zo slecht klinkt het niet horquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Sickert het volgende:
TvGAY
ff een filmpje van gister
niet dat er hier iemand is die er van houd maargoed
[[url=http://i81.photobucket.com/albums/j237/Kefchen/th_05062007020.jpg]afbeelding][/URL]
Super vet dus
en ik heb mn Jasje binne wat ik besteld had @ shirt CityFoto's komen nogwel
![]()
die is super vet
nu pasquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Silver_Shark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posts![]()
hierbij wil ik Fok en BoF hartelijk in deze 4jaar,dat ik 2000ste post mag maken
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, nog niemand wakkeren ik zit maar tot 11.30 in rotterdam....
mmm ziet er wel grappig uit. zal er eens naar kijken dit weekend. misschien laatse pr0n news in rss feedquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
vind ik wel. je kan je eigen startpagina creeeren waar je informatie opzet dat afkomstig is van RSS feeds
http://www.google.nl/ig?hl=nl
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
tvptje
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Wat een HOMO's hier dat ze elke keer hun PIEMELS moeten TERUG VINDEN. Zeker hier geweest:quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
wrm heb je mijn tvp niet geqoute????quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dacht dat jij nog aan het kweken was, dus hem nog niet zou laten rondslingerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wrm heb je mijn tvp niet geqoute????![]()
das waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dacht dat jij nog aan het kweken was, dus hem nog niet zou laten rondslingeren![]()
Je haalt mij de woorden uit de mondquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef RudyCarell het volgende:
...
Als alles goed is komen de patches vandaag aanquote:
Superquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Als alles goed is komen de patches vandaag aan![]()
Je kan zo bij getronics aan de slag die zeggen ook al 1+1=3quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry
heb al 2weken geen school gehad
1+1= 3?
Hey ik sta 10de, jij staat 8stequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef staticdata het volgende:
[GAM] De stats #2
de nieuwe gam stats. ik sta op plek 10 & 13
net zat je te zeiken dat er niemand wakker was, zijn er mensen is het nog niet goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow de zeikerds zijn ook weer wakker![]()
Geniet er maar van, over een uurtje is t weer voorbijquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow de zeikerds zijn ook weer wakker![]()
Als Feyenoord kampioen wordt zal ik je unbannen, deal?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Silver_Shark het volgende:
kan nog 2dag totdat ik geunbant ben
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen degadeert wordt zal ik je unbannen, deal?
Als jij je Nederlands examen haalt dan unban ik jequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Feyenoord kampioen degadeert wordt zal ik je unbannen, deal?
dan wacht ik die 2dagen wel afquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij je Nederlands examen haalt dan unban ik je
Super vet!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9217&titel=Optimus_Prime_vs_Bonecrusher
optimus prime vs bonecrusher
zat al een stukje van in de trailer, maar dis toch echt te vet voor woorden
![]()
![]()
Je doet het express he, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan wacht ik die 2dagen wel af![]()
want ik krijg pas de uitslag om op 14juni![]()
Afhankelijk van de deelnemers en vervoer zijn de Kuip en Schouwburgplein de beste opties denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
4 Juli. Ik vind het best, wel een Pathe bios heLiefst Pathe de Kuip
Arme foxiequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt zal ik je unbannen, deal?
Top!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb Phil binnen, even een klein stukje gekeken en klinkt top en ziet er fantastisch uit![]()
Je bent zelf een pauper!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar Pathe Schouwburgplein is echt een pauperbiosIk kan eventueel wel mensen ophalen.
Volgend jaar rond deze tijd dus..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt zal ik je unbannen, deal?
Pathé De Kuip FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhankelijk van de deelnemers en vervoer zijn de Kuip en Schouwburgplein de beste opties denk ikAls er veel met het OV komen dan is Schouwburgplein wel leuker, plus dat de Irish Pub om de hoek zit
quote:
Dat en ik weet die tenminste te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pathe de Kuip is prima, mooie bioscoop naast een fantastische club!![]()
![]()
Man, als ik hard genoeg van de trap af rol dan lig ik al in de bioscoopquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je doet net of je nog nooit in Pathe Schouwburgplein bent geweest? Anders zou je mijn mening zeker delen
Woktent toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
Pathe de Kuip en daarna naar de Irish Pub
Voor de liefhebbers kan er van te voren ook gegeten worden. Zit daar een Indisch restaurant met lopend buffet
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat en ik weet die tenminste te vinden
Iets zegt me dat je geen spoor van broodkruimels hebt aangelegdquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je geen spoor van broodkruimels hebt aangelegd
Is het heilzaam en leerzaam al die sessies van Dr Phil?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb Phil binnen, even een klein stukje gekeken en klinkt top en ziet er fantastisch uit![]()
daar tegenover zit Malakkaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Woktent toch?
Aan de maas, uitzicht op De Kuip? Romantische setting hoor...
Datum?
Zijn eentonige gelul is therapeutisch slaapverwekkendquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Is het heilzaam en leerzaam al die sessies van Dr Phil?![]()
Ik ga naar Antwerpen, om Grindhouse te kijken (Death Proof van Tarantino + Planet Terror van Rodriquez) en daarna Transformers... Dat word me wel een avondje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
4 Juli. Ik vind het best, wel een Pathe bios heLiefst Pathe de Kuip
Half 10 in Rotterdam wezen moet haalbaar zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 7 aan tafel, half 10 naar de film en daarna nog een drankje in de bios en dan naar huis kan ook natuurlijkLijkt me het meest haalbare op een werkdag.
Zaterdagmiddag wil je niet in de buurt van De Kuip zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we ook op zaterdagWeet niet hoe graag mensen de premiere willen zien. Mij maakt dat iig geen zak uit.
Om 7 uur 's avondsquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef Keltie het volgende:
Zaterdagmiddag wil je niet in de buurt van De Kuip zijn denk ik.
Dat is dan de 7de? Dan is het eerste training van Feijenoord.
Nee dan niet, ik zei toch ook "smiddags"quote:
IDD, same here... Zitten ze met een tas te kloten of iets anders plastics... Of lullen onder de film... Je zit voor geen meter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en ik ga echt never nooit niet betalen om naar een premiere te gaan. Ik heb een hekel aan bioscoop publiek en die zijn er dan te veel
Tulpstekkers?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm... hoe heten die rode, gele witte tulp plugins (audio video) die je in soms op een scart aansluit of op tv? Is daar een naam voor?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm... hoe heten die rode, gele witte tulp plugins (audio video) die je in soms op een scart aansluit of op tv? Is daar een naam voor?
AV plugsquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja die tv is net nieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:27 schreef FJD het volgende:
Je lijkt wel een vrouw. Als de SCART aansluiting kapot is dan koopt een beetje man direct een nieuwe TV![]()
Er bestaan zelfs hele scart switch blokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat ik dus zoek is een apparaat waarop je 2 maal de 3 tulpstekkers kan aansluiten. (geel, rood, wit) En dan dat apparaat vervolgens op de tv. Het probleem is dat me scartaansluiting van me TV kapot is dus nu moet ik de stekkertjes voor in me tv stoppen en steeds verwisselen als ik van apparaat verander. Is er geen apparaatje dat je het dmv van een knop kan 'switchen' Ipv steeds in te pluggen en uit te pluggen.
Heb al een site gevonden, volgens mij moet het met dit lukkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Er bestaan zelfs hele scart switch blokkenSerieus van alles en nog wat te krijgen op dit gebied, verloopstekkers/splitters etc..
Ik denk dat je hier wel wat kan vinden
link
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze bijvoorbeeld http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=526
9 euro, geen geld
Een home cinema set? Heb ik alles in en dan 1 kabel naar je tv...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat ik dus zoek is een apparaat waarop je 2 maal de 3 tulpstekkers kan aansluiten. (geel, rood, wit) En dan dat apparaat vervolgens op de tv. Het probleem is dat me scartaansluiting van me TV kapot is dus nu moet ik de stekkertjes voor in me tv stoppen en steeds verwisselen als ik van apparaat verander. Is er geen apparaatje dat je het dmv van een knop kan 'switchen' Ipv steeds in te pluggen en uit te pluggen.
Stofzuigenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef Keltie het volgende:
ZO.. Nog 13 minuten en dan naar huis .. Compensatieuren van gister.. Lekker.
Boodschapjes doen, huisje stofzuigen (is een week of anderhalf geleden ..) en dan nietsen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Keltie het volgende:
Alleen wonend hey
Tenzij je scart gaat omzetten naar HDMI of Component, dan kun je het beter gewoon scart laten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scart is zoooooooo 2006
HDMI
Of Component...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zijn er volgens mij ook wel goedkoper, 925,- is wel een erg duur grapje. Ik kom vanavond later op de avond nog wel een steentje werpen Keltie, eerst even een verjaardag van m'n nichtje.
-edit-
Nee het is geen stuiterbal
Ik zeur nergens over de graphicsquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef FJD het volgende:
De Wii owned. End of discussion.
Mensen die een Wii kopen en dan gaan zeuren over graphics
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
De Wii word keihard geowned!!
Die kant wil je niet op gaan, aangezien ze anders weer met verkoopcijfers gaan komenquote:
heb je al een blu ray speler gezien van rond de 550?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kant wil je niet op gaan, aangezien ze anders weer met verkoopcijfers gaan komen
Ik koop ze gewoon allemaal
Al wacht ik nog wel even met de ps3, aangezien die echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur is.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heb je al een blu ray speler gezien van rond de 550?
HDMi naar je receiver laten lopen en de wii via tulp op je receiver aansluiten doet de truc toch al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zeur nergens over de graphics![]()
Ik wil gewoon niet 10 verschillende kabels naar mijn beamer hebben lopen. Gewoon alles via HDMI en dan heb ik aan 1 kabel genoeg
Heb je wel gelijk in, maar voorlopig neem ik genoegen met mijn dvdsquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heb je al een blu ray speler gezien van rond de 550?
Dat kan inderdaad, ware het niet dat mijn receiver het niet kanquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
HDMi naar je receiver laten lopen en de wii via tulp op je receiver aansluiten doet de truc toch al?
Ik heb ook een hekel aan liefhebbersquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Juist!
En idd IJs, de sfeer bij (voor)premieres is echt super aangezien er dan veelal alleen liefhebbers komen!
Goed gevonden en heel innovatief, echter hoop ik dat de overheid heel snel ingrijptquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Alcohol in poedervorm voor minderjarigen
OMG!![]()
![]()
Wat doe je hier, moet je niet op de BoF server spelenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat doe je hier, moet je niet op de BoF server spelen
legale snuifjunkquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Alcohol in poedervorm voor minderjarigen
OMG!![]()
![]()
Idd niet waard.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, ware het niet dat mijn receiver het niet kan
Anders is dat inderdaad de beste optie
Ik heb deze overwogen, maar vond het het uiteindelijk niet waard.
http://www.denon.co.uk/site/frames_main.php?main=prod&ver=&MID=3&sub=1&action=detail&Pid=238
quanta costa?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd niet waard.
Doe het gelijk goed en koop deze!
Laatst bij een collega gezien, wat een geniaal apparaat!Hij heeft een USB en Internet aansluiting zodat je je muziek van HD / PC kan streamen!
als je dat was gelukt had je ban nog langer blijven staan, dus je mag wel blij zijn.quote:
¤1199 bij de goedkoopste online shop. Ik zou het dan gelijk goed doen en er ook een DVD speler & Plasma TV bij nemen zodat je een mooie setprijs kan vragen!quote:
misschien ken ik via me vorige werkgever nog wel aan leuke korting komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤1199 bij de goedkoopste online shop. Ik zou het dan gelijk goed doen en er ook een DVD speler & Plasma TV bij nemen zodat je een mooie setprijs kan vragen!Zo heeft m'n collega het ook gedaan.
Deze DVD Speler past er perfect bij!
quote:Door Squiby - donderdag 7 juni 2007 @ 17:43
Het wachten is op het eerste domme tienertje wat de poedervorm ook gaat snuiven ...
quote:
Ben je aan het uitzoeken hoe jeje moet registreren bij FODquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ben je aan het uitzoeken hoe jeje moet registreren bij FOD![]()
behalve als je spetterpoep krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentEn ik heb nu ook nog niet de centjes om meteen over te maken, maar ik had het al gezegd.. ik ben er bij! 200% zeker weten!
![]()
i love youquote:
quote:
DVD speler is altijd goedkoper dan de receiver (daar hebben we het nu eigenlijk over)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd goed!
Die DVD Speler is trouwens goedkoper dan de Versterker
Maar het is dan ook een high end DVD / CD / MP3 / SACD speler!
Let wel op dat je voor juli betaald, anders wordt het duurder, of je moet ff aangeven dat ik het voorschiet, zodat jij later gewoon 50 euro aan mij betaald als het je financieel beter uitkomtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentEn ik heb nu ook nog niet de centjes om meteen over te maken, maar ik had het al gezegd.. ik ben er bij! 200% zeker weten!
![]()
hoezoquote:
Knal ik je danquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef FJD het volgende:
Happy homo
Nog even een uurtje hardlopen met Evy en dan ben ik weer terug om te knallen
Ik heb gehoord dat de ME al klaar staat met waterkanonnen, gelukkig kan ik zwemmenquote:
totdat je hier ook een ban krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:10 schreef Silver_Shark het volgende:
en wat moet ik nou doen ipv in de BoF! server rondhangen
ga hier gewoon spammen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de ME al klaar staat met waterkanonnen, gelukkig kan ik zwemmen
Zit je weer op site waar je eigenlijk niet mag komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Silver_Shark het volgende:
ik weet nu waarom mannen zo graag stofzuigen en vooral de douche kunnen ze lekker gezogen geworden!
Of omdat je huis anders een kankerbende word?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Silver_Shark het volgende:
ik weet nu waarom mannen zo graag stofzuigen en vooral de douche kunnen ze lekker gezogen geworden!
Oh nu wordt je van de server gekicktquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of omdat je huis anders een kankerbende word?![]()
<bass on> BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEMquote:
euh, hooligan en stoeptegels en kakkerlak e.d. prima.. Maar ff serieus, dat woord moet je niet gebruiken man..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
Van de Fok server?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Oh nu wordt je van de server gekickt![]()
maar serieus om het nou zo te zeggen
Ik bedoelde andersom.... die Denon DVD Speler is duurder dan die Denon Versterker...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
DVD speler is altijd goedkoper dan de receiver (daar hebben we het nu eigenlijk over)
De reden dat ik het niet waard vond is dat ik maar 1 apparaat heb met HDMI, ik maar 5 boxen heb en kwijt kan en de kwaliteit van mijn NAD is erg goed, zeker in combinatie met mijn Chario speakers.
Overigens vind ik de prijs niet echt duur van die receiver, ik had meer verwacht.
Hij kent 'emquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
<bass on> BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM![]()
Let even op je taal aub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Qua ziekte ben ik er ook wel bekend mee zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
euh, hooligan en stoeptegels en kakkerlak e.d. prima.. Maar ff serieus, dat woord moet je niet gebruiken man..
Iig niet onder de BoFfers want dat ligt gevoelig.. het is zelfs zo dat als je dat woord op de server typed, je automatisch gebanned wordt.. daar hoeft geen admin online voor te zijn...
Klein beetje respectaight?
Wat nou respect? Jij respecteert mij niet weet je. Niet fokken met mij he!quote:
Ik aan hypocritie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Ik moet in dit soort discussies trouwens altijd aan de Herman Finkers sketch denken van Manke Nelis.
tuurlijk!!quote:
Heb je gelijk in, dat loopt meestal uit in een eindeloze discussie.. Maar ik vraag je gewoon, en dat doe ik namens alle Boffers, om er een beetje op te letten. Ik heb je er eerlijk gezegd nooit op betrapt dus je zal niet zo'n figuur zijn die te pas en on te pas "k" loopt uit te kramen. Maar zoals gezegd, bij BoF ligt het gewoon gevoelig.. en het is gewoon een soort van code of honor snap je.. Zeg dan gewoon tyfus of pleuris etc, ook geen fijne ziektes.. maar dat ligt niet gevoelig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Keltie het volgende:
Qua ziekte ben ik er ook wel bekend mee zullen we maar zeggen.
Verder zeg ik niets, want dat word toch een eindeloze discussie
Wollah ik weet waar jij huis woont! Als jij heb praatje tegen mij ik jou helemaal dood vermoorden man! Echte goeie!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef FJD het volgende:
Wat nou respect? Jij respecteert mij niet weet je. Niet fokken met mij he!
Owke ik beken, m'n allochtonen act is nog niet geperfectioneerd
Evy is idd de virtuele hardlooppartner. Ze is Belgischen ze is dan ook altijd fier op me
wacht maar na schooltijd dan zie je wel lah! Siktelan ! bij de grote Hek !quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wollah ik weet waar jij huis woont! Als jij heb praatje tegen mij ik jou helemaal dood vermoorden man! Echte goeie!
je bedoeld vinden chappiequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Repsect is weinig te zoeken in deze samenleving!
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)quote:
wollah isch goed ashabi! Ik breng Youssef en Kamal.. Jij krijgt echte klappen man, harder dan de kermis!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wacht maar na schooltijd dan zie je wel lah! Siktelan ! bij de grote Hek !
Jahquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
tuurlijk!!Bausje houdt wel van een beetje beuken hoor
edit; heb jij hem in mp3?
![]()
Mwah, eerlijk gezegd heb ik me altijd ingehoudenquote:[..]
Heb je gelijk in, dat loopt meestal uit in een eindeloze discussie.. Maar ik vraag je gewoon, en dat doe ik namens alle Boffers, om er een beetje op te letten. Ik heb je er eerlijk gezegd nooit op betrapt dus je zal niet zo'n figuur zijn die te pas en on te pas "k" loopt uit te kramen.
quote:Maar zoals gezegd, bij BoF ligt het gewoon gevoelig.. en het is gewoon een soort van code of honor snap je.. Zeg dan gewoon tyfus of pleuris etc, ook geen fijne ziektes.. maar dat ligt niet gevoelig.
Voor de rest is het" hand in hand" hoor![]()
![]()
Haha jij moet echt cabaretier wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Repsect is weinig te zoeken in deze samenleving!
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft. en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehadquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)
Het woord opzich is gewoon een krachtterm. Zodra je het gebruikt staan er altijd wel mensen op die zeggen dat ze er mee te maken hebben/ hebben gehad en dat het dus kwetsend is.
Dan vind ik het een beetje jammer als die personen, bijvoorbeeld, wel "godverdomme" gebruiken terwijl je daar ook, bepaalde groeperingen, mee kwetst/ op de kast krijgt.
Ik bedoel alleen maar dat je met iedere vloek/ krachtterm krijg je iemand op de kast/ kwets je iemand, waarom dan de 1 wel en de ander niet? Dat vind ik hypocriet.
![]()
Daar wil ik op inhakenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Keltie het volgende:
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)
Het woord opzich is gewoon een krachtterm. Zodra je het gebruikt staan er altijd wel mensen op die zeggen dat ze er mee te maken hebben/ hebben gehad en dat het dus kwetsend is.
Dan vind ik het een beetje jammer als die personen, bijvoorbeeld, wel "godverdomme" gebruiken terwijl je daar ook, bepaalde groeperingen, mee kwetst/ op de kast krijgt.
Ik bedoel alleen maar dat je met iedere vloek/ krachtterm krijg je iemand op de kast/ kwets je iemand, waarom dan de 1 wel en de ander niet? Dat vind ik hypocriet.
![]()
Pleuris, tyfus, griep?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft.
Maakt niet uit. Toch word ik nogal boos aangekeken als ik voor 23.45 in m'n stamkroeg godverdomme schreeuw.quote:en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehad
daarbij is een godverdomme over het algemeen minder kwetsen, je roept immers iets over jezelf af.
Dus?quote:trouwens zijn nederlanders de enige die met ziektes smijten.
Kan je die mp3 niet ergens ff online gooien of mailen naar Gansan1980@hotmail.comquote:
Yes !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha jij moet echt cabaretier worden
nietsquote:
Wat voor avatar zoek je? Of mag ik er 1 voor je uitkiezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eeuh.. Ik had een calimero avatar, maar die pikte Fok niet.. Geen zin om te pielen met verkleinen enzo.
True, hij zit bij mij dan ook gewoon in het repetoir.. ipv altijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Waar het om gaat zijn de figuren die het maar te pas en on te pas roepen.. dat is niet alleen niet netjes en aso, maar staat ook behoorlijk dom.. Je kent ze wel van die figuren die het al roepen als ze iets laten vallen e.d.
Op de 1 of andere manier is het een veel meer beladen woord dan godverdomme/kut/shit/klote in dat soort situaties.
Wel jah, doe maar watquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor avatar zoek je? Of mag ik er 1 voor je uitkiezen?
Mjah, turken en amerikanen lopen altijd over de ander z'n moeder te zeiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
niets. eigenlijk zegt het wat over ons volk. of dat we creatief zijn, of gewoon zielig
maar nogmaals, je moet doen wat je niet laten kan hoor
Dies te grootquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:46 schreef staticdata het volgende:
ik vind dit wel wat voor em, 3x raden met welk woord ik het gevonden heb
[afbeelding]
ff verkleinen en klaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dies te groot
Daarnaast was Jorien nog niet zo slecht (hij moest wel weg, daar niet van).
Als het goed is, zit'ie in je mailboxquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kan je die mp3 niet ergens ff online gooien of mailen naar Gansan1980@hotmail.com
Ik heb zin in dat nummer en ik heb hem niet![]()
![]()
Das nou net het hele punt; dat weet je nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef staticdata het volgende:
precies baus, ik krijg gelijk zo'n vooroordeel van zo'n chappie die het altijd gebruikt. maar aan de andere kant moet je je ook niet anders voor doen dan je bent. dus gebruik je het wel altijd weet je ook gelijk wat voor vlees je in de kuip (lol) hebt
quote:
Geen flauw idee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
* aan het luisteren is..
Ik vind alleen het stukje "politie? heb een hekel aan politie" er niet in terug, maar dat rip ik dan nog wel een keer van MoHradio ofzo![]()
quote:Thnxs man, mail onderwerp ziet er geil uit tussen de saaie mailtjes![]()
LOL!! er is een versie met een stukje er voor en volgens mij ook erin, en dan hoor je dus wat (ja wat? dat weet ik nietquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LOL!! er is een versie met een stukje er voor en volgens mij ook erin, en dan hoor je dus wat (ja wat? dat weet ik niet) en dan hoor je zo'n kerel met een rare stem; "POLITIE??? HEB EEN HEKEL AAN POLITIE!" en dan komt de boem boem boem
![]()
Kut nu wil/moet ik die versie laten horen![]()
Ze draaien hem wel eens op MoHradio
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=okdu_emwoJo
doet me hier aan denken
Is dat nou IJs z'n penis daar onder die kever?quote:
Moet je t eens in Urk roepen. Met rieken komen ze achter je aan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef staticdata het volgende:
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft. en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehad
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Is dat nou IJs z'n penis daar onder die kever?
ligt aan de tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal proberen kaarten voor 4 Juli te regelen. Wie gaan er mee?
Frank
Ferdi
...
...
Je was te laat, ik had toen al "geownd"quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:14 schreef FJD het volgende:
Schiet eens op Hooli, ik ben al keihard m'n laadscherm aan t ownen
"Can you hear the F-Side sing?"quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Deze is dan speciaal voor Keltie
http://www.youtube.com/watch?v=E49qJPHnsj4
![]()
Nog niet geownd met jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Weer naar Amsterdam vandaag vlegel?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:32 schreef Stefan740 het volgende:
Jij bent u, jij bent 40+
Zijn we weer chiel aan het pesten/opfokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:32 schreef Stefan740 het volgende:
dan moet ik natuurlijk wel u zeggen bij jij bent 40+
Ik zit in die groene Volkswagen Transporter in de straatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef FJD het volgende:
Baus de patches zijn binnen![]()
Nu niet stiekem m'n vriendin gaan spammen nu je weet waar ze woont he boefje
Dan val je niet echt op bij de Pauluskerk, goede coverquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit in die groene Volkswagen Transporter in de straatMet varens en al
![]()
Oh dan hoef ik ook geen kaartje van 4 GB te kopen. Is een kaartje van maar ja het verschil tussen een 2 en 4 GB kaartje is niet echt heel groot?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
De foto's van de GAM meet lopen van 2.1mb tot 5.2mb maar gemiddeld moet je denken aan foto's van 3mb tot 4.4mb. Ik heb er zelf een 1gb CF in zitten en dat is meer dan genoeg. Tenzij je RAW gaat schieten natuurlijk, dan praat je over 20mb per foto.
Ja, ik wil inderdaad gewoon het snelste geheugen wat er is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Ik heb ook iets met extreme ja. Een 1gb, snelheid is wel belangrijk hoor. Zeker bij lange sluitertijden dan blijft dat ding maar data wegschrijven.
Duur van de accu zou ik niet precies weten eerlijk gezegdTot nu toe waren het vooral korte trips, dus een dag ergens naar toe, foto's maken en dan weer een tijdje niets. Als je dan na een tijdje weer weggaat dan laad je de accu weer op
![]()
¤ 900,- zonder lensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, ik wil inderdaad gewoon het snelste geheugen wat er is.
Ik denk dat ik dan zo'n Grip erbij haal, aangezien ik straks op een boot zit met beperkt stroom en je kunt er vanuit gaan dat meer mensen de camera op moeten laten of de mp3 enz...
Zit nu op 900 euro, da's nog best een hoop voor een camera, zonder lenzen...
Maar wel met
UV Filter,
Battery Grip
2GB CF rete snelle kaart.
Oh ik krijg wel weer 80 euro terug van Canon, mocht ik het doen...
Tja zonder grip en met extra battery scheelt bijna 100 euro...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
The Canon EOS 400D has a 9 point focusing system, RGB histogram display, a battery life of up to 500 shots and plenty of other in built features
500 shots is precies je 2gb kaart. Lastige keuze dus. Je kunt toch ook een losse accu erbij kopen? Die zal wel goedkoper zijn.
Als Frankie m ook koopt hebben we de BoF 400D club
Ik heb inderdaad de ansman in mijn winkelwagentje liggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
http://www.digicamshop.nl(...)cash-back-actie.html
Koop dan meteen de Ansman. Met 3600mAh kom je een eind hoorDe std. accu doet 720mAh en in de originele battery grip gaan twee accus dus 1420mAh. Nog steeds minder dan de helft van de Ansman.
Zeg die is wel een beetje traag he, ik heb natuurlijk de Extreme IV in de winkelkar liggenquote:
Ik heb al 2 lenzenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 900,- zonder lens
http://www.digicamshop.nl(...)cash-back-actie.html
Ik heb een 80-300mm lens en nog een 15-80 lens volgens mij, zou ik even na moeten kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
18-55 is leuk maar daar moet nog wel een echte lens bij tot 200 of misschien wel 300
Dure hobby maar wel leuk. Ik denk dat je met de extra accu een heel eind gaat komen hoor. Ik heb trouwens die van t plaatje van Frank alleen dan de 1gb versie.
Liever dezequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt Ferdi maar om mee te beginnen is die kitlens best goed
@Jorrit: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=IMCO66&
Ja he jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:mogguh
stefan ik zal je wel nooit meer inhalenjij heb teveel vrije tijd om te spelen
Tweakers, het gaat over digicams, da's niet tweakenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja he jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Man lijkt wel op tweakers.net hier zo.![]()
Eerst lezen, dan lullenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja he jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Man lijkt wel op tweakers.net hier zo.![]()
Op tweakers.net lullen ze ook alleen maar over fotocamera'squote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerst lezen, dan lullen
Gaat helemaal niet over PC's hier...
Blij dat ik je kon helpenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bedankt voor de tip Viro.
Heb even op tweakers gekeken en zag dat de megamax (in Apeldoorn) de 400D in de aanbieding heeft voor 619,-
Als ik dan nog 80 euro terug krijg, is het goed te doen.
De rest koop ik wel los, scheelt weer een paar centen
Jaaaaaaaaaaaa je geeft het op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:mogguh
stefan ik zal je wel nooit meer inhalenjij heb teveel vrije tijd om te spelen
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Dubbel zo snelZou er bijna ook eentje gaan halen maar goed
Heb alweer veels te veel voor de Wii gekocht en er moeten nog lege DVDs e.d. komen en er moet nog een keer een nieuwe PC komen
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controllerquote:
Anti frankquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controller)
1 Wii Points (Mario 64 denk ik)
1 Wii Mote (Tennis is leuk maar de grond is iets te dichtbij.
1 Anti-Frank Device voor de Wii (Sue me)
Ik merk wel dat ik me bij Nintendo meer schuldig voel dan bij een PS2 of op de PC maar goedquote:
Had. Verleden tijdquote:1 Wii mote? je had er toch al 2
Welke kardinaal ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Is de Kardinaal al in de buurt?
armbandje he :p of sloeg je tegen een muur aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
Had. Verleden tijdZoals gezegd ging ik tennissen en ik haal keihard uit maar laat op t laatst m'n mote los. Toen mocht ik weer bewegen: de knopjes lagen letterlijk door de hele kamer.
Armbandje was al kapot want dat was nog t oude bandje met t dunne koordjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
armbandje he :p of sloeg je tegen een muur aan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controller)
1 Wii Points (Mario 64 denk ik)
1 Wii Mote (Tennis is leuk maar de grond is iets te dichtbij.
1 Anti-Frank Device voor de Wii (Sue me)
Hij is ook niet online met msn, anders had ik hem wel een schopje gegevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:56 schreef staticdata het volgende:
Lol edit om 14:56. toch mooi dat al vanaf 13:36 dit topic open staat om post 300 aan cardinal over te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |