Het gaat om het woord "kanker". En daar stoor ik en anderen me aan omdat het een erge ziekte is en gewoon nergens voor nodig is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Keltie het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over?
Welk gewraakte woord is gevallen en waarom is het zo'n, eventuele, ramp?
iemand moet toch de vrouwelijke rol opeisenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geslacht Man
Eerder een naughty menneke in het verkeerde lijf?
Hmm.. okey..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gaat om het woord "kanker". En daar stoor ik en anderen me aan omdat het een erge ziekte is en gewoon nergens voor nodig is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. okey..
misschien een BoF meet met mij nog maar even uitstellen
Nee niet langer dan een week, we waren toen ook al softies!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:13 schreef Sumera het volgende:
Dat was arnish helemaal niet dat was C7 en die stond er overigens wel wat langer dan een week op.
Mjah, als je die discussie gaat beginnen valt dat ook van kut, klote, tyfus, godverdomme, lul, hoer, teef, straatslet, greppeldel, neger, hoerenzoon, ajax en ik weet al niet wat zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Sumera het volgende:
Of mensen zich er nou aan storen of niet.. dat woord is zoieso onodig om zo te roepen
Dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef Silver_Shark het volgende:
sorry maar dit vind ik lullig....Arnish mag na een week weer Rondhuppelen op de BoF server..
C7 en ik een maand...
HIJ ZEI AJAX!!!! KICK HEM UIT DE CLAN!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, als je die discussie gaat beginnen valt dat ook van kut, klote, tyfus, godverdomme, lul, hoer, teef, straatslet, greppeldel, neger, hoerenzoon, ajax en ik weet al niet wat zeggen
als er wat te jennen valt is chiel er in 1x weer bij hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee niet langer dan een week, we waren toen ook al softies!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Sumera het volgende:
HIJ ZEI AJAX!!!! KICK HEM UIT DE GUILD!!!!
Rebels ben ik ey?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef Sumera het volgende:
En nu gaf die me niet eens de kans om een woordfout te verbeteren maar hij quote me gewoon direct... gaat wel erg ver nu!
Jennen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef staticdata het volgende:
als er wat te jennen valt is chiel er in 1x weer bij hoor![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef Sumera het volgende:
jen·nen (ov.ww.)
1 [inf.] plagen => pesten
Wie plaag ik dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef staticdata het volgende:
als er wat te jennen valt is chiel er in 1x weer bij hoor![]()
is goed waar kan ik die nieuwe map vinden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef escape_nl het volgende:
iemand nog knallen?
Eerst ff de nieuwe map installeren
arnish ook horquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:13 schreef Sumera het volgende:
[..]
Dat was arnish helemaal niet dat was C7 en die stond er overigens wel wat langer dan een week op.
zalf ff kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef Stefan740 het volgende:
dekkered wanneer heb jij voor het laatst bf2 opgestart?
Een echte BoF map dus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Stefan740 het volgende:
nieuwe map zuigt kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |