Nee hoorquote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef cosmick het volgende:
Net zo'n zeiknummer als dat Chasing Cars.
Is dat nog een beetje grappig eigenlijk? Laatste keer dat ik heb geluisterd was nog op 3. Toen schreeuwde ie altijd mee dat Boris-nummer "Keep the ssooooooul alive".quote:
soms is het wel aardig, maar ik wissel het af met C&S show want ik kan niet 5 dagen na C&S luisterenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje grappig eigenlijk? Laatste keer dat ik heb geluisterd was nog op 3. Toen schreeuwde ie altijd mee dat Boris-nummer "Keep the ssooooooul alive".
Wat voor setlist hadden die? Maw: hoe hard was het?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Nou nog 1 ding over PP:
Stone Sour was ook echt heel vet. Wist niet dat ik daar nummers van kende en de herkening was een mooi moment. Maar ik vond de act ook erg goed.
Ik heb best een goed hart hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef Againzender het volgende:
A good heart these days is hard to find.
Nou BNN, maak er een show over
Weet niet van nummers, maar erg verschillend. True the glass natuurlijk met nog een rustig nummer. Maar i.m.o. rockte het ook stevig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat voor setlist hadden die? Maw: hoe hard was het?
Haha écht? Briljant.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Glacier het volgende:
Amy Winehouse
Ze was te dronken om in het vliegtuig naar NL te mogen
Ha, rock 'n roll baby.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Glacier het volgende:
Amy Winehouse
Ik geloof er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Glacier het volgende:
Amy Winehouse
Ik vond het 1 van de beste acts van Pinkpopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vonden de PP'ers onder ons van Snow Patrol?
Een bandlid heeft het gezegd...lijkt me vrij betrouwbaar dus..quote:
Dat werd wel gezegdquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef TIM-846 het volgende:
Leute! Ik ga weer eens op huis aan! Tot morgen..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:02 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
Ik zag gister Stone Sour op tv en dat klonk toch best lekker vond ik!
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Het verhaal over de zondag van Krezip klonk ook best grappig. Rond 14 uur werden ze gebeld, waarna ze naar Hilvarenbeek scheurden, daar even snel een optreden deden en toen doorraceden naar Landgraaf.
Typische Vinger Parade
Dat las ik inderdaad al in de Metro, Spits, DAG en/of Pers (ik heb ze op het station alle 4 maar meegepakt vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
KloptEn dat optreden in Hilvarenbeek (was Elastiek btw) hebben ze geruild met VanVelzen om weer op tijd in Landgraaf te zijn...
Geen ideequote:
Ik kan me daar ook wel wat bij voorstellen... Maar toch wel tof dat het geregeld isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat las ik inderdaad al in de Metro, Spits, DAG en/of Pers (ik heb ze op het station alle 4 maar meegepakt vandaag). Het publiek op Elastiek was er niet al te blij mee...
Best een hectisch dagje dus voor de Tilburgse/Haarlemse band.
Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je er niet heel blij mee bent als Elastiek publiek..maar ze hebben iig wel gewoon opgetreden daar ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
Dat las ik inderdaad al in de Metro, Spits, DAG en/of Pers (ik heb ze op het station alle 4 maar meegepakt vandaag). Het publiek op Elastiek was er niet al te blij mee...
Best een hectisch dagje dus voor de Tilburgse/Haarlemse band.
quote:
De extra studio-cams werken inderdaad niet. Enkel de gang-cam is te bekijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
Hoi mensen![]()
[..]
Jij bent volgens mij nog brak van Pinkpop!
![]()
btw; meer mensen problemen met webcam 1 en 2 ? 2 van de 4 webcam views doen het niet.
En in MY opinion ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Evanescence heeft het cijfer 3 gekregen als recensie op de 3 voor 12 site, en terecht (imo) !
Dat valt best mee, de 2 nachten ervoor waren een stuk korter. Maar ik maakte wel een grapje, op dit moment gaat het best prima met mequote:
En de normale cam (die in het hoekje linksboven bij Michiel) doet het hier trouwens wel. Kan nu in elk geval zien dat Maricha en Michiel niet al te luchtig zijn gekleed. Wat ook niet zo gek is met de 13 graden op de temperatuurmeter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
De extra studio-cams werken inderdaad niet. Enkel de gang-cam is te bekijken.
Kan ik daar Justin Timberlake en Rhianna bij voegen, vind die muziek wel zo niet bij 3FM passenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste Veenstra & Maricha,
Kunnen jullie proberen eens drie uur GEEN Krezipmeuk te draaien?
Alvast heel erg bedankt, ook namens andere Met Michiel-fans.
Groetjes,
Roel_Jewel
Ik maak mij dus niet al te populair als ik straks, tijdens het request uurtje, All My Life request? En dan uiteraard wel de Pinkpop versie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
Van mij mag Krezip anders best gedraaid worden (graag zelfs!), zolang Tokio Hotel maar een enkeltje Antarctica krijgt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik maak mij dus niet al te populair als ik straks, tijdens het request uurtje, All My Life request? En dan uiteraard de Pinkpop versie.![]()
Neuh, ik ben bang dat 't toch weer hetzelfde nummer wordt ... Plug it in ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van mij mag Krezip anders best gedraaid worden (graag zelfs!), zolang Tokio Hotel maar een enkeltje Antarctica krijgt...
PLUG IT IN and turn me on!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat 't toch weer hetzelfde nummer wordt ... Plug it in ....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik ook last van idd.![]()
Heuy trouwens![]()
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groetjes,
Roel_Jewel
Nee hoor, heb hier de oordopjes al weer even uit de kast gehaald.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik de enige: Of is dit echt vals (WT)
![]()
* Met Met Michiel eens. (Zat mee te kijken op 3voor12.nl)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier de oordopjes al weer even uit de kast gehaald.WT, aardige band alleen ik hoor ze liever niet live.
Het probleem is dat de hele dag hetzelfde nummer gedraaid wordt. Je mag wat van Krezip draaien, maar draai dan eens een van de goede live nummers die nog geen enkele keer op de radio zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet aanwezig op het concert van ze? Het was echt mind-blowing goed!
quote:Koetjesrepen in me huis,
Koetjerepen in me vacht,
Koetjesrepen in me buik ,
Koetjesrepen komen hard,
Mwah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij dat Schenkie op de playlist is gezet want ik vind het een erg toffe plaat !
Mee eens, erg apart, maar toch ook best wel tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij dat Shenkie op de playlist is gezet want ik vind het een erg toffe plaat !
Ga ik later vanavond even doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Sirolf:
Kun jij hem weer knippen! The Request.
Die was van MIJ![]()
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
Is er iets veranderd aan de compressie (op de stream) ofzo? Heel veel platen klinken enorm onrustig...
Pinkpop was echt super!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoihoe was PinkPop?? Elfstedentocht was tof
Mooi. Veel regen gehad? Ik welquote:
Zondag eigenlijk de hele dag zon, zaterdagavond pas uurtje of 9 dat het echt losbarstte... maar maandag was er wel vrij veel regen, maar dat was meer van die zeikregen, niet echt heel hard...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mooi. Veel regen gehad? Ik wel
Ja, die is inmiddels zelfs alweer droog...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
maar je wordt er wel nat van, heb jíj je tent nog?
Idd. Dat ze maar snel door Google ofzo worden overgenomen. Kan Hyves mooi draaien op die 150.000 servers van Googlequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Hyves is niet alleen vandaag sloom, maar (bijna) altijd...
YouTube is ook sloom hier vandaag, en dat is al een tijdje van Google.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat ze maar snel door Google ofzo worden overgenomen. Kan Hyves mooi draaien op die 150.000 servers van Google.
Goed plan, tis erg leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet ze toch alle drie eens gaan kijken... Denk ik.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet ze toch alle drie eens gaan kijken... Denk ik.
Had jullie wel gezocht, maar kon het hier niet vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed plan, tis erg leuk
Wat heb je op Pinkpop allemaal gezien? Ons niet iig
kleine verrassing, als hij komt hoor je het en anders vertel ik het na 10nenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn request is al gedraaid!The Nighttrain; "All aboard"
Welke heb jij aangevraagd?
ah, een heuse cliffhangerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
kleine verrassing, als hij komt hoor je het en anders vertel ik het na 10nen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef borisz het volgende:
je moet toch de luisteraars weten de binden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Oeh, ik weet wel een leuke request: Wolfmother`s Pinkpop versie van "Woman"![]()
![]()
Ik vond het tofquote:
Live zijn ze ook erg tofquote:
Gisteren ook zo genoten van ze?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
En dadelijk de Smashing Pumpkins..
Als niet-liefhebber vond ik het nog best een toffe showquote:
Geen idee....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
een kleine tip: leuke clip en het is een cover![]()
Same herequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als niet-liefhebber vond ik het nog best een toffe show
Ik dacht er niks van te kennen. Maar toen de show begon duurde het niet lang voordat ik vooraan stond met mijn vlaggetje. Concert/optreden staat in mijn top 5!quote:
quote:
Met je "ik-sta-vooraan-met-m`n-vlaggetje" vlaggetje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht er niks van te kennen. Maar toen de show begon duurde het niet lang voordat ik vooraan stond met mijn vlaggetje. Concert/optreden staat in mijn top 5!
Ik iets eerder. Maar ik vond dat de zanger het minder aan het publiek mocht overlaten. Voor de rest een leuk optreden. Degene die springent en meeschreeuwend voorbij kwam: Dat was ik! Heerlijk-ik-leef-me-uit-moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Met je "ik-sta-vooraan-met-m`n-vlaggetje" vlaggetje?![]()
de tering, wat zijn die gasten populair
Had nog nooit van 30 seconds to mars gehoord voor Pinkpop![]()
Heb niet het hele optreden opgezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik iets eerder. Maar ik vond dat de zanger het minder aan het publiek mocht overlaten. Voor de rest een leuk optreden. Degene die springent en meeschreeuwend voorbij kwam: Dat was ik! Heerlijk-ik-leef-me-uit-moment.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaa woehoe de nieuwe plaat van Rihanna. Te gek man........
Request van D.Rose?
ja sorry de breezer van Adam -zuid oost vroeg hem aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaa woehoe de nieuwe plaat van Rihanna. Te gek man........!
Zeker een request van D.Rose?
Ff afgalmen en je hebt een nieuwe hit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tyf op met je ella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyeella ella ella ye eyeye yeyyeyeyeyeyye eyyev
Was "bij wijze van spreken" bedoeld. Want ik denk niet dat ik door het beeld kwam. Tijdens dat optreden stond ik redelijk achteraan mee te springen! Door het springen heb ik dat crowd surfen gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb niet het hele optreden opgezien
Zag pas gisteravond op tv, toen ik thuis kwam, dat ie ook het publiek in ging.
Ja hoor, crowd surfen is verboden
FOK! deed het ineens nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
"I never bin this far away from home"![]()
Stomme FOK!quote:
Ik neem aan dat je de beelden niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom heeft iedereen het over Iggy? Ik heb daar helemaal niks mee. Stond op voorpagina's van kranten enzo
Inderdaad, daar heb ik de behoefte ook niet voor trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de beelden niet gezien hebt.
Podiumbestormingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb ik de behoefte ook niet voor trouwens
quote:
mss dat ze nog op 3voor12 staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]really, waar zijn die beelden?
Er liepen er 2 naaktquote:
Dat was echt niet tofquote:
ik had ze ook niet zo goed verwachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was echt niet tof
Linkin Park was wel, tegen m`n verwachting in, erg cool![]()
![]()
![]()
En dat publiek ookquote:
Ik ben er mijn stem kwijt geraakt. Mocht iemand die gevonden hebben: Graag....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat publiek ook
Massaal mee doen, dat had ik al helemaal niet verwacht![]()
Cassius [afbeelding] [afbeelding]
Stom dat ik niet naar Werchter ga, daar komen ze
Nooit meer wat van gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er mijn stem kwijt geraakt. Mocht iemand die gevonden hebben: Graag....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben die wel tegengekomen... Maar heb er niet aan gedacht dat die van jou was...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben om 6:00 opgestaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je bent niet de enige trouwens
Was echt niets waard op m`n werk vanochtend. Moest om 07.00uur op![]()
Gelukkig hoef ik morgen pas om 12.00uur te beginnen
De wekker was toen al wel afgelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Om 6 uur lagen we toch echt nog ff hoor
Tot morgenquote:
7 uur en 6 uur lees ik. (hulde) Pfff. Dat had ik niet gekunt. Ik ga nu ook op tijd naar bed. Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je bent niet de enige trouwens
Was echt niets waard op m`n werk vanochtend. Moest om 07.00uur op![]()
Gelukkig hoef ik morgen pas om 12.00uur te beginnen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
7 uur en 6 uur lees ik. (hulde) Pfff. Dat had ik niet gekunt. Ik ga nu ook op tijd naar bed. Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan....![]()
Neehoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hans, we blijven als enigen over
Daar lijkt het inderdaad wel op! Naja, dan gaan we toch lekker dansen op D.A.N.C.E?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hans, we blijven als enigen over
laterz michiel!
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op! Naja, dan gaan we toch lekker dansen op D.A.N.C.E?![]()
![]()
Yoquote:
Mazzelaar, ik sta om 7 uur alweer naast m'n bedje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yo![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef pas om 11.00uur op morgenvroeg dus ik heb nog ff![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik sta om 7 uur alweer naast m'n bedje.
7:20 hiero, te vroeg in elk geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Thnxquote:
* Glacier heeft woensdag vrij genomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja, Killersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat om het uur mee te beginnen.![]()
Fijne plaat hoor maar wat te denken van de Editors - Smokers Outside The Hospital Doors ?! Wat een zeer fijne plaat is dat !quote:
Ik weet nog niet hoe laat ik naar bed toe ga. Misschien ben ik er wel even, misschien niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
Is er straks niemand meer bij Annemic in de nacht?
Als mensen niet eens bij Mika staan te springen of te zeuren dat ze deze al zo vaak gehoord hebben, moet ik misschien op mn standpunt terug komen...quote:
Ik ben er nog hoor, en ik vind Mika nog best aardig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als mensen niet eens bij Mika staan te springen of te zeuren dat ze deze al zo vaak gehoord hebben, moet ik misschien op mn standpunt terug komen...
Het zal nog wel een uitloop zijn van die stroomstoring een paar weken geleden op het Mediapark, waardoor toen o.a. 3FM zonder muziekcomputer en RTL helemaal zonder stroom kwam te zitten. Dat zullen ze nu wel definitief repareren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Stu-stu-studio staat toch ook niet in Ensche?
Tijdens 3VOOR12 vind ik een beter idee...quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen ze dat niet tijdens het programma van Stenders doen? Daar val ik eerder bij in slaap dan bij de meeste nachtjocks.
Phew... ik dacht dat ik alleen was. Annemieke zag ik net ook wel op FOK! maar die leest alleen maar mee wat wij voor een onzin brabbelen in plaats van ook daar wat aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Ah er is nog leven in dit topic.
Na het concert van de Arctic Monkeys probeerde ik samen moet nog een hele groep mensen de pit uit te komen, maar er wilde ook heel veel mensen er juist in. Zorgde voor een hoop irritatie en geduw. En dat vond plaats onder de 3FM studio. Annemieke, die achter het glas op de menigte zat te kijken, was volgens mij blij dat ze er nie tussenstond.
Maar het was het allemaal waard hoor, om met m'n vlaggetje vooran bij de Arctic Monkeys te staan.
wat staan ze er als zoutzakken bij opdat podiumquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Na het concert van de Arctic Monkeys probeerde ik samen moet nog een hele groep mensen de pit uit te komen, maar er wilde ook heel veel mensen er juist in. Zorgde voor een hoop irritatie en geduw. En dat vond plaats onder de 3FM studio. Annemieke, die achter het glas op de menigte zat te kijken, was volgens mij blij dat ze er nie tussenstond.
Maar het was het allemaal waard hoor, om met m'n vlaggetje vooraan bij de Arctic Monkeys te staan.
True... maar de muziek sprak voor zich.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:40 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
wat staan ze er als zoutzakken bij opdat podium
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
Bin da!! Moet ww 's veranderen.. v'daar!! goeienaaaaach!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
Maar het was het allemaal waard hoor, om met m'n vlaggetje vooraan bij de Arctic Monkeys te staan.
ik vind dat concerten en festivals optredens toch iets meer moeten hebben dan puur en alleen de muziek van de band.... dan kun je net zo goed een CD opzettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
True... maar de muziek sprak voor zich.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=34355979&episode=34356323quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:50 schreef Marc63 het volgende:The Kooks
Daar zijn toch ook wel live opnamen van?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=34355979&episode=34356321quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:Iggy en zn Stooges
Jammer dat we de beelden er niet bij hebben... maar aan de andere kant denk ik dat ik zo wel beter slaap vannachtToad
journalistenquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:01 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af wie er altijd de vuilnis in duikt om al die gelekte stukken te vinden...
nee die leert boodschappen doen voor Ekdom en Veenstraquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:10 schreef Marc63 het volgende:
Zou Domien dat dan ook leren bij zn opleiding?
Je moet er van houden denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Trouwens wat een geweldige clip van 30 seconds to mars![]()
duurt echt tijden maar echt heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |