boerke, ik had al lang in het topic gereageerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
En degene waar het voor is reageert niet
Dan zal jij dus ook niet de huishomo zijn...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
boerke, ik had al lang in het topic gereageerd![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zal jij dus ook niet de huishomo zijn...
Benieuwd wie het dan is..
wist ikquote:
Dat zei ik toch alquote:
Door op F5 van de pagina's te drukken, de tekst te lezen, deze informatie tot je nemen, verwerken en daarop anticiperen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kan ik m'n eigen nou updaten?
Goede aankoop van Feyenoord. Kan Drenthe naar het middenveld, nu Hofland nog en een goede rechtsback.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
niet klakkeloos mensen achter hun vodden aanzitten terwijl ze wel degelijk actie hebben ondernomen.
(Ofwel, ff je ambtenaren pet af zetten en weer gewoon doen![]()
)
Jouw bericht was het nog niet volledig rond. Nu is er een update en schijnt het wel rond te zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zei ik toch alTis nog gebaseerd opdezelfde bron ook
[afbeelding]
ken je toch ook gewoon naar die website gaan. synngast.se ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wist ikdaarom antwoorde ik ook direct
anyway Zweedse wijven......altijd lekker
nog niet super, maar wel potentieel goed topic!
Die kunnen toch ook gewoon lullen als brugman..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
Dat van die kaasjood lijkt gelul te zijn.
Zaakwaarnemer en kaasjood vinden het niet netjes om met Feijenoord te praten terwijl ze ver zijn met psv.
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Keltie het volgende:
Dat van die kaasjood lijkt gelul te zijn.
Zaakwaarnemer en kaasjood vinden het niet netjes om met Feijenoord te praten terwijl ze ver zijn met psv.
Hebben ze waarschijnlijk nog te weinig actie ondernomenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Door op F5 van de pagina's te drukken, de tekst te lezen, deze informatie tot je nemen, verwerken en daarop anticiperen.
En dus niet klakkeloos mensen achter hun vodden aanzitten terwijl ze wel degelijk actie hebben ondernomen.
(Ofwel, ff je ambtenaren pet af zetten en weer gewoon doen![]()
)
Vind dat bericht waarheidsgetrouwer als het AD (!!!) wat weer eens een nieuwtje (zitten er zovaak naast!) brengt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon lullen als brugman..
In deze periode van het jaar wordt er zoveel gelult.
Vaak zat mensen horen zeggen dat er geen sprake is van enig overleg en dat het 100% zeker is dat ze blijven. de volgende dag hadden ze een contract getekend..![]()
Wordt gewoon net als vorig jaar. Allemaal grote namen en sterren en dan krijgen we uiteindelijk nog zo'n Harry.. Zul je straks zien dat Perez alsnog komt op de laatste transfer dag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoord![]()
Media vinden het nogal leuk om veel namen te droppen ivm Feijenoord.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Lijkt net zo een cirkel. Iedereen praat met Feijenoord, niemand praat met Feijenoord![]()
Inderdaad, want...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar maak daarbij niet de klassieke fout om bier te gaan offeren
Inderdaad C7 zat er een beetje doorheen, maar hij dacht dat hij door bier te offeren wel weer bij de clan mochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
Goed voorbeeld daarvan was C7prix. Hij was aan het schoonmaken toen hij op een paal nog een stuk C4 vond met een detanator. Hij voelde zich door Jorrit niet gewaardeerd, hij gaf aan dat er sommige schoonmakers tijdens een shift deden cheaten met de MXS bezemwagen. Jorrit wilde hem niet geloven, waardoor hij zichzelf met c4 heeft opgeblazen...
leven is hard soms![]()
Leuk voor je, maar hoe zit het met de airsoftfoto's???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
Na ruim een maand van oeverloos heen en weer gemail is vandaag dan eindelijk m'n nieuwe CPU binnen gekomen. Aardige mensen bij AMD maar logistiek gezien hebben ze niet echt voor elkaar
Idd, en ze naaien je er ook nog harstikke hard bij want als je het niet kun je niet eens over :/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige Vorming.
Idee is leuk maar volgens mij zijn jongeren per definitie 0,0 geinteresseerd in dat soort zaken. Dat groeit als ze ouder worden denk ik.
Een echte leider..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inderdaad, want...
[..]
Inderdaad C7 zat er een beetje doorheen, maar hij dacht dat hij door bier te offeren wel weer bij de clan mocht
Het bovenstaande verhaal klopt dus niet helemaal, aangezien ik toch echt opdracht heb gegeven aan iemand anders om op de knop te drukken![]()
mooie tijd was datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
Zo ging het ongeveer ook met mijn ontslag vorig jaar..![]()
Das nog even een stap te verquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ Keltie, jij komt ook op de bootLAN neem ik aan?????
quote:
Er is ook bier...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das nog even een stap te ver
Ik zit nog in de onkenningsfase van "ik ben een nerd"
Eerst maar eens de transformersmeet overleven
My kind of game to playquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Een echte leider..![]()
Poeslief als alles goed gaat, maar als er zware beslissingen genomen worden dan gewoon meedogenloos uit kunnen halen.Even met het bijltje zwaaiten, wat koppen laten rollen en de rest weer op laten ruimen door anderen..
Zo ging het ongeveer ook met mijn ontslag vorig jaar..![]()
We zouden t net zo goed "een weekend zuipen" kunnen noemen maar goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Keltie het volgende:
Ik zit nog in de onkenningsfase van "ik ben een nerd"
En wat is dan het verschil met een normaal weekend in Het Mooie Leven Van Het Persoon Achter De Naam Keltie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
We zouden t net zo goed "een weekend zuipen" kunnen noemen maar goed
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Keltie het volgende:
En wat is dan het verschil met een normaal weekend in Het Mooie Leven Van Het Persoon Achter De Naam Keltie?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijn
Goede ontwikkeling inderdaad. Aangezien Feijenoord I afgelopen seizoen regelmatig als een stel amateurs stonden te ballenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef ursel het volgende:
Feyenoord voegt profs, amateurs en stadion samenhttp://www.fcupdate.nl/ni(...)rs-en-stadion-samen/
Lijkt me goede ontwikkelingen..
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste stadionquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling inderdaad. Aangezien Feijenoord I afgelopen seizoen regelmatig als een stel amateurs stonden te ballen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste en mooiste stadion![]()
We hebben een nieuw spel-element..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Knappe knul die m'n bier afpakt
Maareuh, ben te lui om alles door te lezen... Waar ligt die scheut, wat is de bedoeling, welke datum?
Las ergens iets over "er mogen ook mensen gewoon komen zuipen"![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het is dan wel een amateurclub met het grootste stadion![]()
Danis het maar goed dat ik dan niet kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je nu goed op je bier moet letten omdat Jorrit en ik er ook zijn
Ik neem aan dat er, minimaal, 1 nacht bij zit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben een nieuw spel-element..
Maar de schuit ligt op de ringvaart bij de kaag (tussen leiden en warmond/lisse).
Bedoeling: zuipen en nog wat.. maar neem je PC-tje wel mee, maar ik vertel niet wat we gaan doen..
Datum: 22 september
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er, minimaal, 1 nacht bij zit?
Als ik kom, moet er nog even over nadenken (kijken hoe dat zit met het voetbalseizoen), kom ik met een krat of 4-5 bier in de auto dus geen PC... Zuipen
6 dus.. een paar voor mij en een paar voor de vriendjes (ik kan ook uitdelen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaan we dan ook vechten keltie???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |