Ja, bevalt wel opzich, 9e op clanbase dat is wel gaaf, maar voorderest zijn ze bijna allemaal niet-gay, dat valt toch tegenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zit je nog steeds bij die hetero clan![]()
ZEELANDquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dus daarom verkas jij maar naar Zeeland? Klasse!![]()
![]()
Je zag vanaf het begin al wat voor vlees je in de kuip had. Dan kun je nog een keer proberen met een reactie of hij het misschien anders bedoeld maar daarna moet je zulke mensen links laten liggen en niet meer op reagerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja.. srry.. ik moet het afleren hoor, maar mozes kriebel zeg! En waar menig fokker in een ander topic al met ziektes loopt te smijten alsof het een zakje pinda's is, doe ik het nog op een enigsinds nette manier![]()
![]()
Whehehe.. waarom mis ik dat soort stukjes nou altijd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef FJD het volgende:
Jan van Halst
Umberto: is dit elftal kwalitatief zo goed of is dit meer een teamprestatie?
JvH: Nou ja we hebben op Talpa natuurlijk alle voorwedstrijden gezien en..
Umberto: Het is nu Tien he.
JvH:
JvH: maar het is Talpa Holding
Umberto: ja maar tis...
JvH: Daar wordt jij toch ook uit betaald?
Umberto: een teamprestatie dus![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef dekkered het volgende:
HEEEEEEJ LIESJE!!!!
Skinartquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef staticdata het volgende:
Keltie, waar laat je die tattoo zetten? worden de kleuren nog lichter? zo ziet het er erg vet uit
Joden die Duits voetballen, das wel grappig.. Toch? Toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is het dus maar goed dat je veel Ajax spelers opsteltOf verkapte Duitsers natuurlijk, dat kan ook.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:29 schreef Keltie het volgende:
Flikkertje![]()
Knallen kon gister niet, bezoek vertrekte om 23.50
moet je ook niet in limburg gaan wonenquote:
Hoe meet je dat, lengte van je PIK en dan * het aantal keer op en neerquote:
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hoe meet je dat, lengte van je PIK en dan * het aantal keer op en neer![]()
Mogguh trouwens![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kilomteterteller in hun auto
quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Skinart
Die kleuren zullen nog wel lichter worden zodra de "toplaag" eraf is (en de tattoo verouderd natuurlijk).
[..]
Joden die Duits voetballen, das wel grappig.. Toch? Toch?
Jij mag puni zeggen hoor.quote:
Das makkelijker voor de BoF meetsquote:
Static, puni, pino.. ut blijft allemaal 1 pot nat..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij mag puni zeggen hoor.![]()
maar je weet toch cardinal woont in utrecht, is toch buiten de randstad. die lopen x aantal jaren achter met zaken. ik begreep dat in groningen sinds kort pas de eerste auto's met airbag rijden![]()
Das buiten m'n huis dus ik vind t bestquote:
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij mag puni zeggen hoor.![]()
ik begreep dat in groningen sinds kort pas de eerste auto's met airbag rijden![]()
Dat zijn paarden, kwam je nooit op de kinderboerderij vroeger?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Keltie het volgende:
Bij ons rijd de politie nogsteeds op varkens...
![]()
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.quote:
Ja, maar Baus ligt daar nog steeds te wachten op het ultieme schot.. En niemand waagt zich daaraan..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Das buiten m'n huis dus ik vind t best
er vanuitgaande dat dit ons huisje gaat worden
Ligt wel een voetbalveldje in de buurt
Das pas als de BoF meet voorbij is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.
Wat voor buurt woon jij wel niet dan.. Bij ons wordt er gewoon gevoetbald op een voetbal veld hoor..quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
elke stap die je doet zal je in de stront staan, glasscherven of kots of achtergelaten rubbers.
Nee, dat zijn varkens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zijn paarden, kwam je nooit op de kinderboerderij vroeger?
in een buurt waar gras zeldzaam is en alleen tussen de straatstenen doorgroeitquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat voor buurt woon jij wel niet dan.. Bij ons wordt er gewoon gevoetbald op een voetbal veld hoor..
Ooh.. Dordt zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
in een buurt waar gras zeldzaam is en alleen tussen de straatstenen doorgroeit. heb het van horen zeggen
Oohja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |