quote:Door Squiby - donderdag 7 juni 2007 @ 17:43
Het wachten is op het eerste domme tienertje wat de poedervorm ook gaat snuiven ...
quote:
Ben je aan het uitzoeken hoe jeje moet registreren bij FODquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ben je aan het uitzoeken hoe jeje moet registreren bij FOD![]()
behalve als je spetterpoep krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentEn ik heb nu ook nog niet de centjes om meteen over te maken, maar ik had het al gezegd.. ik ben er bij! 200% zeker weten!
![]()
i love youquote:
quote:
DVD speler is altijd goedkoper dan de receiver (daar hebben we het nu eigenlijk over)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd goed!
Die DVD Speler is trouwens goedkoper dan de Versterker
Maar het is dan ook een high end DVD / CD / MP3 / SACD speler!
Let wel op dat je voor juli betaald, anders wordt het duurder, of je moet ff aangeven dat ik het voorschiet, zodat jij later gewoon 50 euro aan mij betaald als het je financieel beter uitkomtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dat moet ik nog ff doen jah! Weet alleen niet of ik dat vanavond nog ga doen want ik ben echt super lui op dit momentEn ik heb nu ook nog niet de centjes om meteen over te maken, maar ik had het al gezegd.. ik ben er bij! 200% zeker weten!
![]()
hoezoquote:
Knal ik je danquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef FJD het volgende:
Happy homo
Nog even een uurtje hardlopen met Evy en dan ben ik weer terug om te knallen
Ik heb gehoord dat de ME al klaar staat met waterkanonnen, gelukkig kan ik zwemmenquote:
totdat je hier ook een ban krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:10 schreef Silver_Shark het volgende:
en wat moet ik nou doen ipv in de BoF! server rondhangen
ga hier gewoon spammen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de ME al klaar staat met waterkanonnen, gelukkig kan ik zwemmen
Zit je weer op site waar je eigenlijk niet mag komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Silver_Shark het volgende:
ik weet nu waarom mannen zo graag stofzuigen en vooral de douche kunnen ze lekker gezogen geworden!
Of omdat je huis anders een kankerbende word?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Silver_Shark het volgende:
ik weet nu waarom mannen zo graag stofzuigen en vooral de douche kunnen ze lekker gezogen geworden!
Oh nu wordt je van de server gekicktquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of omdat je huis anders een kankerbende word?![]()
<bass on> BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEMquote:
euh, hooligan en stoeptegels en kakkerlak e.d. prima.. Maar ff serieus, dat woord moet je niet gebruiken man..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
Van de Fok server?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Oh nu wordt je van de server gekickt![]()
maar serieus om het nou zo te zeggen
Ik bedoelde andersom.... die Denon DVD Speler is duurder dan die Denon Versterker...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
DVD speler is altijd goedkoper dan de receiver (daar hebben we het nu eigenlijk over)
De reden dat ik het niet waard vond is dat ik maar 1 apparaat heb met HDMI, ik maar 5 boxen heb en kwijt kan en de kwaliteit van mijn NAD is erg goed, zeker in combinatie met mijn Chario speakers.
Overigens vind ik de prijs niet echt duur van die receiver, ik had meer verwacht.
Hij kent 'emquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
<bass on> BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM![]()
Let even op je taal aub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Qua ziekte ben ik er ook wel bekend mee zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
euh, hooligan en stoeptegels en kakkerlak e.d. prima.. Maar ff serieus, dat woord moet je niet gebruiken man..
Iig niet onder de BoFfers want dat ligt gevoelig.. het is zelfs zo dat als je dat woord op de server typed, je automatisch gebanned wordt.. daar hoeft geen admin online voor te zijn...
Klein beetje respectaight?
Wat nou respect? Jij respecteert mij niet weet je. Niet fokken met mij he!quote:
Ik aan hypocritie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Ik moet in dit soort discussies trouwens altijd aan de Herman Finkers sketch denken van Manke Nelis.
tuurlijk!!quote:
Heb je gelijk in, dat loopt meestal uit in een eindeloze discussie.. Maar ik vraag je gewoon, en dat doe ik namens alle Boffers, om er een beetje op te letten. Ik heb je er eerlijk gezegd nooit op betrapt dus je zal niet zo'n figuur zijn die te pas en on te pas "k" loopt uit te kramen. Maar zoals gezegd, bij BoF ligt het gewoon gevoelig.. en het is gewoon een soort van code of honor snap je.. Zeg dan gewoon tyfus of pleuris etc, ook geen fijne ziektes.. maar dat ligt niet gevoelig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Keltie het volgende:
Qua ziekte ben ik er ook wel bekend mee zullen we maar zeggen.
Verder zeg ik niets, want dat word toch een eindeloze discussie
Wollah ik weet waar jij huis woont! Als jij heb praatje tegen mij ik jou helemaal dood vermoorden man! Echte goeie!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef FJD het volgende:
Wat nou respect? Jij respecteert mij niet weet je. Niet fokken met mij he!
Owke ik beken, m'n allochtonen act is nog niet geperfectioneerd
Evy is idd de virtuele hardlooppartner. Ze is Belgischen ze is dan ook altijd fier op me
wacht maar na schooltijd dan zie je wel lah! Siktelan ! bij de grote Hek !quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wollah ik weet waar jij huis woont! Als jij heb praatje tegen mij ik jou helemaal dood vermoorden man! Echte goeie!
je bedoeld vinden chappiequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Repsect is weinig te zoeken in deze samenleving!
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)quote:
wollah isch goed ashabi! Ik breng Youssef en Kamal.. Jij krijgt echte klappen man, harder dan de kermis!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wacht maar na schooltijd dan zie je wel lah! Siktelan ! bij de grote Hek !
Jahquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
tuurlijk!!Bausje houdt wel van een beetje beuken hoor
edit; heb jij hem in mp3?
![]()
Mwah, eerlijk gezegd heb ik me altijd ingehoudenquote:[..]
Heb je gelijk in, dat loopt meestal uit in een eindeloze discussie.. Maar ik vraag je gewoon, en dat doe ik namens alle Boffers, om er een beetje op te letten. Ik heb je er eerlijk gezegd nooit op betrapt dus je zal niet zo'n figuur zijn die te pas en on te pas "k" loopt uit te kramen.
quote:Maar zoals gezegd, bij BoF ligt het gewoon gevoelig.. en het is gewoon een soort van code of honor snap je.. Zeg dan gewoon tyfus of pleuris etc, ook geen fijne ziektes.. maar dat ligt niet gevoelig.
Voor de rest is het" hand in hand" hoor![]()
![]()
Haha jij moet echt cabaretier wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Repsect is weinig te zoeken in deze samenleving!
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft. en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehadquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)
Het woord opzich is gewoon een krachtterm. Zodra je het gebruikt staan er altijd wel mensen op die zeggen dat ze er mee te maken hebben/ hebben gehad en dat het dus kwetsend is.
Dan vind ik het een beetje jammer als die personen, bijvoorbeeld, wel "godverdomme" gebruiken terwijl je daar ook, bepaalde groeperingen, mee kwetst/ op de kast krijgt.
Ik bedoel alleen maar dat je met iedere vloek/ krachtterm krijg je iemand op de kast/ kwets je iemand, waarom dan de 1 wel en de ander niet? Dat vind ik hypocriet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |