Dat vechten we tegen die tijd wel uit maar als ik t zo zie dan is het verzamelen in Utrecht en dan met z'n alleen een leasebak met tankpas in duikenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef Keltie het volgende:
En kunnen groentjes meerijden om zo te kunnen acclimatiseren aan de andere BoF'ers?![]()
Aan het eind van de band de goede doos op de goede pallet zetten... dom werk maar het verdient goedquote:
Dan zien we het rond die tijd wel weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat vechten we tegen die tijd wel uit maar als ik t zo zie dan is het verzamelen in Utrecht en dan met z'n alleen een leasebak met tankpas in duiken![]()
Tis ook nog geen officiele aanmelding ofzo, dit komt een paar weken van te voren weer naar boven en dan gaan we weer eens kijken wie er nog mee kunnen enzo
Maar laat me raden zeker ook geen contractquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:10 schreef Sumera het volgende:
Ik begin vandaag ook met nieuwe job.. naja mn 1e gewoon vakantiebaantje. Werk wel savonds/snachts dusja zal jullie wat minder zien op de server
Nee hoor... heb een contract... krijg genoeg pauze en heb een veel te dik boekje waar alles over het CAO in staat...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar laat me raden zeker ook geen contract![]()
http://www.nu.nl/news/110(...)t_geen_contract.html
Ik heb soort gelijk iets ooit gedaan en ik had geen contract, denk ik. Maar pauze hadden we altijd meer dan genoeg. De machines waren zovaak kapot dat we soms de hele nacht pauze haddenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Sumera het volgende:
[..]
Nee hoor... heb een contract... krijg genoeg pauze en heb een veel te dik boekje waar alles over het CAO in staat...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef RudyCarell het volgende:
Baus, me badges zijn binnen en erg vet! Thanks!
eind van het jaar is de 450d alweer uit hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Must Have....
Eind van 't jaar ga ik em kopen
kan ich nicht... ben gebannen rememberquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
SERVER VULLEN!!!
houwe zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan ich nicht... ben gebannen remember
eigen schuldquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan ich nicht... ben gebannen remember
hij reageert nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
Ga maar bij Jorrit je excuses aanbieden en t lief vragen
Das rot voor jequote:
Had een meeting.quote:
Zoiets dacht ik al... Ik kijk wel ff...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Das rot voor je
@Rudy; meer info daarover zal ergens in september pas volgen denk ik. Dan zijn Lies en JP in iets rustiger vaarwater en hebben ze voor zulke dingen meer tijd. My guess iig
Hij heeft 3dgn geleden het verboden woord gebruikt.. autobanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had een meeting.
Wat heb je gedaan en wanneer?
Dat ligt er een beetje aan hoe wat en wanneer, maar in principe heb ik er wel zin inquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef RudyCarell het volgende:
Zoiets dacht ik al... Ik kijk wel ff...
Niemand interesse om vóór december nog een keer te gaan knallen?
Die wil ik ook nog hebben voor ik naar Noorwegen ga. Ik hoef er op zich geen lenzen bij ik heb nog wel 2 lenzen liggen. Batterypack lijkt me wel weer heel handig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Must Have....
Eind van 't jaar ga ik em kopen
Prima, we hebben maar 1 woord in de autoban staan, dus dan mag hij een week weg blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hij heeft 3dgn geleden het verboden woord gebruikt.. autoban
dus ben ik nu unband?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doet hij het hierna nog een keer dan laten we de ban gewoon staan.
Typisch Nederlands, softiequote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mocht iemand het niet eens zijn met mij laat maar weten.
Terechte ban en ik vind het wel een week waard.
Ik zou de komende week eens gebruiken om langs te gaan bij de Specsaversquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Silver_Shark het volgende:
dus ben ik nu unband?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou de komende week eens gebruiken om langs te gaan bij de Specsavers![]()
Nee, je bent nog minstens 4 dagen geband!quote:
Tja, ik ben toch al geen voorstander van permban op dat woord.quote:
Dat is mooi, hopelijk wordt de 400d dan goedkoperquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
eind van het jaar is de 450d alweer uit hoor
denk dat ie eind augustus wordt gelanceerd.
Precies ook wat ik tegen Foxie heb gezegdquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, ik ben toch al geen voorstander van permban op dat woord.
Ik kan er niet zo mee zitten, maar ja dat is mijn mening en ik kan wel begrijpen dat andere er wel mee zitten.
hier ben ik niet mee eens want arnish zei het woord ook en werdt ook na een week weer geunbant en hij wordt ook niet uit BoF geschoptquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens wil ik ook best de permban laten staan
Dat was arnish helemaal niet dat was C7 en die stond er overigens wel wat langer dan een week op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hier ben ik niet mee eens want arnish zei het woord ook en werdt ook na een week weer geunbant en hij wordt ook niet uit BoF geschopt
arnish was dat ook hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:13 schreef Sumera het volgende:
[..]
Dat was arnish helemaal niet dat was C7 en die stond er overigens wel wat langer dan een week op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |