Hier! Zoals je ziet nog vrijwel niks bekend.quote:
ga je kopen Frankie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier! Zoals je ziet nog vrijwel niks bekend.
Ja als ik ingeloot wordt wel. Ik verwacht wel dat er veel animo is voor dit soort startersappartementen...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja als ik ingeloot wordt wel. Ik verwacht wel dat er veel animo is voor dit soort startersappartementen...
RIP Mooie Wiiquote:
ik kijk altijd uit naar jouw postsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef dekkered het volgende:
...
Zometeen even gearen of ga jij ook BF2'en ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef dekkered het volgende:
...
ik wist t !:)quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
Nee joh gekkies. Werkt perfect. Kost even een uurtje solderen maar dan heb je ook wat
Maar goed over tot de orde van de dag. Over ruim een uurtje kom ik BF2 spelenSickert is er ook, Frankie komt ook wel
Nog steedsquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er als iemand me kan vertellen waarom de patch na ongeveer 3% een error geeft
Ja wat voor error, of doe es anders error posten. Ander kunnen we je niet helpen ariequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er als iemand me kan vertellen waarom de patch na ongeveer 3% een error geeft
De gemiddelde error van EA is niet meer danquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Viro het volgende:
Ja wat voor error, of doe es anders error posten. Ander kunnen we je niet helpen arie![]()
Idd. Ik heb gewoon BF2 geinstalleerd, XP opnieuw opgestart, full patch 1.4.1 gedownload. Als ik die dan installeer krijg ik bij 3% een error zonder verdere instructie....quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
De gemiddelde error van EA is niet meer dan
Error! Click OK
*poof*
Desktop
Ja, waarschijnlijk is die file corrupt ofzo.. dus ff opnieuw downen van een andere servertquote:
3-1, 3-1 DRIE EEEEEN DRIEHIE EEN DRIE EENquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
KlaarNu goed wegstoppen en ding in elkaar schroeven en bidden
Nu nog een inhoudvolle..quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:40 schreef staticdata het volgende:
ik zal Ferdi alvast helpen
Wii weet waar er Wii's zijn? Deeltje 8
Ik heb de Wii gewoon keihard in z'n witte kont gepwnd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef ursel het volgende:
3-1, 3-1 DRIE EEEEEN DRIEHIE EEN DRIE EEN![]()
Go Wii Go Wii..![]()
Begrafenis of crematie?quote:
Whehehe.. heb je een slijm mailtje gestuurd dat je 2 topics missen al een grote genoege straf vindt..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[1337.root:del.inf]Hey die topic titel klopt niet hoor..
Ik slaap nooit[/1337.root:del.inf]
hihi
Nee, want jij ligt niet knock-out..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de Wii gewoon keihard in z'n witte kont gepwnd!![]()
1-3 Game set and the match!
Jij speelde zeker thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de Wii gewoon keihard in z'n witte kont gepwnd!![]()
1-3 Game set and the match!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. heb je een slijm mailtje gestuurd dat je 2 topics missen al een grote genoege straf vindt..
Bedankt Yvonne!quote:Prima, unbanned,
probeer je in te houden, ook al erger je je zo
Vr gr
Yvonne
Ze is veel te goed voor jouquote:
Maar je hebt nog geen link gespammed in dit topic, en ik ben te lui om naar het vorige topic te gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ze is veel te goed voor jou
Gelukkig hield je nu energie over om je aan te melden en te spammen of FoD
linkquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen link gespammed in dit topic, en ik ben te lui om naar het vorige topic te gaan![]()
bf2 opnieuw installenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut Patch![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker op met je Patching Failed
wij ownden hardquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef FJD het volgende:
Wij ownen, ons team zuigt.
Op C: installeren gaat niet aangezien daar Vista staat. Moet ook gewoon op D: kunnen. GVD met elk ander spel kan dat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf2 opnieuw installen
op C:!!
dat weet je nu toch wel
iedereen die problemen heeft met bf2 op een andere schijf als C: word dat aangeraden
EAquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op C: installeren gaat niet aangezien daar Vista staat. Moet ook gewoon op D: kunnen. GVD met elk ander spel kan dat!
Me broertje heeft BF2 op zijn D schijf/partite staan en werkt prima. Het is dus dan de patch die corrupt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op C: installeren gaat niet aangezien daar Vista staat. Moet ook gewoon op D: kunnen. GVD met elk ander spel kan dat!
Ik heb de Patch van de officiele EA Server, de I3D Server en ook nog van Gamershell gehaald. Allemaal dezelfde error.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals baus eerder zei : patch is dan corrupt, download de patch van de i3d.nl server.
Wacht maar je bent een ambtenaar dus ik zoek wel een linkje voor jete flauw
Btw =JT= tag is er om aan te geven wie admin is, voor de rest heeft het geen functie, denk ik![]()
@ morh : Doe es klikken
Hebbie wel je pc gereboot na installatie en dan patch toegepast ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb de Patch van de officiele EA Server, de I3D Server en ook nog van Gamershell gehaald. Allemaal dezelfde error.
Kan je niet zonder mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef dekkered het volgende:
viro waarom ben je neit online op je xbox?
ik ben er niet meer zo lang hor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je niet zonder mij![]()
k kom er aan schat, kan ik je mooi weer afmaken als sniper![]()
eerst even snel 1 rondje wakedoen op JT server
![]()
1 rondje wake duurt niet tot 22.30 hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben er niet meer zo lang hor.
max tot half 11
GetDataBack..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef BugWorks het volgende:
i.p.v. me externe hdd per ongeluk me usb stick geformatteerd. Weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken? En of het uberhaubt nog kan.
![]()
Teringzooi
![]()
Heb ff snel een ander programma gedownload, O&O FormatRecovery. Lijkt het ook wel mee te lukken, anders probeer ik GetDataBack wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
GetDataBack..
http://www.runtime.org/
Laatst een systeem gehad welke geformatteerd was en de partitie was ook weg. Toch nog ruim 80 % ofzo terug kunnen krijgen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Net effe 'Shooter' gekeken. Vet gave film met Mark Wahlberg over snipers cq sluipschutters. Zie trouwens net dat 't record voor een kill door een sniper op 2430 meter staat....
Vette film iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Net effe 'Shooter' gekeken. Vet gave film met Mark Wahlberg over snipers cq sluipschutters. Zie trouwens net dat 't record voor een kill door een sniper op 2430 meter staat....
Ja dacht je dat ik hier een potje ga zitten liegen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt
Op ieder potje past een dekseltje, dus het had zowaar gekunt..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dacht je dat ik hier een potje ga zitten liegen ofzo
Klinkt me heel bekend in de orenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Toch wel raar, jarenlang GetDataBack ergens op me pc gehad staan. Denk ik afgelopen week, "ach die heb ik helemaal niet nodig, weg ermee".
Ik heb em besteld voor de Xbox 360. De demo vond ik redelijk goed, ben benieuwd naar het complete spel. De graphics zijn in ieder geval geweldigquote:
nee want jij ben degene die het bijhoudtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:01 schreef ursel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat dit het 200e topic in deze serie is volgens de ge-update Wiki.,,
Moet die cardinal toch ook ff dat ene regeltje laten lezen dat als je een topic opent ook ff de wiki moet updaten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee want jij ben degene die het bijhoudt
Laat die jood maar naar die lampenkappen gaan...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
'Ajax en Feyenoord al rond over Perez'
Dt gaat nog leuk worden dus. Perez is rond met PSV en Ajax is rond met Feyenoord..
Benieuwd wat het gaat worden..
Ach ja.. Is het niet zo dat dat bij alle 3 de clubs al zo is..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat die jood maar naar die lampenkappen gaan...
(hihi, een jood die een lampenkap word, geschiedenis die zich herhaald![]()
)
Je snapt m'n WOII grapje nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja.. Is het niet zo dat dat bij alle 3 de clubs al zo is..
Lazovic gaat nu ook daarheen. Leonardo bij Ajax.
Harry bij Feyenoord, Lucius bij Feyenoord.
Gaat dus al aardig heen en weer zo..
Maar als het niet grappig is is het toch ook geen grap...?? Toch wel grappig dat je dan een grap maakt die niet grappig is, maar wel bestempeld als een grap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet ieder grapje is per definitie grappig. Neemt niet weg dat het een grapje is.
Zo.
Mwah, vaak genoeg dat iemand een grapje maakt maar waar niemand om lacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als het niet grappig is is het toch ook geen grap...?? Toch wel grappig dat je dan een grap maakt die niet grappig is, maar wel bestempeld als een grap.
quote:
Je kunt het geld overmaken naar WouZ, zoals in het topic staat. Maar je kan ook aan mij aangeven dat je wat later wil betalen en dan schiet ik het gewoon voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe zit het nu met die doekoe dan? Moet ik het, zodra ik het heb, naar jou overmaken of gewoon de instructies uit het topic volgen?
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheidquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt het geld overmaken naar WouZ, zoals in het topic staat. Maar je kan ook aan mij aangeven dat je wat later wil betalen en dan schiet ik het gewoon voor
Is een baan waarbij je reguliere diensten draait niets voor je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheid
Ben ik mee bezig, als dat lukt/doorgaat dan begin ik in januari 2008quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
Is een baan waarbij je reguliere diensten draait niets voor je?
Waar heb je je voor aangemeld dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, als dat lukt/doorgaat dan begin ik in januari 2008Lukt dat niet dan meld ik me aan bij de Natres en pak ik mjin studie Makelaardij O.G. weer op.
Dus we kunnen niet weer zo'n kwalitatieve reeks maken??quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh het ziet er niet best voor me uit qua spammen. Na 3 dagen van relatieve rust op het werk hebben ze besloten dat ik wel weer wat kan gaan doen
Mag meewerken aan de belangrijkste PoC van het moment voor GPR.
Ik heb net 1400+ pagina's gekregen waar ik even naar kan gaan kijken
Hoe was ut gesprek??quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheid
Beveiliger bij de KLuquote:
Ik ben net gebeld dat ik morgen mag beginnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
Hoe was ut gesprek??
Vinden ze het goed dat je varens op je kop naar je werk komt??
Wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Beveiliger bij de KLuMaar dat zijn 8 jarige contracten en je moet er op je 34e uit.. voor aanvang van de opleiding wordt ik 27 dus ben ik net te laat.. er is echter mogelijkheid tot een verkort contract.. Maar ik ben dus in principe 2e keus..
Mja, ergens is een lab wel relaxt hoor. Tis niet zo dat je alleen maar aan het experimenteren bent. Denk dat de meeste lab-ratten zo'n beetje 50% van hun tijd verdoen met het vergaren van informatie en dergelijken. Benne net sponzen die continue informatie tot zich nemen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik morgen mag beginnenBausje is voorlopig dus weer aan de bak
![]()
Kreeg nog een rondleiding, kwam ik ook in een lab.. zitten ze daar allemaal te computeren![]()
Stelletje labratten![]()
Steuntrekken doe ik niet aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef Keltie het volgende:
Wat doe je nu dan?
Thuis zitten steuntrekken?
Netjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Steuntrekken doe ik niet aan![]()
Ik doe gewoon van tijd tot tijd hard en veel werken en geen grote uitgaves, als ik dan een tijdje geen werk heb dan leef ik van het opgebouwde buffertje.. Alleen is de laatste tijd dat buffertje heel erg geslonken, dus ben blij dat ik nu iig tot eind dit jaar lekker kan werken![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef ursel het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd.. Ben benieuwd..
Mag je wel je varens ophouden dan?
Je gaat toch niet zeggen dat je ook strak in pak moet toch..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nope, geen varens.. Maarja, dat moet dan maar heh
![]()
Ik ga gewoon in mijn Gucciflagequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je ook strak in pak moet toch..
Met je strop alvast om. Mochten ze je gevang nemen en uit willen horen rest maar 1 remedie: Suicide.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe zit het nu met die doekoe dan? Moet ik het, zodra ik het heb, naar jou overmaken of gewoon de instructies uit het topic volgen?
Heb er anders nog wel een te leenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Met je strop alvast om. Mochten ze je gevang nemen en uit willen horen rest maar 1 remedie: Suicide.![]()
[afbeelding]
Whehe.. vraag me af hoe hij zijn nederlands gehaald heeft dan..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Normaal post ik niet iets voor mensen die een ban hebben, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor:
Foxie: wil je fok topic medelen dat ik geslaagt ben
quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:33 schreef staticdata het volgende:
en op bof zat er ene FJD die met telkens met 1 schot neerknalde. cheater![]()
In deze hoek van de tuin vindt u voldoende beschutting om eventuele indringers (ook wel schoonouders danwel vriendin genoemd) onder vuur te nemen. Zelfs bij het vergeten van de verjaardag of de trouwdag zal het lastig zijn om hier binnen te dringen en je te grazen te nemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Lukt dat niet dan meld ik me aan bij de Natres en pak ik mjin studie Makelaardij O.G. weer op.
quote:
Snel Sanni, stuur een PM!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Normaal post ik niet iets voor mensen die een ban hebben, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor:
Foxie: wil je fok topic medelen dat ik geslaagt ben
Topic killerquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef ursel het volgende:
We hebben een coach..
Bert van Marwijk voor twee jaar naar Feyenoord
Je mag ook wel eens een keertje positief reageren op Feyenoord hoor..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gelukkig heef hij het jaatste jaar bij Dortmund kunnen oefenen en ervaren hoe het is om eventueel degradatie voetbal te moeten spelen![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens een keertje positief reageren op Feyenoord hoor..
Ja, je feliciteerd ons, maar reageert niet positief over Feyenoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik feliciteerde jullie toch netjes
![]()
Toch een hele kluif om een nieuwe (goede) trainer binnen te halen, zeker als je in de berichtgeving in een negatieve spiraal zit![]()
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurdquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Cardinal_NL het volgende:Ik feliciteerde jullie toch netjes
![]()
Toch een hele kluif om een nieuwe (goede) trainer binnen te halen, zeker als je in de berichtgeving in een negatieve spiraal zit![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurd
Verkeerde icoontje maar wel geniaalquote:
dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]Ik zei toch dat ze mee lazen op het bof-forum..
Ze willen je gewoon niet unbannen..
Jij bent ook niet zuinig met je accounts..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat denk ik ookalleen mn 48 uur zitten erop, had geen zin om langer te wachten
![]()
en was toch alweer aan een nieuwe account toe![]()
daarbij is boefje alweer bijna een dag unbanneddus los ik het zelf maar op
![]()
hee ik heb 4 jaar met IJsmuts gedaan hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zuinig met je accounts..
Ik ben nog bezig met mijn eerste..
mwa, het viel mee. beetje trillerig en wat zweten, maar meer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef ursel het volgende:
Hij is je gegunt..
Had je nog last van afkick verschijnselen??
Usericon = geniaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:37 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
goh lekker om weer te posten zeg, kick er direct maar even een tripple in![]()
quote:
Beter goed gepikt dan slecht bedacht!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
He chieltje!
-edit-
vond hem ergens op Fok!, heb hem helaas niet zelf bedacht![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurd
das waarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welkom back De penis is weer uit de koker
Nu maar een een penisring danquote:
hee ik liep niet weg hequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nu maar een een penisring dan![]()
Loop je in ieder geval niet meer weg![]()
Had je al als vermist opgegeven bij de Politiequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ik liep niet weg hegebanned na een volledig terechte opmerking
![]()
Fok! Policy![]()
![]()
tja niemand van [BoF] heeft me gemistquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had je al als vermist opgegeven bij de Politie
Iedereen is onder de indruk en sprakeloos van je plotselinge verschijningquote:
Gisteren was t beterquote:
logisch ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk en sprakeloos van je plotselinge verschijning![]()
In gedachten waren we wel bij jullie..quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tja niemand van [BoF] heeft me gemist![]()
alleen een verdwaalde [FoD] gast mist me![]()
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!![]()
hee zak hooiquote:
ja ook op TS was je erg spraakzaamquote:
Nou ik ben nog even lief tot na het weekend.. Daarna ga ik mijn sig aanpassenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
hee zak hooireeds van al het slijm ontdaan??
![]()
ik ga een van die ijsmeis foto's ff door PS halen, balkje ervoor etc en dan als avatar zetten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou ik ben nog even lief tot na het weekend.. Daarna ga ik mijn sig aanpassen![]()
ja jij bent altijd lief met je PMetjes enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
In gedachten waren we wel bij jullie..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
ik ga een van die ijsmeis foto's ff door PS halen, balkje ervoor etc en dan als avatar zetten!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:21 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja jij bent altijd lief met je PMetjes enzo![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Check mijn sig op het andere forum..
![]()
![]()
![]()
quote:Bad Gateway
The following error occurred:
[code=DNS_HOST_NOT_FOUND] The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by retrying the URL.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in je sig zetten dan??
Ik ga ook karren... Kijken of ze de gourmet al aangezet hebben...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
ik ga zo naar huis, ff laatste stukkie van mn Vicky Vette Megapost binnenhalen!!![]()
9gig MILF![]()
![]()
jaja, me lekker zwart maken als ik gebanned ben en nu weer snel je schulp in he??!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Penis![]()
![]()
![]()
Ik zou graag mee spammen, maar mijn vrije tijd is weer voorbij. Ik moet 4 weken flink buffelen
Hij heeft een zwembadquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef 3lmo het volgende:
Was fox geslaagd? Vast wel, gefeliciteerd!
Sumera ook - BoF meet bij hem thuis
pssst doe es googlen op ip trackenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft een zwembadHij geeft alleen zn adres niet
In t beste geval kom je dan tot aan z'n woonplaatsquote:
wij (lees mn ouders) hebben ook een zwembad!! 24/7 30 graden!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft een zwembadHij geeft alleen zn adres niet
Ow yeah babyquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
wij (lees mn ouders) hebben ook een zwembad!! 24/7 30 graden!!!![]()
Poolparty in Bant??![]()
nee geen bubbels (tenzij je ze zelft maakt!)quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow yeah babyPoolparty met BBQ
Toch wel met zo'n uberpimp jacuzzi waar we 's avonds met onze naakte kontjes in kunnen chillen?
Wie ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, me lekker zwart maken als ik gebanned ben en nu weer snel je schulp in he??!!![]()
quote:als je maar wel af en toe komt knallen 's avonds![]()
![]()
Ban!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
*Format C: D: E: F:*![]()
*Verder op de andere pc gaat*
ooohhh!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ban!
Dit is dus sarcasme en grappig bedoeld. Met een overduidelijke knipoog. Men noemt het ook wel een spitvondige toespeling dan wel een grol. Hoe je het ook noemt, het is niet serieus bedoeld.
Ben ik precies op tijd gaan rennen dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Regen en Onweer Tralalala
Dit mag zo nog wel ff een paar uur doorgaan!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arnhemseweg staat helemaal blank hier in Apeldoorn. Het was meer varen dan rijden
Wel lachen, iedereen foto's maken in die auto's
Me kelderbox schijnt nu ook echt blank te staan, ik hoop maar dat ik niks van waarde wat niet waterbestendig is op de grond heb staan
welkomquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
via FJD kwam ik op dit topic...
ik speel zelf al een tijdje BF2, maar wist niet dat we een FOK!clan hadden
ik zal binnenkort mn snuffert eens laten zien op jullie forum
(dit is dus eigenlijk een verkapte tvp)
Lezen ze daar dan echt mee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Na zijn post op het bof-forum wilden ze in eerste instantie het nog niet doen..
Dan moet je snel zijn, anders mag je morgen een nieuwe TVP plaatsen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
Dan post ik voortaan alleen nog maar in het bejaardentehuisquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:48 schreef ursel het volgende:
ijsmeis zie ik er nog wel voor aan hoor..
en blueray en hd-dvd, vanwaar deze beslissing?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef escape_nl het volgende:
Toshiba HD-XE1
[afbeelding]
Zaterdag deze halen
![]()
Neuh. Niet voor eerste keepert (Ekramy).quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
Dudek wellicht naar Real Madrid
Dudek kom toch gewoon terug![]()
maar bedoel je dat hd beeld mooier is dan blue ray, of is de speler van de ps3 gewoon ruk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:10 schreef escape_nl het volgende:
vanwege de nieuwe HD geluidsformaten die op de Toshiba zitten en niet op de PS3.
Het beeld is nog mooier dan de PS3, waarmee ik toch niets doe, Linda speelt er af en toe een spelletje mee
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Niet voor eerste keepert (Ekramy).
Marwijk terug, leuk.. Al blijf ik vrezen voor een seizoen vol "lichtpuntjes" en "progressie".
Nou Bertje, bel Hofland en Makaay maar. Investeerders: OPSTAAN!
Bron: 'Feyenoord wuift overnamebod weg'quote:"Onze strategie is dat Feyenoord een volksclub is en blijft zonder een allesbepalende grootaandeelhouder". Dat zijn de woorden van Peter Vogelzang, interim-manager bij Feyenoord. Hij maakte bekend dat de club de eerste miljoenen heeft opgehaald bij investeerders.
Bron.quote:Giovanni van Bronckhorst kan transfervrij overstappen naar Feyenoord. De linksback van Barcelona heeft een afspraak met de clubleiding van de Spanjaarden dat hij alleen naar zijn oude club transfervrij kan vertrekken.
uitgegeven: 23:06 14-06-2007 gewijzigd: 23:06 14-06-2007
Van Bronckhorst heeft nog een contract met Barcelona tot 2008, maar weet zich al geruime tijd in de belangstelling van Feyenoord.
Van Bronckhorst zou wel voelen voor een terugkeer, maar zou eerst de ontwikkelingen bij Feyenoord willen afwachten. Tegenover RTV Rijnmond gaf hij eerder dit seizoen al aan een terugkeer te overwegen.
beeld is veel mooier dan Blu ray op de PS3. De scaler in de toshiba is beter, betere chip en HD-Dvd's zijn goedkoper dan Blu rays.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar bedoel je dat hd beeld mooier is dan blue ray, of is de speler van de ps3 gewoon ruk?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
Die spammen onder het knallen zelfs nog door geloof ik..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Topics gaan hier snel hoorHet is ondertussen vooral een slowchat topic geworden. BF2 spelen wordt zo af en toe nog wel gedaan maar de grootste spelers spammen het minst. Behalve Baus en Static dan
cool ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
beeld is veel mooier dan Blu ray op de PS3. De scaler in de toshiba is beter, betere chip en HD-Dvd's zijn goedkoper dan Blu rays.
In Venlo zit een zaak die hem verkoopt, heb ze al een mailtje verstuurd of ze hem op voorraad hebben, op de site staat van wel. Morgen even een bezoekje brengen.
dat kan mijn pc niet aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Die spammen onder het knallen zelfs nog door geloof ik..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
vanavond misschien weer een paar noobs ownen. behalve FJD noob die owned mij met zijn cheats
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat kan mijn pc niet aan.
maar zoveel speel ik ook niet meer
vanavond misschien weer een paar noobs ownen. behalve FJD noob die owned mij met zijn cheats
Preciesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..
ja als ik jou en fjd tegenover me heb, heb ik geen leven meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..
Wil je erover praten ??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja als ik jou en fjd tegenover me heb, heb ik geen leven meer
joh ik geef jullie een peptalk. die ene ronde dat jullie me een paar keer raken, deren mij niet hoor. jullie krijgen er een positive boost vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Wil je erover praten ??
We kunnen ook wel een dealtje ofzo maken..![]()
Krat pils per rondje dat je in mijn team mag zitten..![]()
![]()
Ik krijg er heel wat anders van... Maar dat laat ik verder nog maar in het midden. We zitten hier op een net forum..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
joh ik geef jullie een peptalk. die ene ronde dat jullie me een paar keer raken, deren mij niet hoor. jullie krijgen er een positive boost van![]()
![]()
netjes? de breezersletten vliegen je om de orenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik krijg er heel wat anders van... Maar dat laat ik verder nog maar in het midden. We zitten hier op een net forum..
Waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
netjes? de breezersletten vliegen je om de oren
Hofland - Vlaar .. Dan heb je wel een heerlijk verdedigersduoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
'Hofland mag van Wolfsburg praten met Feyenoord'![]()
![]()
En waarom heb ik nog niks gezien danquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
ooohhh!!
ik ga tegen ijsmeis zeggen!
Is dat een liefdesverklaring?quote:
quote:
IF vrouwquote:
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forumquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
IF vrouw
THEN subtiele hints-filter = ON
IJsmeis wil een PM van Sickert
Zoiets toch
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forum
Ik heb direct even alle members die op validating stonden gevalideerd, op de spamaccounts na dan
Waarschijnlijk heeft ze zich daarna aangemeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]Ze wil zeker ook kunnen reageren op Baus en Penis hun topic..
Ik zei toch dat ze meelas..![]()
![]()
Ik wacht met smart op penis.rar en varen.zipquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze zich daarna aangemeld
Heb je die nog niet dan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op penis.rar en varen.zip
Niet alletwee tegelijk he, dat overleeft hij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan??
Zal ze vanavond even naar je doorsturen..
Hmm.. dat biedt perspectieven..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alletwee tegelijk he, dat overleeft hij niet
www.hospira.comquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar hebben ze je dit keer opgesloten??
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
www.hospira.com
statutory reports maken voor UK, IT & BE![]()
Volgens mij ben je gewoon een nieuwe lading pillen aan het produceren..quote:Hospira is a global specialty pharmaceutical and medication delivery company driven by its vision of Advancing Wellness™.
zie je wel dat je gewoon toegang zou krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
www.hospira.com
statutory reports maken voor UK, IT & BE![]()
Ik heb anders wel moeten lullen als brugman om het voorelkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
zie je wel dat je gewoon toegang zou krijgen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies
Net op FOK! een Xdoos met Forza 2 & Fifa gezien. Premium en aan de overkant van mijn dorp...toch maar eens naar de belastingcenten gaan kijken.
Niets vreemds aan toch? Ik roep al tijden dat je een Xdoos/PS3 naast de Wii moet hebben. Natuurlijk roep ik dat minder hard tegen jou anders zijn onze discussies stukken minder vermakelijkquote:
Als je dan Xbox Live Gold neemt kunnen we FIFA'enquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
dr met jute puntjejeweets nl
Mocht iemand deze account eerder tegen komen dan ik, dit is geen spam account en moet dus wel gevalideerd worden. Kreeg ik net een mailtje van in m'n inbox
[..]
Niets vreemds aan toch? Ik roep al tijden dat je een Xdoos/PS3 naast de Wii moet hebben. Natuurlijk roep ik dat minder hard tegen jou anders zijn onze discussies stukken minder vermakelijk
Jij hebt ook 06? In dat geval neem ik 06 er gewoon bij natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je dan Xbox Live Gold neemt kunnen we FIFA'en
Memory card heb je niet echt nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
DaaromMaar goed er zit nu Forza bij en een tweede controller, quick charge en memory card. Dus tja
Dan scheelt het alles bij elkaar toch al snel een euro of 100/150.
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef Viro het volgende:
Memory card heb je niet echt nodig.
Je kan je savegames ook op slaan op je HDD, maar memory card is handig als je ergens anders verder wilt spelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?
Dan is het idd handig. Als je hem voor ¤ 300,- kan krijgen met Forza 2 heb je een goede deal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?
quote:Ward Teunissen uit Nijmegen heeft zijn gymnasiumdiploma gehaald met negen tienen en daarnaast nog eens vijf negens. Dat heeft zijn school laten weten. De 17-jarige Nijmegenaar wil buschauffeur worden
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forum
Ik heb direct even alle members die op validating stonden gevalideerd, op de spamaccounts na dan
Nu je betrapt bent meteen dekking zoeken hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweest.
Ik denk dat dat maar goed is ook..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweest.
Kom je nu BF2 spelen nu je je xdoos hebt verkochtquote:
Altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kom je nu BF2 spelen nu je je xdoos hebt verkocht
Wordt dat nog gespeeld dan, dat EF??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef RaptoR-X het volgende:
hey mensen heb ff een vraagje:
na lange tijd heb ik euroforce maar weer eens geinstalleerd. dr is alleen een klein probleempje. iedere keer als ik een op een EF map wil spelen (maakt niet uit welke map) dan geefte bf2 een bericht dat mijn BF2 gemodificeerd is en ik eerst mijn BF2 moet aanpassen zodat ik op deze mappen kan spelen. dit is toch raar wnt ik heb EF toch gewoon via EAlink gedownload en is dus gewoon orgineel.
heeft iemand van jullie dit probleem wel eens gehad en/of een oplossing hiervoor.
alvast bedankt.
ja ok het zal wel niet veel gespeeld worden maar dat boeit me niet. ik wil die fout melding gewoon nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt dat nog gespeeld dan, dat EF??![]()
Je hoort er namelijk niet veel over.
Zelf doe ik niet aan boosterpacks, dus kan verder weinig helpen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef jpjedi het volgende:
Wij zijn terug!!![]()
![]()
Beetje last van jetlag maar eerst nog even een bruiloft vanavond en morgen maar in coma blijven.![]()
Foxie proficiat en lees ik nu een ban en unban van Ijs en Baus?(format c: enzo?)
Zo nu weer op naar de stamkroeg om te verzamelen met de maten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |