Je was te laat, ik had toen al "geownd"quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:14 schreef FJD het volgende:
Schiet eens op Hooli, ik ben al keihard m'n laadscherm aan t ownen
"Can you hear the F-Side sing?"quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Deze is dan speciaal voor Keltie
http://www.youtube.com/watch?v=E49qJPHnsj4
![]()
Nog niet geownd met jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Weer naar Amsterdam vandaag vlegel?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:32 schreef Stefan740 het volgende:
Jij bent u, jij bent 40+
Zijn we weer chiel aan het pesten/opfokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:32 schreef Stefan740 het volgende:
dan moet ik natuurlijk wel u zeggen bij jij bent 40+
Ik zit in die groene Volkswagen Transporter in de straatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef FJD het volgende:
Baus de patches zijn binnen![]()
Nu niet stiekem m'n vriendin gaan spammen nu je weet waar ze woont he boefje
Dan val je niet echt op bij de Pauluskerk, goede coverquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit in die groene Volkswagen Transporter in de straatMet varens en al
![]()
Oh dan hoef ik ook geen kaartje van 4 GB te kopen. Is een kaartje van maar ja het verschil tussen een 2 en 4 GB kaartje is niet echt heel groot?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
De foto's van de GAM meet lopen van 2.1mb tot 5.2mb maar gemiddeld moet je denken aan foto's van 3mb tot 4.4mb. Ik heb er zelf een 1gb CF in zitten en dat is meer dan genoeg. Tenzij je RAW gaat schieten natuurlijk, dan praat je over 20mb per foto.
Ja, ik wil inderdaad gewoon het snelste geheugen wat er is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Ik heb ook iets met extreme ja. Een 1gb, snelheid is wel belangrijk hoor. Zeker bij lange sluitertijden dan blijft dat ding maar data wegschrijven.
Duur van de accu zou ik niet precies weten eerlijk gezegdTot nu toe waren het vooral korte trips, dus een dag ergens naar toe, foto's maken en dan weer een tijdje niets. Als je dan na een tijdje weer weggaat dan laad je de accu weer op
![]()
¤ 900,- zonder lensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, ik wil inderdaad gewoon het snelste geheugen wat er is.
Ik denk dat ik dan zo'n Grip erbij haal, aangezien ik straks op een boot zit met beperkt stroom en je kunt er vanuit gaan dat meer mensen de camera op moeten laten of de mp3 enz...
Zit nu op 900 euro, da's nog best een hoop voor een camera, zonder lenzen...
Maar wel met
UV Filter,
Battery Grip
2GB CF rete snelle kaart.
Oh ik krijg wel weer 80 euro terug van Canon, mocht ik het doen...
Tja zonder grip en met extra battery scheelt bijna 100 euro...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
The Canon EOS 400D has a 9 point focusing system, RGB histogram display, a battery life of up to 500 shots and plenty of other in built features
500 shots is precies je 2gb kaart. Lastige keuze dus. Je kunt toch ook een losse accu erbij kopen? Die zal wel goedkoper zijn.
Als Frankie m ook koopt hebben we de BoF 400D club
Ik heb inderdaad de ansman in mijn winkelwagentje liggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
http://www.digicamshop.nl(...)cash-back-actie.html
Koop dan meteen de Ansman. Met 3600mAh kom je een eind hoorDe std. accu doet 720mAh en in de originele battery grip gaan twee accus dus 1420mAh. Nog steeds minder dan de helft van de Ansman.
Zeg die is wel een beetje traag he, ik heb natuurlijk de Extreme IV in de winkelkar liggenquote:
Ik heb al 2 lenzenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 900,- zonder lens
http://www.digicamshop.nl(...)cash-back-actie.html
Ik heb een 80-300mm lens en nog een 15-80 lens volgens mij, zou ik even na moeten kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
18-55 is leuk maar daar moet nog wel een echte lens bij tot 200 of misschien wel 300
Dure hobby maar wel leuk. Ik denk dat je met de extra accu een heel eind gaat komen hoor. Ik heb trouwens die van t plaatje van Frank alleen dan de 1gb versie.
Liever dezequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt Ferdi maar om mee te beginnen is die kitlens best goed
@Jorrit: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=IMCO66&
Ja he jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:mogguh
stefan ik zal je wel nooit meer inhalenjij heb teveel vrije tijd om te spelen
Tweakers, het gaat over digicams, da's niet tweakenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja he jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Man lijkt wel op tweakers.net hier zo.![]()
Eerst lezen, dan lullenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja he jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Man lijkt wel op tweakers.net hier zo.![]()
Op tweakers.net lullen ze ook alleen maar over fotocamera'squote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerst lezen, dan lullen
Gaat helemaal niet over PC's hier...
Blij dat ik je kon helpenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bedankt voor de tip Viro.
Heb even op tweakers gekeken en zag dat de megamax (in Apeldoorn) de 400D in de aanbieding heeft voor 619,-
Als ik dan nog 80 euro terug krijg, is het goed te doen.
De rest koop ik wel los, scheelt weer een paar centen
Jaaaaaaaaaaaa je geeft het op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:mogguh
stefan ik zal je wel nooit meer inhalenjij heb teveel vrije tijd om te spelen
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Dubbel zo snelZou er bijna ook eentje gaan halen maar goed
Heb alweer veels te veel voor de Wii gekocht en er moeten nog lege DVDs e.d. komen en er moet nog een keer een nieuwe PC komen
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controllerquote:
Anti frankquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controller)
1 Wii Points (Mario 64 denk ik)
1 Wii Mote (Tennis is leuk maar de grond is iets te dichtbij.
1 Anti-Frank Device voor de Wii (Sue me)
Ik merk wel dat ik me bij Nintendo meer schuldig voel dan bij een PS2 of op de PC maar goedquote:
Had. Verleden tijdquote:1 Wii mote? je had er toch al 2
Welke kardinaal ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Is de Kardinaal al in de buurt?
armbandje he :p of sloeg je tegen een muur aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
Had. Verleden tijdZoals gezegd ging ik tennissen en ik haal keihard uit maar laat op t laatst m'n mote los. Toen mocht ik weer bewegen: de knopjes lagen letterlijk door de hele kamer.
Armbandje was al kapot want dat was nog t oude bandje met t dunne koordjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
armbandje he :p of sloeg je tegen een muur aan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
2 GC controllers a 10,- (Mario Kart DD werkt natuurlijk alleen met GC Controller)
1 Wii Points (Mario 64 denk ik)
1 Wii Mote (Tennis is leuk maar de grond is iets te dichtbij.
1 Anti-Frank Device voor de Wii (Sue me)
Hij is ook niet online met msn, anders had ik hem wel een schopje gegevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:56 schreef staticdata het volgende:
Lol edit om 14:56. toch mooi dat al vanaf 13:36 dit topic open staat om post 300 aan cardinal over te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |