Voorjaar 2008 is de nieuwe serie weer te zien bij de AVRO.quote:Weer 3fm-Deejay in WIDM
Pieter-Jan Hagens is met een nieuwe groep potentiële mollen vertrokken naar een ver land voor Wie Is De Mol? Opnieuw is er een handvol BN'ers geselecteerd voor het programma. Opnieuw zit hier ook een 3FM-deejay bij. Dennis Weening (voormalig TV West, Veronica en nu ook MTV) is één van de kandidaten. In het vorige seizoen mochten Sander Lantinga en Paul Rabbering al mee. Weer een seizoen eerder deden de radio-deejays Isabelle Brinkman, Sander de Heer en Gijs Staverman nog mee. Wie de andere kandidaten zijn dit keer, is Zappen nog onbekend. Maar binnenkort duikt vast de eerste groepsfoto op.
quote:De komende tijd zit ik in het buitenland. Nee, geen vakantie helaas. Daarom zal het even stilvallen hier. Maar ik meld me uiteraard binnenkort weer!
ohw, dat zou idd goed kunnen, omdat ie ook zo wazig deed waar hij heen ging en wat ie precies ging doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Remzz het volgende:
Word over gesproken dat Coen Swijenberg ook mee is
De OP lezen valt niet mee hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn die opnames dan nu bezig ofzo?
Dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie nog meer ?
Ja, die lettertjes zijn ook zo klein he...:Pquote:
Ssstt, voordat ze het merkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
Eensch, het hoort sowiezo in Film, tv & Radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef Maikalo het volgende:
De grote vraag natuurlijk is: Wie is nou niet de mol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
en uit de vara tv magazine kun je afleiden dat een of andere nicole of nicolette van spuiten en slikken ook meedoet. dus dat is 3.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
Ah dat zijn al twee leuke kandidaten.
Die Dennis is zo gek als een deur, misschien wel de Nadja van de vorige serie wat dat betreft. Dus dat kan leuke TV worden!
hmmm... Daar haal ik uit dat zij dat zelf gezegd heeft in een interview. dat ze er klaar voor is. Niet dat ze ook echt meedoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef evert het volgende:
en uit de vara tv magazine kun je afleiden dat een of andere nicole of nicolette van spuiten en slikken ook meedoet. dus dat is 3.
Zie ik geen bevestiging in dat ze ook echt moedoet.quote:Je bent 28, jouw collegaatje Nicollette van 'spuiten en slikken' is 22 en voelt zich nu al rijp voor 'Wie is de Mol...'?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Oh vet ... alleen ik vind het beter in SHO staan vooral vanwege het BN-er gehalte.![]()
Boeiend ik was het gewoon gewend dat het op SHO stond..quote:
Ook fan van de Rijdende Rechter?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Mr_Booze het volgende:
"verandering! awhh dauw me maar gelijk onder de grond."
Op het forum op de officiele site las ik Mexico.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:25 schreef Michiel72 het volgende:
Is het al bekend waar ze dit keer naar toe gaan?
die was gisteravond nog aan de telefoon in het oog op morgen, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:25 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel benieuwd wie er nog meer kandidaat zijn. Huub Stapel is ook al eens genoemd...
Wow Bert Kranenbarg van Radio 2 !quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef Vlearmoes het volgende:
Wie ook lang uit de running is geweest: Bert Kranenbarg, zou hij ................
En toen ging het gesprek gewoon weer verder over Amerika.... Was ook beetje onzin gesprek in min of meer lacherige bui, maar wel erg toevallig dat Coen het min of meer uit het niets opeens over Amerika heeft!quote:-Apart eigenlijk dat het in Nederland zulk wisselend weer kan zijn, in de ene regio regent het heel hard terwijl het ergens anders 27 graden is.
X Ja en dat in zo'n klein land, moet je nagaan in een land als bijv. Amerika.
- Of Mexico (zei Coen)
Ja lijkt me ook wel leuk, ben de 1e seizoenen al wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er weer zin in
Ze moeten die eerdere seizoenen eens op dvd uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |