weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Ik vraag het me wel eens af he.. We hebben we een nachtploeg, maar wat doen die nu eigenlijk??
Wij werken ons de pleurisch de hele dag om zo'n topic vol te krijgen. Maar dat klootjesvolk van de nachtploeg presteerd het maar om slechts 6 posts te plaaten..![]()
Anyway... Goedemorgen allen..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Ik vraag het me wel eens af he.. We hebben we een nachtploeg, maar wat doen die nu eigenlijk??
Wij werken ons de pleurisch de hele dag om zo'n topic vol te krijgen. Maar dat klootjesvolk van de nachtploeg presteerd het maar om slechts 6 posts te plaaten..![]()
Maak toch eens een fatsoenlijke link..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/1124526/41/Tim_de_Cler_naar_Feyenoord.html
Woehoe, Mario Party 8
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelen
Kunnen Royston en Tim elkaar lekker in de weg lopen op die linkerflankquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/1124526/41/Tim_de_Cler_naar_Feyenoord.html
Daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ik zou eerder zeggen Doodslagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:27 schreef FJD het volgende:
Om nog maar niet te spreken over de vele moorden die ze moeten reconstrueren.
Aahh.. de schoonmaakploeg..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
weet je hoelang ze bezig zijn om met hun vuilniswagen karkand schoon te maken? alle claymores, granaatscherven en kogelhulzen moeten opgeveegd worden zodat de gasten de volgende dag een schoon battlefield te zien krijgen, waarom ze vrolijk weer kunnen spelen
Voorbedachte radequote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Daar moet je niet te zwaar aan tillen. Ik zou eerder zeggen Doodslag![]()
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahh.. de schoonmaakploeg..
Maar elke keer als ik sporadisch kom knallen hebben ze zeker vakantie..
Ik weet altijd wel een aantal "vergeten" claymores te vinden. Der staan altijd overal kapot geschoten voertuigen en vaten. En van stofzuigen hebben ze zeker ook nog nooit gehoord. Een grote stoffige bende dat het is..![]()
Hoe kan je nou meer eisen dan dat wat je verdient..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.![]()
Gebasseerd op wat, ik vind het allemaal indirecte bewijslast. Niemand die kan getuigenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
Voorbedachte rade![]()
Misschien kan je t gooien op verminderd toerekeningsvatbaar of noodweer maar goed met een g36c op zak wordt dat laatste lastig
Hoe moeten die kinderen daar ooit nog buiten spelen, als het zo een bagger zooi isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
klopt ja, ze doen de laatste tijd regelmatig staken. ze zijn bezig om betere cao voorwaarden te krijgen. Echter het blijft het midden-oosten waar alles minder is geregeld.![]()
Stond de Battlerecorder niet aan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gebasseerd op wat, ik vind het allemaal indirecte bewijslast. Niemand die kan getuigen![]()
ik snap het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer eisen dan dat wat je verdient..
Tis dat ik geen baas ben hiero, anders had ik ze er allang uitgefikkerd..
(*Babbeltje maken gaat met Jorrit..)
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor.. zie je nog een keertje wat van de wereld, gaan ze lopen zeuren dat het traumatische effecten op hun heeft en ze suicidale neigingen hebben.
Goed voorbeeld daarvan was C7prix. Hij was aan het schoonmaken toen hij op een paal nog een stuk C4 vond met een detanator. Hij voelde zich door Jorrit niet gewaardeerd, hij gaf aan dat er sommige schoonmakers tijdens een shift deden cheaten met de MXS bezemwagen. Jorrit wilde hem niet geloven, waardoor hij zichzelf met c4 heeft opgeblazen...
leven is hard soms![]()
Heb jij daar al een 5 sterren Hotel zien staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?
Op wake zouden we misschien wel een beetje tot rust kunnen komen..![]()
Misschien wel maar met al die stof en rook is er toch geen HOMO te zienquote:
er is geen budget voor een verhuizingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou het anders niet beter zijn om karkand anders achter ons te laten en naar een of ander eiland te gaan verkassen?
Op wake zouden we misschien wel een beetje tot rust kunnen komen..![]()
Nou, dan zal er al helemaal geen budget zijn voor verbeterde CAO afspraken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
er is geen budget voor een verhuizing
Integreren heet dat. Dan heb je geen 5 sterren hotel nodig.. Staan genoeg leuke huisjes daar..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb jij daar al een 5 sterren Hotel zien staan![]()
Is dat zoiets van wij komen daar, en zij gaan onze taal maar spreken, ons bier maar brouwen en onze groentes telenquote:
En ze moeten onze grote Jorrit aanbidden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Is dat zoiets van wij komen daar, en zij gaan onze taal maar spreken, ons bier maar brouwen en onze groentes telen![]()
Maar maak daarbij niet de klassieke fout om bier te gaan offerenquote:
Ja, maar daar geniet je niet van de rust dat je hebt op een exotisch eiland. En rust is juist wat we nodig hebben na het treurige verlies van onze C7prix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
misschien is sharqi een beter idee. vlak aan de zee. genoeg woningen, er is zelfs een appartement in aanbouw daar!
ja maar je weet wel dat er vaak militaire oefenignen zijn he op wake. er ligt een vliegtuigcarrier voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar daar geniet je niet van de rust dat je hebt op een exotisch eiland. En rust is juist wat we nodig hebben na het treurige verlies van onze C7prix.![]()
Dan nemen we job cohen toch gewoon mee. Dan gaan we met z'n allen een gezellig kring-gesprek houden en komt alles goed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar je weet wel dat er vaak militaire oefenignen zijn he op wake. er ligt een vliegtuigcarrier voor
Op welke site kan je je daarvoor aanmelden? En welk bier drinken ze daar dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef staticdata het volgende:
misschien is sharqi een beter idee. vlak aan de zee. genoeg woningen, er is zelfs een appartement in aanbouw daar!
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
Gaan we we gezamelijk leuke dingen doen enzo. Dingen die de inheemse bevolking niet kent maar wel mag betalen. Die Cohen ken dat wel, zulk soort uitjes regelen..
en kevers zoeken!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeee
Dat moet op Wake anders krijg je daar niet te etenquote:
Die zijn helaas niet aanwezig op het eiland. Begreep dat bij Manchuria, FuShe Pass, daar daar wel exotische vlinders te vinden zijn. Dan maken we er gewoon een werkvakantie van en gaan we de hele week wel op zoek. Nemen we de vliegtuigcarrier, want die heeft toch niets te doen voorlopig..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Cool! Gaan we dan ook vlindervangen? ah tooeeeee
jij was toch de huishomoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ huishomo:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=361&st=20
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ huishomo:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=361&st=20
Met welke huishomo klikte jij?quote:
Allemans vriendje dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik klik overal, behalve op Next, dat is Jorrit zijn taak..
CKVquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef 3lmo het volgende:
Zo, maandag even wat troep van CKV inleveren en dan over...
CKV is echt zo'n onzin :w
We hebben dan ook zoveel huishomo's hier he..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
En degene waar het voor is reageert niet
Culturele en Kunstzinnige Vorming.quote:
Homo's zijn toch cultureel en kunstzinnig aangelegdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige Vorming.
Idee is leuk maar volgens mij zijn jongeren per definitie 0,0 geinteresseerd in dat soort zaken. Dat groeit als ze ouder worden denk ik.
Ja, maar nog niet gevormd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Homo's zijn toch cultureel en kunstzinnig aangelegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |