Daar wil ik op inhakenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Keltie het volgende:
(Eerst even duidelijk maken dat de ziekte bij mij in de familie ook wel een rol heeft/ had)
Het woord opzich is gewoon een krachtterm. Zodra je het gebruikt staan er altijd wel mensen op die zeggen dat ze er mee te maken hebben/ hebben gehad en dat het dus kwetsend is.
Dan vind ik het een beetje jammer als die personen, bijvoorbeeld, wel "godverdomme" gebruiken terwijl je daar ook, bepaalde groeperingen, mee kwetst/ op de kast krijgt.
Ik bedoel alleen maar dat je met iedere vloek/ krachtterm krijg je iemand op de kast/ kwets je iemand, waarom dan de 1 wel en de ander niet? Dat vind ik hypocriet.
![]()
Pleuris, tyfus, griep?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft.
Maakt niet uit. Toch word ik nogal boos aangekeken als ik voor 23.45 in m'n stamkroeg godverdomme schreeuw.quote:en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehad
daarbij is een godverdomme over het algemeen minder kwetsen, je roept immers iets over jezelf af.
Dus?quote:trouwens zijn nederlanders de enige die met ziektes smijten.
Kan je die mp3 niet ergens ff online gooien of mailen naar Gansan1980@hotmail.comquote:
Yes !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha jij moet echt cabaretier worden
nietsquote:
Wat voor avatar zoek je? Of mag ik er 1 voor je uitkiezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eeuh.. Ik had een calimero avatar, maar die pikte Fok niet.. Geen zin om te pielen met verkleinen enzo.
True, hij zit bij mij dan ook gewoon in het repetoir.. ipv altijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Waar het om gaat zijn de figuren die het maar te pas en on te pas roepen.. dat is niet alleen niet netjes en aso, maar staat ook behoorlijk dom.. Je kent ze wel van die figuren die het al roepen als ze iets laten vallen e.d.
Op de 1 of andere manier is het een veel meer beladen woord dan godverdomme/kut/shit/klote in dat soort situaties.
Wel jah, doe maar watquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor avatar zoek je? Of mag ik er 1 voor je uitkiezen?
Mjah, turken en amerikanen lopen altijd over de ander z'n moeder te zeiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
niets. eigenlijk zegt het wat over ons volk. of dat we creatief zijn, of gewoon zielig
maar nogmaals, je moet doen wat je niet laten kan hoor
Dies te grootquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:46 schreef staticdata het volgende:
ik vind dit wel wat voor em, 3x raden met welk woord ik het gevonden heb
[afbeelding]
ff verkleinen en klaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dies te groot
Daarnaast was Jorien nog niet zo slecht (hij moest wel weg, daar niet van).
Als het goed is, zit'ie in je mailboxquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kan je die mp3 niet ergens ff online gooien of mailen naar Gansan1980@hotmail.com
Ik heb zin in dat nummer en ik heb hem niet![]()
![]()
Das nou net het hele punt; dat weet je nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef staticdata het volgende:
precies baus, ik krijg gelijk zo'n vooroordeel van zo'n chappie die het altijd gebruikt. maar aan de andere kant moet je je ook niet anders voor doen dan je bent. dus gebruik je het wel altijd weet je ook gelijk wat voor vlees je in de kuip (lol) hebt
quote:
Geen flauw idee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
* aan het luisteren is..
Ik vind alleen het stukje "politie? heb een hekel aan politie" er niet in terug, maar dat rip ik dan nog wel een keer van MoHradio ofzo![]()
quote:Thnxs man, mail onderwerp ziet er geil uit tussen de saaie mailtjes![]()
LOL!! er is een versie met een stukje er voor en volgens mij ook erin, en dan hoor je dus wat (ja wat? dat weet ik nietquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LOL!! er is een versie met een stukje er voor en volgens mij ook erin, en dan hoor je dus wat (ja wat? dat weet ik niet) en dan hoor je zo'n kerel met een rare stem; "POLITIE??? HEB EEN HEKEL AAN POLITIE!" en dan komt de boem boem boem
![]()
Kut nu wil/moet ik die versie laten horen![]()
Ze draaien hem wel eens op MoHradio
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=okdu_emwoJo
doet me hier aan denken
Is dat nou IJs z'n penis daar onder die kever?quote:
Moet je t eens in Urk roepen. Met rieken komen ze achter je aan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:39 schreef staticdata het volgende:
denk dat het eerder er mee te maken heeft dat een ziekte als kanker vaak de dood als gevolg heeft. en ik heb het nog niet meegemaakt dat godverdomme dat wel tot gevolg heeft gehad
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Is dat nou IJs z'n penis daar onder die kever?
ligt aan de tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal proberen kaarten voor 4 Juli te regelen. Wie gaan er mee?
Frank
Ferdi
...
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |