ooohhh!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ban!
Dit is dus sarcasme en grappig bedoeld. Met een overduidelijke knipoog. Men noemt het ook wel een spitvondige toespeling dan wel een grol. Hoe je het ook noemt, het is niet serieus bedoeld.
Ben ik precies op tijd gaan rennen dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Regen en Onweer Tralalala
Dit mag zo nog wel ff een paar uur doorgaan!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arnhemseweg staat helemaal blank hier in Apeldoorn. Het was meer varen dan rijden
Wel lachen, iedereen foto's maken in die auto's
Me kelderbox schijnt nu ook echt blank te staan, ik hoop maar dat ik niks van waarde wat niet waterbestendig is op de grond heb staan
welkomquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
via FJD kwam ik op dit topic...
ik speel zelf al een tijdje BF2, maar wist niet dat we een FOK!clan hadden
ik zal binnenkort mn snuffert eens laten zien op jullie forum
(dit is dus eigenlijk een verkapte tvp)
Lezen ze daar dan echt mee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Na zijn post op het bof-forum wilden ze in eerste instantie het nog niet doen..
Dan moet je snel zijn, anders mag je morgen een nieuwe TVP plaatsen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
Dan post ik voortaan alleen nog maar in het bejaardentehuisquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:48 schreef ursel het volgende:
ijsmeis zie ik er nog wel voor aan hoor..
en blueray en hd-dvd, vanwaar deze beslissing?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef escape_nl het volgende:
Toshiba HD-XE1
[afbeelding]
Zaterdag deze halen
![]()
Neuh. Niet voor eerste keepert (Ekramy).quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
Dudek wellicht naar Real Madrid
Dudek kom toch gewoon terug![]()
maar bedoel je dat hd beeld mooier is dan blue ray, of is de speler van de ps3 gewoon ruk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:10 schreef escape_nl het volgende:
vanwege de nieuwe HD geluidsformaten die op de Toshiba zitten en niet op de PS3.
Het beeld is nog mooier dan de PS3, waarmee ik toch niets doe, Linda speelt er af en toe een spelletje mee
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Niet voor eerste keepert (Ekramy).
Marwijk terug, leuk.. Al blijf ik vrezen voor een seizoen vol "lichtpuntjes" en "progressie".
Nou Bertje, bel Hofland en Makaay maar. Investeerders: OPSTAAN!
Bron: 'Feyenoord wuift overnamebod weg'quote:"Onze strategie is dat Feyenoord een volksclub is en blijft zonder een allesbepalende grootaandeelhouder". Dat zijn de woorden van Peter Vogelzang, interim-manager bij Feyenoord. Hij maakte bekend dat de club de eerste miljoenen heeft opgehaald bij investeerders.
Bron.quote:Giovanni van Bronckhorst kan transfervrij overstappen naar Feyenoord. De linksback van Barcelona heeft een afspraak met de clubleiding van de Spanjaarden dat hij alleen naar zijn oude club transfervrij kan vertrekken.
uitgegeven: 23:06 14-06-2007 gewijzigd: 23:06 14-06-2007
Van Bronckhorst heeft nog een contract met Barcelona tot 2008, maar weet zich al geruime tijd in de belangstelling van Feyenoord.
Van Bronckhorst zou wel voelen voor een terugkeer, maar zou eerst de ontwikkelingen bij Feyenoord willen afwachten. Tegenover RTV Rijnmond gaf hij eerder dit seizoen al aan een terugkeer te overwegen.
beeld is veel mooier dan Blu ray op de PS3. De scaler in de toshiba is beter, betere chip en HD-Dvd's zijn goedkoper dan Blu rays.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar bedoel je dat hd beeld mooier is dan blue ray, of is de speler van de ps3 gewoon ruk?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Lekiamh het volgende:
Hoi allemaal
Die spammen onder het knallen zelfs nog door geloof ik..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Topics gaan hier snel hoorHet is ondertussen vooral een slowchat topic geworden. BF2 spelen wordt zo af en toe nog wel gedaan maar de grootste spelers spammen het minst. Behalve Baus en Static dan
cool ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
beeld is veel mooier dan Blu ray op de PS3. De scaler in de toshiba is beter, betere chip en HD-Dvd's zijn goedkoper dan Blu rays.
In Venlo zit een zaak die hem verkoopt, heb ze al een mailtje verstuurd of ze hem op voorraad hebben, op de site staat van wel. Morgen even een bezoekje brengen.
dat kan mijn pc niet aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Die spammen onder het knallen zelfs nog door geloof ik..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
vanavond misschien weer een paar noobs ownen. behalve FJD noob die owned mij met zijn cheats
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat kan mijn pc niet aan.
maar zoveel speel ik ook niet meer
vanavond misschien weer een paar noobs ownen. behalve FJD noob die owned mij met zijn cheats
Preciesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..
ja als ik jou en fjd tegenover me heb, heb ik geen leven meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat kan toch iedereen wel jou een beetje ownen..
Wil je erover praten ??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja als ik jou en fjd tegenover me heb, heb ik geen leven meer
joh ik geef jullie een peptalk. die ene ronde dat jullie me een paar keer raken, deren mij niet hoor. jullie krijgen er een positive boost vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Wil je erover praten ??
We kunnen ook wel een dealtje ofzo maken..![]()
Krat pils per rondje dat je in mijn team mag zitten..![]()
![]()
Ik krijg er heel wat anders van... Maar dat laat ik verder nog maar in het midden. We zitten hier op een net forum..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
joh ik geef jullie een peptalk. die ene ronde dat jullie me een paar keer raken, deren mij niet hoor. jullie krijgen er een positive boost van![]()
![]()
netjes? de breezersletten vliegen je om de orenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik krijg er heel wat anders van... Maar dat laat ik verder nog maar in het midden. We zitten hier op een net forum..
Waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
netjes? de breezersletten vliegen je om de oren
Hofland - Vlaar .. Dan heb je wel een heerlijk verdedigersduoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
'Hofland mag van Wolfsburg praten met Feyenoord'![]()
![]()
En waarom heb ik nog niks gezien danquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
ooohhh!!
ik ga tegen ijsmeis zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |