quote:
goede hardcore oké maar geen jumpquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht dat jij juist van die hardcoremuziek was, Borisz
ja oke de clips zijn okéquote:
iets trager en wat vrolijker soms jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jump is bijna hetzelfde, alleen iets vrolijker
Heb ik ook wel waardering voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
ja oke de clips zijn oké
maar doe dan gewoon ruthless & vorwerk echte hardstyle![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
Tvp
Weet niet of jullie hem al kennen maar de jingle machine van Giel(klikbaar):
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
Tvp
Weet niet of jullie hem al kennen maar de jingle machine van Giel(klikbaar):
[afbeelding]
jump = geen hardcorequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht dat jij juist van die hardcoremuziek was, Borisz
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef cosmick het volgende:
Die Rabbering met z'n zogenaamde hardcore en gabber.. het enige wat ie draait is die slappe Irene Moors & de Smurfen-house. Bon Jovi zal ie wel trash metal vinden.![]()
Ik heb het hier nog ergens liggen..quote:
Ik dacht dat hij You belong to the city bedoelde, maar ik zie dat dat nooit een hit is geweest. Ik dacht van wel.... teveel Miami Vice gekeken kennelijkquote:
Persoonlijk vind ik dat jumpdansje te sneu voor woorden (dat ziet er toch totaal niet cool uit?), maar ik heb het zo meegemaakt met hiphop in de jaren 80. Hiphop is underground en zo had het ook moeten blijven. Opgegeven moment ging iedereen een "rap" doen wat uiteraard nergens naar klonk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef borisz het volgende:
gelukkig zijn er mensen zoals die aandachtsgeile ex minister die jumpstyle weer om zeep helpen. Het zelfde gold voor de happy hardcore toen gabber piet kwam etc.
Ik Beverly Hills Copquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij You belong to the city bedoelde, maar ik zie dat dat nooit een hit is geweest. Ik dacht van wel.... teveel Miami Vice gekeken kennelijk
http://www.ted.nl/krant/article.aspx?id=379quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef borisz het volgende:
gelukkig zijn er mensen zoals die aandachtsgeile ex minister die jumpstyle weer om zeep helpen. Het zelfde gold voor de happy hardcore toen gabber piet kwam etc.
Heb maar even een reply geplaatst.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.ted.nl/krant/article.aspx?id=379
GDquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat ik weet welke 3fm mega hit we volgende week krijgen: [afbeelding] GD - WCH....
Hmm.. ja. Grote kans inderdaad..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat ik weet welke 3fm mega hit we volgende week krijgen: [afbeelding] GD - WCH....
Moet je ff Florent Luijcx mailen, dan schopt ie Lantinga wel van die zender af. Of bedoelde je dat nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Kan die reclame met die nep dj niet van de radio af aub![]()
O, die meneer en mevrouw De Wit waren echt zo verschrikkelijk kut. Je zou je radio er bijna van kapot gooien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik hoor dat de kutkneusjes weer op de radio zijn. Had 't eerste uur 'helaas' ff gemist.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mis het ook geloof ik...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die meneer en mevrouw De Wit waren echt zo verschrikkelijk kut. Je zou je radio er bijna van kapot gooien.
Maar wtf is er met die Yes-R. Mis ik de bepaalde talenten en bijzonderheden van deze craprapper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |