Wat verwacht je dan als ik eerst alle shit wekenlang over mij heen krijg omdat ik blijvend word geassocieerd met iemand uit rdam en waar men allerlei problemen mee heeft gehad en ik daar niets mee te maken heb, en als dan van mij afbijt dan kom je aan met "normale reactie?" De enige die normaal moeten doen is dat zooitje hier. Ik laat mij niet meer wegjagen en vanaf nu wordt op elke scheld reactie terug gereageerd. Wil je shit, dan krijg je volle shit en als dit topic dicht gaat zoals eerder werd gesegd dan is het eigen schuld want er was heel duidelijk gesegd: Ik mag hier blijven komen en dit is niet jullie topic waar je je dienst uitmaakt. Dus beantwoord normaal mijn vragen,kun je dat niet dan seg je maar niets. Het is aan jullie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is een internetforum. verwacht er dus ook niet te veel van.
Ik heb geen problemen met je, maar als je wilt dat je vragen worden beantwoord moet je toch iets beter je best doen.
"Dus beantwoord mijn vraag en doe normaal en hou anders je smoel dicht." dit soort taal negeer ik voortaan, mocht je normaal reageren en vragen hebben dan wil ik ze best beantwoorden, blijf je zo doorgaan dan zul je van mij geen antwoord krijgen.
Kijk daar heb ik wat aan. Dank!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:52 schreef FJD het volgende:
Anyway, een beetje zelfspot kan nooit kwaad en als je Zboard op de Tweakers Pricewatch invoert dan weet je precies waar je de set kan krijgen voor een normale prijsSucces, kweet niet of er een groot voordeel aanhangt. Volgens mij is t puur gewenning.
Dat klinkt als een bedreiging. In dat licht ken ik trouwens een goede filmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef sanni het volgende:
Wil je shit, dan krijg je volle shit en als dit topic dit gaat zoals eerder werd gesegd dan is het de eigen schuld want er was heel duidelijk gesegd: Ik mag hier blijven komen en dit is niet jullie topic waar je je dienst uitmaakt. Dus beantwoord normaal mijn vragen,kun je dat niet dan seg je maar niets. Het is aan jullie!
Ik voeg alleen maar toequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:06 schreef sanni het volgende:
Niks mis mee lijkt mij want zelf heb je er ook een handje van.
OK, je kunt bij de Free Record Shop voor 39,95 een zboard MErc kopen, werkt perfect!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:45 schreef sanni het volgende:
Huilie? nee, afzeiken blijft leuk he. Maar ik ga gewoon lekker meedoen tot dat dit topic vanzelf dicht gaat want normaal op een vraag antwoorden en mij blijven associeren met dingen waar ik niets mee te maken heb, blijft jullie voornaamse reden om te blijven doorgaan met aso gedrag.
Dus beantwoord mijn vraag en doe normaal en hou anders je smoel dicht.
Zoquote:
heb je uberhaupt wel gezocht? ik doe 1 google zoekactie en zie dat kutding voor 23,95 te koop staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:34 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Idd de verwarring dat het ooit de ass van Keira Knightley zelf was meen ik me te herinneren.
Iets anders: Heeft iemand zo een BF2 toetsenbord ergens te koop voor een zacht prijsje
want het schijnt toch lekkerder te spelen dan een gewoon toetsenbord.
Hij had z'n tweede post in GAM nodig: Sanni, je postgeschiedenis! en vond het toen wel handig om ons te gaan stangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:32 schreef staticdata het volgende:
heb je uberhaupt wel gezocht? ik doe 1 google zoekactie en zie dat kutding voor 23,95 te koop staan
voetbal topic is ergens andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef sanni het volgende:
edit: schijnt dat die v.Marwijk weer jullie nieuwe trainer wordt he..
map is binnen, moet nog ff installeren...... issie ranked? denk het wel he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:47 schreef Sumera het volgende:
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=231506&tstart=0
Map is al te downloaden op:
http://largedownloads.ea.(...)y_Tampa_Beta_BF2.zip
Veel plezier...!
http://www.shirtcity.com/shop/?tlp=nl_3stones&gclid=CJTRsPu4xYwCFQJLQwodp2vcaQquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat shirt is geil man, doe nog eens ff link posten waar je hem vandaan hebt?
daar is de BF2 topic voor, dit is niet de BF2 topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:45 schreef sanni het volgende:
Huilie? nee, afzeiken blijft leuk he. Maar ik ga gewoon lekker meedoen tot dat dit topic vanzelf dicht gaat want normaal op een vraag antwoorden en mij blijven associeren met dingen waar ik niets mee te maken heb, blijft jullie voornaamse reden om te blijven doorgaan met aso gedrag.
Dus beantwoord mijn vraag en doe normaal en hou anders je smoel dicht.
Yep is rankedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
map is binnen, moet nog ff installeren...... issie ranked? denk het wel he!
gaan mensen deze map ook spelen binnenkort ?? (lees vanavond)
Frank L?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
voetbal topic is ergens anders![]()
@ sickert, mn jackie is binnen!!het blijkt dat L wel Frank L is, maar verder issie top!!
![]()
zometeen het BoF embleem erop prutsen en dan zal ik ff een foto posten als ik nog geen ban heb![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://www.shirtcity.com/shop/?tlp=nl_3stones&gclid=CJTRsPu4xYwCFQJLQwodp2vcaQ
jah je weet wel, L als in Large, Frank als in Small, Frank Lquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een slabbetje voor Kevin gemaakt!
Klik!
over een uurtje denk ik, zit die patch op mn jackie te prutsenquote:
quote:
die hele patch of dat stukje klittenband?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
over een uurtje denk ik, zit die patch op mn jackie te prutsenklotewerk
![]()
die 2 patches, het klitteband en de envelop waar ze in zatenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
die hele patch of dat stukje klittenband?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
@Baus:
http://www.shirtshop.nl/xcart/customer/product.php?productid=2272&cat=157&page=5
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Sumera het volgende:
1. Je kiest een willekeurige pool
2. Je geeft de willekeurige pool 1 euro
3. Klusje geklaart
en HOMOquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga toch geen Shirt met BoF! erop kopenDan weet iedereen dat ik een nerd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |