETEN
![]()
![]()
wie zegt dat dat zo isquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..![]()
![]()
Je hebt natuurlijk altijd van die egootjes die het niet willen delen.. da's waar..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie zegt dat dat zo is![]()
![]()
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd van die egootjes die het niet willen delen.. da's waar..![]()
![]()
En ik altijd maar denken dat je zo'n hele grote brede stoeren neger was met een klein piemeltje..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja ik kan helaas niet al het leed van de wereld op mn schouders nemen![]()
wil je je eigen conlcusies niet ventileren als de waarheidquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je zo'n hele grote brede stoeren neger was met een klein piemeltje..
Blijkt het juist het tegenovergestelde te zijn..
toen was ik 3quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
1984, wie kent dat nou niet, cultuurbarbaren hier![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
published in 1949, toen was je zelfs -32![]()
zegt de jongen die voor zn edit 13 wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
lastig he rekenen
-22 stond er...
zullen we ijsmeis erbij halen? die kan zien wat er ge-edit isquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zegt de jongen die voor zn edit 13 was![]()
![]()
neuh, laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
zullen we ijsmeis erbij halen? die kan zien wat er ge-edit is![]()
ik wel, hoezo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
Eeuuhh.. jullie doen toch niet per ongeluk de PABO toch??
Je had natuurlijk ook even in de pauze naar huis kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat hebben we eraan als we het niet kunnen proeven en zien..![]()
![]()
Jullie? ik heb niets ge-edit hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
Eeuuhh.. jullie doen toch niet per ongeluk de PABO toch??
En dan halverwege alweer om moeten keren om op tijd terug te zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook even in de pauze naar huis kunnen gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |