Welke syntax is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
if sickert = mietje
then mietje = tvp
else scikert = PRO
Jij mag tenminste koffie halen.. Ik kreeg een simpele melding dat die een bestand ofzo niet kon vinden, ofwel, zoek het lekker zelf uit.. Had ik toch liever de koffie gehad...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens werkt FoK niet echt mee, krijg elke keer dat ik koffie moet gaan halen, maar ik drink geen koffie
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.
Baus is bijv. al een half uur bezig zijn grote teen in z'n anus te krijgen.. Zoiets wil je mij toch niet aandoen??
Zeker een weekban niet.. Ik wil niet weten wat er aan het eind van de week allemaal inpast dan..![]()
![]()
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.
Baus is bijv. al een half uur bezig zijn grote teen in z'n anus te krijgen.. Zoiets wil je mij toch niet aandoen??
Zeker een weekban niet.. Ik wil niet weten wat er aan het eind van de week allemaal inpast dan..![]()
![]()
quote:
Ja, ok, dat is 5 dagen. De 6de dag zal wel de hele voet zijn. Wat doe ik op de 7de dag dan??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mij![]()
Bij het gemiddeld van per dag een teen, weet je ongeveer hoe ver je bent![]()
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleemquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien is Baus flexibel. Jijzal toch vast wel beginnen met je kleinste teen en dan je weg zo omhoog werken lijkt mij![]()
Bij het gemiddeld van per dag een teen, weet je ongeveer hoe ver je bent![]()
Welk pakket van welke verzekering dekt een teenvergroting danquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleem
Dus onderzoeks resultaten statistisch onderbouwen en verifieren aan de hand van beeldmateriaal dat mag nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan is een week nog wel te doen, maar als je vervolgens je resulataten in de vorm van foto's of filmpjes hier gaat posten dan heb je weer een ban te pakken en dan heb je echt een probleem
Ik krijg ineens allelei enge gedachten binnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
[..]Dan kan je 2 voeten tegelijk proberen en als dat lukt zo mediterend gaan huppelen..
Dat mag alleen in KPDquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus onderzoeks resultaten statistisch onderbouwen en verifieren aan de hand van beeldmateriaal dat mag niet![]()
Hoe moet je dan als onderzoekend academicus in de teen anus technologie dan ooit promoveren![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
[..]Dan kan je 2 voeten tegelijk proberen en als dat lukt zo mediterend gaan huppelen..
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik krijg ineens allelei enge gedachten binnen
Hammmmmmmmmmmmmmmmmmm
Daar mag alles wat op de rest van het forum verboden is geloof iik..quote:
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:00 schreef ursel het volgende:
He, bah.. het gaat weer nergens over..
Ik ga denk maar ff naar huis...
Dit topic moet vanaaf nog wel ff vol komen he mensen..
Wat moet er zinken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..
Niet om te oefenen maar om het te laten bezinken..![]()
![]()
![]()
Ik zal je advies zo opvolgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Ik adviseer je maar om ook naar huis te gaan dan..
Niet om te oefenen maar om het te laten bezinken..![]()
![]()
![]()
33 nog vanaaf.. met alle tvp's die nog komen moet dat wel lukken.. JP en Lies die nog even komen melden hoeveel ze dit keer hebben verloren enzo.. Ik heb goede hoop..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.
Dan gaat iedereen naar huis. Ik ga over 10 min denk ik, aangezien dan de demo is afgelopen
Ik ben er vanavond niet, ik ga zuipen in de stad
quote:
Morgen vrijquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We stranden elke keer op pagina 6 zo rond de klok van 5.
Dan gaat iedereen naar huis. Ik ga over 10 min denk ik, aangezien dan de demo is afgelopen
Ik ben er vanavond niet, ik ga zuipen in de stad
quote:
quote:
En hier is de laatste dan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef staticdata het volgende:
het is een ursel/postman/cardinal/fjd topic reeks geworden lijkt wel
Jij mag ook wel meedoen hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef staticdata het volgende:
het is een ursel/postman/cardinal/fjd topic reeks geworden lijkt wel
quote:
Wij wel danquote:
Kan je nog even kort en hard nadenken om de volgende dan wel mee te doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:06 schreef staticdata het volgende:
nog 23 post en deze is ook weer vol
beetje jullie getronics feestje verstorenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kan je nog even kort en hard nadenken om de volgende dan wel mee te doen![]()
Ik ben de enige van Getronics hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje jullie getronics feestje verstoren
getronics wannabe danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben de enige van Getronics hier
Cardinal werkt wel eens met ons samen
en 250 pleuris down the drainquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
KlaarNu goed wegstoppen en ding in elkaar schroeven en bidden
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje jullie getronics feestje verstoren
Ach jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef staticdata het volgende:
en 250 pleuris down the drain
wel spugen, slokje nemen, proeven en weer uitspugenquote:
T hadden je kinderen kunnen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik ga het einde van dit topic ook niet meer meemaken (sommige zullen dit hele topic niet meemaken).
Mensen prettige avond en tot morgen
Vanavond ga ik de kroeg weer in
[afbeelding]
de vrouwtjes kijken expres weg hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik ga het einde van dit topic ook niet meer meemaken (sommige zullen dit hele topic niet meemaken).
Mensen prettige avond en tot morgen
Vanavond ga ik de kroeg weer in
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |