Bij mij nog niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Sterker nog, de eerste termijn v/d seizoenskaarten is al afgeschreven!
waarom zou je een seizoenskaart kopen voor een speler?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk niet dat ze uit financiële overwegingen een mogelijke transfer in gevaar gaan brengen. En vanwege een vaag gerucht over Makaay zal niemand een seizoenskaart van tig euro gaan kopen. Of de gemiddelde Rotterdammer moet nog dommer zijn dan ik denk dat 'ie is.
Er zijn genoeg mensen die een seizoenskaart komen als er een goed team staat en er kans is op prijzen en anders niet. Maar op basis van geruchten zo'n dure kaart kopen? Ik dacht 't niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom zou je een seizoenskaart kopen voor een speler?
Jij bent er toch een?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
Successupporters zijn er toch alleen in Amsterdam?
Jij ook toch?quote:
Kunnen jullie mooi Ricky van de Bergh mee halen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef Snatsie het volgende:
Lazovic naar PSV! Zou wat zijn als Vitesse 4 miljoen + Beerens krijgt. Krijgen we dan ook 40% van Beerens?![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef Snatsie het volgende:
Lazovic naar PSV! Zou wat zijn als Vitesse 4 miljoen + Beerens krijgt. Krijgen we dan ook 40% van Beerens?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je wel het goede nummer invullen
Bij mij werkt hij wel:quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord wil echt niet verdienen volgens mij.
Probeer ik in te loggen om mijn SCC te verlengen..... "uw relatienummer komt niet in ons bestand voor."
quote:Status verlenging:
(U kunt geen rechten ontlenen aan deze informatie)
1. Aanvraag geplaatst
Type Seizoenkaart: Gouden Seizoenkaart
2. Betaling
Betaalwijze: Automatische incasso in 4 termijnen
Totaal te betalen bedrag: ¤ 374
Reeds betaald : ¤ 103,5 Let op! onder voorbehoud i.v.m. mogelijke stornering
2quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
374, hoeveel seizoenen mag je daarvoor komen kijken?
Denk dat het bij Franky nog niet werkt, omdat hij weer zonodig moet veranderen van plaats. Toch, koekebakker.quote:2. Betaling
* Betaalwijze: Automatische incasso in 2 termijnen
* Totaal te betalen bedrag: ¤ 374
* Reeds betaald : ¤ 187
Nee, ik moet inloggen met mijn postcode, geboorte datum en SCC nummer, en daar kom ik al niet doorheen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef Happel het volgende:
Werkt perfect, ja.
Denk dat het bij Franky nog niet werkt, omdat hij weer zonodig moet veranderen van plaats. Toch, koekebakker.![]()
Durft Bosz zelf geen contact met Makaay op te nemen?quote:Van Marwijk komt mits goede spelers
Bron: FR-Fans.nl
Bert van Marwijk en Feyenoord zijn er zo goed als uit. De trainer die Feyenoord in 2002 naar de Uefa Cup leidde zet zijn handtekening pas als Feyenoord laat zien om het kampioenschap mee te kunnen doen. Als Feyenoord een paar goede namen haalt, zoals bijvoorbeeld Roy Makaay. De spits van Bayern München is benaderd door Mark van Bommel (schoonzoon van Bert van Marwijk).
Kenneth Perez heeft onlangs ook al een gesprek gehad met Bert van Marwijk. Als Bert van Marwijk de trainer wordt van Feyenoord, dan maakt Perez de overstap van ajax naar Feyenoord.
daar noem je ook wereldelftal op zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Charisteas heeft gescoord voor Griekenland tegen Moldavie
quote:'Feyenoord wil naast Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Feyenoord naast de eventuele komst van Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen. Daarvoor zou het nog twee topspelers op het oog hebben. De huidige selectie zou dan nog wel verder gesaneerd moeten worden om inclusief de versterkingen op een spelersaantal van 23 te komen.
Gebruiken witgewast geld. NIet verder vertellen, hè.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is Feyenoord de valsmunterij ingegaan ofzo?
Wie weet is Jansen al die tijd al geld aant namakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is Feyenoord de valsmunterij ingegaan ofzo?
Dat moeten ze juist niet doen. Ze moeten gewoon zorgen dat ze een groepje goede spelers over weten halen om te komen als er meerdere komen. En dan op 1 dag gewoon 4 transfers bekent maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef BobbyHill het volgende:
Makaay en Perez gaan echt niet komen en die 'twee speers van naam' is ook maar gebakken lucht. Kom dan ook met namen als je wilt imponeren.
Oftewel: dream onquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Snatsie het volgende:
Makaay---> niet aan de orde
Perez---> afhankelijk van de nieuwe trainer
Gio----. wil zijn contract gewoon uitdienen bij Barca
Boa---. heeft het prima naar zijn zin bij Boro
Ik begin nu alweer geloof te krijgen dat we de titel kunnen pakken volgend seizoen!
Die komt dus nietquote:Van Marwijk komt mits goede spelers
Bron: FR-Fans.nl
Bert van Marwijk en Feyenoord zijn er zo goed als uit. De trainer die Feyenoord in 2002 naar de Uefa Cup leidde zet zijn handtekening pas als Feyenoord laat zien om het kampioenschap mee te kunnen doen. Als Feyenoord een paar goede namen haalt, zoals bijvoorbeeld Roy Makaay. De spits van Bayern München is benaderd door Mark van Bommel (schoonzoon van Bert van Marwijk).
Kenneth Perez heeft onlangs ook al een gesprek gehad met Bert van Marwijk. Als Bert van Marwijk de trainer wordt van Feyenoord, dan maakt Perez de overstap van ajax naar Feyenoord
Die was van gisteren, we zijn nu een dag verder en Makaay schijnt weinig heil te zien in een transfer naar Feyenoordquote:
Kerel, ga wat nuttigs doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die was van gisteren, we zijn nu een dag verder en Makaay schijnt weinig heil te zien in een transfer naar Feyenoord. Makaay geht nach Lyon
![]()
Geld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef denthemen het volgende:
En waarom denken ze dat spelers van dat kaliber naar Rotterdam willen komen?
En dat zie jij gebeuren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Snatsie het volgende:
Ze moeten gewoon zorgen dat ze een groepje goede spelers over weten halen om te komen als er meerdere komen. En dan op 1 dag gewoon 4 transfers bekent maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |