Voorjaar 2008 is de nieuwe serie weer te zien bij de AVRO.quote:Weer 3fm-Deejay in WIDM
Pieter-Jan Hagens is met een nieuwe groep potentiële mollen vertrokken naar een ver land voor Wie Is De Mol? Opnieuw is er een handvol BN'ers geselecteerd voor het programma. Opnieuw zit hier ook een 3FM-deejay bij. Dennis Weening (voormalig TV West, Veronica en nu ook MTV) is één van de kandidaten. In het vorige seizoen mochten Sander Lantinga en Paul Rabbering al mee. Weer een seizoen eerder deden de radio-deejays Isabelle Brinkman, Sander de Heer en Gijs Staverman nog mee. Wie de andere kandidaten zijn dit keer, is Zappen nog onbekend. Maar binnenkort duikt vast de eerste groepsfoto op.
quote:De komende tijd zit ik in het buitenland. Nee, geen vakantie helaas. Daarom zal het even stilvallen hier. Maar ik meld me uiteraard binnenkort weer!
ohw, dat zou idd goed kunnen, omdat ie ook zo wazig deed waar hij heen ging en wat ie precies ging doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Remzz het volgende:
Word over gesproken dat Coen Swijenberg ook mee is
De OP lezen valt niet mee hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn die opnames dan nu bezig ofzo?
Dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie nog meer ?
Ja, die lettertjes zijn ook zo klein he...:Pquote:
Ssstt, voordat ze het merkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
Eensch, het hoort sowiezo in Film, tv & Radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef evert het volgende:
overigens, goed dat WIDM weg is van soaps en sterren en gewoon onder tv radio film staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef Maikalo het volgende:
De grote vraag natuurlijk is: Wie is nou niet de mol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
en uit de vara tv magazine kun je afleiden dat een of andere nicole of nicolette van spuiten en slikken ook meedoet. dus dat is 3.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
Ah dat zijn al twee leuke kandidaten.
Die Dennis is zo gek als een deur, misschien wel de Nadja van de vorige serie wat dat betreft. Dus dat kan leuke TV worden!
hmmm... Daar haal ik uit dat zij dat zelf gezegd heeft in een interview. dat ze er klaar voor is. Niet dat ze ook echt meedoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef evert het volgende:
en uit de vara tv magazine kun je afleiden dat een of andere nicole of nicolette van spuiten en slikken ook meedoet. dus dat is 3.
Zie ik geen bevestiging in dat ze ook echt moedoet.quote:Je bent 28, jouw collegaatje Nicollette van 'spuiten en slikken' is 22 en voelt zich nu al rijp voor 'Wie is de Mol...'?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Oh vet ... alleen ik vind het beter in SHO staan vooral vanwege het BN-er gehalte.![]()
Boeiend ik was het gewoon gewend dat het op SHO stond..quote:
Ook fan van de Rijdende Rechter?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Mr_Booze het volgende:
"verandering! awhh dauw me maar gelijk onder de grond."
Op het forum op de officiele site las ik Mexico.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:25 schreef Michiel72 het volgende:
Is het al bekend waar ze dit keer naar toe gaan?
die was gisteravond nog aan de telefoon in het oog op morgen, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:25 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel benieuwd wie er nog meer kandidaat zijn. Huub Stapel is ook al eens genoemd...
Wow Bert Kranenbarg van Radio 2 !quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef Vlearmoes het volgende:
Wie ook lang uit de running is geweest: Bert Kranenbarg, zou hij ................
En toen ging het gesprek gewoon weer verder over Amerika.... Was ook beetje onzin gesprek in min of meer lacherige bui, maar wel erg toevallig dat Coen het min of meer uit het niets opeens over Amerika heeft!quote:-Apart eigenlijk dat het in Nederland zulk wisselend weer kan zijn, in de ene regio regent het heel hard terwijl het ergens anders 27 graden is.
X Ja en dat in zo'n klein land, moet je nagaan in een land als bijv. Amerika.
- Of Mexico (zei Coen)
Ja lijkt me ook wel leuk, ben de 1e seizoenen al wel een beetje kwijtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er weer zin in
Ze moeten die eerdere seizoenen eens op dvd uitbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan out-takes van op YouTube.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef JeroenV het volgende:
Een van mijn favo programma's
De oude series zijn zeker nergens terug te kijken? Ik ken alleen de laatste.
Hmm, bedoelde meer hele seizoenen (op dvd) ofzo. Heb er niks van gezien en lijkt me wel leuk.quote:
Met Out-takes bedoelde ik stukjes uit de serie's. Er staan geen complete afl. maar stukjes van de afl.quote:
Dankjequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef Michiel72 het volgende:
Er is een fanatieke club van verzamelaars die heel veel complete seizoenen op DVD hebben. Naarmate de ouderdom (eerste series van België en Nederland) laat de kwaliteit wat te wensen over, maar beter is er simpelweg niet verkrijgbaar.
Heb zo alle series uit Nederland en België. Maar ook versies uit Engeland, Australië en Amerika.
Via het wieisdemol.com-forum worden er 1 of 2 keer per jaar bestellingen aangenomen voor series. Prima hobby-service van fanatieke Mollenvangers..!
-edit- Zie net dat er momenteel weer bestellingen worden aangenomen; dus grijp je kans als je dat wilt!
Vorig jaar was toch seizoen 7 met Nadja?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Leukste seizoen is seizoen 5 met Marc Marie Huijbrets.. Echt heel erg gelachen
Ik betrap me er wel op dat ik het leuker vind om te kijken als er leukere kandidaten zijn. Mensen die echt met het spelletje bezig zijn zoals Sander de Heer zijn natuurlijk leuker te aanschouwen dan onverschillige mensen als Nadja van seizoen 6
Mij is het ook nog niet tegengevallen. Al moet ik zeggen dat het seizoen met BN'ers in Argentinië wel het minste was van alle Mol-seizoenen. Maar afgelopen jaar was er een leuke groep, en dat seizoen met Marc-Marie en Yvon ook.quote:Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef YPPY het volgende:
Echt leuk, weer een nieuwe serie.Het is me niet tegengevallen met de bn'ers. Wel anders dan met onbekenden, maar zeker goed te kijken.
Hij was opzich wel leuk, maar ik vond hem minder in vergelijking met de andere seizoenen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond dat met Richard Groenedijk,..waar die donkere dame de Mol was. een leuke serie..
Waar de helaas te vroeg overleden Frederique Huydts ook mee deed.
Kijken dan!quote:Op zondag 2 september 2007 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Marc Marie heb ik niet gezienDus kan ik er niets over oordelen !!!
Maar van vorige jaar vond ik wel leuk. Maar minder als jaar daarvoor.
Oh nee die hebben zeker nog een dommer woord voor joker dan 'sjekkel'.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
NIEUWS: Er komt een WIDM voor kinderen, dat was op het jeugdjournaal
Nico.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Urquhart het volgende:
Favoriete seizoen qua land blijft seizoen 2 in Schotland, en qua kandidatengroep was seizoen 3 in Portugal het leukst
Mwah, de mol is bekend, dus spoileren mag. De series zijn nu al zo oud. Dit topic gaat over de serie, dus inmiddels uitgezonden dingen mogen hier gewoon worden besproken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:55 schreef Michiel72 het volgende:
Zeg, Urquhart, het zou wel sympathiek zijn om informatie over Mollen tussen spoiler-tags te zetten.
Zijn genoeg mensen die nog niet alle series gezien hebben en ze door ruilhandel verzamelen. De lol is daar van af als je leukweg mollen bekendmaakt...![]()
Kun je je post svp ff bewerken??
Dankje wel voor de linkquote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kijken dan!![]()
Die moet je echt gezien hebbendat lasergamen,
![]()
![]()
WIDM met MM
En het is natuurlijk ook leuker om BN'ers te zien op de Molfandag.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef Zuignapje het volgende:
En toch vond ik het leuker met onbekende Nederlanders. Op de een of andere manier zitten die BN'ers er toch om zichzelf te profileren.
quote:AVRO maakt Wie Is… De Mol? met kinderen
Geplaatst op donderdag 06 september 2007 om 7:55
De AVRO werkt aan een jeugdversie van het populaire realityprogramma Wie Is… De Mol? De nieuwe serie moet in 2008 op de buis komen met Sipke Jan Bousema als presentator. Het is onduidelijk of de serie in het buitenland wordt opgenomen, zoals wel met de volwassenenversie het geval is. Begin volgend jaar gaat er weer een reeks van Wie Is… De Mol? van start met bekende Nederlanders. Het achtste seizoen speelt zich af in Mexico en wordt gepresenteerd door Pieter Jan Hagens.
Inderdaadquote:
7. Patrick Martens (oud GTST-Morris)quote:Op maandag 10 september 2007 15:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er is een filmpje 'uitgelekt' met zeer waarschijnlijk de kandidaten van 2008.
Het filmpje staat gelinkd op de weblog van Coen Swijnenberg.
http://nl.youtube.com/watch?v=s9fA1bH8k54
In het filmpje wordt door de widm.com herkend:
1. Coen Swijnenberg (Geel streepjesshirt)
2. Edo Brunner (Groen shirt)
3. Joris Linssen (Witte polo, achter boom)
4. Fajah Lourens (Zwarte blouse, krullen, grijze broek)
5. Dennis Weening (rood shirt)
6. Tatum Dagelet (linker tentje, zwart shirt, petje op),
7. (grijs shirt, Man)
8. (groen shirt, blauwe driekwartbroek, bij Joris)
9. (Grijs hemd, petje zwarte broek, vrouw)
10. ? Nicolette Kluijver ? (zwart shirt, rugtas, staart,witte opdruk voorzijde, vrouw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |