Doen! Trekt ongelooflijk veel mensen aan, heel BF2s is er bol van!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef Viro het volgende:
Hmmm ik zal uitzoeken of ik de nieuwe map : Highway Tampa op JT kan laten draaien.
Als het me lukt en als i3d antwoord terug op me mailtje geeft zal ik het je laten weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Doen! Trekt ongelooflijk veel mensen aan, heel BF2s is er bol van!
Ik kan wel post zetten in het topic, meningen zijn erg verdeeld maar ik vind 'm supervet!
Ok is goed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Als het me lukt en als i3d antwoord terug op me mailtje geeft zal ik het je laten weten.![]()
wat dacht je van drinkbaar makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Dat bier tycoon is wat voor jou Jorrit.
Bier brouwen is een piece of cake maar ik heb geen idee hoe ik t weer moet verkopen
Ik krijg t niet eens in een flesquote:
Ik was afgelopen meet de enige met patch, maar aan aandacht geen gebrekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga toch geen Shirt met BoF! erop kopenDan weet iedereen dat ik een nerd ben
Sorry, maar ik ga echt geen spel spelen, waar ik me eigen bier moet verkopenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef FJD het volgende:
Dat bier tycoon is wat voor jou Jorrit.
Bier brouwen is een piece of cake maar ik heb geen idee hoe ik t weer moet verkopen
Mij veel te chaotisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Mr_Baus het volgende:
OMG!! UBER VETTE GAME OP KOMST!!
http://www.worldinconflict.com/main/overview.html
ftp://ftp.sierra.com/pub/(...)it_Nividia_1200k.wmv
ftp://ftp.sierra.com/pub/(...)attle_8bit_1200k.wmv
omg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja ik ownde je gewoonquote:
Dat heb je niet gehaald. Ik had jou ook lekker een paar keer, zelfs een pistol kill.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja ik ownde je gewoonAls ik je 6x heb geraakt dan ben je mn favoriete victim
Gezelligheid, meetings, bier drinken, BF2. In die volgordequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef Freddie_Krueger het volgende:
1.Wat voor een clan is Band Of Fok!kers?
2.Kan ik Band Of Fok!kers joinen?
Gezelligheid, klinkt leukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezelligheid, meetings, bier drinken, BF2. In die volgorde
Ja dat kan maar daar staat meer over op bandoffokkers.nl/forum
Bij Bof is er genoeg gezelligheid te vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef Freddie_Krueger het volgende:
[..]
Gezelligheid, klinkt leuk![]()
Meetings, waar moet ik dan aan denken? LAN party's![]()
Bier drinken, ik vind bier vies![]()
BF2, speel ik sinds vorige week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |