waar is dat youtube topic ook al weer, het filmpje hapertquote:
omdat Yvonne onbevlekt open stond voor posts van dolle BoFfers en daar op de enige juiste manier op gereageerd heeftquote:
We moeten nog ff wachten op babel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mooi kunnen we knallen![]()
ik ga ff roken, zeiken en aanloggen!
nou ik ga naar de serverquote:
quote:
Kost een bak centen maar uiteindelijk hebben we die IJs toch even mooi tuk he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef ursel het volgende:
11-11
En dat allemaal om alleen IJs te pesten..
Nou.. er bestaan wijven waarbij je zegt van "ik had beter een matras kunnen neuken" hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je snikkel in je matras douwen is niet neuken hoor![]()
quote:
Te flauw hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou.. er bestaan wijven waarbij je zegt van "ik had beter een matras kunnen neuken" hoor![]()
Ik zat op AD server, 1 van de enige die wèl stats updatequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef -Raffie- het volgende:
welke server zitten jullie ??
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Kost een bak centen maar uiteindelijk hebben we die IJs toch even mooi tuk he!
Jij krijgt hem volgende keer zonder vaseline!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
Te flauw hoor![]()
Een 3 weken oude baby een vrouw noemen![]()
Gemengd douchen FTW!!!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
H3B JuH 3R W4Ht 0p T3G3n 0FsO ?![]()
Eerst die stats-server weer aan..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ga wel even ontopic, dat compenseert 't wel weer
Nog ~6000 punten en ik ben captain![]()
Ja idd, maar er zijn een paar servers die nog wel updaten en laat 1 daarvan nou net mijn clanserver zijnquote:
zit je nog steeds bij die hetero clanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja idd, maar er zijn een paar servers die nog wel updaten en laat 1 daarvan nou net mijn clanserver zijn![]()
(Nouja, mijn andere ''clan''server)
owja, die zat er ook nog, wat een lullo zeg, wel goed gebanned neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef FJD het volgende:
Tis wel weer mooi geweest iddWel leuke rondjes gespeeld. Het eerste rondje was nog erg lastig maar toen we eenmaal de glitchers eruit hadden geschopt was het een piece of cake
Ik twijfelde al heel erg omdat er niemand boven op t gebouw leek te zitten en toen ik eenmaal vuur uit t gebouw zag komen was het heel eenvoudig. Heel hard op t gebouw af rennen en degene die jou neerschiet direct bannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, die zat er ook nog, wat een lullo zeg, wel goed gebanned neem ik aan?
en ik maar rondkijken en vragen waar die lul zat![]()
daarom ben jij ook gezegend met admin powers en ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfelde al heel erg omdat er niemand boven op t gebouw leek te zitten en toen ik eenmaal vuur uit t gebouw zag komen was het heel eenvoudig. Heel hard op t gebouw af rennen en degene die jou neerschiet direct bannen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
daarom ben jij ook gezegend met admin powers en ik niet![]()
owja ursel, leuk dat je er ook was![]()
waarom moest je nu die 2e smilie erbij edittenquote:
leuke tag heb je, herkende je niet eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Stefan740 het volgende:
Homoos
Anders kwam die zo negatief over..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
waarom moest je nu die 2e smilie erbij editten![]()
@ boefje, laat je niet zo op de kast jagen in dat FB topic joh![]()
wil jij alsjeblieft geen rekening gaan houden met mijn gevoelensquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wil jij alsjeblieft geen rekening gaan houden met mijn gevoelens![]()
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]Daarvoor heb ik je al eerder verwezen naar een sub-topic waar meer bekwame mensen zitten die je er serieus mee kunnen helpen..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ boefje, laat je niet zo op de kast jagen in dat FB topic joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |