Probeer een keer niet elke post te voorzien van een "Feyenoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja me bezig houden met Feyenoord. Ik ontken hier een bericht, niets mis mee toch? Huillie.
BS. Perez is dus zeker haalbaar en als Barca (hopelijk) de titel mis loopt gaan ze de selectie overhoop gooien. Dikke kans dat een oudere speler die weinig speelt mag vertrekken danquote:
Omdat dit echt een aanwinst is in tegenstelling tot onze griekse vriend. Al moet ik zelf ook Perez niet, ik moet helemaal niks wat van ajax komt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
Maar een vraag, waarom gaat men Perez wel accepteren? Het is ook een "kankerjood" en komt rechtstreeks van Ajax af
Dit is al een paar dagen mijn gedachte. Toen Charisteas kwam, schreeuwde iedereen moord en brand, terwijl ze Perez nu waarschijnlijk met een helikopter de Kuip binnen vliegen op de open dag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
Maar een vraag, waarom gaat men Perez wel accepteren? Het is ook een "kankerjood" en komt rechtstreeks van Ajax af
Ik ontken hier gewoon opmerkingen als ''met Makaay, Perez, Gio en Boa worden we kampioen''. Niets mis mee, want zie eerst maar eens middelen om deze spelers aan te trekken. Zolang jullie dat niet hebben gaan jullie volgend seizoen verder met dit armzalige selectie en dan is het per direct geen Marwijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Probeer een keer niet elke post te voorzien van een "Feyenoord![]()
"-ondertoontje, misschien dat je dan minder kinderachtig en zielig overkomt. Waarom wil je zonodig stoer doen op een forum notabene? En als je dat al wilt, dat bereik je dat echt niet met dit kinderachtige gedrag. Post normaal of ga weg.
Jij juichde niet toen hij de 1-1 maakte tegen PSV?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Omdat dit echt een aanwinst is in tegenstelling tot onze griekse vriend. Al moet ik zelf ook Perez niet, ik moet helemaal niks wat van ajax komt.
Kankerneger-incident.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Snatsie het volgende:
Waarom Perez wel geaccepteerd word is heel simpel.
Kuijt werd verkocht, en er kwamen allemaal namen van spitsen langs die een goede opvolger voor Kuijt zouden zijn. Toen kwam opeens op een van de laatste dagen van de transferperiode naar buiten dat 3e spits van Ajax onze 1e spits moest worden. Charisteas heeft nooit wat laten zien. Perez kan wel degelijk voetballen, en ik snap dus ook niet waarom ten Cate hem niet wilt behouden bij Ajax.
Laat hem daar lekker blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Griek trouwens gescoord voor Griekenland
Denk het ook ja.quote:
Vind ik ook, maar ja Henk vind hem geen middenvelder en in de aanval staat al zijn verloren zoon Babel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Daar valt toch wel over te praten. Hij is gewoon de perfecte opvolger voor Sneijder.
Wat jij wilt. Als je nou altijd post zoals deze post, dan word je misschien nog eens serieus genomen op Fok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ontken hier gewoon opmerkingen als ''met Makaay, Perez, Gio en Boa worden we kampioen''. Niets mis mee, want zie eerst maar eens middelen om deze spelers aan te trekken. Zolang jullie dat niet hebben gaan jullie volgend seizoen verder met dit armzalige selectie en dan is het per direct geen Marwijk.
Laatste aflevering van FC Godenzonen gezien? Daar geeft hij het zelf toe.quote:
Ik snap ook niet hoe dit in eens kan........quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruiken witgewast geld. NIet verder vertellen, hč.![]()
Ongelooflijk eigenlijk. Opeens lijkt het of ze elke speler kunnen halen. Geloof er echt geen drol van.
Heeft er iemand getekend dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Snatsie het volgende:
Makaay
Perez
Gio
Boa
Ik begin nu alweer geloof te krijgen dat we de titel kunnen pakken volgend seizoen!
Iets? Zeg maar gerust veel te verquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen van allen. Meneertje loopt iets te ver op de zaken vooruit.
Daar heb je gelijk, ik ben dan ook tegen de komst van Perez. Zelfs de best speler van ajax hoef ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef denthemen het volgende:
Het blijft hypocriet om Perez wel te accepteren en Harry niet aangezien de reden destijds was dat hij een kankerjood was
Als je ook een beetje de fora doorleest met de wat "hardere jongens" zoals lunaticnews etc. dan zie je ook dat men hem niet hoeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk, ik ben dan ook tegen de komst van Perez. Zelfs de best speler van ajax hoef ik niet.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je ook een beetje de fora doorleest met de wat "hardere jongens" zoals lunaticnews etc. dan zie je ook dat men hem niet hoeft
Nou, hij is niet slecht, maar het is niet echt een Feyenoorder zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben in Rotterdam in 10 jaar niet zo'n fantastische voetballer gehad. Dan worden de sentimenten al snel opzij geschoven.
En Perez is zeer zeker geen afdankertje! Hij is een van de beste spelers van Nederland. De kleuter Ten Cate vindt andere zaken alleen belangrijker dan dat.
Ik denk dat je een aantal Feyenoordsplers tussen 97 en 07 te kort doet met deze uitspraak!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben in Rotterdam in 10 jaar niet zo'n fantastische voetballer gehad. Dan worden de sentimenten al snel opzij geschoven.
En Perez is zeer zeker geen afdankertje! Hij is een van de beste spelers van Nederland. De kleuter Ten Cate vindt andere zaken alleen belangrijker dan dat.
Volgens mij wel, volgens mij ligt'ie al vast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
was het al zeker dat die Dennis Koenders van Cuijk komt?
heb hem gister zien voetballen, speelde 15 minuten als invaller(!)
of ie niet fit was ofzo weet ik niet, maar maakte iig geen indruk op mij
geloof dat er niet veel voor is betaald... Komt van een amateurclub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
maar das dus miskoop nr zoveel?
%^$quote:Bosz: 'Ik denk dat Makaay out of our league is'
In de Spits temperde Peter Bosz de verwachtingen over de komst van Roy Makaay. "Het zou fantastisch zijn als een speler van zijn kaliber bij ons komt spelen, maar ik denk dat Makaay out of our league is."
Voor het aantrekken van spelers kan hij pas aan de slag als de nieuwe trainer is vastgelegd. "Het is nog niet bekend wanneer er een derde gesprek volgt met Bert van Marwijk, maar we hopen de nieuwe trainer zo snel mogelijk te presenteren. Liever gisteren dan vandaag."
VIquote:'Huysegems kan ook bij Club aan de slag'
7/6/2007 9 :59
Stijn Huysegems heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Roda JC, RC Genk en Borussia Mönchengladbach heeft ook Club Brugge zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de aanvaller van Feyenoord, zegt het AD.
Huysegems heeft nog een contract tot de zomer van 2010 in Rotterdam. Feyenoord is bereid mee te werken aan een voortijdig vertrek, maar wil wel een forse transfersom vangen voor de 24-jarige linkspoot.
En om hem nu al af te schrijven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
geloof dat er niet veel voor is betaald... Komt van een amateurclub.
Waarom? Omdat'ie jong is, iemand die heeft hem wel 15 minuten zien spelen en hij had geen beste dag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En ik op een vleesetende bacterie in de kop van Bosz, maargoed.. "ik hoop"quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef AY het volgende:
Ik hoop op een terugkeer van Tomasson,Emerton en B. Kalou.
Zou wel hilarisch zijn als Makaay nu naar Vitesse gaat omdat ie te hoog gegrepen is voor fnoordquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
VI
En Vitesse denkt aan, jawel, Makaay en/of Hasselbaink als opvolger van Lazovic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En Feyenoord heeft al een miljoen ontvangen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
We krijgen 2,3 miljoen van de transfer van lazovic!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |