Doen! Trekt ongelooflijk veel mensen aan, heel BF2s is er bol van!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef Viro het volgende:
Hmmm ik zal uitzoeken of ik de nieuwe map : Highway Tampa op JT kan laten draaien.
Als het me lukt en als i3d antwoord terug op me mailtje geeft zal ik het je laten weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Doen! Trekt ongelooflijk veel mensen aan, heel BF2s is er bol van!
Ik kan wel post zetten in het topic, meningen zijn erg verdeeld maar ik vind 'm supervet!
Ok is goed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Als het me lukt en als i3d antwoord terug op me mailtje geeft zal ik het je laten weten.![]()
wat dacht je van drinkbaar makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Dat bier tycoon is wat voor jou Jorrit.
Bier brouwen is een piece of cake maar ik heb geen idee hoe ik t weer moet verkopen
Ik krijg t niet eens in een flesquote:
Ik was afgelopen meet de enige met patch, maar aan aandacht geen gebrekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga toch geen Shirt met BoF! erop kopenDan weet iedereen dat ik een nerd ben
Sorry, maar ik ga echt geen spel spelen, waar ik me eigen bier moet verkopenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Dat bier tycoon is wat voor jou Jorrit.
Bier brouwen is een piece of cake maar ik heb geen idee hoe ik t weer moet verkopen
Mij veel te chaotisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mr_Baus het volgende:
OMG!! UBER VETTE GAME OP KOMST!!
http://www.worldinconflict.com/main/overview.html
ftp://ftp.sierra.com/pub/(...)it_Nividia_1200k.wmv
ftp://ftp.sierra.com/pub/(...)attle_8bit_1200k.wmv
omg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja ik ownde je gewoonquote:
Dat heb je niet gehaald. Ik had jou ook lekker een paar keer, zelfs een pistol kill.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja ik ownde je gewoonAls ik je 6x heb geraakt dan ben je mn favoriete victim
Gezelligheid, meetings, bier drinken, BF2. In die volgordequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef Freddie_Krueger het volgende:
1.Wat voor een clan is Band Of Fok!kers?
2.Kan ik Band Of Fok!kers joinen?
Gezelligheid, klinkt leukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezelligheid, meetings, bier drinken, BF2. In die volgorde
Ja dat kan maar daar staat meer over op bandoffokkers.nl/forum
Bij Bof is er genoeg gezelligheid te vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef Freddie_Krueger het volgende:
[..]
Gezelligheid, klinkt leuk![]()
Meetings, waar moet ik dan aan denken? LAN party's![]()
Bier drinken, ik vind bier vies![]()
BF2, speel ik sinds vorige week![]()
LAN Partys, Airsoften maar ook veel normale BBQ meets of andere bier drink/gezelligheid meetsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef Freddie_Krueger het volgende:
Stefan wat doe jequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef Stefan740 het volgende:
Oh ja je bent wel homoseksueel toch?
Je mag ook fristi drinken hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef Freddie_Krueger het volgende:
[..]
hmmm ben ook gevraagd voor lowlandsquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:47 schreef FJD het volgende:
Weekend van 18 augustus![]()
Op dit moment gaan IJs, Baus en Di3ki3 mee.
succes hequote:Op woensdag 6 juni 2007 08:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, naar mn nieuwe job vandaag![]()
spreek jullie vanavond weer![]()
Mag je samen met Diamond hand in hand lopenquote:
Hop hop, naar je nieuwe job, maar 'Er is altijd ergens een betere baan'quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, naar mn nieuwe job vandaag![]()
Wat zullen de topics opeens langzaam gaanquote:
wat voor werk ga je doen dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:10 schreef Sumera het volgende:
Ik begin vandaag ook met nieuwe job.. naja mn 1e gewoon vakantiebaantje. Werk wel savonds/snachts dusja zal jullie wat minder zien op de server
Waarheen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
@Hooli. Ga je ook mee?Ik ben morgenavond nog wel even online. Zag net dat ik nog een uurtje of 3 moet spelen voor twee nieuwe medailles. Eentje van 100 uur MEC en eentje van total 200 uur
http://www.nu.nl/news/110(...)iet_benaderd%27.html
Ben benieuwd.
iig naar een plek waar Diamond niet isquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:42 schreef Keltie het volgende:
Waarheen?
Perez, dubbel gevoel over. Qua kwaliteit goed en wrs ook nodig (al is het maar om Guzzie te begeleiden), maar tis een jood.
Lowlandsquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
hmmm ben ook gevraagd voor lowlands
Vertel eens wat meer over de plannenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:44 schreef FJD het volgende:
[..]
iig naar een plek waar Diamond niet isDan moeten we hem weer uit de gracht vissen.
De WRC in Duitsland natuurlijk
Ons n00bs noemen maar vervolgens vragen of BoF een planning heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:47 schreef Keltie het volgende:
Vertel eens wat meer over de plannen
Sjezus, als n00b moet je hier ook echt alle n00bvragen stellen.. Voorkauwen die meuk![]()
![]()
![]()
Noem mezelf een n00bquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ons n00bs noemen maar vervolgens vragen of BoF een planning heeft
Valt er tussendoor ook nog te bierenquote:Gewoon op zaterdag heen, beetje tukken langs de weg, BBQen, volgende dag nog een beetje WRC en dan weer terug. Dat is alles wat we aan plan hebben
Dat heeft de baas toch al een paar keer uitgelegd? Bier is zo standaard dat het niet meer vermeld wordtquote:
En kunnen groentjes meerijden om zo te kunnen acclimatiseren aan de andere BoF'ers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heeft de baas toch al een paar keer uitgelegd? Bier is zo standaard dat het niet meer vermeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |