abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:30:29 #251
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50194924
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef DivineJester het volgende:

[..]

En om hem nu al af te schrijven...
ik schrijf niemand af ik vroeg het gewoon aan ruud die heeft hem gezien wij niet
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:31:21 #252
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50194949
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef AY het volgende:
Ik hoop op een terugkeer van Tomasson,Emerton en B. Kalou.
en dan jaartje erna nog Gio erbij
pi_50195066
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

En ik op een vleesetende bacterie in de kop van Bosz, maargoed.. "ik hoop"
Ik geloof dat die bacterie dan toch veel honger moet gaan lijden. Want zoveel zit er niet in dat koppie.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:38:57 #254
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195212
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
We krijgen 2,3 miljoen van de transfer van lazovic!!
6/100*30 = 1.8 miljoen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:40:28 #255
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50195268
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

6/100*30 = 1.8 miljoen
6?? zeven toch zeker!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_50195352
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ik schrijf niemand af ik vroeg het gewoon aan ruud die heeft hem gezien wij niet
ik kan toch ook niet oordelen op basis van een kwartier
vond het gewoon vreemd dat ie op de bank zat
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:44:43 #257
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50195406
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik kan toch ook niet oordelen op basis van een kwartier
vond het gewoon vreemd dat ie op de bank zat
daar zittie ook niet zomaar lijkt me. Maargoed idd kwartiertje is wat mager
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:56:00 #258
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195817
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:40 schreef SupaMario het volgende:

[..]

6?? zeven toch zeker!
Naah, echt niet
quote:
Naar verluidt betalen de Eindhovenaren een bedrag van zes miljoen euro voor de 24-jarige international. Eenderde van de transfersom gaat naar Feyenoord, zijn vorige werkgever, en nog eenderde gaat naar externe financiërs, die de transfer van Lazovic naar het Gelredome mogelijk maakten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:00:34 #259
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50195958
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik geloof dat die bacterie dan toch veel honger moet gaan lijden. Want zoveel zit er niet in dat koppie.
Dan begint'ie aan de buitenkant
pi_50196396
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:27 schreef DivineJester het volgende:

[..]

En Feyenoord heeft al een miljoen ontvangen toch?

Toch niet gek vooreen speler wiens rol bij de club toch uitgespeeld leek.
Ik moet nog zien of hij bij PSV kan gaan presteren, of dattie zijn kop weer in de wind gooit en met gedonder op de bank/tribune kan gaan plaats nemen.
Nee, das niet gek hè, hebben we maar 4 miljoen op hem verloren, we sterven toch van de poen.
pi_50196755
Als Makaay voor Vitesse kiest, wordt dat waarschijnlijk een gevalletje van Hooydonk / NAC... Als verloren zoon teruggehaald, kan niet wennen aan het 'amateurisme' bij Vitesse en stapt alsnog in december over naar Feyenoord of psv.
BFF met GGMM
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:30:21 #262
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50196914
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Naah, echt niet
[..]
quote:
Lazovic: "Dit is een droom voor mij"
Danko Lazovic speelt tot medio 2010 bij PSV. De kampioen betaalt ongeveer zeven miljoen euro aan Vitesse. "PSV is de beste club van Nederland," zegt de Serviër.

De voormalig spits van Partizan Belgrado, Feyenoord en Bayer Leverkusen moet zelf nog tot een akkoord komen met PSV, maar afgaande op de woorden van de aanvaller lijkt dat slechts een kwestie van tijd.

Lazovic: "Dit is een droom voor mij. Ik wil in de Champions League spelen en elk seizoen een prijs pakken. Dat kan bij PSV. Ik vind het mooi dat Vitesse rond is gekomen met PSV, maar ik moet eerst het contract tekenen. Pas daarna is het feest voor mij."

"Ik heb nooit getwijfeld"

De 24-jarige Serviër was al een tijd overtuigd dat hij naar PSV zou verhuizen. "Mijn gevoel heeft me altijd gezegd dat ik naar PSV ga. Ik heb nooit getwijfeld. Ik heb respect voor AZ, maar PSV was al zes maanden met mij bezig. PSV is de beste club van Nederland. Ik maak echt een goede keuze," zegt Lazovic in de Gelderlander.

De Servisch international was het afgelopen jaar goed op schot voor Vitesse. Zijn negentien doelpunten in 32 wedstrijden in de Eredivisie is een persoonlijk record.

"Niemand had verwacht dat het dit seizoen zo goed zou gaan. En eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht dat ik al na een jaar naar het hoogste niveau zou gaan. Ik ben heel blij dat ik vorig jaar voor Vitesse heb gekozen. Daar heb ik met goede spelers gespeeld, daar heb ik met een goede trainer en technische staf gewerkt. Ik wil de trainer, de supporters en alle mensen bij Vitesse bedanken. Zonder hen had ik nooit deze stap kunnen maken," aldus Lazovic.

Goed geboerd

De Arnhemse club heeft financieel gezien goed geboerd met Lazovic. Vitesse betaalde vorig jaar ongeveer een miljoen euro voor de voetballer, die nu zeven keer zoveel oplevert. Veel houdt Vitesse niet over van de zeven miljoen. Een derde deel gaat naar Feyenoord en een derde deel naar de Vrienden van Vitesse, het spelersfonds van Vitesse, opgezet door sponsors.
hier zeggen ze 7 milj
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_50197045
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Als Makaay voor Vitesse kiest, wordt dat waarschijnlijk een gevalletje van Hooydonk / NAC... Als verloren zoon teruggehaald, kan niet wennen aan het 'amateurisme' bij Vitesse en stapt alsnog in december over naar Feyenoord of psv.
ik denk niet dat Makaay zo moeilijk is als Pi-Air
kan me overigens niet voorstellen dat hij naar Vitesse gaat
pi_50197125
Ze moeten met Feyenoord-Chelsea die Abramovich om wat centjes vragen!
pi_50197192
Koevermans wil weg bij AZ. Halen, meteen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:44:02 #266
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50197301
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, das niet gek hè, hebben we maar 4 miljoen op hem verloren, we sterven toch van de poen.
Kom op zeg, Lazovic heeft bij Feyenoord geen echte kans gekregen, maar had het ook in zijn kop allemaal niet goed zitten. Speelt nu één seizoen lekker bij Vitesse waar hij de vedette van het elftal kan uithangen, maar ik moet hem nog zien volgend seizoen bij PSV hoor. Ik denk dat het nog best redelijk is wat Feyenoord hieruit gehaald heeft uiteindelijk, afgezien van het feit dat er wellicht meer uit te halen was als men er direct en dadelijk kort op gezeten had en hem beter had begeleid. Maar dat hij geen toekomst meer had bij Feyenoord, en dat je hem voor het afgelopen seizoen nooit een keertje voor 3 miljoen had kunnen verkopen lijkt me duidelijk...
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:28:38 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50198822
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Kom op zeg, Lazovic heeft bij Feyenoord geen echte kans gekregen, maar had het ook in zijn kop allemaal niet goed zitten. Speelt nu één seizoen lekker bij Vitesse waar hij de vedette van het elftal kan uithangen, maar ik moet hem nog zien volgend seizoen bij PSV hoor. Ik denk dat het nog best redelijk is wat Feyenoord hieruit gehaald heeft uiteindelijk, afgezien van het feit dat er wellicht meer uit te halen was als men er direct en dadelijk kort op gezeten had en hem beter had begeleid. Maar dat hij geen toekomst meer had bij Feyenoord, en dat je hem voor het afgelopen seizoen nooit een keertje voor 3 miljoen had kunnen verkopen lijkt me duidelijk...
Het probleem is dat hij voor 7 miljoen is binnen gehaald, geflopt is en Feijenoord dus miljoenen, waar we er zat van hebben, verlies lijden. Dan vind ik het niet redelijk dat Feijenoord dit er nog uit heeft weten te halen. God, zo kan je aan alles wel een positieve draai gaan geven...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50199038
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij voor 7 miljoen is binnen gehaald, geflopt is en Feijenoord dus miljoenen, waar we er zat van hebben, verlies lijden. Dan vind ik het niet redelijk dat Feijenoord dit er nog uit heeft weten te halen. God, zo kan je aan alles wel een positieve draai gaan geven...
Voor 7 miljoen binnengehaald, belachelijk hoog salaris gekregen, dat ook nog dit seizoen gedeeltelijk door Feyenoord was betaald. Bij het Leger des Heils zijn ze nog zakelijker ingesteld dan in het Maasgebouw...
BFF met GGMM
pi_50200090
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Je kan zo bij Feyenoord gaan werken, die hebben naar eigen zeggen nog winst op hem bewhaald omdat hij al was afgeschreven
pi_50200163
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Je kan zo bij Feyenoord gaan werken, die hebben naar eigen zeggen nog winst op hem bewhaald omdat hij al was afgeschreven
"1 miljoen pure winst"
We're the boys from Rotterdam
pi_50202918
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:28 schreef Snatsie het volgende:
Woerts ?.....Jansen ?.....Vogelzang ?........Bosz ?.........Kerkum ?.....Jacobs...?

Wie is er nou eigenlijk de baas, en wie hakt er knopen door?
Het Legioen... Zie de GKL wij kunnen dat wel, knopen doorhakken hahaha

Trouwens over de GKL.. gesproken

weet nog zo goed dat ik in Nancy op de tribune stond, en er voormij een iets wat labiele vrouw voor mij stond die werkelijk alle ziektes in de mond nam als het over de GKL ging, want al zou HIJ weg gaan, dan kwam het geld vanzelf...

wil haar nu weleens spreken

wat een ziek wijf was dat, zat ff in geur en kleur te vertellen hoe schandalig het wel niet was dat haar zoon opgepakt was met uitgaan omdat die een mes plus traangas bij zich had, in het kadervan "kutmarokanen" (netjes uitgedrukt)

werkelijk waar, het zou je ma maar zijn,

Janken dat de ME weer ingreep, en daarna wel ROTTERDAM HOOLIGANS mee blerren

wat heb je toch domme mensne op deze wereld, en het ergste is nog, ze hebben nog stemrecht ook
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:18:55 #272
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50203124
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bij het Leger des Heils zijn ze nog zakelijker ingesteld dan in het Maasgebouw...
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50203327
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef soco_cola het volgende:

[..]

wat heb je toch domme mensne op deze wereld, en het ergste is nog, ze hebben nog stemrecht ook
Mompelt iets met Wilders en veel zetels...
pi_50206526
quote:
MARK OTTEN VOOR VIER JAAR NAAR NEC

Mark Otten vertrekt bij Feyenoord. De verdediger tekent een vierjarig contract bij NEC, de club waaraan hij afgelopen seizoen al was verhuurd. De 21-jarige jeugdinternational kwam drie jaar geleden transfervrij over van NEC, maar slaagde er niet in door te breken in de hoofdmacht van Feyenoord. Na twee seizoenen bij Excelsior, met het kampioenschap van de eerste divisie in 2006 als hoogtepunt, werd hij afgelopen seizoen uitgeleend aan NEC. In Nijmegen debuteerde hij onder Mario Been verdienstelijk in de Eredivisie. Eind april scheurde Otten zijn voorste kruisband, uitgerekend tijdens de wedstrijd Feyenoord-NEC.
Wat zouden we daar op verdient hebben? 4/5 ton?
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:48:04 #275
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50206626
Nee, 0,0. Aflopend contract.
Pure winst dus.
pi_50206665
quote:
"Ga in Emmen in discussie met Feyenoordleiding"

Feyenoord slaat volgende week zaterdag (16 juni) haar vleugels uit bij de voetbalvereniging Drenthina in Emmen. De amateurclub, officieel amateur-partner van Feyenoord, bestaat in 2007 zestig jaar. Ter gelegenheid daarvan organiseert vv Drenthina samen met de Rotterdamse club ‘Feyenoord op Lokatie’.
Vanaf 10.00 uur nemen zo’n 150 kinderen deel aan Feyenoord on Tour, de Feyenoord-voetbalclinic onder leiding van oud-aanvoerder van Feyenoord én het Nederlands Elftal Ben Wijnstekers. Vanaf 17.00 uur nemen de A1 en B1 van Drenthina het op tegen leeftijdgenoten van Feyenoord. ’s Avonds bestaat de mogelijkheid voor leden van Drenthina en andere belangstellenden om in discussie te gaan met de clubleiding van Feyenoord.

Een Feyenoord-forum dat bestaat uit onder meer commercieel directeur Chris Woerts, technisch manager Peter Bosz en Ben Wijnstekers is aanwezig om zaken rond Feyenoord toe te lichten. De presentatie van de forumavond is in handen van Ronald van der Geer, onder andere bekend van het NOS radioprogramma Langs de Lijn.

Coentje, mascotte van Feyenoords Juniorclub Kameraadjes, zal de gehele dag op het complex van Drenthina aanwezig zijn en is uiteraard beschikbaar voor het nemen van foto’s. Supporters met vragen over kaartverkoop, seizoen- of clubkaarten kunnen vanaf 10.00 uur terecht bij medewerkers van Feyenoord Klantenservice.

Niet alleen kan informatie worden verkregen, ook kunnen ter plekke kaarten worden besteld en betaald. En voor supporters die hun Feyenoord-collectie willen uitbreiden is er de mogelijkheid om een kijkje te nemen in de Feyenoord Fanshop, die eveneens de gehele dag op het complex van Drenthina aanwezig en geopend zal zijn.
pi_50206709
quote:
Feyenoord en Willem II praten nog over Aerts

Willem II is, als het de club lukt doelman Maikel Aerts over te nemen van Feyenoord, klaar voor de start van het nieuwe seizoen. Dat vertelde assistent-trainer Andries Jonker, die bij de club belast is met het samenstellen van de selectie, gisteren.
Willem II wil het nieuwe seizoen ingaan met drie keepers en twintig veldspelers. Alleen de posities van de rechter centrale verdediger en verdedigende middenvelder zijn niet dubbel bezet. "Maar daar is geen acute nood. Door te schuiven met spelers kunnen we dat hiaat opvangen", aldus Jonker.

Alleen bij de invulling van de keepersposities wijkt Willem II - indien Aerts komt - af van de eigen beleidslijn. Het uitgangspunt is dat de club twee keepers plus een talentvolle doelman onder contract neemt. De blessure van Aerts, die overigens zelf aangeeft begin augustus weer fit te zijn, maakt een andere invulling noodzakelijk. Willem II wil, na de vele spelerswisselingen van de afgelopen jaren, vooral rust uitstralen. De meeste zaken zijn in de winterstop al gedaan.

Feyenoord en Willem II zijn nog in gesprek over Aerts.
pi_50206918
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef soco_cola het volgende:

[..]

Het Legioen... Zie de GKL wij kunnen dat wel, knopen doorhakken hahaha

Trouwens over de GKL.. gesproken

weet nog zo goed dat ik in Nancy op de tribune stond, en er voormij een iets wat labiele vrouw voor mij stond die werkelijk alle ziektes in de mond nam als het over de GKL ging, want al zou HIJ weg gaan, dan kwam het geld vanzelf...

wil haar nu weleens spreken

wat een ziek wijf was dat, zat ff in geur en kleur te vertellen hoe schandalig het wel niet was dat haar zoon opgepakt was met uitgaan omdat die een mes plus traangas bij zich had, in het kadervan "kutmarokanen" (netjes uitgedrukt)

werkelijk waar, het zou je ma maar zijn,

Janken dat de ME weer ingreep, en daarna wel ROTTERDAM HOOLIGANS mee blerren

En dit wou je even melden ofzo?
We're the boys from Rotterdam
pi_50209929
ja eigenlijk wel ja, anders typ ik het niet
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:56:05 #280
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50210487
Kenker ff op met die Perez....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:02:17 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50210679
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Kenker ff op met die Perez....
En dan nog verbaast zijn dat Feyenoord allang geen topclub meer is met de eisen dat jullie stellen als supporters
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:05:11 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50210772
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

En dan nog verbaast zijn dat Feyenoord allang geen topclub meer is met de eisen dat jullie stellen als supporters
Hoezo? Er zijn genoeg voetballers ZONDER Ajax verleden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50210867
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

alsof jou club de enige is met goede voetballers
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:11:28 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50210969
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo? Er zijn genoeg voetballers ZONDER Ajax verleden.
Dat niet alleen maar over elke speler dat met Feyenoord wordt gelinkt, mankeert er wel wat aan volgens het grote ''legioen''.

Het moet of een grote naam hebben of een speler zijn die feyenoorder is in hart en nieren maar een tussenweg is er niet.

P.s een Ajacied is niet per definitie een speler dat bij Ajax gespeeld heeft..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:17:07 #285
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50211154
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niet alleen maar over elke speler dat met Feyenoord wordt gelinkt, mankeert er wel wat aan volgens het grote ''legioen''.

Het moet of een grote naam hebben of een speler zijn die feyenoorder is in hart en nieren maar een tussenweg is er niet.
Dat zijn jouw woorden.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50212141
Ik moet die perez ook niet wat een nar is dat..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:49:18 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50212195
quote:
Dat maak jij ervan.
Elite
Tegen TTIP
pi_50212202
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:48 schreef Snatsie het volgende:

[..]
Jeeej, Feijenoord in Emmen. Daarna nog naar Winschoten, Appingedam, Staphorst, Heythuisen? Pfff suf gedoe joh
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:06:26 #289
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50217674
quote:

[..]

P.s een Ajacied is niet per definitie een speler dat bij Ajax gespeeld heeft..
Waarom zet je legioen tussen aanhalingstekens?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:09:45 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50217787
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom zet je legioen tussen aanhalingstekens?
Omdat er geen legioen is. Heeft hij voor de verandering nog gelijk ook. Kutnaam is he. Degene die dat heeft bedacht moeten ze stenigen.
Elite
Tegen TTIP
pi_50217843
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
We krijgen 2,3 miljoen van de transfer van lazovic!!
Had je gehoopt.. Van de ong. 7 miljoen mag je eerst de prijs waarvoor Vitesse hem gekocht heeft afhalen (1,5mil)

Komen we uit op 5,5 en daarvan neem je 30%!!
Jullie mogen dus blij zijn met 1,65 mil zover ik weet

Jullie hebben totaal binnen voor Lazo.
1,5 + 1,65 = 3,25, maaaaar Julie hebben zijn loon ook nog afgelopen jaar betaald zover ik me kan herrinneren van zo'n 800.000. Tel uit jullie winst
pi_50218942
Vervolgens komt de belastingdienst langs en blijkt Feyenoord te moeten toebetalen voor deze transfer
pi_50219257
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Had je gehoopt.. Van de ong. 7 miljoen mag je eerst de prijs waarvoor Vitesse hem gekocht heeft afhalen (1,5mil)

Komen we uit op 5,5 en daarvan neem je 30%!!
Jullie mogen dus blij zijn met 1,65 mil zover ik weet

Jullie hebben totaal binnen voor Lazo.
1,5 + 1,65 = 3,25, maaaaar Julie hebben zijn loon ook nog afgelopen jaar betaald zover ik me kan herrinneren van zo'n 800.000. Tel uit jullie winst
Jullie hadden maar 1mln betaald toch?
pi_50223431
quote:
Bayern: 'Klose komt en Makaay wil blijven'

Bayern München is druk bezig met een renovatie. Zé Roberto lijkt de volgende aanwinst, Miroslav Klose komt of deze zomer of volgende zomer. En de Duitse club lijkt open te staan voor een vertrek van Roy Makaay.
Klose maakte woensdagavond na de interland van Duitsland tegen Slowakije bekend dat hij naar de club uit München vertrekt. 'Het is een feit dat ik besloten heb uiterlijk vanaf 2008 voor Bayern München te gaan spelen.' De spits staat nog tot medio 2008 onder contract bij Werder Bremen, dat vooralsnog niet wil buigen in de onderhandelingen met Bayern.

Bayerns algemeen directeur Karl-Heinz Rummenigge spreekt nagenoeg dezelfde woorden: 'Ik ben er van overtuigd dat Miroslav Klose uiterlijk 2008 transfervrij naar FC Bayern komt.' Rummenigge zegt dat Werder wel wil praten maar ook de hoofdprijs verlangt. 'Maar het mag toch voor iedereen duidelijk zijn dat Bayern niet akkoord zal gaan met een bedrag van vijftien of twintig miljoen voor een speler die nog maar één jaar onder contract staat.'

Rummenigge verklaarde dat hij een aantal aanbiedingen voor Roy Makaay heeft ontvangen. 'Maar tot nu toe heeft hij verklaard zijn tot 30 juni 2008 lopende contract bij Bayern te willen uitdienen', aldus de Duitse bestuurder, die even later duidelijk maakte dat Lukas Podolski onder geen beding weg mag. 'Poldi heeft nog een contract tot 30 juni 2010 en hij mag Bayern in geen enkel geval verlaten. Wij zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.'

Der Kicker meldt dat Zé Roberto zo goed als zeker naar Bayern terugkeert. De Braziliaanse middenvelder, die vorige zomer nog naar FC Santos vertrok, is akkoord over een tweejarig contract. De Duitse club zou circa zes miljoen euro moeten betalen voor de 83-voudig international, die bijna 33 is.
VI

Dirk Jan Derksen dan maar?
pi_50224199
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Jeeej, Feijenoord in Emmen. Daarna nog naar Winschoten, Appingedam, Staphorst, Heythuisen? Pfff suf gedoe joh
Ze laten jullie langzaam vast wennen.
pi_50225139
Heeft Bertje nou al getekend?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 03:55:53 #297
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50225762
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 02:01 schreef patrickt37 het volgende:
Heeft Bertje nou al getekend?
Volgens mij niet. Hij wil eerst de zekerheid van bepaalde aankopen.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:11:31 #298
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50227661
'PSV meldt zich officieel voor Perez'
07 juni 2007

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat PSV zich bij Ajax officieel gemeld heeft om te praten over een overgang van Kenneth Perez. Echter, de Amsterdammers zien de Deen liever niet naar een concurrent gaan.
Ad powered by www.webads.nl

Naast de interesse van PSV kan Perez ook om de tafel gaan zitten met Feyenoord. De krant meldt dat de Amsterdammers liever zaken doen met de rivaal uit Rotterdam dan met de Eindhovenaren. Perez wil en mag vertrekken bij de club uit de hoofdstad.

Die kunnen we dus ook vergeten?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:13:18 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50227697
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:11 schreef Keltie het volgende:
'PSV meldt zich officieel voor Perez'
07 juni 2007

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat PSV zich bij Ajax officieel gemeld heeft om te praten over een overgang van Kenneth Perez. Echter, de Amsterdammers zien de Deen liever niet naar een concurrent gaan.
Ad powered by www.webads.nl

Naast de interesse van PSV kan Perez ook om de tafel gaan zitten met Feyenoord. De krant meldt dat de Amsterdammers liever zaken doen met de rivaal uit Rotterdam dan met de Eindhovenaren. Perez wil en mag vertrekken bij de club uit de hoofdstad.

Die kunnen we dus ook vergeten?
Je avatar.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:17:30 #300
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50227823
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef Happel het volgende:

[..]