Ik weet niet precies hoe het zat. Ik weet alleen dat de taart lekker was toen we hem gegund kregenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]had je jullie maar beter in moeten schrijven..
![]()
![]()
Ik vind je gewoon een crimineel en hoop dat het 2-1 wordtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild "M'n Wii is kapot". Antwoord "Wat is er mee aan de hand". Teruggestuurd "Hij speelt geen backups af". Daar kreeg ik geen hulp bij
[..]
Het wordt of 2-1 of 1-2. In ieder geval game set match. Spannend hoor
Mja, ut was een klus-project, vandaar ook de lage prijs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb echt gewoon een startflatje gekocht welke er goed uit zag (jullie hebben hem gezien) Ik heb er zelf bijna niks aan gedaan.
Deze woningen stijgen ook maar heel weinig, mag al blij zijn als ik 150k red denk ik.
Eens kijken op Funda er staan er namelijk weer wat te koop.
Je weet dat je die dan ook terug moet geven he..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zat. Ik weet alleen dat de taart lekker was toen we hem gegund kregen
Ja Fer, hoe zit het met jullie kinderwensquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef ursel het volgende:
Fer, zal vanaaf wel ff kijken voor je naar linkjes.
Zoek je appartement of eensgezins-woning?
Toch ga ik voor de 3-1.. knock out is een 2 punter..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een crimineel en hoop dat het 2-1 wordt
Beetje die arme nitendo mensen beroven
Ik heb continue hoofdpijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja Fer, hoe zit het met jullie kinderwens
Wees blij dat die man ook werkt anders hadden we weer een werkloze gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden ook een leuk projectje gescoord 4000 functiepunten volgens de klant) wij waren al begonnen. Heeft vandaag de rechter uitspraak gedaan dat getronics nooit deze opdracht had mogen hebben en dat Ordian hem had moeten krijgen![]()
Waar bemoeit die lul zich mee![]()
http://www.nu.nl/news/111(...)ier_ontwikkelen.html
Oh da's waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch ga ik voor de 3-1.. knock out is een 2 punter..![]()
Sex is goed tegen hoofdpijn, dus het zit wel goed met die kinderwensquote:
Heeft volgens mij voornamelijk met de belastingdienst te maken, daar smijten ze met geld alsof het van een ander isquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wees blij dat die man ook werkt anders hadden we weer een werkloze gehad.
Trouwens hoorde op de radio ook iets over parlementaire enquete aangaande ICT projecten bij de overheid![]()
Gelukkig zijn mijn projecten nog steeds binnen budget en tijd gebleven![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heeft volgens mij voornamelijk met de belastingdienst te maken, daar smijten ze met geld alsof het van een ander is
Die bij ons in de straat gaan voor 400k plus weg en nog binnen een maand ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ut was een klus-project, vandaar ook de lage prijs.
Fer, zal vanaaf wel ff kijken voor je naar linkjes.
Zoek je appartement of eensgezins-woning?
Zolang hij zijn bijdrage maar in het juisten wensputje deponeertquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sex is goed tegen hoofdpijn, dus het zit wel goed met die kinderwens
Kut, jullie posten gewoon te langzaamquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
Zolang hij zijn bijdrage maar in het juisten wensputje deponeert![]()
Alleen als je een kind wenst moet je het voorste gaatje nemen.. Elke andere wens moet in de achterste..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat wel weer afhankelijk is van wat je wenst natuurlijk
Thnx Ursel ik ben benieuwd.
De Wii is ondertussen al getransformeerd naar fietsbel, barkruk, krantenbak maar ik geloof dat ik nu weer de juiste vorm heb terug gevonden.
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoudquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef ursel het volgende:
Ik heb de mijne (ook kwaliteits) triple al gemaakt. Ik maak me geen zorgen..
Mja, onze kwaliteit staat gelijk aan inhoudelijk..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoud![]()
Voor de kijkers of..?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef ursel het volgende:
Alleen als je een kind wenst moet je het voorste gaatje nemen.. Elke andere wens moet in de achterste..
Je moet je eigen post altijd kwaliteit vinden, als andere het eens zijn is dat mooi meegenomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Definieer eens kwaliteit dan, is daar verschil met de term meer inhoud![]()
Is dit een ban-aanvraagquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
ijsmeis moet julle gewoon een ban van een maand geven dan sta ik boven aan
Ban-aanvraag kan leiden tot een week-ban toch??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
ijsmeis moet julle gewoon een ban van een maand geven dan sta ik boven aan
Wel de gebruiksaanwijzing lezen en het plaatje bekijkenquote:
Ik vindt al jou posts wel mooi hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet je eigen post altijd kwaliteit vinden, als andere het eens zijn is dat mooi meegenomen
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Ban-aanvraag kan leiden tot een week-ban toch??![]()
Zal Sanni dan eigenlijk ook gebanned zijn..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelf![]()
Definieer slecht eens danquote:
Wij posten allebei op hoog niveauquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vindt al jou posts wel mooi hoor..
Zolang ze niet tegen mij gericht zijn althans![]()
We zijn dan ook niet voor niets Pro'squote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij posten allebei op hoog niveau, maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd
![]()
PRO? = Pik Recht Omhoogquote:
Je mag altijd een ban aanvraag voor jezelf doen, aangezien ze die dan ook rustig geven. Handig als je verslaafd bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dus als jij een aanvraag doet, kan dat leiden tot een ban voor een week van jezelf![]()
Je zal ons daarom ook nooit tvp's zien plaatsen, wij raken hem nooit kwijtquote:
Wat is Fok dan, een medium om te posten, of een afkickkliniek voor forum verslaafdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je mag altijd een ban aanvraag voor jezelf doen, aangezien ze die dan ook rustig geven. Handig als je verslaafd bent
Een TVP..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zal ons daarom ook nooit tvp's zien plaatsen, wij raken hem nooit kwijt
Ik ben juist verslaafd aan fok, dus om het nou een afkick kliniek te noemen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat is Fok dan, een medium om te posten, of een afkickkliniek voor forum verslaafden![]()
Meestal plaatst die hem op pagina 5, dus dat betekend dat die nog maar 87 posts de tijd heeft..quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben juist verslaafd aan fok, dus om het nou een afkick kliniek te noemen..
if sickert = mietjequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Een TVP..Da's voor mietjes..
Over mietjes gesproken.. we zitten alweer op pagina 5, ik verwacht elk ogenblik eentje van Sickert..![]()
Die stap is te rigoreus. Dan val ik in een zwart gat man. Dan ga ik hevig transpireren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daarom kan je ook een ban voor jezelf aanvragen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |