ik heb er nog eventuuel 1 te koop voor je in zwijndrechtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 heeft zich ingeschreven voor een startersappartement!
Ik heb misschien wel iets in de aanbieding als wij wat anders vindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 heeft zich ingeschreven voor een startersappartement!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach denk misschien dat ik het hier haal, bij FOD zeker niet![]()
Tis een ambtenaar en die hebben natuurlijk vaak vinger in de pap in dit soort zaakjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar wat voor een project.
WE NEED MORE INTEL!
Wil je nu al weg, zolang woon je er toch nog niet. Of worden jullie weggepest omdat je een saab rijder bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel iets in de aanbieding als wij wat anders vinden![]()
* mompelt iets over starters met weinig nullen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis een ambtenaar en die hebben natuurlijk vaak vinger in de pap in dit soort zaakjes..
Dus ja.. ingeschreven is een beetje dubieus natuurlijk..
Je hebt een starters appartement dus..
Anderhalf jaar, maar kijken naar iets vrijstaands, 2onder1kap, of vrij kaveltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wil je nu al weg, zolang woon je er toch nog niet. Of worden jullie weggepest omdat je een saab rijder bent
Als ik klaar ben met verbouwen en klussen en alles.. duurt nog wel ff..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je je starters appartement verkopen![]()
daarom bij jij ook post de MANquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op elke reactie van jou
![]()
Bij FoD ben ik echt alleen heerser qua postcount
Leuk, waar willen jullie naartoe, gewoon in Utrecht blijven of misschien weer terug naar Zwolle?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Anderhalf jaar, maar kijken naar iets vrijstaands, 2onder1kap, of vrij kaveltje
Saab komt pas over weekje of 3
13, daarom zit hij ook niet bij BoFquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef staticdata het volgende:
vraag me af hoe oud cardinal is, als hij zo'n huis kan betalen
Korte termijn nog Utrecht langere termijn Zwollequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk, waar willen jullie naartoe, gewoon in Utrecht blijven of misschien weer terug naar Zwolle?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
13, daarom zit hij ook niet bij BoF
Ik heb net de koppositie op het BoF forum ook gepaktquote:
Back to the rootsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Korte termijn nog Utrecht langere termijn Zwolle
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Back to the roots
Moet zeggen dat ik je huisje in Utrecht niet verkeerd vond. Is het niet een beetje prijzig als je na zo'n korte tijd alweer gaat verhuizen?
We worden volwassen.quote:
Hoi Sanni..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb net de koppositie op het BoF forum ook gepakt
Hier zal ik het niet gaan halen, tenzij ik nog een tijdje in de leegloop blijf, maar zelfs dan wordt het lastig.
Misschien kan ik een aantal een maandban aansmeren, dan maak ik nog een kansje
Hehe nee helaas, is in Dordrecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef ursel het volgende:
[..]Wat is iedereen op huizen jacht..
Kom je ook naar DH??
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar wat voor een project.
WE NEED MORE INTEL!
Nee dat je aan je tweede jeugd bent begonnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe.. gekkie, dat wil dus zeggen dat ik al volwassen ben..??
Dat zou vreemd zijn hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. gekkie, dat wil dus zeggen dat ik al volwassen ben..??
Beterquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Heeft al een bruto waarde stijging van meer dan 33% opgeleverd, obv reeds verkochte woningen in de straat. Netto opbrengst van kleine 20%
Staat dit niet gelijk aan een doodsverwensingquote:
linkjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe nee helaas, is in Dordrecht.
[..]
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...
Leuk man, nu hopen dat het een beetje een leuke architect is en niet een flapdrol die ineens allerlei rare constructies heeft bedachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Niewbouwproject van 34 startersappartementen... heb me ingeschreven en aan het eind van de zomer zou er meer info komen. Er is zelfs nog geen bouwtekening oid...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens heb ik net de perfecte manier gevionden om net te doen alsof ik aan het werk ben.
Ik ben demo's aan het bekijken van de nieuwste MS technologien en dan lijkt het net alsof ik aan het werk ben![]()
![]()
overigens zijn die demo's wel leerzaam, dus eigenlijk ben ik nog echt aan het werk ook
Als je het jammer vindt, waarom kijk je dan niet in DH?? Zijn ook genoeg nieuwbouw projecten.. Alleen, tja, daar heb je geen vinder in de pap natuurlijk..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je nu allemaal aan het doen met dat ding? Kun je niet gewoon garantie claimen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn he
Wii - FJD 1-1Nu nog solderen, wat zijn die contactpuntjes klein zeg
Whehe.. Ik beproef hier een 3-1quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn he
Wii - FJD 1-1Nu nog solderen, wat zijn die contactpuntjes klein zeg
Ziet je spreadsheet er zeker wel goed uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb al mijn projectleden ook aan het werk, we liggen voor op schema. Geen risico;s alleen wat kleine issues. Dus geen escalaties. Soms gaat het leven van een projectmanager wel eens over rozen
![]()
Of het uitbesteed aan een blinde architect..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk man, nu hopen dat het een beetje een leuke architect is en niet een flapdrol die ineens allerlei rare constructies heeft bedacht
whehe.. No way.. Ik ga geen ban krijgen hoor.. dat overleef ik niet..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Staat dit niet gelijk aan een doodsverwensing
DH zal ook wel weer duurder zijn lijkt mij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het jammer vindt, waarom kijk je dan niet in DH?? Zijn ook genoeg nieuwbouw projecten.. Alleen, tja, daar heb je geen vinder in de pap natuurlijk..
Ik ben juist naar DH uitgeweken omdat de bollenstreek schrikbarend duur was..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
DH zal ook wel weer duurder zijn lijkt mij?
Ieder heeft zo zijn/haar budget, we heten niet allemaal admiraal anaal
Dus een ban geven staat gelijk aan moord...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef ursel het volgende:
[..]
whehe.. No way.. Ik ga geen ban krijgen hoor.. dat overleef ik niet..
DIe had ik bij bosjes in het vorige project. Ik maar denken werk in nu bij mijn klant of uitvaart onderneming.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wacht maar tot die kast open gaat en er ineens een lijk uitstapt
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huisquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben juist naar DH uitgeweken omdat de bollenstreek schrikbarend duur was..
Vond zelf DH dus wel meevallen..
Elk nadeel heb zijn voordeel. Kan Baus energie genereren om zich aan te meldenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou wel stil zijn hier. Stel je eens voor dat Penis en Baus er ook nog waren geweest, dan hadden we echt 1 topic in een paar uur![]()
Zou wel geil zijn zeg.. een topic in een middagje..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dus een ban geven staat gelijk aan moord...
Dan is het wensen dat je een ban krijgt gelijk aan het wensen dat je dood gaat
Zou wel stil zijn hier. Stel je eens voor dat Penis en Baus er ook nog waren geweest, dan hadden we echt 1 topic in een paar uur![]()
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ben je nu allemaal aan het doen met dat ding? Kun je niet gewoon garantie claimen?
Het wordt of 2-1 of 1-2. In ieder geval game set match. Spannend hoorquote:
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
DIe had ik bij bosjes in het vorige project. Ik maar denken werk in nu bij mijn klant of uitvaart onderneming.
Maar dat hebben we achter de rug. Nu heb ik een kamer zonder kast. Dat scheelt denk ik een hoop![]()
in of ex kosten koperquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huis
Al weet ik ook niet meer of het nu 136k was of 137k
Daar heeft hij nu wel de tijd voor, kan hij spammen op het FoD forumquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel. Kan Baus energie genereren om zich aan te melden![]()
Nee, dat maakt veel uit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten, weet alleen de prijs van me eigen huis
Al weet ik ook niet meer of het nu 136k was of 137k
ex, dit was de verkoopprijs. Had een hypotheek van 160k en dan was daar een deel van in depot, zodat ik wat kom verbouwen (dubbel glas)quote:
1 ding scheelt. Nu weet je zeker dat je geen garantie meer hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bij
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgen![]()
Waar bemoeit die lul zich mee![]()
http://www.nu.nl/news/111(...)ier_ontwikkelen.html
Netjes. Ik heb echt gewoon een startflatje gekocht welke er goed uit zag (jullie hebben hem gezien) Ik heb er zelf bijna niks aan gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dat maakt veel uit..
Onze was 146k ex kk enzo
inclusief alles, dus ook verbouwingen en ook de gevel welke eraan komt denk zo'n 180k.
Als alles klaar is ligt z'n waarde wel weer ergens rond de 220k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |