bestaat dat dan nog steeds ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Stefan740 het volgende:
bandoffokkers.nl/forum?
dacht ik alquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Sumera het volgende:
nee
je loopt wel achter hequote:
kwam bij mij naar boven door deze post.quote:
maar dat zal ik dan wel verkeerd gelezen hebben. mijn excuusquote:Nee niet langer dan een week, we waren toen ook al softies!
ijsmuts is enlarge your penis geworden toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
je loopt wel achter he
1 je wist niet dat ijsmuts weg was
2 het forum is er allan niet meer.
waar gaat het naar toe
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
ijsmuts is enlarge your penis geworden toch?
hej ik heb hier wel een stuk of 10 topics gemist jaquote:
JAWEL! Probeer het eens, hoef je het niet te vragen ook...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Stefan740 het volgende:
Is het forum er niet meer?
Tuurlijk wel www.bandoffokkers.nl/forum doet het nog steeds hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Stefan740 het volgende:
Is het forum er niet meer?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Tuurlijk wel www.bandoffokkers.nl/forum doet het nog steeds hoor.
btw ik heb de zelfde toetsenbord![]()
@ foxie : arnish heeft het " verboden" woord 1 keer gebruikt op de BoF server. Dag erna toen ik erachter kwam heeft hij flink op zijn donder gekregen. K heb zijn ban gewoon laten staan totdat hij zelf zijn excuses heeft aangeboden hier op het forum. Dat heeft bijna 2 weken geduurd.
het valt meequote:
goedzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het valt meepaar aardige collega's en het werk is redelijk goed te doen, alleen italiaanse tax is ff wat anders. stond ik op de lift te wachten, klopt er een kerel op mn schouder:
"zo ijsmuts, wat kom jij hier doen??"
is het een vriend van vroeger waarmee ik nog bij de jonge woudlopers heb gezetendik 5 jaar niet gezien, hij werkte er ook
![]()
Wiskunde gezakt, gaat goed met jouwquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef Silver_Shark het volgende:
damn ben gezaktover het helejaar 4plaatsen gezakt
en dezemaand 40plaatsen gezakt
Sorryquote:
zinvolle post, met 0,0% relevantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef ballieking het volgende:
meer water drinken
quote:
Ik wist dat het werkte daarom het vraagtekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
JAWEL! Probeer het eens, hoef je het niet te vragen ook...![]()
zinvolle post, met 0,0% relevantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
zinvolle post, met 0,0% relevantie![]()
ja maar is het dan gewoon handig ook ook echt lekker handig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef staticdata het volgende:
![]()
Mijn IGOOGLE
![]()
![]()
super makkelijk en lekker handig![]()
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07233/puniigoogle.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
zinvolle post, met 0,0% relevantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef ballieking het volgende:
[..]
zinvolle post, met 0,0% relevantie![]()
oudquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef staticdata het volgende:
![]()
Mijn IGOOGLE
![]()
![]()
super makkelijk en lekker handig![]()
[afbeelding,link]
he, je mocht hier van rayman eenvraag over dogtags komen stellen. doe dat aub en tief dan weer even snel opquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef ballieking het volgende:
he thanks man
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Topic was weer lekker moeilijk te vinden zoals gewoonlijk...
Admin?:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |