quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen degadeert wordt zal ik je unbannen, deal?
Als jij je Nederlands examen haalt dan unban ik jequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
Als Feyenoord kampioen degadeert wordt zal ik je unbannen, deal?
dan wacht ik die 2dagen wel afquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij je Nederlands examen haalt dan unban ik je
Super vet!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9217&titel=Optimus_Prime_vs_Bonecrusher
optimus prime vs bonecrusher
zat al een stukje van in de trailer, maar dis toch echt te vet voor woorden
![]()
![]()
Je doet het express he, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dan wacht ik die 2dagen wel af![]()
want ik krijg pas de uitslag om op 14juni![]()
Afhankelijk van de deelnemers en vervoer zijn de Kuip en Schouwburgplein de beste opties denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
4 Juli. Ik vind het best, wel een Pathe bios heLiefst Pathe de Kuip
Arme foxiequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt zal ik je unbannen, deal?
Top!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb Phil binnen, even een klein stukje gekeken en klinkt top en ziet er fantastisch uit![]()
Je bent zelf een pauper!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar Pathe Schouwburgplein is echt een pauperbiosIk kan eventueel wel mensen ophalen.
Volgend jaar rond deze tijd dus..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt zal ik je unbannen, deal?
Pathé De Kuip FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Afhankelijk van de deelnemers en vervoer zijn de Kuip en Schouwburgplein de beste opties denk ikAls er veel met het OV komen dan is Schouwburgplein wel leuker, plus dat de Irish Pub om de hoek zit
quote:
Dat en ik weet die tenminste te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pathe de Kuip is prima, mooie bioscoop naast een fantastische club!![]()
![]()
Man, als ik hard genoeg van de trap af rol dan lig ik al in de bioscoopquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je doet net of je nog nooit in Pathe Schouwburgplein bent geweest? Anders zou je mijn mening zeker delen
Woktent toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
Pathe de Kuip en daarna naar de Irish Pub
Voor de liefhebbers kan er van te voren ook gegeten worden. Zit daar een Indisch restaurant met lopend buffet
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat en ik weet die tenminste te vinden
Iets zegt me dat je geen spoor van broodkruimels hebt aangelegdquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je geen spoor van broodkruimels hebt aangelegd
Is het heilzaam en leerzaam al die sessies van Dr Phil?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb Phil binnen, even een klein stukje gekeken en klinkt top en ziet er fantastisch uit![]()
daar tegenover zit Malakkaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Woktent toch?
Aan de maas, uitzicht op De Kuip? Romantische setting hoor...
Datum?
Zijn eentonige gelul is therapeutisch slaapverwekkendquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Is het heilzaam en leerzaam al die sessies van Dr Phil?![]()
Ik ga naar Antwerpen, om Grindhouse te kijken (Death Proof van Tarantino + Planet Terror van Rodriquez) en daarna Transformers... Dat word me wel een avondje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
4 Juli. Ik vind het best, wel een Pathe bios heLiefst Pathe de Kuip
Half 10 in Rotterdam wezen moet haalbaar zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 7 aan tafel, half 10 naar de film en daarna nog een drankje in de bios en dan naar huis kan ook natuurlijkLijkt me het meest haalbare op een werkdag.
Zaterdagmiddag wil je niet in de buurt van De Kuip zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we ook op zaterdagWeet niet hoe graag mensen de premiere willen zien. Mij maakt dat iig geen zak uit.
Om 7 uur 's avondsquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef Keltie het volgende:
Zaterdagmiddag wil je niet in de buurt van De Kuip zijn denk ik.
Dat is dan de 7de? Dan is het eerste training van Feijenoord.
Nee dan niet, ik zei toch ook "smiddags"quote:
IDD, same here... Zitten ze met een tas te kloten of iets anders plastics... Of lullen onder de film... Je zit voor geen meter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en ik ga echt never nooit niet betalen om naar een premiere te gaan. Ik heb een hekel aan bioscoop publiek en die zijn er dan te veel
Tulpstekkers?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm... hoe heten die rode, gele witte tulp plugins (audio video) die je in soms op een scart aansluit of op tv? Is daar een naam voor?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Uhmm... hoe heten die rode, gele witte tulp plugins (audio video) die je in soms op een scart aansluit of op tv? Is daar een naam voor?
AV plugsquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |