Was "bij wijze van spreken" bedoeld. Want ik denk niet dat ik door het beeld kwam. Tijdens dat optreden stond ik redelijk achteraan mee te springen! Door het springen heb ik dat crowd surfen gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb niet het hele optreden opgezien
Zag pas gisteravond op tv, toen ik thuis kwam, dat ie ook het publiek in ging.
Ja hoor, crowd surfen is verboden
FOK! deed het ineens nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
"I never bin this far away from home"![]()
Stomme FOK!quote:
Ik neem aan dat je de beelden niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom heeft iedereen het over Iggy? Ik heb daar helemaal niks mee. Stond op voorpagina's van kranten enzo
Inderdaad, daar heb ik de behoefte ook niet voor trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de beelden niet gezien hebt.
Podiumbestormingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb ik de behoefte ook niet voor trouwens
quote:
mss dat ze nog op 3voor12 staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]really, waar zijn die beelden?
Er liepen er 2 naaktquote:
Dat was echt niet tofquote:
ik had ze ook niet zo goed verwachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was echt niet tof
Linkin Park was wel, tegen m`n verwachting in, erg cool![]()
![]()
![]()
En dat publiek ookquote:
Ik ben er mijn stem kwijt geraakt. Mocht iemand die gevonden hebben: Graag....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat publiek ook
Massaal mee doen, dat had ik al helemaal niet verwacht![]()
Cassius [afbeelding] [afbeelding]
Stom dat ik niet naar Werchter ga, daar komen ze
Nooit meer wat van gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er mijn stem kwijt geraakt. Mocht iemand die gevonden hebben: Graag....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben die wel tegengekomen... Maar heb er niet aan gedacht dat die van jou was...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben om 6:00 opgestaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je bent niet de enige trouwens
Was echt niets waard op m`n werk vanochtend. Moest om 07.00uur op![]()
Gelukkig hoef ik morgen pas om 12.00uur te beginnen
De wekker was toen al wel afgelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Om 6 uur lagen we toch echt nog ff hoor
Tot morgenquote:
7 uur en 6 uur lees ik. (hulde) Pfff. Dat had ik niet gekunt. Ik ga nu ook op tijd naar bed. Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je bent niet de enige trouwens
Was echt niets waard op m`n werk vanochtend. Moest om 07.00uur op![]()
Gelukkig hoef ik morgen pas om 12.00uur te beginnen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
7 uur en 6 uur lees ik. (hulde) Pfff. Dat had ik niet gekunt. Ik ga nu ook op tijd naar bed. Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |