mwa, het viel mee. beetje trillerig en wat zweten, maar meer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef ursel het volgende:
Hij is je gegunt..
Had je nog last van afkick verschijnselen??
Usericon = geniaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:37 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
goh lekker om weer te posten zeg, kick er direct maar even een tripple in![]()
quote:
Beter goed gepikt dan slecht bedacht!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
He chieltje!
-edit-
vond hem ergens op Fok!, heb hem helaas niet zelf bedacht![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurd
das waarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welkom back De penis is weer uit de koker
Nu maar een een penisring danquote:
hee ik liep niet weg hequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nu maar een een penisring dan![]()
Loop je in ieder geval niet meer weg![]()
Had je al als vermist opgegeven bij de Politiequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ik liep niet weg hegebanned na een volledig terechte opmerking
![]()
Fok! Policy![]()
![]()
tja niemand van [BoF] heeft me gemistquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had je al als vermist opgegeven bij de Politie
Iedereen is onder de indruk en sprakeloos van je plotselinge verschijningquote:
Gisteren was t beterquote:
logisch ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk en sprakeloos van je plotselinge verschijning![]()
In gedachten waren we wel bij jullie..quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tja niemand van [BoF] heeft me gemist![]()
alleen een verdwaalde [FoD] gast mist me![]()
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!![]()
hee zak hooiquote:
ja ook op TS was je erg spraakzaamquote:
Nou ik ben nog even lief tot na het weekend.. Daarna ga ik mijn sig aanpassenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
hee zak hooireeds van al het slijm ontdaan??
![]()
ik ga een van die ijsmeis foto's ff door PS halen, balkje ervoor etc en dan als avatar zetten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou ik ben nog even lief tot na het weekend.. Daarna ga ik mijn sig aanpassen![]()
ja jij bent altijd lief met je PMetjes enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef ursel het volgende:
[..]
In gedachten waren we wel bij jullie..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
ik ga een van die ijsmeis foto's ff door PS halen, balkje ervoor etc en dan als avatar zetten!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:21 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja jij bent altijd lief met je PMetjes enzo![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Check mijn sig op het andere forum..
![]()
![]()
![]()
quote:Bad Gateway
The following error occurred:
[code=DNS_HOST_NOT_FOUND] The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by retrying the URL.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in je sig zetten dan??
Ik ga ook karren... Kijken of ze de gourmet al aangezet hebben...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
ik ga zo naar huis, ff laatste stukkie van mn Vicky Vette Megapost binnenhalen!!![]()
9gig MILF![]()
![]()
jaja, me lekker zwart maken als ik gebanned ben en nu weer snel je schulp in he??!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Penis![]()
![]()
![]()
Ik zou graag mee spammen, maar mijn vrije tijd is weer voorbij. Ik moet 4 weken flink buffelen
Hij heeft een zwembadquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef 3lmo het volgende:
Was fox geslaagd? Vast wel, gefeliciteerd!
Sumera ook - BoF meet bij hem thuis
pssst doe es googlen op ip trackenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft een zwembadHij geeft alleen zn adres niet
In t beste geval kom je dan tot aan z'n woonplaatsquote:
wij (lees mn ouders) hebben ook een zwembad!! 24/7 30 graden!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft een zwembadHij geeft alleen zn adres niet
Ow yeah babyquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
wij (lees mn ouders) hebben ook een zwembad!! 24/7 30 graden!!!![]()
Poolparty in Bant??![]()
nee geen bubbels (tenzij je ze zelft maakt!)quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow yeah babyPoolparty met BBQ
Toch wel met zo'n uberpimp jacuzzi waar we 's avonds met onze naakte kontjes in kunnen chillen?
Wie ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:47 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, me lekker zwart maken als ik gebanned ben en nu weer snel je schulp in he??!!![]()
quote:als je maar wel af en toe komt knallen 's avonds![]()
![]()
Ban!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
*Format C: D: E: F:*![]()
*Verder op de andere pc gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |