quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou er 4 nemen, beter te verdedigen. 2 handen, 2 voeten, dus dat 5e krat ben je dan kwijt..
mag jij een stoeptegel en een looie pijpquote:
Neem wel een boksbeugel en een gummiknuppel meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mag jij een stoeptegel en een looie pijp![]()
neem ik alleen kapot bierflesje![]()
als je maar cummedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neem wel een boksbeugel en een gummiknuppel mee
Is al jaren zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef ursel het volgende:
PSV onderhandelt niet langer over De Cler
Ze hebben dus echt weinig te makken daar in eindhoven..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Keltie het volgende:
Vorig seizoen wist de snor te melden dat ze er 16.000.000 in het rood stonden..
FELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Ik schrok wel een beetje van de prijsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Alienware kasten tijdelijk los te koop met 700 watt voeding!
http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Gear_Shop_Detail.aspx?ItemId=16131&CatId=1416
ik vind de kast niet eens zo mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de prijs
Mja, vindt ze zelf wel geinig, maar never nooit niet voor die prijs. Moet je eens kijken wat voor hardware upgrade je wel niet kan doen als je een simpele case neemt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind de kast niet eens zo mooi![]()
Jah.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
werken jullie eigenlijk wel...
ik werk prima!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ik niet, ik krijg een aanwezigheidspremie..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
ik zit in de WW en hou gewoon elke maand bij het UWV mijn handje omhoog. werkt goed hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Gefeliciteerd met jullie aankoopquote:
Werken is zo 1900quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Voor diegen die niet weten wie Job Cohen is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan nemen we job cohen toch gewoon mee. Dan gaan we met z'n allen een gezellig kring-gesprek houden en komt alles goed..
Gaan we we gezamelijk leuke dingen doen enzo. Dingen die de inheemse bevolking niet kent maar wel mag betalen. Die Cohen ken dat wel, zulk soort uitjes regelen..
Je heb al wel wat gedaan dan??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb geen zin meer om te werken![]()
ik heb uit het raam en op fok gekekenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb uit het raam en op fok gekeken![]()
Ja daarom post ik nu even wat minder, maar ik heb gelukkig nu 3 laptopsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ofwel KURKen,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb uit het raam en op fok gekeken![]()
Laat me raden, omdat Sharepoint op windowsachtige wijze weer gecrashed isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja daarom post ik nu even wat minder, maar ik heb gelukkig nu 3 laptops
Dus ik kan multitasken.
1 Laptop voor FoK en remote desktop naar mijn virtuele servers
1 Laptop voor BizTalk2006
1 Laptop voor Sharepoint2007
Momenteel geef ik me Fok laptop even prioriteit
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Krijg net te horen dat ik er nog een virtuele server en laptop bij krijg![]()
Of ik die maandag ook nog even wil installeren. Prima, lekker relaxed werk.Weer wat meer tijd voor FoK
Ik mag ze niet houden, dus dan wil ik ze ook nietquote:
Wij doen andere dingen dan posten op fok!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
Ik vraag het me wel eens af he.. We hebben we een nachtploeg, maar wat doen die nu eigenlijk??
Wij werken ons de pleurisch de hele dag om zo'n topic vol te krijgen. Maar dat klootjesvolk van de nachtploeg presteerd het maar om slechts 6 posts te plaaten..![]()
Anyway... Goedemorgen allen..
Kijk dat bedoel ik nu. Wij de hele dag hard werken om hier nog wat inhoud aan te gevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij doen andere dingen dan posten op fok!
BF2'en, iets waar jij in zuigt![]()
Geen wonder dat wij elke ochtend eerst hun troep op moeten ruimenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu. Wij de hele dag hard werken om hier nog wat inhoud aan te geven![]()
zit die nachtploeg maar spelletjes te spelen![]()
jep, maar ga zo eten hoor, alleen ff vullen. en dr is ook al een GC nazi......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Silver_Shark het volgende:
Fristi server?
Ik mag dan wel zuigen, slikken daar doe ik niet aan..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij doen andere dingen dan posten op fok!
BF2'en, iets waar jij in zuigt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |