Is dat een liefdesverklaring?quote:
quote:
IF vrouwquote:
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forumquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
IF vrouw
THEN subtiele hints-filter = ON
IJsmeis wil een PM van Sickert
Zoiets toch
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forum
Ik heb direct even alle members die op validating stonden gevalideerd, op de spamaccounts na dan
Waarschijnlijk heeft ze zich daarna aangemeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]Ze wil zeker ook kunnen reageren op Baus en Penis hun topic..
Ik zei toch dat ze meelas..![]()
![]()
Ik wacht met smart op penis.rar en varen.zipquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze zich daarna aangemeld
Heb je die nog niet dan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op penis.rar en varen.zip
Niet alletwee tegelijk he, dat overleeft hij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan??
Zal ze vanavond even naar je doorsturen..
Hmm.. dat biedt perspectieven..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alletwee tegelijk he, dat overleeft hij niet
www.hospira.comquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar hebben ze je dit keer opgesloten??
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
www.hospira.com
statutory reports maken voor UK, IT & BE![]()
Volgens mij ben je gewoon een nieuwe lading pillen aan het produceren..quote:Hospira is a global specialty pharmaceutical and medication delivery company driven by its vision of Advancing Wellness™.
zie je wel dat je gewoon toegang zou krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
www.hospira.com
statutory reports maken voor UK, IT & BE![]()
Ik heb anders wel moeten lullen als brugman om het voorelkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
zie je wel dat je gewoon toegang zou krijgen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies
Net op FOK! een Xdoos met Forza 2 & Fifa gezien. Premium en aan de overkant van mijn dorp...toch maar eens naar de belastingcenten gaan kijken.
Niets vreemds aan toch? Ik roep al tijden dat je een Xdoos/PS3 naast de Wii moet hebben. Natuurlijk roep ik dat minder hard tegen jou anders zijn onze discussies stukken minder vermakelijkquote:
Als je dan Xbox Live Gold neemt kunnen we FIFA'enquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
dr met jute puntjejeweets nl
Mocht iemand deze account eerder tegen komen dan ik, dit is geen spam account en moet dus wel gevalideerd worden. Kreeg ik net een mailtje van in m'n inbox
[..]
Niets vreemds aan toch? Ik roep al tijden dat je een Xdoos/PS3 naast de Wii moet hebben. Natuurlijk roep ik dat minder hard tegen jou anders zijn onze discussies stukken minder vermakelijk
Jij hebt ook 06? In dat geval neem ik 06 er gewoon bij natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je dan Xbox Live Gold neemt kunnen we FIFA'en
Memory card heb je niet echt nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
DaaromMaar goed er zit nu Forza bij en een tweede controller, quick charge en memory card. Dus tja
Dan scheelt het alles bij elkaar toch al snel een euro of 100/150.
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:48 schreef Viro het volgende:
Memory card heb je niet echt nodig.
Je kan je savegames ook op slaan op je HDD, maar memory card is handig als je ergens anders verder wilt spelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?
Dan is het idd handig. Als je hem voor ¤ 300,- kan krijgen met Forza 2 heb je een goede deal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zat er idd over te twijfelen maar je kunt dan toch savegames e.d. meenemen? Gebruik je zoiets veel?
quote:Ward Teunissen uit Nijmegen heeft zijn gymnasiumdiploma gehaald met negen tienen en daarnaast nog eens vijf negens. Dat heeft zijn school laten weten. De 17-jarige Nijmegenaar wil buschauffeur worden
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem toch echt te zwak. Overigens zag ik dat ijsmeis zich heeft aangemeld op het bof forum
Ik heb direct even alle members die op validating stonden gevalideerd, op de spamaccounts na dan
Nu je betrapt bent meteen dekking zoeken hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweest.
Ik denk dat dat maar goed is ook..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan iemand anders, want ik ben nog niet eens op het BoF-forum geweest.
Kom je nu BF2 spelen nu je je xdoos hebt verkochtquote:
Altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kom je nu BF2 spelen nu je je xdoos hebt verkocht
Wordt dat nog gespeeld dan, dat EF??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef RaptoR-X het volgende:
hey mensen heb ff een vraagje:
na lange tijd heb ik euroforce maar weer eens geinstalleerd. dr is alleen een klein probleempje. iedere keer als ik een op een EF map wil spelen (maakt niet uit welke map) dan geefte bf2 een bericht dat mijn BF2 gemodificeerd is en ik eerst mijn BF2 moet aanpassen zodat ik op deze mappen kan spelen. dit is toch raar wnt ik heb EF toch gewoon via EAlink gedownload en is dus gewoon orgineel.
heeft iemand van jullie dit probleem wel eens gehad en/of een oplossing hiervoor.
alvast bedankt.
ja ok het zal wel niet veel gespeeld worden maar dat boeit me niet. ik wil die fout melding gewoon nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt dat nog gespeeld dan, dat EF??![]()
Je hoort er namelijk niet veel over.
Zelf doe ik niet aan boosterpacks, dus kan verder weinig helpen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef jpjedi het volgende:
Wij zijn terug!!![]()
![]()
Beetje last van jetlag maar eerst nog even een bruiloft vanavond en morgen maar in coma blijven.![]()
Foxie proficiat en lees ik nu een ban en unban van Ijs en Baus?(format c: enzo?)
Zo nu weer op naar de stamkroeg om te verzamelen met de maten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |