Ja die tv is net nieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:27 schreef FJD het volgende:
Je lijkt wel een vrouw. Als de SCART aansluiting kapot is dan koopt een beetje man direct een nieuwe TV![]()
Er bestaan zelfs hele scart switch blokkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat ik dus zoek is een apparaat waarop je 2 maal de 3 tulpstekkers kan aansluiten. (geel, rood, wit) En dan dat apparaat vervolgens op de tv. Het probleem is dat me scartaansluiting van me TV kapot is dus nu moet ik de stekkertjes voor in me tv stoppen en steeds verwisselen als ik van apparaat verander. Is er geen apparaatje dat je het dmv van een knop kan 'switchen' Ipv steeds in te pluggen en uit te pluggen.
Heb al een site gevonden, volgens mij moet het met dit lukkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Er bestaan zelfs hele scart switch blokkenSerieus van alles en nog wat te krijgen op dit gebied, verloopstekkers/splitters etc..
Ik denk dat je hier wel wat kan vinden
link
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze bijvoorbeeld http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=526
9 euro, geen geld
Een home cinema set? Heb ik alles in en dan 1 kabel naar je tv...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja wat ik dus zoek is een apparaat waarop je 2 maal de 3 tulpstekkers kan aansluiten. (geel, rood, wit) En dan dat apparaat vervolgens op de tv. Het probleem is dat me scartaansluiting van me TV kapot is dus nu moet ik de stekkertjes voor in me tv stoppen en steeds verwisselen als ik van apparaat verander. Is er geen apparaatje dat je het dmv van een knop kan 'switchen' Ipv steeds in te pluggen en uit te pluggen.
Stofzuigenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef Keltie het volgende:
ZO.. Nog 13 minuten en dan naar huis .. Compensatieuren van gister.. Lekker.
Boodschapjes doen, huisje stofzuigen (is een week of anderhalf geleden ..) en dan nietsen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Keltie het volgende:
Alleen wonend hey
Tenzij je scart gaat omzetten naar HDMI of Component, dan kun je het beter gewoon scart laten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Scart is zoooooooo 2006
HDMI
Of Component...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zijn er volgens mij ook wel goedkoper, 925,- is wel een erg duur grapje. Ik kom vanavond later op de avond nog wel een steentje werpen Keltie, eerst even een verjaardag van m'n nichtje.
-edit-
Nee het is geen stuiterbal
Ik zeur nergens over de graphicsquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef FJD het volgende:
De Wii owned. End of discussion.
Mensen die een Wii kopen en dan gaan zeuren over graphics
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
De Wii word keihard geowned!!
Die kant wil je niet op gaan, aangezien ze anders weer met verkoopcijfers gaan komenquote:
heb je al een blu ray speler gezien van rond de 550?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kant wil je niet op gaan, aangezien ze anders weer met verkoopcijfers gaan komen
Ik koop ze gewoon allemaal
Al wacht ik nog wel even met de ps3, aangezien die echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur is.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heb je al een blu ray speler gezien van rond de 550?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |