Voorjaar 2008 is de nieuwe serie weer te zien bij de AVRO.quote:Weer 3fm-Deejay in WIDM
Pieter-Jan Hagens is met een nieuwe groep potentiële mollen vertrokken naar een ver land voor Wie Is De Mol? Opnieuw is er een handvol BN'ers geselecteerd voor het programma. Opnieuw zit hier ook een 3FM-deejay bij. Dennis Weening (voormalig TV West, Veronica en nu ook MTV) is één van de kandidaten. In het vorige seizoen mochten Sander Lantinga en Paul Rabbering al mee. Weer een seizoen eerder deden de radio-deejays Isabelle Brinkman, Sander de Heer en Gijs Staverman nog mee. Wie de andere kandidaten zijn dit keer, is Zappen nog onbekend. Maar binnenkort duikt vast de eerste groepsfoto op.
quote:De komende tijd zit ik in het buitenland. Nee, geen vakantie helaas. Daarom zal het even stilvallen hier. Maar ik meld me uiteraard binnenkort weer!
ohw, dat zou idd goed kunnen, omdat ie ook zo wazig deed waar hij heen ging en wat ie precies ging doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Remzz het volgende:
Word over gesproken dat Coen Swijenberg ook mee is
De OP lezen valt niet mee hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn die opnames dan nu bezig ofzo?
Dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie nog meer ?
Ja, die lettertjes zijn ook zo klein he...:Pquote:
Ssstt, voordat ze het merkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
Eensch, het hoort sowiezo in Film, tv & Radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |